Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > vibrace O1 :(

 o Navštíveno 9052x o
o 19.04.2012, 20:06 | Pajk
Vyměněny všechny silembloky a čepy, stočený kotouče. Problém je, že se ty vibrace zase vrátí Lehce to vibruje při normální jízdě, při brzdění se samozřejmě znásobí.
Neví někdo, čím to přesně je? Někdy se údajně na Octávkách objevuje tento problém, ale co přesně je v pi.. mi nikdo zatím neřekl. Ještě podotknu, ramena jsem neměnil, ale asi to udělám, jestli se to vrátí. :/


o 19.04.2012, 20:12 | assassin
ja mam za to ze problem je v lozisku.. pripadne v jeho ulozeni v tehlici.. jestli uz je vymackany ci co.. tzn ja osobne bych v tomhle pripade zacal tehlicema a loziskama.. ale treba je to blbost, nejsem zadnej automechanik, ale casto se to uvadelo jako pricina vybrzdenejch kotoucu co lidi diagnostikovali jako "zkriveny" klidne par km po koupi novejch...
o 19.04.2012, 20:18 | Jajinek
a co geometrie? anebo pokud si měnil kotouče očistils dost dosedací plochu kotouča na náboj?
o 19.04.2012, 20:20 | Pajk
Jo nad těhlicí jsem taky přemýšlel. Ložiska jsou bez vůlí, jedno teda mělo a velkou, ale už je nový, ale problém nezmizel... což je logické, když kotouče už měly pložky.

Když jsi to zmínil, je tedy možný, že to zapříčinilo ložisko a čistě teoreticky by mohl být už klid ne?? No uvidíme.
o 19.04.2012, 20:21 | Pajk
Jajinek: geo nepomohla, dosedací plocha byla zarezlá, to je pravda. Nyní náboje vyleštěný + nová geo.
o 19.04.2012, 20:33 | tappaja
Ja bych to videl na ty stoceny kotouce, jak jsou jednou zkriveny, tak budou porad...
o 19.04.2012, 20:46 | Pajk
Ale kotouče šly na auto nový a celkem rychle se na nich udělaly pložky. Problém je nebo byl v nějaké vůli někde.
Jinak pložky a zkroucenej kotouč je rozdíl ne??
o 19.04.2012, 20:49 | Jajinek
tak jinak:
napiš jaký značky dílů si tam montoval(ložiska,kotouče,desky atd atd)
o 19.04.2012, 20:58 | tommas
Obvykle to jsou křivý náboje. To pak můžeš měnit kotouče do alelujá a pořád to nebude k ničemu.
o 19.04.2012, 21:02 | Pajk
FAG ložisko, kotouče původně ATE power, nyní D2 330mm + adekvátní desky, puky TT, čepy Febi atd. Číně se vyhýbám.
o 19.04.2012, 21:04 | Pajk
S těma nábojema se dá dělat co? Pouze dát nový?
o 19.04.2012, 21:07 | Pajk
No asi nejlehčí řešení je vyměnit vše za nové. Viz článek.

foto k příspěvku  od Pajk

o 19.04.2012, 21:33 | Lukin.xxx
Jako pajk je to známý problém a dokonce výrobce brzd ATE doporučuje přečepovat a přeložiskovat celou nápravu
o 20.04.2012, 09:15 | clown
[ Link ]

daval jsem nekam i ofiko dopis od Bosche .., ale nemam :(

bezne ..
o 20.04.2012, 12:04 | Pajk
clown: Díky, super odkaz, je tam odpověď na vše! :)
o 20.04.2012, 12:34 | clown
Pajk .. jako je to pruser, sam jsem jednu O1 jezdil .. budiz jizdni vlastnosti lepsi nez OII, ale tohle mne tenkrat sralo a ze dost .., ted ji ma nas ex technik a trha si z toho vlasy, pac neveril, ze do brzd zahuci za 20 - 30t :(
o 20.04.2012, 22:41 | Hammann
měl jsem stejný problém na Leonu, oddělal jsem 3 páry kotoučů Ferodo a nic, vyměnil jsem co šlo a nakonec to vyřešily jiný třmeny, teď mám zatím pokoj
o 20.04.2012, 23:32 | clown
bodejd by ne, dyt to ma stejnej podvozek :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4813 sekund.