
Navštíveno 6964x


04.06.2012, 18:15 |
SEKIN Po koupi auta jsem zjistil, že je zaslepenej EGR, vyletovaný LEDky - kontrolka motoru, žhavení a servisního intervalu. Vyčistil jsem EGR, odslepil, naletoval LEDky, smazal chyby a všechno zhaslo, jelo. Po cca 3 tis. se to začalo dávit a rozsvítila kontrolka motoru, na diagnostice - recirkulace spalin. Tak jsem to zase zaslepil a jede v pohodě.
Co teď:
a) - nechat zacpaný a ignorovat kontrolku?
b) - furt čistit saze
c) - novej EGR
Píšu to pomalu, protože vím, že někteří z vás pomalu čtou.
Ford fóra jsem zkoušel, gůgl taky, ale furt nemám jasno.
a prosím bez poznámek typu, Fordem tam, vlakem zpátky a nebo nafta patří do kamen.

04.06.2012, 20:55 |
JR jako dekl
mě na alfě pomohlo odpojit konektor od EGR ... žádná chyba, žádné pípání, auto jede /cca 7tkm/ dál i bez funkčního EGR :-)
To asi nebyl plně elekteronickej EGR :-(
To je Mondeo MK3 nebo už MK4 ???
no tak ovládal ho solenoid...

06.06.2012, 09:07 |
SEKIN Je to MK3.
EGR viz foto.
Jde mi o to, jestli dávat 10 tis. za ekologický kurvítko, nebo to pojede i bez něho, a třeba líp. I když se záslepkou nebo bez ní mi připadá výkon i spotřeba asi stejný.

egr a volnobeznej ventil to jsou postrachy fordu. neresit, nekupovat, zalepit. auto nesetrit, cas od casu protahnout, pokud udelas technickou, jako ze udelas, jestli s tim neudes jezdit jen kolem komina.

06.06.2012, 11:34 |
clown EGR tahaj ven i VWckari :)
Někdo z ford-focus fora objednaval z UK a vysel na "par penez" - ja mam jeste ciste mechanickej - podtlakovej nastesti (lze zaslepit a kontrolka nesviti)