
Navštíveno 2480x

Mám dotaz,soused koupil felicii, ve ktere je motor jednovačka VW 2.0, 2x Weber, nic víc o motoru nevím, údajně by to měl být motor co se dával do g3 85Kw, předchozí majitel říkal, ze jej nechal upravovat u někoho kdo staví auta na okruhy. Soused tomu moc nerozumí, já taky ne, tak se ptám, jakou může mít +- cenu ten motor s upravenou převodovkou (udajne okruhova, vubec nevim co si pod tím představit), řekl bych se origo, preskladana, posilena. Kámoš by do auta kvůli problémům s stk nejradeji dal origo motor a zajímalo by jej, jestli může mít nějakou cenu... Za co by se takovy motor dal prodat v origo stavu? tento by měl mít údajně na brzdě 150HP...
Celkem blbý dotaz, já vím :-) jakmile budu mít více info o motoru, hned zašlu
kdybys byl blíž klidně by sme na to s kámošem koukli... nějakej ten VW 2l agregát mu rukama prošel a nějaký webery tam taky má.. na různejch motorech... ideální znát jméno toho co to stavil a jít za ním co v tom opravdu je...
takovej motor může mít cenu 10, ale i 50tč podle toho jak moc je uštvanej a co v něm opravdu je...kámoš koupil za 30 1.8 8v GTi z GII na weberech překopanou do feldy...
motor pochází z autokrosu, takže je asi uštvanej, ale webery, sací potrubí a celej vejfuk od hlavy po koncovku cenu maj, ještě sme nekoukali co v tom je za vačku, jak je dělaná palice... jak vypadaj písty...
Skoda, odkud jsi? je mozno nekde doject...
že upravovaly zrovna tenhle motor to je docela nerentabilní..... z něj se fakt ždímat moc nedá a taky vidět že to vytáhly horkotěžko o 35hp takže to stejně nějak moc nepojede...
taková 2.0 16V ty už maj dost cenu, nebo ty z G2 ty 8v tam je dost dostupnejch upgradů a i ty motory maj potenciál......
ale jinak bych to taky viděl tak 10+ cenu pokud neni mrtvej uplně..... hlavní cenost na tom bude hlava s weberama
2L 8v jde upravit celkem pěkně... svýho času (tj cca 6-8let z5) měl zas jinej kámoš 2l 8v z GIII ve svým GII... byl to spíš teda takovej základ - spodek po komplet GO+ odlehčení a vyvážení pístů, ojnic, Hlava už ale byla kompletně udělaná + vačka+ svody+sací parohy.. tohle vše stálo tehdá cca 70tkč .. dělal to Albrecht..
měl to na K čkový kostce a výkon na brzdě měl 170PS... volnoběh už byl lehce sekačkovej, ale kam se na to hrabalo ABFo, nebo KRo...bejt to na pořádný elektronice, je tam 200PSů jak prd s trošku kulturnějším chodem
bohužel, kde tomu motoru je konec nevím..
Tak je to opravdu 85kw co se daval do G3, je tam upravena hlava, pisty, ostra vacka, delal to nějaký Rostislav Pražák (neznáte někdo) ze Znojma. prevodovka, silnejsi skrin, rovny zub. foto zde

jo jen z5tně...co sme s kámošem prodávali pár podobnejch věcí od něj ze závoďáku
převodovka felicia v silným obalu s rovným zubem - cenovka kolem 10tkč.. za 12 tisíc jetá v super stavu, daj se sehnat i za 18-25 skoro nový -záleží podle převodů..okruhy nejsou moc žádaný (spíš kopec, autokros..).. pokud v tom je samosvor, tak cena leze i na těch 25...
webery samotný 10, se sacím potrubím 12...
svody (+ třeba zbytek vejfuku) cca 4-5tkč dle toho jak moc to je domrvený
a komplet motor s převodovkou weberama a svodem pokud tam je to co tam údajně má bejt by šel prodat i za 40-45tkč...
Díky za info. sehnal jsem kupce za 30tis, tak mu to pustim komplet. asi by to slo poprodavat po dilech za vic,ale budu radeji, kdyz to zmizne vse najednou