Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > HELP: Zkušenosti a rady kolem Jeep Grand Cherokee 3,1 TD

 o Navštíveno 7701x o
o 12.06.2012, 06:17 | Thullo | Upraveno: 2012-06-12 06:23:41
Nějak mi padlo do oka toto vozidlo - ano, vím, že je i verze 4,7 V8 (kterou bych tedy raději) ale já se zaměřil zrovna na tuhle naftu, bude s tím jezdit víceméně přítule - takže to opravdu postačuje ;o)

2,7 taky dobrý, ale to jsou až ty facelifty - mě stačí tohle v ceně +/- 100.000,- a ročník cca 2001

Prosím tedy nějaké rady, případně osobní zkušenost a pak při koupi na co se zaměřit. Děkuji všem za info

foto k příspěvku  od Thullo



o 12.06.2012, 06:43 | tmx.806
ahoj, a) chvalim vyber auta
b) nechvalim vyber motoru - co vim italskej, uzranej, praskaj hlavy/fouka tesneni - nevim presne - kazdopadne nikde na to neuslysis dobry slovo. NICMENE - asi z 12ti grandu, co jsem mel u sebe byli 3 s timhle motorem a nikdo si extra nestezoval.
o 12.06.2012, 06:43 | tmx.806
tady na foru jsou asi 4 - ale vsechno s V8 - ja, paczqo, kaczaba a petis (snad jsem trefil dobre nicky... :)
o 12.06.2012, 06:54 | walish
Nebyl by lepší benzín + lpg? Třeba [ Link ] , i když to není 4.7, tak to stejně asi bude provozně lepší jak ta nafta . . .
o 12.06.2012, 07:35 | Antonio
Taky jsem o něm uvazoval asi pred rokem, vsichni, se kterýma jsem se bavil mě odrazovali od te nafty. pry nejlepe benzin+plyn.
o 12.06.2012, 08:08 | Lukasino
Jako ostatni, urcite benzin a kdyz setrit, tak plyn ;) Ten od walishe neni spatnej, ikdyz V6 :)
o 12.06.2012, 08:14 | Kamil07
Určitě benzín a když chceš šetřit, tak benzín + plyn, nad naftou ani neuvažuj.
o 12.06.2012, 09:03 | petis
Co jsem tak nejak pročítal tak R6 je nesmrtelnej motor, ale na WJ slabej, takže ve finále to bude žrát jak ta V8čka. Nafta jak kluci, ono i ta 2,7cdi prej není žádná pecka.
o 12.06.2012, 09:07 | Paczqo
3.1TD ne je to zlo a budeš se bát kdy se co podělá, už skoro rok mám 4,7 V8 + LPG spotřeba se mi po městě ustálila na 15,7l plynu a na dálky běžne jezdim za 13 když je to cesta třeba 200km v kuse tak snadno se dostanu i na 11L a chrochtam si blahem takže neni duvod se toho motoru bát. Jinak ta I6 co dal walish tak nevypadá zle a co jsem slyšel tak snad je ten motor ještě o fous splehlivějši a ododlnějši než 4,7 V8
o 12.06.2012, 09:14 | TicTac
Výběr auta super, výběr motoru moc ne - jako ostatní N95 + LPG
o 12.06.2012, 09:22 | Thullo
Tak prima :o) diky za info - prehodnotil jsem to :o) ale kua skoda, zrovna tento kousek se mi zalibil, neb má černý interier a moc hezky sladene kola se zbytkem vozu - proste takto se mi to libi. OK, jdu teda koukat po nejakem benzínu :o)
o 12.06.2012, 20:21 | Bart 007
když se sem vtírnu s dotazem - u XJ čka co je lepší 2,1 nebo 2,5 nafta? :-)))
o 12.06.2012, 20:25 | Jozzo
nemyslíš to vážně viď? ;)
o 12.06.2012, 20:30 | Paczqo
Bart007: to je jako ptat se jestli je lepši močit proti větru nebo v leže na zádech. 4.0L I6 benzin je v XJ to nej 2.1 je renault a 2,5 je VM Motori na googlu toho o těchto motorech najdeš hromady aby tě to dostatečně odradilo.
o 12.06.2012, 22:31 | kasa.d
V8+LPG
o 13.06.2012, 07:58 | clown
idealne posledni model SRT :)))
o 13.06.2012, 12:48 | Nismo.Power
3.1 neni povedenej fakt, tal to posral kde moh, sice to jezdí ale spotřeba a spolehlivost na hovno....

normál V8 a plyn a pohoda..... na krátkou převodovku to na rozjezd pálí všechny gumy :D
o 13.06.2012, 20:38 | KaCzaba
tu 3.1 si ted koupil jeden kamarad. prej to hned cipovali a tak...myslel jsem ze ma benzin..prej nee naftu 3.1
tak jsem se ho ptal zda nema strach o hlavy.ze nee ze to je vse delany.a ze po chipu to prej jede jako ta V8 :-D

nejel jsem s nim ja.rikal v hospode:-D

uvidime kdy bude prodavat.:-D

jinak kolega mel CRD a svezl jsem se a nejede to vubec spatne.jezdi to za deset az dvanact nafty.deset s nim,starsi pan a dvanac semnou.takze my stejne vychazi lip plyn. a nedejboze kdyz se na commonrailu neco posere.nenenene

Paczqo : tvl ses kuzelnik ne? :-D ja mam podezreni na jednu spatnou lambdu.nejak mi to zaclo oproti drivejsku zrat.ale zase to mam o deset cisel vejs a jezdim MTcka gumy. musim pohledat nekoho s diagnostikou na chryslera kdo umi i projet lambdy
o 13.06.2012, 21:40 | Paczqo
KaCzaba: tou spotřebou ? ne a to jezdim ted hlavně město gumy mam zimaky. Na dalky jsem fakt takhle nizko taky jsem čekal že se budu pohybovat vejš ale když už tak mi to vylitne k 17.3 ale musim jet už jak dobytek a to mě nebavi.
o 14.06.2012, 04:27 | KaCzaba
Musim se na to mrknout..diagnostika na lambdy a cidla,a pak k plynarum,nechat to sestelovat. Prvni jizda z budejic byla taky za cca 13-14 lpg az ku praze.tam to vylezlo na 17. Ted kezdim dvacet.hlavne mesto.ale i na benzin.to je divny.na plyn mi palubak keca cca o 2.5 litru ukazuje navic
o 14.06.2012, 07:12 | Lukasino
Kaczaba: nic neres, to je normalni spotreba, chyba bude u Paczqa, protoze jezdit s plynovou V8 ve meste za 16l je sakra divny :D
o 14.06.2012, 09:32 | Paczqo
Kluci ja za to nemužu holt jsem dospěl do faze že se kocham a jezdim v klidu předpisově a na pohodu bez spěchu, no doby kdy jsem na semaforech šlapl plyn k podlaze a jezdil plyn brzda už nějakou nejsou no vždyt ja s tim autem ani na dalnici nejedu vic jak 120 :-D Ty jo kdo by to byl řekl že se budu stydět za to že mi V8 malo žere :-D
o 14.06.2012, 09:35 | petis
Paczqo: se nestyd, já se taky kochám:-) Ale jezdím lehce nad předpis
o 26.12.2013, 17:04 | LukeFab
Zdravím,

uvažuju nad tím,že bych prodal svoji OII a koupil něco s čím si užiju víc srandy a snad by to měl být pohodlnější povoz. Zalíbil jse mi Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD rv 2003. Můžete mi říct,jak jsou na tom tyhle auta s poruchovostí? Co reálná spotřeba u tohohle dieslu? Díky moc

[ Link ]
o 26.12.2013, 18:24 | kozlustechnykus
Mno, nevim. Ma to hruby gumy a zda se mi to nejaky zvednuty. Aby ses pak nedivil, kde vsude to auto jezdilo. K tomu vsechny zdejsi diskuze na tema, ze jedine V8+LPG :)
o 27.12.2013, 00:17 | radek.613
No co se týká sedaček, jednoznačně si pomůžeš. Se zbytkem je to ovšem výměna traktoru za traktor.. :-D
o 27.12.2013, 08:53 | Jozzo
nikde nevidím ty "hruby gumy" ...
o 27.12.2013, 09:23 | Lukasino
Jozzo: jsou tam ATčka o větším průměru a je to zvednuté, z nějakého důvodu to bude ;)
Současně píše pár kosmetických vad a je to focené ve tmě, což taky nahrává domněnce, že to už má něco za sebou i mimo silnici ;)
o 27.12.2013, 09:31 | Jozzo
Lukasino: No to jo, ale zase žádné drapáky, znám lidi co si to takhle poladí jen tak aby zdolávali obrubníky u Tesca :D
o 27.12.2013, 09:47 | Dudelina
2,7 CRD má kámoš a už tam dělal samozřejmě všechno.
Turbo, vstřiky, čerpadlo.
Bonusem je, že jakmile se dělá něco na zadní řadě válců, tak se musí skoro vždy pohnout s celým motorem, aby se k tomu mohlo.
Když to jede, tak to jede hezky za cca 10,5l.
o 27.12.2013, 11:43 | Lukasino
Jozzo: jo to bez debat :) Chce to vidět ve skutečnosti, lak taky hodně napoví co to má za sebou...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3375 sekund.