
Navštíveno 3573x


15.06.2012, 02:09 |
MaxxT ahoj lidi,
nema nekdo zkusenosti s necim takovym?
[ Link ] jednalo by se auto pro manzelku, prevazne mesto, ci kratsi trasy s miminem..
3,2 sou dobry :-) jen nevim na kratsi trasy a mesto to neni moc ideal pokid by to neslo do plynu :-)
tohle auto je hrozna krava a za me nuuuda - kufr ma snad 1,2m - dozadu jsem ani nedosah... :))
manželka má stejný motor v Omeze, motáme se s tím hlavně po městě a jsme se spotřebou kolem 11, takže pohoda. Motor super, tichounkej a když se tomu přišlápne, krásně to jede.
to je hodne muziky za 5tisE .-)
ježiš marja na co do města 3.2 V6?? To jí nestačí nějaký jednolitrový hopsátko? Myslim že ve městě vnady toho motoru určitě nevyužijete..
krásný auto, to jsem kdysi chtěl. Ještě dnes bych si ho klidně koupil.
náhodou mě se to líbí.. automat, vychovanej motor, prostor pro rodinu, pohodička. jediná nevýhoda je potřeba většího prostoru na parkování.

15.06.2012, 08:28 |
MaxxT malej motor nechci, s najezdem km co ma a bude mit je to zanedbatelna castka jestli jezdi za 7 nebo za 11 a vydrz motoru bude nesrovnatelny. Navic nejhorsi je, kdyz nekdo nekam jede a chce predjet a to auto nema vykon aby ukon predjeti udelal za co nejlepsi cas, to mi prijde hodne nebezpecny.
MaxxT: jiste, taky si tak obhajuji obcasnou touhou poradne protahnout koniky :)
při správné údržbě je tenhle motor naprosto zlatej a nevidim duvod proč si ho nevzít i na ježdění do města ja jsem ho měl taky na 80% ježděni po městě a vždy maximalni spokojenost.
ten samý motor je i v alfě 159 ne?

15.06.2012, 10:35 |
walish | Upraveno: 2012-06-15 10:39:29
El_Vita: Myslím si, že ne. Tento V6 od Opelu pochází od GM a ten z Alfy má blok od Holdenu. Ale možná se pletu.
EDIT: Nismo to opět zachránil :)
teda sice jen opel ale urážet opla motorem od alfy .....
ten Y ecotec nemá s tou kaší od alfy lautr nic společnýho :D
kaší od alfy ... ?
alfa, resp. fiat patřil chvíli GM a GM si vzalo plány na motory JTD a dalo alfě na oplátku SVÉ benz. motory!!
takže, místo BUSSO klasického skvělého V6 motoru, alfa začala používat tyhle 3.2 V6 původem někde z austrálie ..
Nismo, od tebe, jako od zkušeného mechanika, bych čekal větší přehled ... :-)
to ve vectře je GM , je to jen facelift starý 3.2 Ypsilonky teď to značej nějak LA nebo tak nějak.... dává se to i do Caddy CTS, nemá to ani variabilní ventily má to jen variabilní dýlku sání... :)

15.06.2012, 10:41 |
walish | Upraveno: 2012-06-15 10:41:55
El_Vita: Ono to prý bylo kvůli emisním normám, že ten Busso to nesplňoval, tak blok dodal Holden. Bohužel.
EDIT: Nismo, tenhle z Vectry je původem dokonce z Corvette :)
jj .. mě jen udivilo, že v oplu ten motor chválí a v alfě je automaticky sračka :-)
Vita : jasně že si vzaly bloky..... přehled mám jenže všechno kolem bloku je domrdaný až na půdu, od hlavy po rozvody..... bloky si sharuje hromada automobilek na tom neni žádná ostuda, ale to že to pak domrdá ital a vznikne z toho legendární 3.2 kde se všechny servisy bojej dělat rozvody to je jiná.... ono většinou se stejně ten motor ani nedočká prvních rozvodů neb plánovanej nájezd nevydržej a potká se to celý.....

15.06.2012, 10:43 |
walish | Upraveno: 2012-06-15 10:44:30
Nismo, teď si předčil všechna očekávání :D
El_Vita: Ve 159 jediná volba 1.8TBi, na starý Busso se nic nechytá a blok z Austrálie bych tam nechtěl :))
smutný je že na tý alfě jediná věc co neodejde je samotnej blok, všechno co je kolem něj je made in italy od pístů, kliku, hlavy, rozvody, sání, vejfuky prostě všechno..... v oplu, cadillacu ten motor nemá kam odejít prostě to jezdí, jezdí to civilizovaně, nemá variabilní vačky, má dobrý ajednoduchý rozvody, nežere a zvuk má takovej normální.....v alfě se bud, potká, nebo vylágruje, nebo mrtvý hlavy a to všechno asi pro to že se z toho snažily dostat ten jejich cuore serviso zvuk, žere to o 50% víc než GM motor, odchází tomu samotná ECU a následně samozřejmě celej zbytek alfy jediný co tak to nerezne takže amen....
nismo, to je zajímavé, že znám 3 lidi, co mají na 3.2 V6 minimálně 220tkm :-)
jasný, rozvodo co páďo, ricambi olio každej pětitisíco a couore serviso....
pak to najede relativně dost s tim že hlavy začnou baštit olej, ale kdo neví co ty motory chtěj tak mu to hebne pod rukama neopravitelnym způsobem.....
aneb Džusepe neunes tíhu toho že jeho slavnej motor ponese GM blok tak to radši zabalil....
zvuk to nemá ve finále špatnej, ale každej ostřejší japonec ho strčí do kapsy i ve čtyřválci...

15.06.2012, 11:24 |
gizmi :o) ja bych do mesta zvolil smarta :) Co jsem ho mel pujceneho, tak spotreba pecka, zaparkoval jsem s tim vsude, drzi to jak spravna motokara a line me to rozhodne neprislo :) Do mesta PECKA a navic s prosklenou strechou se mi i desne libi.. auto do mesta ma byt male, malo zrat a svizne na rozjezdy - s tezkou vectrou mastodontem by me asi manzelka nepochvalila :) Hlavne by se ji to muselo libit, znate zensky :)
jako vždy :-) sts forever :-)

15.06.2012, 11:29 |
MaxxT smart je gay auto, malej motor je k nicemu a chci velky auto, kam se vejde vsechno a nemusi hledat kazdej milimetr auta, zena je zdatnej ridic, odjede i s dodavkou, tak nevidim duvod proc by mela jezdit v nakupni tasce. :-) Az nekde naboura, tak radsi v "nakladaku" nez v igelitce z penny marketu. :-)

15.06.2012, 12:09 |
EFCA Jezdím s Vectrou Caravanem už nějakej ten pátek (jinej motor) a dokud bude jezdit, tak z baráku nepůjde. Pohodlný, nežere, prostoru mraky, parkování bez problémů, jediná chybka na kráse je malej rejd. Za mě jednoznačně palec nahoru.
jinak jeste alternativa kdybys nasel tak 2.8 turbo.....taky gm super motor, spotreba stejna jen je agilnejsi na takovy to domaci predjizdeni :-)

15.06.2012, 21:20 |
JP Jak to tak čtu tak mam asi jeden z posledních funkčních 3.0V6 Busso na světě a je jenom otázka času kdy se potká. Jdu odřikat desetkrát otčenáš a potom projedu inzeráty jestli někdo neprodává nějakou 20 let starou Omegu, abych měl konečně spolehlivý auto.

koukam, ze nismo ma prehled :-)

15.06.2012, 22:32 |
JP BTW ještě jsem fakt neslyšel že by měl někdo u 3.2JTS problémy s rozvodovym řetězem:D
JP: Nikdo taky neměl, ale každý se bojí :D

16.06.2012, 00:31 |
JP :DD Já jsem zkoušel pro jistotu i googlit v angličtině, ale žádnou zmínku o problémech s rozvodama jsem u toho motoru nenašel. Ono se na něm celkově nesype prakticky nic, největší problém toho motoru je, že je to proti Busso charakteristikou motor pro důchodce, prostě už to neni ono. U Busso je jedinej větší problém, že komplet rozvody s vedlejšíma pohonama stojej s prací 25+, takže typicky někdo radši ušetří alespoň třeba 5k za kladky a pak to dopadá jak to dopadá... Na mym autě třeba původní majitel ušetřil i 200,- za vzduchovej filtr, dal tam nižší a ten kousek nahradil hadicí... Na tom autě byly i mnohem větší prasárny, ale motor tohle mnohaletý JZD servisování přežil bez následků (sám se tomu divim).
ne, je to prostě ital a ten se sere .. na tom nic nezměníš .. ale mě se to líbí .. lidi ty auta nechcou a jsou aspoň levnější :-)