Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Zaslepit EGR či ne ??

 o Navštíveno 6892x o
o 08.06.2012, 19:52 | Kupinka
Zdravím kluci mám takový dotaz. Nedávbo jsem psal, že mi blbne auto v otáčkách přestane tahat. Vyměnil jsem váhu vzduchu, ventil N75, Nechal jsem vyčistit Turbo. Bohužjel problém stále přetrvává odehnal jsem ho jen na 2týdny po čištění Turba a měsíc po výměně váhy + N75. Nedělá mi to při každé jízdě. Na VAG mi to napsalo - překročenná mez plnícího tlaku. Zkontrolovat těsnost - OK. N75 - OK. Hadičky - OK. EGR ten nevím, ještě jsem ho neměl venku, ale vyčistil jsem co se dalo v klapce. Tudíž se ptám, jestli sundat EGR podívat se, jak bude zasarajtovaný vyčistit ho a ucpat či neucpat? Chci vědět v čem se to liší ucpané a jestli to neovlivní životnost nějakých dílu a jestli ho nechat i přes zimu ucpaný - pokud ne, proč??

Děkuju moc za odpovědi, zkušennosti atd....


o 08.06.2012, 19:52 | Kupinka | Upraveno: 2012-06-08 19:55:35
jo jedná se o Octávii I 1.9 TDi 81kw rv. 2002 motor ASV
o 08.06.2012, 20:23 | filip146
já jsem měl podobný problém a nakonec jsem zjistil že jsem měl prorezlou podtlakovou nádobku pod turbem, která ovládá pomocí táhla naklápění lopatek turba. taky 81kw.
o 08.06.2012, 20:27 | Kupinka
filip146: kouknu na to!! Na kolik mě to výjde cca?
o 08.06.2012, 21:47 | Docthor
Byl jsi na diagnostice? Myslim diagnostice, ne že v paměti závad se ti objeví hláška "překročena horní mez..." a hned se mění váhy vzduchu,N75,hadičky atd..chci tím jenom říct, že pokud se udělá opravdová diagnostika s měřením a se vším všudy (mě tohle třeba stojí 2000 - 2500 kč) tak nemusím kupovat vše o kolo a vyměním jen to co potřebuji. Tady je to ale pořád dokola, nejdřív se vymění tohle, pak tohle a pak tohle a problém pořád přetrvává..

Udělej pořádný TEST a nech si najít závadu, můžeš měnit do nekonečna..

Tuhle hlášku může způsobovat WG, zaseklé natáčení lopatek,N75 cokoli.. je těžko zjistit závadu na internetu.Přeji ať si to dáš do kupy..
o 08.06.2012, 21:50 | Kupinka
no heledal jsem vhodného člověka a teprve dnes jsem na něj narazil co fakt umí Diagnostikovat a hlvaně dělá jen škodovky, takže mi to naloguje a uvidí se!!! Ale od ledna jsem shaněl člověka, který to umí, protože jsem zjistil, že napíchnout to VAGem a smazet chyby umím i já!!! Jinak díky :) .... Spíš bych chtěl vědět, jestli stojí za to zaslepit ten EGR ???
o 08.06.2012, 21:56 | Docthor
A z jakého důvodu ho zaslepovat?
o 08.06.2012, 21:59 | Robo
když to umíš napíchnout VAGem,tak si při jízdě do kopce na 3, nebo 4. rychl. stupeň naloguj kanály 3,10 a 11,ať zjistíš,jak se chová regulace
o 08.06.2012, 22:01 | gizmi
Doctor: spis otazkou je - proc ho nezaslepovat? :D

Konkretne u tveho motoru - zaslep ho, pujde ti do motoru jen cistej vzduch a ne sracky..
o 08.06.2012, 22:11 | Docthor
gizmi:No nevim jestli u tohodle motoru to má zrovna smysl,ja jen tak no..
o 08.06.2012, 22:33 | Kupinka
něco jsem pročetl na internetu, že jim auto chytlo druhý dech, lépe táhne, klidnější chod motoru atd. Ale chtěl bych znát názor od lidi, kteří se v tom vyznají a třeba mají s tím zkušennost... :)
o 08.06.2012, 22:35 | Kupinka
Robo: Jo na VAG to umím hodit, ale nalogovat to neumím, tak daleko jsem se ještě nedostal a nikdo mi v tom nepomůže, jako, že mi to nikdo neukáže reálně, jak se to dělá a sám podle návodu z internetu to nechci radši dělat mám z toho strach ...
o 08.06.2012, 23:16 | Chris
das si 1 engine-> merane hodnoty-> a das si 1,3(4),11 a dole mas start log ale to das pri 1500 otackach na 4ku najlepsie a plny plyn az do 4000 a potom to zaves sem...
o 08.06.2012, 23:28 | Kupinka
Chris: OK zkusim ... Díky :)
o 09.06.2012, 16:37 | Kupinka | Upraveno: 2012-06-09 16:47:51
Log po rovince na 4ku 4000 otacek.

foto k příspěvku  od Kupinka

o 09.06.2012, 16:41 | Woko_O | Upraveno: 2012-06-09 16:43:09
Hele jak asi jistě víš EGR ventil slouží kvůli přepouštění výfukových plynů zpět do válců. Tento systém byl udělán z důvodu nižších emisí. Do sání ti tedy jde čisty ochlazený vzduch a u EGR ventilu se mísí s výfukovými spalinami,neshořelými sazemi apod. Takže ti to trochu zasere sání a ještě ti to maličko ubere na výkonu. K tomu aby směs hořela lépe je potřeba správná dávka nafty a správná dávka čerstvého vzduchu. Tim se dosáhne i funkčním EGR ventilem,jinak by ho tam nedávali,ale dosáhneš tim i bez EGR ventilu a můžes dosáhnout i kvalitnějších výsledků. Tohle se povětšinou dělá když měníš špičky vstřiků kvůli lepšímu výkonu a kvůli lepšímu tvoření hořlavé směsi nafty se vzduchem..Tak prostě zaslepíš EGR aby šel jen čistý vzduch. Zvýší se jen o nějaké procento emise.. Pokud ho nezalepíš nestane se taky nic..Jen je dobrý ho občas udržovat v čistotě..Sem tam se zanese.. EGR jde vypnout,respektive snížit jeho činnost i přes VAG vhodným nalogováním určité hodnoty jak píšou nademnou.. :)
o 09.06.2012, 16:49 | Kupinka
Tady sem jel 3200 otacek do kopce. a porad mi naskakuje chyba viz niže.

foto k příspěvku  od Kupinka

o 09.06.2012, 16:51 | Kupinka
chyba

foto k příspěvku  od Kupinka

o 09.06.2012, 17:07 | Robo
můžeš ten soubor z logování uložit třeba na leteckaposta.cz
o 09.06.2012, 17:08 | Robo
?
o 09.06.2012, 18:59 | Kupinka
pošlu ti to na mail...
o 09.06.2012, 19:03 | Kupinka
Robo: máš to a mailu.
o 09.06.2012, 19:15 | Kupinka
[ Link ]

takže, takhle nejde mi odeslat E-mail....
o 09.06.2012, 21:55 | Robo
neposílej obrázky,ale ten xls soubor s hodnotama
o 10.06.2012, 11:03 | Lukin.xxx
otestuj tu mebranku co je na turbu,překontroluj cely systém sani jestli někde nemáš díru a samo egr jestli neni pootevřeny atd
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3448 sekund.