Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Superb I

 o Navštíveno 2497x o
o 21.04.2012, 20:27 | Collin
Jaké jsou postřehy na tento vuz? r.v. od 2005..

Nafta 1.9tdi 74kw, nebo benzín 1.8t 110kw.

Dostala se ke mě pěkná nabídka na naftu.. Najeto 200k,problém akorát reznou páté dveře,jinak doposud spolehlivý vuz.

Nebo raději sehnat benzín a nasadit lpg? Nebo naprostá hloupost?


o 21.04.2012, 20:36 | HIGHTOWER
Známej měl 1.9 TDi, jen nevím výkon, manuál, a jezdil s tím za 5,5 což je fakt parádička, byla to 74 nebo 81, silnější ne-e. Záleží co a kolik a kdy najezdí, tedy benzín/nafta. Auto samo o sobě pohoda :-)
o 21.04.2012, 20:44 | Luke_288
100koní do superba bych fakt nechtel,i kdyby jezdil za dva litry, to je malo i na oktavku
o 21.04.2012, 21:14 | clown
hlinik naprava jako u passata, takze se muzes do toho slusne vysypat :)
200t pokud je to tak, tak zadne velkej problem, asi turbo, hodne osahanej intros. Na Jarove jsem objednaval nejaky drobnosti do interieru jako madla a podobne celkem lidovky, ceny cca o 40 procent vejs nez OII. Silne mne sralo to, jak slejza to pogumovani ze vsech dilu na ktere se saha,

HT 5.5 jezdil, ale prumer 60 / 70km/h, zde neverit palubaku, spis si pridat v klidu i 2 litry

vzhledem k tomu, ze oproti passatu je nizsi odhlucenni motoroveho prostoru (diktat VW) naftu nevim, asi ne.

jinak Ales od Q je jedinej komu z nich 3 zustal superB, jeden chlastal vodu, druhej sel do sveta, ale pro zmenu nejaky problem jinde v elektrice.. Ales bojuje jen s predni napravou, coz v castecne oprave v druhaku bylo jen za 15t a neustale zamlzenou lampou.

Auto sice TDI po cipu z 96kw, haze to lehce saze, ale aspon jede. Ma hruznej zvuk motoru, na muj vkus u limuziny, co mela hromada taxikaru pomerne dost pronikavej.
Jak pise Luke 74/77kw bych v tom nechtel.

Myslim, ze kdyz projedes Davocar, nebo jak se jmenuji ty za Benesovem, tak ty meli vloni supu asi 200 v nabidce, nekdo menil flotilu.

Za mne ? Bud V6 v plynu, nebo 1.8t, tech je taky dost.
Jen je treba pocitat s tim, ze auto je pomerne stare, ber to tak, ze je to 10 let + starej kousek, takze i provedeni je dnes lehce nemoderni jak se obcas pise napr. u Seatu Exeo s interierem Audi A4 MR2006 :)

ja nevim, diky tomu, ze se chysta SuperbII facelift, tak tyhle auta pujdou jeste o kus dolu, takze koupis auto, nasypes do nej penize a za rok zjistis, ze si 80t minus pri prodeji.

jinak auto pomerne pohodlne, pro managery. urco bych na to nedavel 17" kola, kor pokud jezdis D1

jinak vidim jak si rve obcasne sef hlavu, ze si nenechal OII, protoze je SII o 25cm delsi a podstatne hur se s tim parkuje v Praze :)
o 21.04.2012, 21:17 | PAVELK
ten benzín neber, když už tak 2,8 a tu do plynu jinak to nemá smysl, v ropě vpohodě ale chce to verzi 96 kw, 74 tě neurazí ale ani nepřekvapí
o 21.04.2012, 21:20 | HIGHTOWER
jezdí na pohodu, auto nehonil, jezdil v klidu a neměl tohle dle palubáku, ale dle skutečné spotřeby. Když já s oktou 81 kW v klidu jezdil kombi, možná 60:40 mimo:město, za 4,7 skutečná, tak proč ne?
o 21.04.2012, 21:31 | Collin
Né,že bych musel za každou cenu měnit vuz.. Ted mám naprosto bezproblémové vozidlo.. :-) Jen mě tím docela nahlodal.. Prostor,bezpečnost,komfort už bude asi trošku dál o proti tomu co mám.. V Pondělí mi má volat co a jak,takže bych sním vše pořádně probral a v práci nechal zkontrolovat nápravy atd.. Vytahám z něj info co bylo,nebylo dělané a uvidí se.. Ovšem co jsem tady vyčetl tak nebrat.. Jetě uvidíme jakou má představu o ceně to by mohlo být rozhodující.. :-)
o 21.04.2012, 22:34 | Milhauzz
Hliníková náprava se netýká aut od roku 2003 a vejš. 2.8 je prima, jede hezky, nechá se pěkně vytočit, ale na vině sou po větším nájezdu gufera, který pouští olej a motor prostě žere klidně 1L/1000km, proto šla 2.8 z domu. Jinak klasicky přední lampy potřebují repas, jinak stojej zahovno. Do roku 2005 nejsou sklopný zadní sedačky.

Místa je v tom habakuk a jak je to dlouhý, tak to má dvě nevýhody. Ta první, dáš na zadní sedačku petku s vodou a při jízdě je fakt problém se k ní dostat :) Druhej problém kvůli délce - sám sem byl svědkem, kdy cestujícím vzadu prostě bylo blbě :(

o 22.04.2012, 07:44 | Zdeny60
Hoši, je to trochu jinak:

od r. 06/2003 je přední náprava komplet ocel. taklže žádný hliník nikde nic.

Motor: 74kW snese naprosoto v klidu až 96kW bez zvýšení opotřebení. včetně spojky.

Jinak nejčersvtější info je z pátku t.t., kdy jsem jel na HN Supem I s žlutým taxi a pánové, nyní pár čísel:

Superb I rv 2005 - najeto k pátku asi 375.000km, průměrná spotřeba po Praze 6,1!! dle dotankování, originál vstřiky turbo EGR spojka dvouhmota - a to - "údajěn! včetně podvotku - ten ale už bylo slyšet. Takto jsem nakoupil od taxiká´ře a nemám důvod munevěřit, neb SUpaI jsem měl a další 2 poodbné motory (81kW) taé v Oktávce.

Problém u Supa je pouze opravdu ta koroze pod madlem u víka kufru, jinak žádné chronické problémy jiné, než má obdobná produkce od VW tedy včetně pasátu, se kterým se často srovnává. Snad jento, že Superb I je jízudně o hodně lepší než Pasát ze stejné doby - měl jsem mohu srovnat. Sup nabídne daleko větší poodu za jízdy, ovšem daleko méně jaksi sporovního vyžitií, protože to snad u tohoto auta nikdo ani nemůže čekat.

k výkonům: já jsem měl čip CImbu o +40N,m a + 20kW - no problem, saze samosebou, oprotože to je zákon fyziky _ více paliva prodloužený vstřik, žádný filtr DPF...
Znám borce, kteří mají z tohoto motoru původně 74kW až 190HP a motory dodnes šlapou, mají větši vstřiky a kupodivu nikod neřeší spojku (já také neřešil,) nikod si nstěžuje na turba. snad jen ti, co jezdí jak papíráci, protože jejich motory jsou celkově líné - což nechápu, ale v porovnání s těmi, co na to dupou, tak tyto motory mají daleko větší agilitu k jízdě.

Jinak já jsem si na 2,5 roku pořídil i model V6 2,5TDI s tiptronicem a přesto, že na tuto kombionaci hodně lidí plive, řeknu jen jedno - je to ta nejlepší možná. Proti 1,9 je tam daleko větší klid (logické), spotřeba asi 7,8/100 průměr za asi 90.000km, tiptr. bez jediného problému. Já auto kupoval s"údajnými" 90.000, čemuž jsem věřil asi tak, jako že zlevní benzín na 20Kč - spíše to bylo tak 150-170.000km, ale po servisní stránce jsem měnil pozuze xenony a hadici od serva (ta byla tedy hodně mastná - stálůa přes 5 litrů!! za 0,7m dlouhý kousek). měl jsem verzi 120kW a kupodivu vačky vše OK, jen olej bylo potřeba dávat po 15tkm, ne LL a dávats lušný olej a ne sračky typu Castrol SLX.
V asi 160tkm jsem udělal přední tumiče (kayaba - po 1700 za kus a auto se jízdně dost změnilo, přeci jen 2,5 je těžká a auž to bylo cíti). Já měl model ten max. nejvyšší včetně solár šíbru a nedám na to dodnes dopustit - takto pohodlné auto jsem neměl a zatím v pohodlí se mu nic z toho, co jsem měl, nevyrovnalo. Kufr parádní, naprosoto v pohodě.

Servis bych neřešil tohle dnes opravuje kdekdo.

Bohužel, sehnat slušný kus je docela umění, hodně jich jezdilo jako taxi či lsužebáky a dle toho to vypadá. Já hledal asi půl roku, ale našel jsem slušný kus s lehce ťuklým zadkem (víko, nárazní), zato v černé metalíze, pokovená neprůhledná skla, solár, paměti, 2,5V6, no krasavce. Bohužel ztráta ceny enormí -kupoval jsem za 490 a prodal za asi 190.Ale co...
o 22.04.2012, 10:58 | Rudi
Sorry, ale uvěřit taxikářovi, že po 375tis. nedělal nic na podvozku, navíc v Praze, ale že už je trochu slyšet( to musíš bejt asi hluchej), to je jako uvěřit Nismovi, že STSko jezdí v průměru za 6l bionafty :-)
Zdeny zkus někdy trošku myslet i svojí hlavou a nevěřit všemu, co ti kdo řekne...

Kdyby ještě možná řekl, že s tím jezdil jenom sám německý dálnice, tak bych tomu možná chtěl i uvěřit....
o 22.04.2012, 12:24 | Zdeny60
Milý Rudi, já patřím mezi lidi, kteří mozek snaží používat.

A jak říkám, podvozek slyšet byl a kdybych shodou okolností nejel před 14 dny s novým Pasátem od téže taxislužby - zkusi si to vyhledat, co jsem napsal, taky bych nevěřil

A jako reálný důkaz nemusím chodit nikam daleko - v práci máme Oktávku (pravda, je o něco lehčí), která má přes 415.000km. A co mylšíš? Jakpak je na tom?? No shxcválně...
Takže nemám nejmenší důvod se donívat, že by onen vlůz nemohl mít 370.000km s původními čepy. Ono josu za volante,m lidi a dobytek. tohle byl zřejmě člověk, kteý za volnatem myslíma ví, že auto ho musí živit.

Takže přestan vyskakovat, neznáš situaci a fakta, ale plácáš nesmysly.

Jo a ještě dodatek: kdysi v roce 2006 jsem měl P406 2,0HDI. šla do frcu s více než 360.000km. Byla moje, od novoty, a jediné, co se dělao, byly tlumiče. Taklže tak asi. A pro tvé info, dost hodně ki,ometrů bylo najeto po Polsku a Ukrajině - jestli jsi tam byl, tak víš, jak cesyt vypadají.

Jako chápu, že se najde doybtek, kterej přeltí díry a koleje v plůný rychlosti, v zátáčkách gumy řvou jako prase, ale pak samosebou bude plácat to, co ty. že po 100.000km musí auto do GO.
o 22.04.2012, 12:27 | Zdeny60
Jinak tohole byl můj.ode mě šel v cca 150-160tkm, reály byl tak +80-100.000km. Já dělal tlumiče, které byly na 60= opotřebení. nevím, co nechápeš... S 2,5, která je o 1/2 těžší na rypák, než 1,9.

foto k příspěvku  od Zdeny60

o 22.04.2012, 12:34 | Tomášek
tak superbovi s 380tacama a komplet puvodni napravou teda moc neverim a moc bych to nesrovnaval s oktavkou
o 22.04.2012, 12:42 | Zdeny60
Nevěř vůbec
o 22.04.2012, 12:45 | Collin
Copak je filtr DPF? :-) Ohledně té nápravy ta hliníková to jsem slyšel,že vyjde na balík. Když je tam ta ocel. tak ok? Pokud auto nebude v pořádku,nebo tam bude větší investice tak od toho dám ruce pryč.. Stejně tu nikdo nepochválil motor 1.9 74kw.. :-) Ovšem jak sem psal,uvidím podle cenovky.. Tolik nové vozidlo nemusím mít,takže když tohle nedopadne, benzín asi hledat nebudu.. Neměl bych na to nervy hledat zase pul roku a více.. Jak psal Zdeny u těchto aut to bude Taxi,či služebka a bude to mít víc než dost km..
o 22.04.2012, 12:49 | party_boy
Ale nikdo neřek, že 1.9 74kw je špatnej. Bohužel v kombinaci s tímhle neni ideální. Což můžu potvrdit.
o 22.04.2012, 12:53 | Collin
Špatnej být nemusí.. Ale nebude to ani výhra což se tu potvrzuje.. Ted mám 74kw v lehkém autě,takže po projetí v Supu to asi nebude nic extra.. Nevím,musel bych vyzkoušet..
o 22.04.2012, 14:02 | coupe
Zdeny60: Ty jsi měl ocelová ramena? Ještě jsem je nikdy neviděl ani na roce 03-
o 22.04.2012, 15:30 | Tomášek
tam je jedina zmena v tom prumeru cepu ne?
o 22.04.2012, 20:54 | AllInOne
Collin

DPF
Filtr pevných částic
o 22.04.2012, 20:55 | Collin
A ten je k čemu? Co je to zač? :-)
o 22.04.2012, 22:13 | Rudi
Více méně, aby to plnilo Euro IV, jinak je to další kurvítko....
o 22.04.2012, 23:02 | macek
Co to tu nektery lidi placan za blbosti ze ramena hlinik na hovno a ocel gut?? Zadny ocelovy nejsou a i kdyby tak je to jedno pac stejne tam odchazej jenom cepy a pouzdra ulozeni a pak to mlati
o 22.04.2012, 23:54 | Mr.Scully
Kámoš si nedávno koupil tu 1.9 a je v tom už za 60+ litrů. Samozřejmě hned odešlo turbo, pak nějaký čerpadlo nebo co... nesledoval jsem to, ale nadává jako špaček a je víc v servisu než na silnici. Ale to je holt otázka konkrétního kusu. Nicméně na takovou krávu je ten motor slabej.
o 23.04.2012, 00:19 | Collin
Scully: Co znamená nedávno? Kolik stím stihnul najezdit? To jde během chvilky v tom nechat takovej balík?
o 23.04.2012, 10:33 | Tomášek
tak byl mozna kamos jelito a koupil nakou odhonenou mrdku? 60 tacu narvat do 1,9 to se nevidi kazdej den, nebo spis to vetsinou neni potreba
o 23.04.2012, 14:17 | clown
vondto .. a proc ne :)
napr. spojka by se mela automaticky menit i s dvouhmotou, pripocitas mizerny lampy a ses na 60 :)
menil jsem to o OII .. :) 50 litru v prdeli @ 170tkm :)
o 23.04.2012, 16:58 | macek
No za svetla a dvouhmotu muze dat jenom BLB takovy prachy
o 24.04.2012, 15:16 | clown
tak kdyz si vemes, ze pristup ke kradenym dilum z MB tu ma je jen par (P) .. , tak ta cena je uplne normalni
9 - 12 setrvak
8 - 10 spojka
5 - 15 jedna lampa
brano z kellu jen nastrelem
den prace v autorizaku a jakej si byl .. :)
o 24.04.2012, 15:47 | Zdeny60
Tak pánové - osud tomu chtěl a já ndes musel jet na rychlo do OL - taxíkem. A shodou náhod - opět Supem 1,9 96kW r.v. 2006. A najeto? 417.000km!!! vyptal jsem se podrobně, co se na autě dělao:

takže údajně v 280.000km se dělaly čepy a původní tlumiče. Za celou dobu auta se dělaly 3x kotouče předek zadek - takže na každých se najelo v půrměru cca 100.000km !!!!!!!

Loni při cca 350.000km sed ělala spojka a setrvák.

Motor původní, pouze měněny rozvody (3xa vodní pumpa).

Dál se k témětu životnosti nechchi a nebudud vyjadřovat, holt, kdo nevěří, nechť nevěří - nemám důvod taxiákáři nevěřit a to ani jednomu, ani druhému, protože naopak, česká povaha radši na vše hodí špínu a vše pohaní, protože to, co je české, stojí za ho*no. toto vše podpořené mojí vlastní zkušeností mi říká, že nájezd 300-350tkm bez GO náprav je zcela bez problémů reálný a není důvod to opravdu nenajet. Vlastně důvod je - nesmí být člověk kladivo a pak to jde.

Jo a ještě spotřeba (byl to mahuál) - 5,9.Taky nemožné, že? Auto jezdí v regionu Olomouc a okolí.
o 24.04.2012, 15:57 | clown
100tkm na origo desky nic moc .. :) ja mel 160 :)), ale pan asi jezdil vic z kopce nez radil :)
o 24.04.2012, 16:07 | Zdeny60
Problém u SUpa není sjetí materiálu, ale kroucení kotoučů. Pak logicky výměna obého. Originál mivydžel asi 80.000km, ATE power disk asi 3.000km a šel do šmelcu jako totální valcha.A vzal s sebo asi i další díly na nápravě, protože vibrace byly opravdu silné. To bylo na 2,5V6.
o 24.04.2012, 16:17 | clown | Upraveno: 2012-04-24 16:17:45
pretizenej predek jak u oktavky .., uplne normalne poddimensovano .., asi aby se tocily prachy.

vidim to u Sharana, brzdy na picu, az u V6 konecne vetsi, od RV2001 vetsi standardem .. :( nastesti, zde je problem jen ve stabilacich, ale brzdit to fakt na vostro neumi :(

ATE Power Disk .. mno, pokud je na prd naprava, jdou do prdele hodne rychle. Ja na lehky Cordobe je mel cca rok tusim a s odstupem casu o nicem. Proste designovka, se kurevsky rychle zasrala a sypala desky na kola ..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3248 sekund.