
Navštíveno 4848x


02.05.2012, 19:15 |
bafis Po dvoumesicnim badani a rozhodovani jestli maly, velky, na plyn nebo na naftu, ALE HLAVNE automat a usporny auto pro manzelku jsem se rano rozhoupal a zajel pro Passata, ikdyz do posledni chvile jsem se rozhodoval mezi nim a o 4 roky mladsi Octavii combi tdi v AAA auto praha, za stejnou cenu Nakonec rozhodlo to ze v Passatu ac je starsi, je vse takrka nove, tudiz je auto bez investic, coz u druheho by bylo nejasne a spis bych riskoval. Je to nastupce manzelciny nynejsi octavie 1.6 i ktera musela pryc diky spotrebe, ikdyz ta po repasu hlavy a vymene poradneho oleje znatelne klesla, dneska jela 180 km s prumernou spotrebou za 8.5, ale i tak ji znatelne prekonal novy prirustek do rodiny, ten jel domu za krasnych 5.1 nafty, pri udanem vykonu 109 kw.
Takze jsem max spokojen a opet TDI positive. (Nismo :-p)
Jinek je to tento z vw clubu a je na nem znat ze je po fandovi znacky a detailistovi
[ Link ] 

02.05.2012, 19:17 |
bafis Cestou domu...

No jeste si odlozit bokem sem tam dvojku za ty folie :-)
Jinak krasavec...

02.05.2012, 20:01 |
bafis u nas zatim merak nemaj :) ale predni pujdou dolu, nebo je udelam takhle, co by na to asi rekli soudruzi ??

2 bafis: by sa poblili a dali Ti cenu útechy za najhnusnejšie fólie na aute :-P
což se k ceně útěchy za auto samotné bude hodit :-D:-D
AFNko jo? tu folii prosim te urcite nedelej jak to ma ten golf, to je kentus.. jinak passat hezkej

02.05.2012, 20:37 |
vomy7 Jako vondto, Passátek moc hezkej, ale ta folie... :D

02.05.2012, 20:45 |
bafis jj AFN
walish : Hele tobe ty špagety lezou na mozek ne ?? Muzu te ubezpecit ze az budu shanet auto ktery tejden jede a pak je mesic v servisu, tak si koupim itala zacnu poslouchat Ramazottiho a s tebou budu chodit na pivo.

02.05.2012, 21:22 |
JP Jsem si teď vzpomněl na jednoho servisáka kterej kamaráda každej čtvrtrok při placení servisu uklidňuje "tyvole ten folks vole, to se sice vole vysere, ale to vole vopravíš a furt to jezdí vole, tak co tady vole budeš vymejšlet nějaký vole japonce nebo vole italy nebo podobný vole chrajzléry, to se ti vole vysere a nikdo ti to nevopraví žejo vole". Ten kamarád tam jezdí Passatem B5 TDI 96kW Variant a co 3 měsíce je to oprava za víc než 10:D. Přední náprava každej rok (a to má sériovej rozměr pneu), motor už má minimálně třetí protože dva zadřel (první se prostě neznámo proč chytil i když měl správnej olej, u druhýho mu olej během chvilky vyházelo turbo), turba to samý... a to s tim skoro pořád jezdí jak když veze vajíčka:)
A mohl by tu nekdo napsat misto tehle OT konkretni auto u kteryho se nikdy nic nemuze vysrat a lejou se jenom phm a olej?
kolik na tu napravu rocne najede? :-D
Tuk tuk, co moje oktavka II s nejhorsim motorem 2.0 PDI, najeto 150, menim olej, filtry, leju naftu...
Ono to bude tim, ze kazdej desetileta vojeta pastika ma 120 tis najeto, pritom ma 3-5x tolik a sere se, protoze proste pri tehle km to uz nedrzi.
02.05.2012, 21:27 | Luke_288
Cadillac STS
Prof: nerek bych, nekdo ho tu ma a zrovna nedavno resil nejakej fail. Nejakej dalsi tip?
hmmm, to se ti jenom zdalo, to muselo byt OT nebo pokus o vtip

02.05.2012, 22:02 |
bafis
100 nejspolehlivějších aut na britských silnicích - Warranty Direct
Poř. značka Reliability Index přepočtené náklady na opravu [Kč]
1. Toyota Corolla 4 4200
2. Suzuki Alto 7 2700
3. Honda HR-V 8 6000
4. Ford Fiesta 14 3100
5. Honda Jazz 16 5500
6. Volvo S40 18 3800
7. Mazda 2 20 3200
8. Lexus IS 21 11100
9. Mitsubishi Colt 21 8900
10. Toyota Yaris 22 4800
11. Peugeot 207 22 9300
12. Mazda MX-5 24 7200
13. Honda Civic 27 9100
14. Nissan Primera 28 7200
15. Fiat Panda 28 5500
16. Honda CR-V 29 9700
17. Nissan Micra 31 5800
18. Ford Puma 31 4900
19. Peugeot 206 CC 32 5200
20. Mitsubishi Space Star 32 5500
21. Subaru Legacy 33 6200
22. Ford Fusion 33 5100
23. Honda Accord 33 10600
24. Mazda 323 33 5300
25. Volkswagen Polo 35 5400
26. Toyota Corolla Verso 36 14200
27. Toyota Celica 36 10800
28. Suzuki Wagon R 36 8600
29. Citroen Saxo 36 5000
30. Renault Clio 36 4900
31. Ford Ka 37 4500
32. Volkswagen Lupo 37 3900
33. Volkswagen Beetle 39 5600
34. Subaru Forester 41 7100
35. Toyota Prius 42 6300
36. Skoda Octavia 43 4700
37. Citroen Xsara Picasso 43 5900
38. Mazda 3 43 18400
39. Citroen Berlingo Multispace 44 4800
40. Nissan Almera 45 7300
41. Smart Forfour 48 5500
42. Kia Sorento 49 8800
43. Skoda Fabia 49 5500
44. Peugeot 406 50 5800
45. Suzuki Grand Vitara 50 9300
46. Daewoo Matiz 50 7900
47. Citroen C4 52 6300
48. Ford Focus 53 6800
49. Volvo C70 53 6400
50. Peugeot 107 54 7000
51. Citroen C3 55 6000
52. Mercedes-Benz SLK 55 8300
53. Chrysler 300C 55 7100
54. Volvo V40 56 7100
55. Lexus RX 58 12900
56. Citroen C3 Pluriel 59 8600
57. Peugeot 206 59 6300
58. Volkswagen Passat 60 5800
59. Peugeot 306 61 4900
60. Citroen Xsara 61 5500
61. Nissan Terrano 62 6600
62. Vauxhall Astra 62 6700
63. Mazda 6 64 11400
64. Seat Leon 65 6700
65. Mitsubishi Carisma 65 8600
66. Toyota Avensis 66 9700
67. Nissan Almera Tino 66 7100
68. Peugeot 307 67 6400
69. Fiat Punto 67 7500
70. Vauxhall Meriva 67 8100
71. Seat Ibiza 68 5700
72. Vauxhall Corsa 69 6100
73. Vauxhall Zafira 69 7200
74. Smart Fortwo 70 8000
75. Vauxhall Vectra 70 8800
76. Seat Toledo 71 5700
77. BMW 3 Series 74 7100
78. Fiat Multipla 74 4900
79. Mini Cooper 75 9300
80. Ford Mondeo 77 7000
81. Lexus GS 82 9900
82. Volkswagen Golf 82 7600
83. Smart Roadster 82 7100
84. Volkswagen Golf Plus 82 9200
85. Rover 25 83 8900
86. Rover 45 83 8900
87. Citroen C5 83 7100
88. Toyota Rav4 84 10300
89. Toyota Land Cruiser 84 12600
90. Volkswagen Bora 88 8300
91. Nissan X-Trail 89 11300
92. Chrysler PT Cruiser 90 7800
93. Citroen C2 91 10600
94. Volvo XC70 91 8500
95. BMW Z4 91 8200
96. Renault Modus 92 5300
97. Ford Focus C-Max 93 8200
98. Fiat Ulysse 94 11200
99. Toyota MR2 97 9900
100. Saab 9-3 Convertible 97 6700

02.05.2012, 22:18 |
kuja Passat peknej :)
Jo a kdyz se tu bavite o spolehlivosti, tak ja sem si ke 4 roky starymu bezproblemovymu Coltovi poridil Lagunu II MY 2004, abych se nenudil, tak dci :D A i v nejcernejsim scenari me ve finale vyjde s porizovackou levnejs, nez koncern stejnyho roku, ale budu aspon jezdit pohodlne a stylove :D
bafis:
Auto znám z VWC, snad budeš mít větší štěstí s tím automatem, než bývalý majitel...

02.05.2012, 22:31 |
bafis Plus : s byvalym majitelem jsem kontaktu, vi ze to byla jeho chyba, nacipoval to na 150 a jezdil jak prase, to ta prevodovka nemohla vydrzet, je tam nova se zarukou a v aute bude manzelka vozit mimino, takze se nebojim...
prijde mi to jako sebevrazda dat na AHC fotky koncernovyho auta :-D

02.05.2012, 22:37 |
bafis rad provokuju a blby keci mi nevadej...bavim se :)

02.05.2012, 22:38 |
JP Proč hledat (neexistující) auto na kterym se nikdy nic nemůže vysrat? Když se něco vysere tak to opravim, ne? Průser je jedině tehdy, když mě auto někde nechá, což se mi ještě nikdy nestalo. Mě při debatách o ojetinách unavujou ty neustálý kecy na to že auta z týhle země jsou kasičky, auta týhle značky super spolehlivý apod. Přitom je to úplně jedno, já znám majitele RAV4 kterou kupovali novou před 4 lety a za tu dobu do servisu (nepočítám spotřebák!) nasypali skoro tolik co to auto stálo. Já měl dva Fiaty Coupé, dvě Alfy GTV, Lancii Kappa Turbo (tzn. všechno auta z konce žebříčků spolehlivosti jestli se nepletu) a mimo spotřebák se mi za 7 let vysralo asi 5 věcí, z nichž žádná nestála na opravě přes 2tkč. Když už někdo tolik řeší spolehlivost u ojetiny, tak nemá smysl řešit kde to auto vyrobili, ale jak se k němu chovali předchozí majitelé a v jakym je stavu.
A on ho nekdo hleda? Me prijde, ze se do typicky takovyhle threadu prisere nekdo kdo mysli jak je vtipnej a zacne psat rozumy. Predpokladam, ze kazdej kdo ma vsech pet pohromade musi vedet, ze napristo kazdy auto je riziko, zvlast ojety.

02.05.2012, 23:06 |
JP Podle toho co píšeš ve 21:27 ho hledáš ty, nikdo jinej asi ne.
Osobně mám Focuse MK1 z roku 98 (takže fakt první model). Co se s ním dělo dřív dodnes s jistotou nevím, ale za těch 7 let co ho mám já, se mi mimo spotřební věci, vysrala pouze jedna věc. Ta mě stála akorát hromadu nervů a cca 70 Kč za jeden šroubek origo Ford. Jinak pouze desky, kotouče,olej,náplň do ostřikovače,výměna brzdové kapaliny,podvozek apod. a teď mě čekají rozvody dle km. Začali mi hnít dveře dole na lemech, ale to mě ani u 13 let starýho nepřekvapuje a doma už mám nové.
Všechno záleží na tom, jak se k tomu člověk chová. Nicméně francouze bych si pořídil max tak nějakou raritu do garáže :o)
Pašík vypadá pěkně a pokud se o něj majitel staral, tak proč ne a přeju hodně šťastných km manželce i prckovi ;o)
no pokud mas 4q automat tak potes prdel....... a afn na 110kw to sem zvedavej za jak dlouho ti to bude zrat 5l (never palubaku po cipu) nafty a 2l vody na sto :-) .....naprava s temahle kolama to bude pecka :-)
Luke_288 : myslis fail pal. cerpadla kvuli lpg ?:-):-)

03.05.2012, 07:06 |
bafis Nismo : jo je to 4° stupnovej automat, ale v tom problem nevidim, v oktavce ho mam taky, ma naskakano 290, vzivote na nej nikdo nesahl a funguje jak ma... ten cip...no uvidime no a ty kola jsou hezky, ale jsem realista a vim jak je to passatovou napravou, takze asi budou vymena za mensi, na druhou stranu najezd nebude vysokej na to aby se naprava delala kazdej rok.
Dneska jedu ke svemu mechanikovi a proberem to...
JP: ne, to si mozna jen sedis na vedeni a nepochopil jsi, ale to nic
NP: uz nevim, ale myslim, ze to bylo neco jinyho
Hele a koukali jste vubec na tu tabulku? Když se tu chcete dohadovat? :) Kurnik vždyť v první 20 jsou až na pár vyjímek se kterýma bych nejel ani Praha-Brno... Ukažte mi Jazz, kterej má nakroutíno 300tis km? Například...
Area51: Jazz to sice neni, ale je to stejnej typ auta:
[ Link ] 1247 1252 1282 4294962861 4294962790 1216&page=1
Nevim, co je na tom divnyho, kdyz je nekdo masochista a da takovou porci v takovym aute.. Ale verim, ze minimalne jeste 100 tisic da... A ne?
Navic kolik takovej aut jezdi, ze? na tachaci klasiku 150 a buh vi kolik skutecne..
Kazdopadne bafis hezky pasik za ty prachy, proc ne..

03.05.2012, 08:50 |
Drtič Já měl fail čerpadla na STS :-) a k tomu nově fail levého předního ložiska na kole. Už je objednáno a čekám na další fail :-)
badczech: 150tkm na tachecu, jo jo, takovou klasiku sem nedávno koupil. Kdo ví, kterej násobek se před to číslo hodí :)
4q a 290 ? ...... :-):-) to si celosvetove asi jedinej. .....bud je to renonc a ta 1.6ka ho proste nevykurvi jak je slaba ale jinak kazdymu maximalne do 200k....spis je to do 150ti bez vymeny oleje tak 100...bez vymeny oleje 290 totalne nerealny, pokud chces tel na republikove jednoho z top automataru a pokecat o tom proc je 290 nemozny tak dej vedet ale pistnice tohle proste neumej vydrzet a stojej 30k a jinak sou nesehnatelny..... ses si jiste ze 290 najel fakt bez dotknuti? mate to snad od novyho ze to muzes tvrdit ?:-) ja bych tipnul ze to je druha skrin a diky 1.6 to stale zije.....se 110kw poznas co je peklo ale pokud je zaruka tak asi srat na to.......sice mas kombinaci nejlepsi tdi co kdy vyrobily vs. nejhorsi automat vubec siroko daleko ale kdyz tam je zaruka tak motor to snad prezije a kooa das jiny a s malym najezdem by to mohlo parlet jezdit :-) uvidis no:-)

03.05.2012, 12:19 |
bafis Hele je k tomu nekde serviska a nikde ani zminka ze by na to nekdo sahal,posledni tri roky to mam na dohled a taky nic.
Jinak passata vratim zpet na puvodnich 81kw abych nemusel mit strach o motor a prevodovku.

03.05.2012, 14:09 |
clown passik peknej ..
jen doufam, ze motor nemas napadenej kutilem domacim z aitorizoveho servisu Skoda :(( aneb .. setri dal :)

03.05.2012, 16:33 |
bafis Ne je tam čip od Power Tec, mam k tomu papiry cd a vse ostatni, je to v zaruce jeste snad 2 roky, nebo 100 tkm.
pak kdyžtak napiš,za kolik to reálně jezdí,známej měl to samý a ze spotřeby byl nějak rozladěnej..
ja mam teda AFNko v A6 avant, bez cipu a moc rozladenej nejsem, do 6l jezdim
vondto: v automatu? protože známej to měl nejdřív v manuálu a pořád masturboval jak jezdí za 5, a potom si koupil to samý, ale automat a furt brečel jak tam teče 7-8
:D

04.05.2012, 09:34 |
clown Vencaf
hele s DSG
1.9 77kw OII jezdim Praha Bratislava pod 7l (140tkm furt)
2.0 TDI OII 103kw 8v, stary do 6l
2.0 TDI SII 103kw na 17" kolech nekde kolem 7.4 - 7.6
2.0 TDI SII 103kw na 16" kolech 6.5
cim slabsi motor k automatu, tim vetsi pruser
02.05.2012, 22:31 | bafis
Podle jeho tématu na VWC se mu ta převodovka srala ještě předtím, než to čipnul.
Kdyby ses chtěl registrovat na VWC, tady máš téma o autě k nahlédnutí:
[ Link ] ať víš. Bez registrace se neotevře.

04.05.2012, 18:29 |
bafis registraci mam, kouknu...

04.05.2012, 21:10 |
bafis Tak jsem to procetl a beha mi teda mraz po zadech, na druhou stranu kdyz popisuje jak s tim jezdil, coz jde videt i na videich, tak se moc nedivim ze se to sralo, ten automat neni stavenej na zavodeni, ale na normalni jizdu, takze doufam ze nam to vydrzi. Pro jistotu pujde i ten cip pryc.

04.05.2012, 21:18 |
Kamil07 | Upraveno: 2012-05-04 21:18:56
Pořizovací cena: 74 000,- Kč
Mé investice aktuálně: 257 900,- Kč
I s koupí to dělá k 18.12.2011: 331 900,- Kč
Nasypat do servisu takového auta 257 900,- Kč, tak se asi zastřelím :-)
To už musí být všechno nové, ne?

04.05.2012, 22:45 |
bafis Novy tam je fakt skoro vsechno, absolutne nic neklepe,nevrze, takhle vonavy a nalesteny auto jsem jeste nekupoval :) No a ta prevodovka ktera se tak srala je pryc a je tam jina po repasu. Konecne to taky nekoho po roce napadlo, ze bude lepsi dat jinou, nez se do nekonecna hrabat v ty stary....
Tak hlavně ať slouží a jsi s ním spokojený.