
Navštíveno 2142x


11.05.2012, 15:43 |
maxov chtěl bych pořizovat auto a chtěl bych slyšet tak nějak vaše nazory na ten motor pri 200tkm najezdu
šlo by o alhambra 1,9tdi 85kw

11.05.2012, 15:58 |
clown nechal bych si rezervu tak +- 50t :) pokud to ma fakt tech 200t .. pac turbo, zhavicky atp..
jetsli ve 120 delali rozvody, tak v 210 znovu ..
tady je otazka zda fakt naftu s 85kw, nebo to koupit v 2.3 od Forda nebo s V6 od VW a hodit do plynu .. pac spotreba nafty je stejne nekde mezi 7 - 9 litry

11.05.2012, 16:06 |
maxov no plyn mam ted jen ve starsim modelu vr6 a uz fakt ne radši

11.05.2012, 16:31 |
Chris | Upraveno: 2012-05-11 16:35:48
zalezi jaky rocnik a jaka verzia AJM, niektore maju pri 90tis. km rozvody a niektore pri 120tis. km tam sa to lisi tlmicom kladky alebo nieco take...
kazdopadne ak pojdes kupovat, tak zober VAG-COM a checkni vstreky(kanal 13), casovanie vacky, ci nepreskocil remen (kanal 4) a potom nalogovovat 1-3-11 alebo 1-4-11 a nech niekto, kto sa tomu vyzna a skontroluje ci je vaha vzduchu ok, turbo, VGT a pod
kazdopadne ak kupis s real 200 tis. tak to by malo byt v pohode, sam mam 1.9 TDi PD 74 kW s 210tis , priemer podla plna-plna 4,7-5.5, ale jazdim vacsinu casu po obchvate a dialniciach tempomatovych 90-140... motor je podobny akurat, ze 85PD AJM ma 6kval a dlhsiu prevodovku...
zalezi aky kus najdes , ak najdes hajtru s VR6 alebo 2.3 tak aj to sa bude srat, aj ako ked najdes vyjazdene PD....
sam pokukujem po niecom silnejsom , sportovejsom a s lepsou vybavou...
nevím jestli se mi to zdá, ale tenhle motor je docela žrout. kamarád s tím jezdil dlouhodobě za 7,5l a nějaký dojem to na mě neudělalo.
nedávno mu to kleklo, hlava KO, najeto cca 350, původní spojka i turbo.

11.05.2012, 19:31 |
Chris ked tomu nakladal za studena, ze klakla hlava...
docela drzaky, nesrat na rozvody, dochlazovat jinak hlava, velmimcasty problemy s podtlakovym systeme a n ventilama.....ale pri 200setohohle fakt nebat, spis si zaplatit cebii pokud je cesky aby to nemelo 350 neb pak uz bych to nekoupil to je lepsi koupit zetora:-)
Jak to tu čtu tak nebrat ojetinu v naftě.. Hned,že servis musí být tolik a tolik.. V mém okolí neznám osobně nikoho kdo by nasypal do auta takové částky které tady furt čtu dokola..

12.05.2012, 10:03 |
Rudi Když už nismo napíše držáky, tak to je fakt dobrý! Nicméně za nájezd 200tis. budeš hodně rád, spíš bych tipoval, že už se to bude blížit ke 300tis. a víc...

12.05.2012, 10:39 |
maxov 200tis je na 100%...ale o tom se tu nebavím:)

12.05.2012, 10:40 |
maxov a spotřeba 7-8l u seatu alhambra je nějaka divna ne? nebo to je normal?
Mam ten samej motor v Sharanu r.v.2005.Jen ho mám ve verzi 4Motion.Zatim najeto 189 tisíc poctivejch a žádnej problém.I podle servisu VW nikdy žádná závada.Spotřebu mám 7,7 dlouhodobou.

13.05.2012, 14:39 |
Drtič Galaxy 2001, PD motor, 85 Kw, najeto 290, turbo původní, vstřiky také,spojka měněna v 260, absolutně bezproblémové, dlouhodobá 7,1 (50% město)

13.05.2012, 16:08 |
bafis Prej nechal bych si rezervu +- 50 :DDD

13.05.2012, 16:14 |
clown bafis..
co se ti na tom nezda ??

13.05.2012, 20:47 |
bafis Predstavil jsem si co by se vsechno muselo vysrat, aby do auta cca za 100, musel sypat 50, pri cenach dilu a preplnechych vrakacich koncernovych aut.To by byla obr smula ;-)

13.05.2012, 20:53 |
Olda švára koupil pašika B5 a za rok tam nasypal 60... takže opravdu +-50 může být real
Olda: Určitě nafta a na tachu 120-160t km? Co vše měnil?
Olda: Určitě nafta a na tachu 120-160t km? Co vše měnil?

13.05.2012, 22:08 |
bafis ja koupil za 60 auto, v kterym je za rok a pul nasypano cca 250 tkc, ale ten clovek byl blazen :)
Jinak si myslim, ze sypani do auta se da predejit castecne tim, ze si priplatim za auto s nejakou hystorii, serviskou, treba po rozvodech atd, nez koukat na nejlevnejsi, rikat si jak je to dobrej kauf a pak po par mesicich bulet...

13.05.2012, 22:39 |
clown bafis staci turbo .. ses tam lehce 15, pokud nechytne olej.. to pak boli vic :)
staci klima kompresor ses tam za 10
bude potreba udelat rozvody v 210tkm, budiz 10
realne vezmu-li si vahu auta na predku, bude delat, pokud nejsou tlumice a drobnosti jako stabilaky, .. coz moc servisu kvuli velkejm perum delat nechce
mel si to auto ? ja ho mam uz 9 let :) bohuzel na tom aute je nejlepsi ten motor od Forda. Nastesti ja mel problem jen s cidlem klimosky a najitim pojistek k saharam, kdyz shorely obe kurvy :)) anabaze po autorizacich .. k nezaplaceni :)
a dily z vrakace .. ty jsou fakt za hubicku .. to jo :) 3000 za posledni okynko :) ale nastesti jsou rezaci corek, co to na aukru nechavaj obcas i za rozum :)
ale jinak se staci kouknout na SHALAGY klub a opotite se :) motor bejva v klidu.. samotnej, plecharina taky dobra, pokud to nekdo nekam neposlal ..

13.05.2012, 22:58 |
bafis neprehanej - klima kompresor na Octavii jsem v pohode sehnal za 2000, na prvni inzerat, 30 km od baraku, turbo za 15 ?? to mas komplet motor i s prevodovkou a rozvody koupis novy komplet tak za pulku co pises Ty...

13.05.2012, 23:15 |
clown no jo ... Octavii :))
je jasny rozvody koupis za 3 - 4t, mozna i s napinakama + filtry + olej .. a ses tam ? .. udelas to doma na kolene jako desticky ???
ja resil minuly tyden rozlitly turbo na OII..
turbo nove 9000, IC 1500, vodni chladic 1500, trubka (kolinko) 500, olej 1500 .. prace 4000 ...,
a ted si sedni a koukni do ceniku normos :))
turbo 13 az 15 bez, IC 3000 bez, vodni chladic 4800 az 7000, olej LL VW507.00 5000 :) a protoze autorizak tak i komplet chladici kapalita, pac ji vylejou, ze jo :))) k tomu praci :)
i kdyz jsou lidi co na vrakaci chtej i desticky :))
to ja tam shanel na Galaxy jen trubku pro klimu, kdyz vzala manzelka patnik .. a ta trubka je jen origo a jen za 7000 :) a protoze vedi, ze to auto je exot a drahej, tak ti to nechaj vyzrat za 2t :)