
Navštíveno 7701x


12.06.2012, 06:17 |
Thullo | Upraveno: 2012-06-12 06:23:41
Nějak mi padlo do oka toto vozidlo - ano, vím, že je i verze 4,7 V8 (kterou bych tedy raději) ale já se zaměřil zrovna na tuhle naftu, bude s tím jezdit víceméně přítule - takže to opravdu postačuje ;o)
2,7 taky dobrý, ale to jsou až ty facelifty - mě stačí tohle v ceně +/- 100.000,- a ročník cca 2001
Prosím tedy nějaké rady, případně osobní zkušenost a pak při koupi na co se zaměřit. Děkuji všem za info

ahoj, a) chvalim vyber auta
b) nechvalim vyber motoru - co vim italskej, uzranej, praskaj hlavy/fouka tesneni - nevim presne - kazdopadne nikde na to neuslysis dobry slovo. NICMENE - asi z 12ti grandu, co jsem mel u sebe byli 3 s timhle motorem a nikdo si extra nestezoval.
tady na foru jsou asi 4 - ale vsechno s V8 - ja, paczqo, kaczaba a petis (snad jsem trefil dobre nicky... :)
Nebyl by lepší benzín + lpg? Třeba
[ Link ] , i když to není 4.7, tak to stejně asi bude provozně lepší jak ta nafta . . .
Taky jsem o něm uvazoval asi pred rokem, vsichni, se kterýma jsem se bavil mě odrazovali od te nafty. pry nejlepe benzin+plyn.
Jako ostatni, urcite benzin a kdyz setrit, tak plyn ;) Ten od walishe neni spatnej, ikdyz V6 :)
Určitě benzín a když chceš šetřit, tak benzín + plyn, nad naftou ani neuvažuj.

12.06.2012, 09:03 |
petis Co jsem tak nejak pročítal tak R6 je nesmrtelnej motor, ale na WJ slabej, takže ve finále to bude žrát jak ta V8čka. Nafta jak kluci, ono i ta 2,7cdi prej není žádná pecka.
3.1TD ne je to zlo a budeš se bát kdy se co podělá, už skoro rok mám 4,7 V8 + LPG spotřeba se mi po městě ustálila na 15,7l plynu a na dálky běžne jezdim za 13 když je to cesta třeba 200km v kuse tak snadno se dostanu i na 11L a chrochtam si blahem takže neni duvod se toho motoru bát. Jinak ta I6 co dal walish tak nevypadá zle a co jsem slyšel tak snad je ten motor ještě o fous splehlivějši a ododlnějši než 4,7 V8
Výběr auta super, výběr motoru moc ne - jako ostatní N95 + LPG
Tak prima :o) diky za info - prehodnotil jsem to :o) ale kua skoda, zrovna tento kousek se mi zalibil, neb má černý interier a moc hezky sladene kola se zbytkem vozu - proste takto se mi to libi. OK, jdu teda koukat po nejakem benzínu :o)
když se sem vtírnu s dotazem - u XJ čka co je lepší 2,1 nebo 2,5 nafta? :-)))

12.06.2012, 20:25 |
Jozzo nemyslíš to vážně viď? ;)
Bart007: to je jako ptat se jestli je lepši močit proti větru nebo v leže na zádech. 4.0L I6 benzin je v XJ to nej 2.1 je renault a 2,5 je VM Motori na googlu toho o těchto motorech najdeš hromady aby tě to dostatečně odradilo.

13.06.2012, 07:58 |
clown idealne posledni model SRT :)))
3.1 neni povedenej fakt, tal to posral kde moh, sice to jezdí ale spotřeba a spolehlivost na hovno....
normál V8 a plyn a pohoda..... na krátkou převodovku to na rozjezd pálí všechny gumy :D
tu 3.1 si ted koupil jeden kamarad. prej to hned cipovali a tak...myslel jsem ze ma benzin..prej nee naftu 3.1
tak jsem se ho ptal zda nema strach o hlavy.ze nee ze to je vse delany.a ze po chipu to prej jede jako ta V8 :-D
nejel jsem s nim ja.rikal v hospode:-D
uvidime kdy bude prodavat.:-D
jinak kolega mel CRD a svezl jsem se a nejede to vubec spatne.jezdi to za deset az dvanact nafty.deset s nim,starsi pan a dvanac semnou.takze my stejne vychazi lip plyn. a nedejboze kdyz se na commonrailu neco posere.nenenene
Paczqo : tvl ses kuzelnik ne? :-D ja mam podezreni na jednu spatnou lambdu.nejak mi to zaclo oproti drivejsku zrat.ale zase to mam o deset cisel vejs a jezdim MTcka gumy. musim pohledat nekoho s diagnostikou na chryslera kdo umi i projet lambdy
KaCzaba: tou spotřebou ? ne a to jezdim ted hlavně město gumy mam zimaky. Na dalky jsem fakt takhle nizko taky jsem čekal že se budu pohybovat vejš ale když už tak mi to vylitne k 17.3 ale musim jet už jak dobytek a to mě nebavi.
Musim se na to mrknout..diagnostika na lambdy a cidla,a pak k plynarum,nechat to sestelovat. Prvni jizda z budejic byla taky za cca 13-14 lpg az ku praze.tam to vylezlo na 17. Ted kezdim dvacet.hlavne mesto.ale i na benzin.to je divny.na plyn mi palubak keca cca o 2.5 litru ukazuje navic
Kaczaba: nic neres, to je normalni spotreba, chyba bude u Paczqa, protoze jezdit s plynovou V8 ve meste za 16l je sakra divny :D
Kluci ja za to nemužu holt jsem dospěl do faze že se kocham a jezdim v klidu předpisově a na pohodu bez spěchu, no doby kdy jsem na semaforech šlapl plyn k podlaze a jezdil plyn brzda už nějakou nejsou no vždyt ja s tim autem ani na dalnici nejedu vic jak 120 :-D Ty jo kdo by to byl řekl že se budu stydět za to že mi V8 malo žere :-D

14.06.2012, 09:35 |
petis Paczqo: se nestyd, já se taky kochám:-) Ale jezdím lehce nad předpis
Zdravím,
uvažuju nad tím,že bych prodal svoji OII a koupil něco s čím si užiju víc srandy a snad by to měl být pohodlnější povoz. Zalíbil jse mi Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD rv 2003. Můžete mi říct,jak jsou na tom tyhle auta s poruchovostí? Co reálná spotřeba u tohohle dieslu? Díky moc
[ Link ]
Mno, nevim. Ma to hruby gumy a zda se mi to nejaky zvednuty. Aby ses pak nedivil, kde vsude to auto jezdilo. K tomu vsechny zdejsi diskuze na tema, ze jedine V8+LPG :)
No co se týká sedaček, jednoznačně si pomůžeš. Se zbytkem je to ovšem výměna traktoru za traktor.. :-D

27.12.2013, 08:53 |
Jozzo nikde nevidím ty "hruby gumy" ...
Jozzo: jsou tam ATčka o větším průměru a je to zvednuté, z nějakého důvodu to bude ;)
Současně píše pár kosmetických vad a je to focené ve tmě, což taky nahrává domněnce, že to už má něco za sebou i mimo silnici ;)

27.12.2013, 09:31 |
Jozzo Lukasino: No to jo, ale zase žádné drapáky, znám lidi co si to takhle poladí jen tak aby zdolávali obrubníky u Tesca :D
2,7 CRD má kámoš a už tam dělal samozřejmě všechno.
Turbo, vstřiky, čerpadlo.
Bonusem je, že jakmile se dělá něco na zadní řadě válců, tak se musí skoro vždy pohnout s celým motorem, aby se k tomu mohlo.
Když to jede, tak to jede hezky za cca 10,5l.
Jozzo: jo to bez debat :) Chce to vidět ve skutečnosti, lak taky hodně napoví co to má za sebou...