Navštíveno 2572x

11.05.2012, 16:31 |
J-T. Na stará kolena (33) si chci pořídit motorku, převážně do města - dojíždění do práce, za kámošema ... Nechci skútra. Řidičák mám na jakoukoliv motorku, nicméně jsem ji nikdy nevlastnil ani na ni nejezdil...
Vybral jsem si tuhle:
[ Link ] Líbí se mě tenhle styl, 125 je dle mě naprosto výkonově pro mě vyhovující a příští rok můžu třeba když mě to fakt chytne pořídit něco silnějšího...
Je to dobrá volba? Nějaká alternativa?
Co řikáte přesně na tuhle stojí za to se na jet podívat a koupit ji?
Předem všem moc díky, jsem fakt začátečník tak si nechám rád poradit.
díky

11.05.2012, 16:37 |
Ravo | Upraveno: 2012-05-11 16:39:26
Podle mě je 125 docela málo, v hlavě to už vzhledem k věku budeš mít asi v pořádku, takže bych se nebál jít hned do nějákýho 5ti-6ti kila. Navíc zohledni svoji tělesnou konstituci, tyhle slabý motorky jsou zároveň i malý (stavěný na italský nebo japonský teeneagery), aby ses na to poskládal. Třeba CBR600 by mohla být.
A pokud upustíš z toho že by to měl být kapotovaný supersport, tak bych doporučil třebas Yamahu XJ600 (spíš pro menší postavu) nebo klasiku Suzuki Bandit600 či nesmrtelnou Hondu CB500. Nevím jak ty, ale já v tvým věku už radši něco pohodlnějšího na posez...
no nevím do 125 bych nešel projeď to tady
[ Link ]

11.05.2012, 16:42 |
gizmi Ravo: ja ti nevim, ale to tve pravidlo neplati vzdy - nemyslim ze me NSR je mala motorka :D Kdyz ji postavim vedle litrove hondy, tak je porad velikostne stejna :) (pravda, CBR uz je pro minilidi)
Za tu cenu kup něco jinýho....
Kawa ER6
Bandit 600/650
FZ6
Horneta
SV 650
Ta 125 je málo, bude to ulítaný

11.05.2012, 17:00 |
J-T. Tak jsem spíš hubený postavy - 183 cm 80 kg. 125 jsem volil z respektu, berte to tak že jsem NIKDY na motorce ani skůtru defakto neseděl ...
Jde mě taky o ovládání, určitě musí být příjemnější na ovládání lehčí motorka ... Nemám to na set kilometrové vyjíždky jen jako "lepší" přibližovadlo.