
Navštíveno 9286x

DOufám, že jsem to napsal správně - narazil jsem na toto auto včera při jedné cestě z práce a na to, že to je BMW mě to celkem zaujalo. Našel jsem, že byly dvě motorové řady o malém rozdílu ve výkonu.
Sice jsem nyní hledání jiného povozu trochu odsunul na jinou kolej (řeším muziku), ale tohle se mi líbí - GT pro dva dospělé s velkým výkonem (trochu mi to koncepcí připomíná Mustangy) - dokázal by o tom někdo nsapat víc? Plusy/mínusy, spolehlivost, servisovatelnost a td...?
Sice je to pořád RWD, ale je to neokoukaný auto, resp. já to naživo potkal ař včera:-)
Kamos ma uz druhe, nejdriv mel 645 ted ma face 650i, tu 645 mel jednu z prvnich a dost se s tim navztekal, to auto bylo v servisu vic nez na silnici.
Ted s tou poface 650i a je max spokojenej, zadny problemy, udajne stejna spotreba jako 645.
Jezdi se v tom super, interier se mi libi, materialy a zpracovani je super - pokud to beres jak pises asi bys nebyl zklamany, rychle a pohodlne GT - ale sportovni auto to moc neni, od jizdni dynamiky jsem cekal vic, ale to by asi to auto muselo byt o par set kilo lehci, takhle jsou jeho jizdni vlastnosti dost mdly, zvuk temer zadnej, coz mi prijde jako skoda, protoze to jsou veci diky kterym me to auto prijde jako nudny...

07.06.2012, 17:48 |
H-Honza (M) | Upraveno: 2012-06-07 17:50:34
a ohledne toho znaceni nevimm, myslim ze CS u toho modelu neexistuje, pouze Ci, nicmene jestli to neco znamena fuckt netusim, na google se uvadi ze to je C coupe a I fuel Injected...
i = fuel injection (all cars)
c = coupe (2 doors)
x = all-wheel drive (lowercase x, e.g. 325xi
X = SUV (uppercase X, e.g. X5)
t = touring (aka station wagon)
CS nebo CSi jsem registroval na 8mičkové řadě a snad nějakých veteránech, možná by RedBaron věděl.
Cs ťažko, to označenie umrelo pokiaľ si dobre pamätám s E24 (tam bolo CS a CSi, značilo to výkonový a motorový rozdiel). U E63/E64 ostalo už len Ci, prípadne Ci convertible. Ku starej by Ti toho veľa povedal RedBaron tuna z fóra, k novému neviem :-) Mám doma na SK známeho ktorý tiež jazdí v 650Ci a pokiaľ viem a netají nič, tak jazdí a jazdí...
Když ses minule ptal co pořídit, tak jsem ti do tématu psal, ať se podíváš taky na šestku, protože jsem myslel, že by tě mohla zaujmout a jak vidím, tak jsem si to myslel dobře. Mě se to auto zamlouvá a kdybych sháněl něco v podobné cenové relaci, tak bych ho určitě bral jako jednoho z kandidátů.
A uz to delaj i naftovy ;-)

08.06.2012, 09:35 |
Kamil07 | Upraveno: 2012-06-08 09:39:14
:-) Čekám kdy bude naftové Farrari, jestli už teda není.
Takovým autům by se měla nafta vyhnout velkým obloukem. Vím, že to není 1.4 TDI, která se třepe jak zmoklý pes, ale i tak tam nafta nepatří.
mám stejnej názor jako Kamil, ale minulý týden sem byl svezen ve Phaetonovi 5.0 V10 a je fakt že už se to moc jako nafta nechová. Zvuk super a jelikož je to nafta tak 750nm krouťák taky libovej. Ve 230 to furt při plnym nemělo problém zrychlit na 250

08.06.2012, 10:45 |
P3RF3KT | Upraveno: 2012-06-08 10:45:32
jo a na palubáku svítilo 11,3 průměrná :)))
perfekt : to mi rekni kdo jezdi s phaetonem jen za 11.3 ? :-) :-) soused s tuaregem se nedostal jeste pod 14, posledni phaeton kterym sem jel mel na palubaku od koupeni 18,6 nafty :-) :-) vubec to nejede , ma to jen pocit tahu, zatacky a brzdy celkove katastrofa..... neohrabany auto silene :-)
jinak 645cs nevim, ale urco uz delaj naftovy sestky to jo, dokonce i novy 6ky sou fakt hezky proti starejm kredencum :-) chvilku sem jezdil 645i starou a nevim kde bych v tom hledal duvod k ty porizovaci cene, auto naprosto nemastny neslany a interier kuchynska linka jako ostatni :-) hodinu sem paroval telefon s autem kde na bmw lince nedokazaly poradit jak na to :-) pecka :-)
trh si zada naftovy auta takze aby automobilky prezili tak se museji prispusobovat
ono kdyby 2/3 ceny benzinu nebyli prirazeny poplatky tak je to taky jiny, s cenou 40,-Kc za litr velkej benzin moc nikdo nekoupi
ovšem realita novejch motorů je taková že benzín má sice větší spotřebu ale je to tak nepatrný že servisní náklady nafty to převálcujou bezproblému :) když budem porovnávat srovnatelný motory samo ;-)
takže trh je debil ;-)
já byl v Německu v salonu BMW, kde jsem kámošce na Valentýna zorganizoval takovou malou exkurzi, páč je do nich blbá, došli jsme k jedné 6tce, v takové prosklené místnosti to studené natočil, a jak to krásně ševelilo a absolutně nebylo slyšet, jsem fakt nechápal. Dostalo mě to svou tichostí, a pak zjištěním, že sedím v naftě, 640d.
Dneska jsem potkal X5 Si,takže možná i to Cs by mohlo být...

09.06.2012, 13:43 |
MaxxT Nismo.Power: To neni pravda.. :-) usetreny penize na spotrebe budes mit vzdy vic nez co do servisu naftaka das. :-) Kdyz si vezmes 330d vs. 330i, tak mas rozdil ve spotrebe 3 litry, to mas cca 100 kc na 100 km, kazda bmw nafta ti ujede treba 200 000 bez investic a pak kdyz do toho mas dat 30 za turbo ci par jinych veci, tak jsi na tom tezce v plusu. :-)