
Navštíveno 11111x

Stalo se to nekomu?
Kdyz se da packa dolu - na jedno setreni steracu tak to stira vickrat a vypnou se samy po nejake dobe az.
Kdyz se to dela pres ostrikovani, tak se vetsinou po 3 setrenich vzdy vypnout, nekdy az po 5ti ale zase.
Neresil to nekdy nekdo?
Po cem jit jako prvni? Packa lucas, ci moturek steracu? Ten ma v sobe ten cyklovac ne? Nebo nejaky relatko?

17.06.2012, 16:08 |
pbjun Resil sem na sluzebni fabii II kombi, zacalo to tim ze obcas setrely vicekrat, obcas vubec a nakonec sem skoncil tak ze sem musel vytahnout pojistku kdyz sem nechtel stirat - jak na potvoru stiraly vzdycky kdyz byl hyc a sucho... Vyreseno vymenou ZADNIHO motorku steracu - v autorizaku hledali zavadu 10 dnu! No tedka po roce uz mi predni sterace zase blbnou - tentokrat se zase za deste vypinaji a funguji az po rane do volantu :D proste skoda auto skoda penez :D
jsou to v háji kontakty krajní polohy v motorku stěračů ...řešit lze jedině výměnou...
jednoduchá oprava v ceně tří šroubků M4 30-40 minut práce. Pokud mají ty motorky hodně najeto, zlobí přesně tohle. Potkalo mě to v najetých 200 tisících, dneska mám skoro 300 a pořád původní motorek.
Sundat stěrače, torpédo, vyndat mechanismus. Na motoru je takový plech přinýtovaný třema nýtkama. Ubrousit hlavičky, vyklepnout, sundat plech, vyčistit a ideálně přihnout plíšky aby doléhaly větší silou.
Poté zadeklovat, místo nýtků dát nové malé šroubky s matičkama. Aspoň si myslím, že jsem dával metrický šroubky (případně samořezky, nevím 100%). Práce triviální, zvládne kdokoliv.
Pokud tam budeš, tak rozdělej pouzdra kterými prochází čep stěračů, vyčisti je, naplň novou vazelínou. Je to konstrukčně nedořešený místo a občas to v rámci údržby chce udělat, než se mechanismus kousne.
Kdyby ještě něco, ptej se;-)
Super parada, dekuji, dalsi tyden se na to podivam teda :)