
Navštíveno 1176x

[ Link ] Pls nazory na auto jak zere co se na takove bore sere atd :) Eko tam asi bude co? Na kolik mam smlouvat nebo cena odpovida ? Dily na boru asi drahe co ? moc jich jezdit nevidim napr jako peugeotu 206tek:)
spotřeba 7-8l, jinak spolehlivé auto...klasika spotřební věci...kámoš má tuhle verzi už čtyři roky a kromě oleje tam neměnil nic vážného, s motorem problémy taky nikdy nebyly, ale dost to žere no, když jezdíš krátké trasy..
starý SR nebrat..... po městě nenažraný, a dálku líný
chronický problémy s velkou sptřebou oleje, časem i vody.... po cca 100-150ti berou olej hlavou že sou na repas, po 2000 foukaj těsnění či praskne hlava.... často praská plastová příruba na vodu z boku a protejká tamtudy ale většinou je to spojený právě s přetlakovanym vodnim systémem kvůli odcházejícímu těsnění pod hlavou..... dost řrout svíček ten motor, 5q převodovkám zde odcházej ložiska který jsou "neměnitelný" (mysllim tak jako u felcky apod neb skříň je dost stejná) ....
jinak klasika VW, homokyneťáky moc nevydržej stejně jak celej ten podvozek záleží samo na nájezdu což na těch 200 už bude potřebovat něco pokud nebylo děláno.... díly ceny průměrný, ne levný ne drahý....
eko už tam bude takže 3nebo5k přepis ale ten motor eko rozhodně neni.....
Dave1984: dik
Nismo.Power: taky dik a kdo by to byl rekl ze je v aute tolik soucastek :D
Takze neberu :)
nevim jak ten benzinak, kazdopadne v 1.9 super auto je to vlastne G4 jen v trochu luxusnejsim provedeni.
no pokud to zere vodu olej a beno tak jak pisou tak to pro me neni moc ok volba
rikam, ze nevim jak benzin, ale 1.9 je tdi, ktere je absolutne bezproblemove, pokud se bavime o 66 nebo 81. jinak 1.6 jsem mel v octavce a bez problemu

18.04.2012, 20:19 |
bafis mam tenhle motor v oktuli a bohuzel nedoporucuju...zrovna dneska mi v servise sundavali hlavu, tesneni ok, zejtra uvidime jestli je rupla hlava :(....jinak jak rikaj kluci, zere benzin i olej a nejede, az to dam dohromady, jestli vubec, tak hned pofrci do sveta a nejspis se vratim k TDI...
Antonio : co je na tom luxusního proti G4 simtě ? :))) je to golf s baťohem nic víc identický auta jedno sedan druhej hb.....
1,9 jak která... když chytíš nevylítanou 66ku nebo funkční 91ku tak to nejsou hrozný motory ano, traktor žeroucí nějakejch 5-7L to je napohodu samo taky má much tři prdele ale proti SRku sou ty nafty ještě zlatý..... samo s naftou se sere to ostatní stejně jako benzinum :)
spíš se divim že se tu do mě ještě nikdo neopřel co si dovoluju hanit SRko..... podle mě teda ten motor ala starej VW rádoby felicia 1,6 byl špatně hned co ho vyrobily :))
a fajnový na tom je že dokonce už ty motory ani nikde nejsou k sehnání v použitelnym stavu.... poslední co sem dělal golfa tak měl na kaši jak motor tak převodovku.... motor jel tak že do kopce nejel, po změření kompresí na jednom válci byla 4ka takže kantáre..... motor se sháněl 3 měsíce a stál 15k což sem nepochopil ale nikde nebyl jinej použitelnej takže se to zaplatit muselo a stejně ten "novej" tak do 50ti umře stopro :)

18.04.2012, 20:38 |
bafis hmm, tak motor nebo hlavu budu shanet nejspis od zitra taky....jestli nebudu mit hromadu stesti...
dávej si na ně majzla pokud budeš objíždet komplet motory..... neopřel bych o něj ani koloběžku pokud bude blok orezlej na 200+kkm , půlka prodávajících nemá ani ucpaný svody/sání takže je vyrezlej i zevnitř, určitě čekuj stav víčka oleje resp. zdali v hlavě nebudou stopy po vodě musí to tam bjet cejtit jedině po oleji....
je to fakt na hovno shánět v tuhle dobu tenhle motor abych se ho tam nebál namontovat takže určitě ať prodejce zaručí nějak stav či dá záruku na odzkoušení po montáži aby ti neposílal kompresi olejovo uměrkou, nenafukoval hadice a nežral 2L na 1000 oleje....

18.04.2012, 20:46 |
dddd Velice se omlouvám, asi jsme měli špatné kusy, Giv 8 ventil a žral stejně a nejel jako Giv 16v.
to nepojede ani kdyby ses rozkrájel tyhle motory :) zlatý G2 a G3 .....v G4 jedinej dobře dostupnej jedoucí benál je 1,8t se stejnou spotřebou jako SR a životností řek bych větší když se o něj člověk postará.... 1,8 bez turba to je menší omyl kterej radši neměly vyrobit, 2.0 to je kakáč ne ntou, 2.3 to je jako tohle SR možná horší....takže z benzínu fakt jen 1,8t z těch dostupnejch... 1,4ky to je za trest tom vůbec jet žere to stejně jak 1,8čky a utahá se v tom autě hrozně rychle.... takže když G4 nebo Bora tak jedině 1,8t či zachovalou třeba 81kw naftu....

18.04.2012, 21:36 |
masz Hoj tak zalezi v jakem je to auto stavu jestli bylo servisovane tak proc ne ale s motarem byl sem tam problemy zraly olej vetsinou pistni krouzky vodni pumpy praskaly turbinky nejake to tesneni pod hlavou al ena druhou stranu je to celkem jednoduchy motor ohc tak ti to vetsinou kazdy opravi podvozek si myslim ze neni zadna tragedie silentbloky na napravach origo vdrzi tak 100tk gumy na stabilizatouru taky nejsou drahe zase s prevodovkama taky byl problem konkretne s rozpadlymi diferencialy kdo tomu daval kotel tak moc nevdrzely ke spotrebe to je otazka tezke nohy zalezi co clovek vybere v te cene zejo....
Mě 1.6 v Polu žere jak tank .. v zimě 9 .. pravda jezdím fakt jenom krátký trasy, ale stejně je to nenažraná bestie.
Voda se mi občas ztrácí takže těsnění je načnutý, ale převodovku už mám naštěstí druhou protože ta původní odešla do věčnejch lovišť. :)
Jinými slovy potvrzuju Nismovo analýzu motoru VW 1.6. :)
Ale jak to panečku v zimě krásně a rychle topí .. to je žrádlo.