
Navštíveno 1977x

Kdyby náhodou někdo chtěl kupovat tohle auto, tak pokud do něj nechce vrážet hned další nesmysl peněz, tak ať tam ani nejezdí
[ Link ] .
Auto nebylo bourané, ale jedno světlo vepředu je origo, jedno je depo,měněné přední okno za nějaké italské se starší homologací než je zbytek oken,na střeše u zmíněného okna kvete lak a jako že fakt hodně a hlavně je to zralý na celolak. Nenašli jsme ani jeden díl, kterej by nebyl poškrábanej.Ale ne jako třeba od myčky, ale spíš jak kdyby si někdo svazek vázacího drátu a jezdil po autě.Hrůza jet kvůli tomu až k Brnu :o/
chtels bejt ted Volvik? :-)
..po tomhle spíš Wolverine :o)
Sory,ale tohle řešíš u auta za kilo ? No ,dejme tomu ty škrábance,ale 90% aut je havarovaných a to max 3 roky starých,takže u 10 let starého auta mě osobně to vůbec nepřekvapuje, spíš mě překvapuje že se někdo diví že je to bylo bourané. Cena 99 u auta které stalo nové cca 800 tis hovoří za vše, takže bych shrnul cena odpovídá stáří a kvalitě vozu :-))))
Jen pro info, nebráním teďkom ten bazar, ale věř mi že jsem viděl větší pumpy na hnojačku za daleko větší peníze :-) A auto za kilo,takové třídy = šrot

14.06.2012, 08:08 |
MaxxT auto za kilo ma asi slouzit a ze je tam par skrabancu? to ma dneska mestsky auto po 2 letech kazdy, resil bych funkcni veci. :-) (nevim kdo to prodava - jen rikam muj os. nazor :-) ).

14.06.2012, 09:05 |
Rudi Pak ale nechápu, proč tam píše nehavarováno a řešit korozi nebo loupající lak u auta za kilo by se mi taky nechtělo...
Nemyslím si, že auto musí bejt šrot. Já koupil LS400 za kilo a nová stála 2,9mil. Byla stará 12let. A neřekl bych, že je to šrot :). Rok před prodejem byla na repasi automatu za skoro 70k :).
velky drahy limuziny se prodavaj za nejnizsi ceny oproti ostatnimu segmentu

14.06.2012, 14:33 |
Docthor | Upraveno: 2012-06-14 14:37:21
Mari: A já bych řekl že jo :-D Pro mě osobně to šrot je, a pro jiné to je zánovní auto :-)
Ne,tady jde o jinou věc, prostě většina aut takhle stará a neudržovaná, jsou na odpis,prostě železo. Mě připadá že ČR je taková sběrna tohodle železa :-) A i ten tvůj Luxus který stál 2,9 mega,tak popravdě co jsi čekal od toho ? Pokud jsi rozumný a víš že už to má něco za sebou,tak jsi počítal s tím že to nebude žádný bonbonek, a pokud je to za ty prachy top stav,tak se jedná jen o štěstí :-)
Mluvím o autech co před deseti lety stály přes mega, např takový Tuareg, ten se sype už při 100k najetých, tak v jakém stavu může být po osmi letech s 250k najetými = šrot = železo = odpis.
Docthor: Top stav to určitě není, alespoň pro mě. Ale věřím, že pro mnohé zas je :). Top stav podle mýho gusta by stál 200-300k a to by se muselo pro něj do němec.
S tím šrotem jsem to myslel v porovnání s ostatními auty z toho roku. Co se týče stavu. Samozřejmě nelze porovnávat nový a jetý aut.
Ale jo v pohodě, neříkám že všechno je nahouby, jen že už s tím nějak počítám, tvé auto jsem osobně neviděl a nemohl vyzkoušet, takže nemůžu ani nechci říct o něm že je šrot :-) aby jsme si rozuměli :-) Některá desetiletá auta jsou v daleko lepším stavu než tři roky staré,ale je tomu tak málo..
Já to myslel tak, že neznamená, pokud někdo bude kupovat auto za 1/10 ceny, že to auto bude vrak. Cena se odvíjí hlavně od poptávky. Takžě věřím, že lze koupit i 12let starý auto za 1/20 ceny a může být v libovým stavu :), ale samozřejmě i naopak. Ale třeba S80 v naftě je asi ještě jakžtakž prodejná...

14.06.2012, 16:32 |
Yawor kral007 :-)))))
Top stav není ani u novýho auta ze salůnu:-) Obejdu nováčka a už to vidím: tuhle škránaec na prahu od hovada, co neumí při vystupování zvednout haksnu, tuhle odřený madlo od prstýnku či čeho, tuhle flek na čalounění od mastňáckýho mechoše, co to převáží bez igelitu...
toť moje zkušenost z nejmenovaného salonu pežot v Praze, kde jsem co by firma brali nová auta:-)
Jinak auto 10 let staré zdaleka nemusí být vůbec šrot, protože stačí, když to auto bude mít člověk, co je na věci opatrný (například já) a bude s k tomu chovat tak, jako když si na to musel vydělat prací (opět já:-)
A rozhodně není žárný zákon či pravidlo, že starý auto musí být bourané. To je totální kravina.
Ovšem bohužel naprostá většina 10-ti a více letých auta je na tom se zdravím hodně mizerně a korunu tomu dá vždy bazarník, který ti pelech 5x vokulený přes bouda s 50tkm na tachu nabízí jako "voňavku", ovšem to, že skutečnost je jiná i přes všechna jeho ujištění, to je věc druhá a mnohdy si tím onen človíček koleduje o přes držku, stačí, aby narazil na cholerika a na ARO budou mít práci:-)
(Mě toto potkalo v Zelinkovicích, kde mi do telefonu popisovla A4 Q jako top stav bez jediný vady a když jsem tam přijel, byvše před tím 100x ujštěn ve smyslu - "pane, to chce vidět a bez ní neodjedete", málem bazarníka odvezli, protože mechanik, kterého jsem si vzal s sebou (a s tím WAG a čtečku laku) odhalil, že auto je po fatální nehodě a bylo vařené na mnoha místech a na sedadle byla snad ještě krev:-))) Mu opravdu málem rozbil ciferník. Nás to stálo den dovolené a mě navíc 300km v benzínu.
Zdeny60: No vidíš, a já si jdu ráno do potravin pro rohlíky na snídani, přijdu domu a ony tuhe ze včerejška, k..vy potravinařské :-) všude chleba o dvou kurkách, to že člověku věříš každé slovo je ale tvůj problém, a navíc kdyby ti řekl že je to šrot, což z tvého vyprávění byl, tak by ses nejel ani podívat. Tak si se opět přesvědčil že TOP auto je NOVÉ a zbytek je ojeté od začinájicí šrotík po OBROVSKÝ NAHROMADĚNÝ POJÍZDNÝ naleštěný ŠROT ! :-)
Nikdo neříkal nic o zákonu havarie,nýbrž že to tak je :-) A to si vezmu sto ojetin vedle sebe třeba na parkovišti před schopingem a tloušťkoměr laku a věřím že 10 ze sta projde, možná ani to ne, a to je těch mých 90 ku 10 :-)
A nikdo mě nepřesvědčí, že auto používané v běžném provozu,tzn, nájezd min. 15 - 20 tis za rok,v zimě v létě, v rusku, na jamaice, staré 10 let není šrot.
Jestli někdo auto garážuje, každý den mu dává dobrou noc pod plachtu, ráno mu připraví čajík, a vyjede s ním pouze za předpokladu že venku bude sucho,jasno, pro mě není auto,ale nějaký domácí mazlíček.A to je těch 10 % :-) ale z 5ti mil. :-)