
Navštíveno 6889x

Zdravím kluci mám takový dotaz. Nedávbo jsem psal, že mi blbne auto v otáčkách přestane tahat. Vyměnil jsem váhu vzduchu, ventil N75, Nechal jsem vyčistit Turbo. Bohužjel problém stále přetrvává odehnal jsem ho jen na 2týdny po čištění Turba a měsíc po výměně váhy + N75. Nedělá mi to při každé jízdě. Na VAG mi to napsalo - překročenná mez plnícího tlaku. Zkontrolovat těsnost - OK. N75 - OK. Hadičky - OK. EGR ten nevím, ještě jsem ho neměl venku, ale vyčistil jsem co se dalo v klapce. Tudíž se ptám, jestli sundat EGR podívat se, jak bude zasarajtovaný vyčistit ho a ucpat či neucpat? Chci vědět v čem se to liší ucpané a jestli to neovlivní životnost nějakých dílu a jestli ho nechat i přes zimu ucpaný - pokud ne, proč??
Děkuju moc za odpovědi, zkušennosti atd....

08.06.2012, 19:52 |
Kupinka | Upraveno: 2012-06-08 19:55:35
jo jedná se o Octávii I 1.9 TDi 81kw rv. 2002 motor ASV
já jsem měl podobný problém a nakonec jsem zjistil že jsem měl prorezlou podtlakovou nádobku pod turbem, která ovládá pomocí táhla naklápění lopatek turba. taky 81kw.
filip146: kouknu na to!! Na kolik mě to výjde cca?
Byl jsi na diagnostice? Myslim diagnostice, ne že v paměti závad se ti objeví hláška "překročena horní mez..." a hned se mění váhy vzduchu,N75,hadičky atd..chci tím jenom říct, že pokud se udělá opravdová diagnostika s měřením a se vším všudy (mě tohle třeba stojí 2000 - 2500 kč) tak nemusím kupovat vše o kolo a vyměním jen to co potřebuji. Tady je to ale pořád dokola, nejdřív se vymění tohle, pak tohle a pak tohle a problém pořád přetrvává..
Udělej pořádný TEST a nech si najít závadu, můžeš měnit do nekonečna..
Tuhle hlášku může způsobovat WG, zaseklé natáčení lopatek,N75 cokoli.. je těžko zjistit závadu na internetu.Přeji ať si to dáš do kupy..
no heledal jsem vhodného člověka a teprve dnes jsem na něj narazil co fakt umí Diagnostikovat a hlvaně dělá jen škodovky, takže mi to naloguje a uvidí se!!! Ale od ledna jsem shaněl člověka, který to umí, protože jsem zjistil, že napíchnout to VAGem a smazet chyby umím i já!!! Jinak díky :) .... Spíš bych chtěl vědět, jestli stojí za to zaslepit ten EGR ???
A z jakého důvodu ho zaslepovat?

08.06.2012, 21:59 |
Robo když to umíš napíchnout VAGem,tak si při jízdě do kopce na 3, nebo 4. rychl. stupeň naloguj kanály 3,10 a 11,ať zjistíš,jak se chová regulace

08.06.2012, 22:01 |
gizmi Doctor: spis otazkou je - proc ho nezaslepovat? :D
Konkretne u tveho motoru - zaslep ho, pujde ti do motoru jen cistej vzduch a ne sracky..
gizmi:No nevim jestli u tohodle motoru to má zrovna smysl,ja jen tak no..
něco jsem pročetl na internetu, že jim auto chytlo druhý dech, lépe táhne, klidnější chod motoru atd. Ale chtěl bych znát názor od lidi, kteří se v tom vyznají a třeba mají s tím zkušennost... :)
Robo: Jo na VAG to umím hodit, ale nalogovat to neumím, tak daleko jsem se ještě nedostal a nikdo mi v tom nepomůže, jako, že mi to nikdo neukáže reálně, jak se to dělá a sám podle návodu z internetu to nechci radši dělat mám z toho strach ...

08.06.2012, 23:16 |
Chris das si 1 engine-> merane hodnoty-> a das si 1,3(4),11 a dole mas start log ale to das pri 1500 otackach na 4ku najlepsie a plny plyn az do 4000 a potom to zaves sem...
Chris: OK zkusim ... Díky :)

09.06.2012, 16:37 |
Kupinka | Upraveno: 2012-06-09 16:47:51
Log po rovince na 4ku 4000 otacek.


09.06.2012, 16:41 |
Woko_O | Upraveno: 2012-06-09 16:43:09
Hele jak asi jistě víš EGR ventil slouží kvůli přepouštění výfukových plynů zpět do válců. Tento systém byl udělán z důvodu nižších emisí. Do sání ti tedy jde čisty ochlazený vzduch a u EGR ventilu se mísí s výfukovými spalinami,neshořelými sazemi apod. Takže ti to trochu zasere sání a ještě ti to maličko ubere na výkonu. K tomu aby směs hořela lépe je potřeba správná dávka nafty a správná dávka čerstvého vzduchu. Tim se dosáhne i funkčním EGR ventilem,jinak by ho tam nedávali,ale dosáhneš tim i bez EGR ventilu a můžes dosáhnout i kvalitnějších výsledků. Tohle se povětšinou dělá když měníš špičky vstřiků kvůli lepšímu výkonu a kvůli lepšímu tvoření hořlavé směsi nafty se vzduchem..Tak prostě zaslepíš EGR aby šel jen čistý vzduch. Zvýší se jen o nějaké procento emise.. Pokud ho nezalepíš nestane se taky nic..Jen je dobrý ho občas udržovat v čistotě..Sem tam se zanese.. EGR jde vypnout,respektive snížit jeho činnost i přes VAG vhodným nalogováním určité hodnoty jak píšou nademnou.. :)
Tady sem jel 3200 otacek do kopce. a porad mi naskakuje chyba viz niže.

chyba


09.06.2012, 17:07 |
Robo můžeš ten soubor z logování uložit třeba na leteckaposta.cz

09.06.2012, 17:08 |
Robo ?
[ Link ] takže, takhle nejde mi odeslat E-mail....

09.06.2012, 21:55 |
Robo neposílej obrázky,ale ten xls soubor s hodnotama
otestuj tu mebranku co je na turbu,překontroluj cely systém sani jestli někde nemáš díru a samo egr jestli neni pootevřeny atd