
Navštíveno 1813x

zdravim,zabývá se tu někdo turbama.popř nemá někdo kontakt na někoho dobrýho dík
repase nebo nové? nebo ti jde o hybrid?
asi spíš repase a nebo čistění,turbo houká jak sanita
www.turbopower.cz/
www.rrauto.cz
nebo na dieselpower si hodně chválí Andrého
Kontakt:
Ondřej Hloušek
Vzdušná Ulička 4600, Jablonec nad Nisou
IČO:72633590
Tel.728763770 (PO-SO 8-18hod)
E-mail: hlouseko@seznam.cz
nooo a to je presne ten duvod proc sem ti rikal ze néé naftu :))) ušetřením na spotřebě můžeš dávat peníze bokem přesně na takovýhle nesmysli. Nebylo BMW lepší? :o))) Tak přeju at to nestojí moc peněz

22.05.2012, 10:47 |
nome a turbo mají jenom naftové motory ? :-))

22.05.2012, 11:23 |
clown [ Link ] doporucovano .. , ale pokud se jedna o bezne turbo, radeji bych koupil za 10 nove .. (uz mam za sebou cca 14 dni)
Dneska se pri cenach turb ani repas nevyplati.
JJ, číňan dělá s cenami zázraky:-)
Tak ono ani origo neni extra drahy. Pokud clovek vi kam se obratit.

25.05.2012, 20:29 |
jp1 Rajdlos:
tak jen tak pro zajímavost, za kolik umíš turbo na VW Passat 1,9TDi 81kw AFN, dík za info
A to origo má housing a pajš Made in CHina:-)

27.05.2012, 00:28 |
clown Zdeny a mam koupit za 10t novyho Garetta a nebo se za 8t modlit, kdo to jak posklada a s jakou vuli ?
jenze vetsinou to neni jen o turbu.. u nas to byl IC a koleno k nemu .. vlastne i vodni .. :)
Kup za 10 novýho Garreta a modli se, aby to Číňan dobře poskládal:-)
Bohužel je to blbý, ale dělám ve strojařské firmě, kde prodáváme komplety, ve kterých je řady odlitků. Jeden nepochází z Evropy, ale z Číny. Dneska v Evropě už slévárny skoro nejsou a ty, co zůstaly, tak dělají extra špičkové věci za extra špičkové peníze a to nejsou právě turba do aut = spotřebky.
A když dovezeme odlitek z Číny, pak jde hned na obrobnu a musí se komplet upravit/opravit, protože obrobené částí stojí za h***o. V Číně to ale naflákají hned dohromady a pak to koupíš jako značkový výrobek. Jenže on je značkový jen tím, že třebas turbpo má na sobě výlitek loga. Tím to končí. Pajšl ložiskama počínaje a materiálem lopatel je Made in Bůhvíkde. Netvrdím, že ˇ%Cína nemá dobré materiály, má a kuwa dobré, jen musíš vědět, kde je brát. Možná, že řada výrobců různých dílů na auta to ví, ale možná taky ne. Nám trvalo dobu a řada lidí v Číně pro nás dělá tyhle průzkumy, kod je a kdo není dobrý. Takže můžeš koupit věc, co bude fakt výborná, ale bohžel většinou to je tak, že je jen odprůměrná.
Třab ložiska - to je kapitola. Dřívě špičková ložiska německé firmsy FAG - a dnes ? Koupíš, namontuješ a za pár měsíců reklamace. Na kaši. A proč asi? To nikdá nebylo...Ale jsou najednou silně konkurenceschopní v ceně. Tak nevím, ale něco mi to říká.
Fag sou na pi.u a to mi ver delam ve firme ktera dela loziska.
Dnes, před lety to byla špička.