
Navštíveno 1856x


06.06.2012, 19:49 |
GooGoo | Upraveno: 2012-06-06 19:50:33
Tak jsem si poridil starsi buggy 1:8, ale puvodni tahovy starter je pretrhnuty. Navyjeci pruzinka je OK. Ale nemam rucku ani snurku. Zatim startuju pres starterbox, ale je to des. Jde nejak tento tahovy starter opravit? Nebo se daji pouzit i nejake nahrady nez primo urceny
[ Link ] ? Stoji docela dost ((

mě když se přetrhl, tak jsem ho nahradil šnůrkou co je k žaluziím apod. je docela pevná a tenká. rozebrat to by neměl být problém.
nevim jestli by to vydrzela, mam tady snuru na draka, je to tenoucky a unese to 80kg
nad snurou ze zaluzie jsem taky premyslel ;) Skusim politat obchody, treba sezenu pevnejsi. Ale chybi mi ta rucka(( tu nevim jak nahradim, nechci tam mit zas jen klacek. Jetse se zeptam at nezekladam dalsi tema, jak se serizuje motor Carson Force Motor 21R/3.5ccm ?
[ Link ]

06.06.2012, 20:58 |
slama | Upraveno: 2012-06-06 21:00:19
Pěkně blbě :)
Tou jehlou na šoupátku šteluješ volnoběh. Když se koukneš dovnitř měl bys ho mít cca 1mm otevřený.
Pak záleží kolik má jehel. Pravděpodobně budeš mít druhej šroubek proti šoupátku, ten je na nízký(přechodový otáčky).
Ten zlatej šroubek co trčí nahoru, tak tím seřízuješ celkově bohatost směsi a vysoké otáčky.
Začneš tedy tím volnoběhem aby ti to nechcípalo a aby se zas nerozjíždělo auto. Pak pošteluješ vysoký otačky, ale musíš s citem a hlídat teplotu motoru neměla by vylízt víc jak na 150st. Když bude motor hodně ječet a po ubraní plynu se mu nebude chtít s otáčkama dolů tak je moc chudá směs a můžeš ho zadřít. Když je bohatá tak se motor kucká a moc se mu nechce do otáček. Potom k tomu došteluješ ty přechodový otáčky. Obecně když šroubek dotahuješ je chudčí směs a když povoluješ je bohatší. Výchozí poloha jehel bejvá cca 2,5 otačky(utáhneš šroub a povolíš 2,5 otáčky).
Diky ;) Nezni to tak strasne) akorat to ladeni pri vysokych otackach bude horsi.. Auto zatim jezdi, ale radej se ptam abych vedel jak na to. Ted za studen drzi otacky mensi na volnobeh a po pridani se mu moc nechce, po zahrati ma volnobeh vyssi a auto se snazi rozjizdet.

06.06.2012, 21:30 |
slama | Upraveno: 2012-06-06 21:30:31
To je problém těch nitro motorů... to prostě nikdy nenaladíš... Když se to nějak povede tak druhej den je to jinak. Jsou hrozně citlivý na počasí.