Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Dotaz Octavia TDi 66Kw

 o Navštíveno 9459x o
o 30.04.2012, 15:39 | Dragster
Jeden dotaz ohledně výkonu u Octavie 1.9 Tdi 66kW, má najeto cca 70tkm, má ji pořád jeden majitel od nového vozu. S autem se jezdí běžným zbůsobem dle pravidel, řazeno tak do 2.500 ot/min. Problém s autem je ten, že se nechce roztočit přes 3000 ot/min a je takové utahané. Je možné, že by byl problém s váhou vzduchu nebo by se mělo vyčistit turbo?. Auto nehulí, od cca 1600 ot/min zabere turbo normálně.
Případně, kde by mohl být ještě problém.


o 30.04.2012, 15:42 | MazliG
jsem totál laik, ale mám 81kw TDi jedno doma. Jak se s tím jezdí za 5 litrů .o) tak "přirejzá" turbo. Vypnu zapnu klíček a je to cajk. Občas potřebuje i nafta pořádně protáhnout ... za mě turbo, rozebrat, nic neulomit, vyčistit - na pár měsíců to možná pomůže - pak to bude zase - neříkám jezdit do červenejch, ale vyloženě tenhle důchodcovskej styl jízdy je podle mě na turbo jak dělaný
o 30.04.2012, 16:08 | fotomajkl
ja jsem teoretik a lehce praktik :D

mam O1 tdi 66 kw 2002 tzn ze mam turbo s naklonem lopatek. doporucuje se minimalne jednou za mesic turbo protahnout a samozdrejme dochladit [at nezatuhne regulace naklonu]

do O1 pred fl to 66kw nemeli takze to neni potreba...

jinak se turbo muze "odpojit" a pak staci jen vypnout motor nastartovat a zase jede.

nebude treba spatne zajeta? tou ukazkovou jizdou... ?
o 30.04.2012, 16:10 | jura.j
dragster: pořádně temu dej nažrat , chce to protahnůt trubky a vyhnat pavůků.

MazliG: 66kw je blbuvzdorný , nemá to naklápjání lopatek jak 81
o 30.04.2012, 16:10 | Antonio
na diagnostice jsi byl? rekl bych ze pada do nouzaku, mozna vaha
o 30.04.2012, 16:10 | Tomášek
vag?
o 30.04.2012, 16:10 | Antonio
jura.j: tusim ze od 01 nebo 02 ma i 66 naklapeni lopatek
o 30.04.2012, 16:14 | jura.j
sprasený koncern vw skundil neskunditelný motor, to je konec
o 30.04.2012, 16:24 | fotomajkl
66kw ma naklon lopatek ale od r. 2001
o 30.04.2012, 16:34 | TROY
:D já mám 81kw a naklápění od 97 roku :))
Nicméně obecné tyhle fény jsou zanesený apod. Pokud netáhne můžou bejt taky v perdeli hadičky podtlakový - je toho víc no :)
o 30.04.2012, 16:50 | Olda
O1 66kW po FL už náklon zamozřejmě má.. Jibak tady bude nejspíš problém právě v turbu že si zalehlo.. takže buď pořádně protáhnout a když nepomůže, tak nechat vyčistit (je to lepší aby si nic neposral ikdyž na tom prd je) a zkusit po čistce. Mělo by to pomoci. Kdyby né, tak hledat dál. měl jsi to na diag.?
o 30.04.2012, 17:11 | BATMAN
Asi bych vymenil filtry, resetnul ŘJ odpojenim baterie na par minut a pak tomu par dni daval na frak. Nejlepe natankovat Vervu Diesel. Teprve pote bych resil co dal (praskla hadice turba,zkusil ocistit vahu vzduchu,VAG....)
o 30.04.2012, 17:13 | Dragster
Na diagnostice to bylo, tam to nevyhazuje chybu žádnou. Zajeté to bylo dobře, chodila normálně dle tachometru 200km/h, ale od cca 25tkm, se s tím jezdí jen takový klobouk a teď prostě od 2500ot/min stratí chuť jít nahoru a nejde a nejde. Třeba na 2r.st. se ještě jakž tak do 3500ot/min roztočí, ale 3 a 4 r.st, už je to mrtvola. Osobně si myslím, že bude také zasrané turbo.

Tenhle motor měl už náklon lopatek?, myslel jsem že pouze 81kW.
o 30.04.2012, 17:20 | Unihero
myslel jsem že má obtokové turbo jen motor 1Z, ahu ve 3 golfu, toledu, ventu, ibize.
že pak už všechny motory 66 kw mají naklápění lopatek.
o 30.04.2012, 17:48 | Chris
Alh,Asv,afn maju vgt
Agr,1z,ahu maju obtok
o 30.04.2012, 18:51 | TROY
pokud vag nic neukáže = mechanika
to samý jsem měl též a nakonec zapeklý lopatky :) a netáhlo to - 11o na 5tku a sotva to jelo. Ted nový turbo a táhne to luxusně
o 01.05.2012, 01:09 | Kupinka
Na diagnostiku teďkom jsem to řešil taky. Turbo mi vyčistily rozhýbali a promázli a za necelých 14dní to samé, čili když jsem chtěl předjíždět většinoiui do kopečka, ale i po rovince vytočil jsem to kolem 3 000 ot/min a motor najednou šel do nouzáku. Po opětovém startu vše oka. Vyměnil jsem Váhu vzduchu + ventil N75, protože mi na diagnostice psalo, že mám vysoké tlaky a právě tenhle ventil reguluje tlaky. Jinak běžný problém - Turbo, Váha, N75 (elektromagnetický ventil) , N18 (zase opak N75 čili podtlaky).
o 01.05.2012, 13:57 | Dragster
Tohle do nouzáku nejde, to jede pořád, ale nemá to od 2500ot/min sílu, leze to strasně dlouho do otáček, zkusíme turbo.
o 01.05.2012, 14:01 | madmaik
Zkusil bych vahu. Kamos mel neco podobnyho, od 3000ot jakoby to bylo bez turba a byla to vaha vzduchu
o 01.05.2012, 21:19 | tommas
Samozřejmě to chce na VAG, jinak to je jenom tlachání o ničem, ale tohle projev KO váhy, která to nehodí do nouzáku, jenom na mizerně jede.
Samozřejmě základem dlouhověkosti tohohle motoru je EGR pryč a občas prohnat do otáček, jinak nezmar. Posere se všechno kolem, ale motor jede, jede a jede.
o 02.05.2012, 12:05 | Zdena1985
je potreba to nekdy protahnout a ne stim jezdit jak svatecni ridic.A naklapeni lopatek ma jen nejakej typ motoru.
o 02.05.2012, 18:07 | tommas
všichni tady opakujete to samé. Chyba v podtlacích a naklápění lopatek hodí auto do nouzáku, tohle jenom blbě jede. Tedy buď je pod plynovým pedálem zapadlá flaška s pitím nebo KO váha.
o 03.05.2012, 16:57 | Dragster
Tommas: flaška pod plynovým pedálem není, to jsem koukal. Když jí dáš plný plyn tak od těch 2500 ot nahoru neleze, strašně pomalu bez zátahu.
Pokud bude chyba v podtlacích nebo v naklápění lopatek, tak by šla v ždy do nouzáku?
o 03.05.2012, 19:09 | tommas
VAG je základ, prostě tam bude napsaný co to je. Vrtat se v turbu bez toho, abys auto píchnul na VAG je pitomost:-))

Za sebe bych prostě šel jako první po váze, podtlaky to hází do nouzáku prakticky pořád, co jsem zažil.
o 07.05.2012, 16:14 | Dragster
Na VAGu to bylo včera, opět, žádnou chybu to nehodilo, projeté všechny čidla, ventilky, za jízdy udělaný graf a nic. Zkusil jsem ji i protáhnout 100km pořád 3500-4000ot/min a nic(a dalo to hodně úsilí vůbec to v těhle otáčkách udržet).

Dnes vyměněn naftový filtr, žádná změna, vyčistěn EGR a nic (jinak bylo zkoušeno i s odpojením EGR, začalo víc pískat turbo ve spodních otáčkách a byl z toho zvukově víc traktor, ale jinak nic od 2500ot/min zase mrtvo)

Zkusím ještě vyměnit čidlo měřiče hmotnosti vzduchu.
Nevíte jaké má mít správné číslo od BOSCHe pro motor AGR 66kW r.v.2001?
o 07.05.2012, 16:40 | walish
KO váha. Odpoj ji a projeď to, pokud to bude stejné, je to jasné;)
o 07.05.2012, 17:05 | Dragster
walish: ta na VAG nevyhazovala žádnou chybu, až když jsem ji odpojil tak vyhodil že je na ni chyba, je pravda, že po odpojení jsem ji neprojel, jen nechal běžet, zda nebude kouřit a nic.
o 07.05.2012, 17:17 | Chris
skusal si nalogovat 1-3-11 alebo 1-4-11 kanaly od 1500 -4000 otaciek, ci tlaci ako ma? ci vstrekovace idu ako maju atd? a po prekroceni coho ti vlastne hadze do nudzaku ? pravdepodobne mas nejake cidlo vadne a ukazuje hodnoty mimo meraneho rozsahu a hadze do nudzaku, skus to a hod logy, co to vlastne robi
o 10.05.2012, 14:12 | Dragster
walish: měl si pravdu.

Tak dáno jiné čidlo váhy vzduchu a vše ok. Dnes přišla komplet nová váha, jaká tam má být a dána do auta, už to zase jezdí tak jak má.
Jinak tedy poznatek mám ten, že VAG chybu nevyhodil a auto ani nehulilo. A to se na VAGu projelo vážně vše i vstřikovače.
o 11.05.2012, 07:23 | walish
no vida, tak hlavně,že vyřešeno.
Jinak Ti odešla nějak brzo,ne? Vždyť jí máš skoro novou...
o 11.05.2012, 08:44 | Lukasino
walish: to ale neni jeho auto, cti poradne :D
o 11.05.2012, 09:47 | walish
Furt nějaké formality :D A stejně, 70tkm a mrtvá váha? Nic moc teda :))
o 14.05.2012, 15:39 | Dragster
Walish: Auto vlastní táta, má najeto 61000km přesně a váha mrtvá, to mě zarazilo taky.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3097 sekund.