Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Dusík vs vzduch v pneu ?

 o Navštíveno 1641x o
o 11.05.2012, 10:52 | Area51
Zkušenosti, klady zápory? Má to smysl? Nebo je to jen další zpusob jak vytáhnout z lidí prachy? Konkretně mi jde o penu 205/55/16 Michelin energy saver

Dikec :)
A51
P.S. hledání jsem použil :)


o 11.05.2012, 10:54 | Conan
Já používám 78% dusíku do pneu:
[ Link ]

;-)
o 11.05.2012, 10:55 | clown
no pokud nejsi idiot umis pouzit i google, tak dozvis se, ze gumy plnene pneumixem se mene ohrivaji :)
o 11.05.2012, 10:56 | Nismo.Power
smysl to má.....míň to utíká a jízda s tim je taková lepší, je to minimum ale líp to tlumí rázy a krapet lepší reakce na řízení......
o 11.05.2012, 10:57 | Lukasino
Jako Conan :o) hlavne plneni kdekoliv :o)
o 11.05.2012, 11:01 | BATMAN
Kdysi jsem mel zbytecne 2 kila a nechal jsem si kola nafouknout.
Krom dusevne lepsiho pocitu jsem nic jineho nezpozoroval :-)
o 11.05.2012, 11:09 | Area51
clown: Jasne, ze jsem pouzil i google, ale je článek a článek, že :)
Conan: No to je samozřejmě taky pravda, nehledě na to, že při nazutí pneu je v ní stejně vzduch kterej pouze doplníš dusíkem, takže výsledná koncentrace stejně není 100% dusík...
Z toho plyne, že na to dlabu:-D
o 11.05.2012, 15:32 | Cenda
to má smysl na okruhu, kde potřebuješ držet konstantní tlak +- 0,1bar. Na normální ježdění s obyč pneu asi ne :-)
o 11.05.2012, 16:29 | Midi34
já mám takovej poznatek že
v řízení to poznat není

ale kola jsem něchal 5 let ležet (sešlo z projektu renovace) a pořád pěkně držely tlak
po 5 letech si je odkoupil kamarád na dojetí
nasadil na auto a nedofukoval prostě držely tlak
to mě opravdu překvapilo
o 11.05.2012, 23:17 | bartosek
Je to jenom obchodní trik. Zjisti si složení normálního vzduchu a potom pochopíš.
Složení vzduchu
Objemová % Hmotnostní %
N2 78,084 % 75,51 %
O2 20,946 % 23,16 %
Ar 0,934 % 1,28 %
CO2 0,033 % 0,05 %
Ne 0,001 818 % 0,001 212 %
He 0,000 524 % 0,000 072 %
CH4 0,000 2 % 0,000 1 %
Kr 0,000 114 % 0,000 3 %
N2O 0,000 05 % 0,000 05 %
H2 0,000 05 % 0,000 001 %
Xe 0,000 008 7 % 0,000 04 %
o 13.05.2012, 22:31 | Jerry.s
aha, tak že 78% dusík?
o 14.05.2012, 08:25 | Cenda
Samotný dusík má daleko menší objemovou roztažnost. Česky - když se ti zahřejvá za jízdy pneu, s dusíkem máš prakticky konstantní tlak, na rozdíl od směsi dusíku a kyslíku (vzduchu). Na normální ježdění to není potřeba, pneumatiky se zahřejí sotva o pár stupňů. Na okruhu mi klidně vyleze tlak vzduchu v zadní pneumatice z 1,2 na 1,7 bar a teplota je přes 80°C.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3394 sekund.