
Navštíveno 1800x


11.05.2012, 08:59 |
War Čekal jsem, kdy to zavedou. Klímkovice jsou tedy první. Zajímavé je, že ta samá zpráva v podání idnes
[ Link ] a v podání ČT
[ Link ] vypadá pro Klimkovice úplně jinak. Chápu, že tímto "nástrojem" odkloní dopravu na obchvat účinněji, přesto jsem tak nějak čekal, že to bude přísnější, protože pokud si všichni z Klimkovic koupí starého diesela, z české mentality z toho vyndá filtr pevných částic, tak se stále nic nezmění a nikoho to nemotivuje staré diesely nepoužívat.
Nemá někdo podrobný odkaz na to, jak emisní zony v Německu nefungují? Zatím jsem našel jenom obecné zmínky.
To moc nechápu...
"se nedostanete do lázeňského města Klimkovice s většinou dieselových aut vyrobených před rokem 2006"
"Už teď je jasné, že na emisní plaketu v Česku nedosáhnou dieselové vozy vyrobené před rokem 1997"
To jsou trochu rozdílná tvrzení, každopádně doufám, že povolí alespoň EURO III... Dát rovnou na tvrďáka EURO V nebo co, to by byla solidní podpásovka :(

11.05.2012, 09:29 |
Rudi Nezlobte se na mě, ale todle je buzerace největšího kalibru! Za chvilku budu jak idiot, na autě nalepenou EKOPLAKETU do Čech, Německa, pak to zavede Rakousko, Polsko, Slovensko? Takže budu mít 45 nálepek na předním skle, jenom abych se tam mohl dostat?
Navíc Německo jako jediný v Evropě( krom snad UK) má tydle umwelt zóny a stejně se tam čachruje s plaketama! Navíc v tomdle buzer státě není ani možný si nechat ofiko přidělat filtr pevnejch částic, aby jste dosáhli lepší EKO hodnoty. Fakt, ať si to tendle stát narve do prdele už!
Zapomente na to, ze jde o neco jinyho, nez tahani penez z kapes lidi. To s ekologii nebo prujezdnosti mesta nema nic spolecnyho.
Je fakt, ze v DE neni problem nechat auto upravit, aby to splnovalo EKO normy, aneb opet neco prebirame polovicate :( Doplaci na to novy auta, ktery nemaji tu spravnou EURO normu (nová LC76/78, Patrol, atd.) :((

11.05.2012, 09:48 |
War můj dědeček si koupil po revoluci novou Corsu 1,5D a to smrdělo příšerně (euro1?). Na druhé technické už neprošel emisemi legálně (stejně jako další Opelové ve family). Z dnešní rétoriky je to vlastně dobře, protože starý diesel produkuje velké částice, zvyšuje "pouze" prašnost, narozdíl od euro 6, kde se karcinogeny dostávají rovnou do krve skrz ultra malé částice.
Já myslím, že to není správně ;-)
:-)))))))))))))))))))) to jako ten oplík "sral" z vejfalu ořech dvojku jo? :-)))))))))))))))))))))
jako kozlus, je to jen ekobyznys..
jj....ekobyznis.... aneb v praze ze zácpy ubydou 3 auta, provoz bude stejnej dokud nebude kompletní okruh, na vzduch auta stejně nemaj víceméně žádnej vliv nicméně na to to hoděj že se bude líp dejchat což zelený sežerou i s navijákem, ještě lidem řeknou že vybraný peníze urychlej stavbu okruhu a to se stejně nestane....takže jen víc krmení pokladny a nezmění se vůbec nic.....
Emise v městech vyřeší jen pár věcí.. Okruh kolem města a velice striktní zákaz prujezdu městem a jeho kotrola, zbavení se starých aut, lepší,rychlejší a kultivovanější MHD, sdílení aut více lidmi, používání elektro aut nebo skutru nebo kol a podobně.. Současné normy Euro 5 a 6 plus tohle a musí se to zlepšit téměř okamžitě... Jenže z toho jak tot u všechno funguje tak je tenhle výplod stejně jen z říše snů :(
Vazne super... Takze ti co nemaji na novy auta (vetsina) tak maji smulu... Super vymysleny :-))) a veterani? :-/ kua kdyby raci resili neco poradnyho :-/

11.05.2012, 15:26 |
JP Výfukový plyny nemaj na ovzduší ve městech skoro žádnej vliv, stačí se projít podél nějakýho hlavního tahu a sledovat to - jediný co je cejtit jsou autobusy (ekodoprava, že) a nákladní auta (obojí čím starší tím horší) a v případě suchýho počasí zvýšená prašnost kterou umwelt plaketta neřeší. Je zajímavý, že Praha která je celej rok plná kolon nemá s emisema problém a Ostrava kde je aut daleko míň vyhlašuje smogovou krizi několikrát do roka.
Area, problém a) autem to mám po práglu za daleko menší náklady než MHD. b) co produkují dnešní automobilky za auta mě opravdu opravdu(až na pár vyjímek) vůbec neoslovuje. Downsizingové mrdky ať si strčí za klobouk. Není na tom nic, zhola nic tak šíleně EKO, když ty jebky vydrží sotva sto tisíc a jsou na odpis......je to daleko větší zátěž pro tu tzv. ekologii než auta z doby, kdy se ještě alespoň hledělo na kvalitu výrobku a né jen na "produkt", který má za úkol ze zákazníků dojit prachy.
......c) kdyby každej trochu zdravě uvažující a o zdraví uvažující..... městský člověk, co najede za rok 10-15 tisíc nekupoval kamna, tak by se hned dýchalo daleko lépe.(nic proti kamnařům)

13.05.2012, 00:01 |
jzxr LK:to že nejsi samostatně rozumně uvažující člověk a potřebuješ celý život vodit za ručičku neznamená zdaleka že po tom touží i ostatní...je pouze (zatím) na mým rozhodnutí jestli benzin bo kamna...

14.05.2012, 13:53 |
RedBaron | Upraveno: 2012-05-14 13:54:25
Tohle zavedli v Londýně a po pár letech je nad slunce jasný, že je to jen tahání peněz z kapes lidí, tvorba V.I.P. průjezdních zón a další buzerace a omezování svobody ve jménu "čehosi". Emisní situace v centru se tím nezlepšila ani o mikrogram.
jzxr: to byl čistě nadhled zdravotní né ekonomický. Obojí se dá zkloubit těžko. Ale aby byla moje modla "das auto" f tédéíčku, když nasvištím 10tis. ročně, tak to asi nee.