Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > rada - auto - x5,xc90,touar,

 o Navštíveno 2987x o
o 07.06.2012, 09:38 | MazliG
zdar hošové, můj strejda se zblánil a ve 62 letech si chce koupit do 550 tis. auto typu x5, xc90, touareg, x6, x3 - něco takového ...

zkuste mi z osobní zkušenosti poradit, jaké auto by jste volili - předem píšu, že oni za rok nenajedou vůbec nic, je to jen pro radost - na jaké auto juknout, jaký motor - chce naftu - neřešte že najezdí málo - zkrátka naftu .o) obsah do 3 litrů, na co si dát pozor .....co se kde sere - zkrátka takové všeobecné rady - umíte někdo poradit z vlastní zkušenosti ?

díky Honza


o 07.06.2012, 09:53 | Lukasino
Sám jsem to řešil nedávno (ikdyž s menším rozpočtem) a ze všech podobných SUV se mi nejvíc zamlouval Touareg a RangeRover (ne sportka).

Na druhou stranu pokud dosáhne na X6, asi bych se nerozmýšlel :o)
o 07.06.2012, 09:55 | nome | Upraveno: 2012-06-07 09:56:39
za tyhle prachy tak ML 320 CDI RV 2007

[ Link ]

jinak x5 za 550 asi jenom starší model takže ne
x3 malá a hnusná
x6 cenově uplně mimo
xc90 a tuareg věc názoru mě se vzhledově nelíbí ani jedno

a nebo zde poslední dobou populární RR :-)

edit
majitel mě předběhl :-)
o 07.06.2012, 09:56 | Midnite | Upraveno: 2012-06-07 09:57:17
několikrát jsem jel v Touaregu a to neustálé pípání a vyhazování chyb by mě pěkně s*alo..

edit: schéma=> pípnutí + chyba = vypnout motor a pak zas nastartovat... takto jsme to absolvovali asi 2x za 10km jízdy
o 07.06.2012, 10:00 | Freerider
Ufffff :-)

Ještě - terén, polní cesty nebo jen silnice?

XC90 líbivé vozidlo, D5 na to stačí tak tak. Spotřeba cca 9 - 15 - podle toho, jak a kde se s tím jezdí.
Měl jsem to 3 týdny, takže nic moc zkušenosti, ale:
Do terénu dle mě nepoužitelný. Prokluzovalo to i na mokrý louce do mírného kopce (možná blbý gumy, ale ty stejný jsou na Cheeru a tam ok :-) Na silnici mi to přišlo takový neslaný nemastný, každopádně je to kurevsky pohodlný auto,hlavně sedačky. Překvapivě docela málo místa, na to, jaká je to kráva - ale až se v tom člověk uvelebí, je to ok - já ale mám 183 cm a 115 kilo, takže se mi možná zdá málo místa ve všem kromě Startrek vozidla STS, Omegy a Escalade :oDD

X3 - měl jsem půjčeno cca měsíc - uvnitř malý, blbě se do toho leze. nafta 3.0D bohatě stačí.
Do terénu k hovnu, zapadl jsem s tím ve sněhu na lesní cestě - toho sněhu tam bylo cca 20 cm, takže nic moc, přišla první malá překážka, čumák jsem přes ni dostal, prdel už ne a zpět ani hovno. Pak mě tahal potupně bratránek s Cherokee :oDD
Neposralo se na tom za tu krátkou chvíli nic :oDD, ale ani jsem na ty motory neslyšel žádný vyloženě negativa.
serou se ovšem občas čidla na 4WD.

X5 3.0D má kamarád - najetých cca 170 tisíc (r.v. 2008), leje jen naftu, olej. Jediný, co ho nasralo byl oloupanej plast na volantu po cca 30 tisících - výměna na záruku.

Grand Cherokee - nafta 2.7 - mercedes - nesere se to, ale docela to chlastá - průměr cca 12 l, ale jezdí to převážně louky, les, pole - nimrodí auto, no :oD
Je to ale starý - r.v. 2004, ty nový neznám, ale jsou to krasavci...
Starý Cheero je na silnici k hovnu - plave to a skáče jak koza, do terénu ovšem úplně jiný kafe :o)



o 07.06.2012, 10:46 | Lukasino
Midnite: tak to ale u Touaregu normální není ;)

Ne Nismo, fakt není! :-P

MLo je taky zajímavá volba, ale přijde mi neskutečně usedlý :)
o 07.06.2012, 10:50 | radek.613 | Upraveno: 2012-06-07 10:50:27
ML v naftě je koncepčně i zákaznicky přímo orientováno pro cílovou skupinu od 50let nahoru, s řídkou vlasovou pokrývkou a potíže s prostatou..... :-D
o 07.06.2012, 10:50 | Lukasino
Nebo se už dá koupit první Q7, v téhle ceně už začíná být výběr opravdu zajímavý :o)

Ideál, ať si to všechno projede a uvidí co ho zaujme.

Osobně bych vybíral mezi X6 (pokud dosáhne cenově), Q7 a RR (ne RRS).
o 07.06.2012, 10:51 | nome
jako radek- podívej kolik mu je let, ideální auto pro důchodce :-)

ale je pravda že koule jako RR nemá :-)
o 07.06.2012, 11:56 | AR
nechápu jak se někomu může líbit X6ka...
o 07.06.2012, 13:03 | clown
AR ..
ono to je kolikrat o tom, ze se to bude libit sousedum :)))
o 07.06.2012, 13:23 | Zdeny60
Porsche Cayenne V8 4,5 benzín. Navzdory naftě.
o 07.06.2012, 14:06 | MazliG
myslim si to co clown .. je to taková ulice .o(

Zdeny: jestli tohle, nebo Turka je asi fuk - ale béňo nechce, to se nedá litr za dvacku .o)
o 07.06.2012, 15:07 | Lubak
Známej sháněl něco podobného nakonec skončil u Kugy
výběr je velkej. Do 600 pořídí i funglovku .-)
[ Link ]
o 07.06.2012, 15:27 | Only_One
fordem těžko oslní v ulici :- ))
o 07.06.2012, 15:50 | walish
Zato VW, to je extra třída :))
o 07.06.2012, 15:57 | clown
takovej low rider Touareg, kdyz ma ko vzduch ... :))
o 07.06.2012, 16:03 | nome
low rider musí bejt emerickej

foto k příspěvku  od nome

o 07.06.2012, 16:06 | clown
vis jak to bude
vidim to u kluka na Jilovisti ..
Touarega V6 3.0TDI ,, 2ndHand..

najeto 200t,
stoji to v garazi, pac to nejezdi za 6.5 litru. ale za 12 .. , navic tu servis za lidovych 30, tu vloni za 40 :)

tak radsi jezdi O1 / 81kw a ma klid :)
o 07.06.2012, 21:12 | Rajdlos
AR: treba me
o 07.06.2012, 21:18 | Lukasino
AR: myslím že je nás víc, o tom to je ne, každému se líbí něco jiného ;-)

Jinak tyhle rady jsou fajn, ale chce aby se sám svezl, zda chce sportovnější, nebo pohodlnější, menší do města, nebo naprostý luxus :o)

Mimochodem v téhle ceně už koupí i krásnou Escalade, což je naprostý luxus, nebýt to nepoužitelný v Praze, tak bych si ho pořídil :-D (každodenní parkování u činžáku bych asi nedal :D)
o 07.06.2012, 21:51 | clown
no ono az zavedou dan za velike auta jako obcasne v italii, tak vas ty napady prejdou :))
o 07.06.2012, 22:26 | MazliG
jako rajdlos - taky x6 dobrý, ale asi jsem byl ovlivněnej tím, že jsem se povozil v Mku, 555koní .o) - tak do toho rozhodně ne, ich fikn nicht kajne čerpádlářkn
o 08.06.2012, 06:07 | Zdeny60
Tak jen doplním, že včera čistou náhodou jsem měl možnost se svézt u nás doma s Porsche Cayenne V8 - aniž jsem o tom věděl, tak ve vedlejší vis, člověk, co dělá vodo-topo a dělal i mému kamarádopvi, jej má a je k prodeji. Jelikož to bylo "doma" a měl jsem čas, domluvili jsme se a já jsem jel na audienci.

Když to vezmu stručně: jedno velké zklamání. Navzdory výkonu auto jede nemastně neslaně, spotřeba je přímo pekelná, uvnitř to je přes celkové rozměry auta na délu malé (/vzadu si za sebe sednu tak akrotár s roztaženými koleny).
Auto je zcela bez emocí, i když výkon tam je, ale dokonale maskován velikostí a asi i váhou auta, zvuk je dost utlumen ale přesto je v autě hluk bůhví od čeho (aqsi jen určité frekvenní spektrum proniká dovnitř).
Pozitivní je opravdu obrovský rejd, to auto se dokáže otočit doslova na pětníku.

Interier byl v provedení černá "kůže".Jde ale o koženku, jako v 99% aut, které honosně nazývají své čalounění z prachsprpsté koženky honosně kůží. U auta v této ceně bych čekal aspň ventilaci. Jinak ovládání je dost odlišné od vyklostí počínaje klíčem na levé straně od volantu a zcela nelogickým nastavováním pamětí sedaček a volantu. Pro nastavení jiné pozice něčeho, než co je v paměti (tedy upravit paměť), je třeba paměti vypnout, nastavit a uložit. U blbjech...

U knkretního auta - kdyby ho snad někdo chtěl - mohu jen napsat - ruce PRYČ!!!! Je to USA verze, takže servis nedohledatelný, serviska není, záznam jakýkoliv není, auto je celkově zanedbané - nájezd 145.000km asi odpovídá, ale olej v motoru neznámo měněn kdy, automat dtto, někde se ztrácí voda (naštětstí údajně ven - je to cítit i v motor. prosotru, že někde odkapává na horké povrchy )- pryý to majitel neřeší a asi 2x doléval, dále nefunguje uzávěra difernciálu a redukce, resp. "nějak" funguje, ale v oačném sledu, než vy provádíte - takže tam, kde by mělo být neredukováno, redukováno je. Nefunguje přední parkasistent, urvaný zadní nárazník resp. jeho spodní kryt, předek byl lakován - asi jen plasty, na palubovce svítí trvale vykřičník (což nikod neví, co znamená), hlásí nějkaý problém s naklápěním světel ačkoliv se zdá, že to funguje - xenony, výkon klimatizace pochybný, asi by chtěla už doplnit.....
SPotřeba je tragedie - průměr tam je 16,6/100 a to se jezdí lehku noho prý "na spotřebu", já včera vyresetpval a po asi 10km jsem měl 23/100!!!No potěš koště.
Auto he uhoupané, ale zase o dost méně, než nedávno mnou zkoušený Landcruiser, dobré brzdy, to opravdu.
Navigace samosebo bez map, radio hraje, ačkolvi je to USA verze a dokonce je k tomu český manuál:-) Takové podivnosti.
Na servis se jezdí do Brna, protože v našem, regionu to nikod dělat nechce, čemuž se divím:-)

Prostě auto ideál pro fotra od rodiny:-)))

Za mě tedy - není to to, co bych si přál, i dyž jeden čas mě SUV této třídy zajímaly (např. onen LC), ale je to to, co říkám už léta - je to naleštěná bída a hlavně obrovský kus snobismu od lidí, kteří tyto vozy používají k honění ega ve městech, a na blbu louku se s tím nikdy nepodívají. Nevidím jeden jediný důvod takové auto doma mít. ENormní spotřeby včetně dýzlů, mizerné jízdní vlastnosti, drahý provoz od gum počínaje zbytkem konče ve smyslu "máš velký auto tak plať velký peníze", uvnitř sedačky bez podpory těla, třebas v LC lítáš jako nudle v bandasce, řízení zcela odtažité, což chápu pro jízdu v terénu, no celkově když to uzavřu, celkem nechápu ty lidi, co si tyhle vozy kupují pro silniční provoz. A honit malý péro se dá i jinak:-)

XC90 o té jsem tu již několikrát psal, maje ji jedn můj blízký soused, to auto celkově je tragedie hlavně v zimě stačí trocha vody na louce a končíš, LC - velké zklamání navzdory testům, kterí píší v superlativech jako o nejluxusnějším off-roadu, Tourage - no, nevím,
X5 je obluda, a BMW X6 - to je prostě hnus na entuo, kterou vymyslel člověk, co byl zcela mimo a ten, co si tohle koupí, tak je mimo taky.
Q7 je nafouknutý megabonbón bez špetky elegance.

Já osobně po včerejším sčuchnutí s Cayenne tuhle kategorii aut definitvně zavírám.
o 08.06.2012, 08:19 | MazliG
Tak mu radim tedy dobre :D q7 nebo x5 ...
o 08.06.2012, 08:41 | Lukasino
MazliG: nechci vypadat jak blbec, ale fakt at si zkusi RR, to auto ma neco do sebe :o) ja RR jel projet jen abych mel cisty svedomi, ze jsem se s tim svezl nez to zavrhnu. No a po projeti mi bylo jasny, co koupim :D

Jinak Zdeny a jeho spotreby, LOL :-D Fakt divny, ze Porsche Cayenne s V8 umi jet pres 20l :D
o 08.06.2012, 09:14 | Zdeny60
Bohužel - umí:-)
o 08.06.2012, 09:38 | nome
to neznáte ?

přijede majitel porsche Cayenn Turbo do servisu a říká, průměrná spotřeba mi klesla pod 40 litrů na sto. Není to porucha ?

Kousek od nás si nedávno pořídil jeden pán FX50 a musím říc že prostě nádhera. Sice malé vevnitř a spotřeba taky kolem 20ti ale fakt krásné auto
o 08.06.2012, 09:40 | clown
Zdeny .. spis umi pod 25 ?

aneb vtip z Cayenne klubu .. muj porsik jezdi pod 25L/100 .. co je rozbite ??? :))
o 08.06.2012, 12:15 | Zdeny60
Ne, vážně: jelikož jsem se včera potřebovalů po těžkém dni odreagovat, tak jsem to seznámení s Cayennem uvítal. Jel jsem současně se svým 3,0R rpo benzín a tak poté, co jsem projel danou trasu s oním Porsche, jsem hned vzápětí tu trasu projel opět s mým autem.Zatímco já jsem mlě po nákupu benzínu, kdy resetuji PP, spotřebu 13,6, tak s tím Porsche jsem měl 23!!! Nevěřím, že rozdíl v objěm 1,8l a 2 válcích a 500kg navíc může udělat rozdíl skoro dvojnásobku! Buď bylov tom Porsche něco fakt blbě a nebo můj kozel má fakt malou spotřebu.

Mluvím bez ironie a vážně, navíc dynamika jízdy v mém autě byla v přímém porovnání diametrálně lepší, i když on hodně klamal dojem, protože když jsem mrknul na tachometr, tak 100km/h přišlo rozhodně méně, tak kolem 80. Velikost silně zkresluje.

Ale jak říkám, tyhle auta fakt vypiuštím, ačkliv jsem si říkal, že SUV (velké) a nebo rovnou offo-roada bych měl zkusit, neb toto jsem nikdy neměl ( a dnes už vím, že ani mít nebudu). To spíše se dočkám - navzdory všemu a všem - nějakéSTI či RS a pod, ale tyhle mastodonty rohodně neberu v potaz. A krom toho si myslím, že provoz STI bude stát dalko méně, než provoz konkretně Porsche Cayenne.
o 08.06.2012, 14:03 | Lukasino
"provoz STI bude stát dalko méně, než provoz konkretně Porsche Cayenne."

Proč? To moc nechápu...

Teda jestli nemyslíš provozem PHM :o)
o 08.06.2012, 14:06 | Šestikule
Zdeny60: to je to stříbrný Cayenne?
o 08.06.2012, 14:08 | Zdeny60
Ano, Ze Zborova.
o 08.06.2012, 15:14 | Šestikule
Zdeny60: Díky. Jj, tak to je slušnej střep. Ale dle jeho stavu nemůžeš soudit všechny Cayenne.
o 08.06.2012, 15:34 | Lukasino
Která to je? Je někde inzoš? Jednu stříbrnou z US jsem také řešil, ale byla to totál socka Sko...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3187 sekund.