Navštíveno 9459x

Jeden dotaz ohledně výkonu u Octavie 1.9 Tdi 66kW, má najeto cca 70tkm, má ji pořád jeden majitel od nového vozu. S autem se jezdí běžným zbůsobem dle pravidel, řazeno tak do 2.500 ot/min. Problém s autem je ten, že se nechce roztočit přes 3000 ot/min a je takové utahané. Je možné, že by byl problém s váhou vzduchu nebo by se mělo vyčistit turbo?. Auto nehulí, od cca 1600 ot/min zabere turbo normálně.
Případně, kde by mohl být ještě problém.
jsem totál laik, ale mám 81kw TDi jedno doma. Jak se s tím jezdí za 5 litrů .o) tak "přirejzá" turbo. Vypnu zapnu klíček a je to cajk. Občas potřebuje i nafta pořádně protáhnout ... za mě turbo, rozebrat, nic neulomit, vyčistit - na pár měsíců to možná pomůže - pak to bude zase - neříkám jezdit do červenejch, ale vyloženě tenhle důchodcovskej styl jízdy je podle mě na turbo jak dělaný
ja jsem teoretik a lehce praktik :D
mam O1 tdi 66 kw 2002 tzn ze mam turbo s naklonem lopatek. doporucuje se minimalne jednou za mesic turbo protahnout a samozdrejme dochladit [at nezatuhne regulace naklonu]
do O1 pred fl to 66kw nemeli takze to neni potreba...
jinak se turbo muze "odpojit" a pak staci jen vypnout motor nastartovat a zase jede.
nebude treba spatne zajeta? tou ukazkovou jizdou... ?
dragster: pořádně temu dej nažrat , chce to protahnůt trubky a vyhnat pavůků.
MazliG: 66kw je blbuvzdorný , nemá to naklápjání lopatek jak 81
na diagnostice jsi byl? rekl bych ze pada do nouzaku, mozna vaha
jura.j: tusim ze od 01 nebo 02 ma i 66 naklapeni lopatek
sprasený koncern vw skundil neskunditelný motor, to je konec
66kw ma naklon lopatek ale od r. 2001

30.04.2012, 16:34 |
TROY :D já mám 81kw a naklápění od 97 roku :))
Nicméně obecné tyhle fény jsou zanesený apod. Pokud netáhne můžou bejt taky v perdeli hadičky podtlakový - je toho víc no :)

30.04.2012, 16:50 |