Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Felicia Pick-up vs. Fun

 o Navštíveno 10921x o
o 16.04.2012, 08:46 | Antonio | Upraveno: 2012-04-16 08:47:59
Řeším menší dílema, před časem jsem koupil Felicii Fun, ktera je částečně zkorodovaná, jelikož nejsem karosář, nemám možnost auto opravit svépomoci. Po nacenění několika karosářů bych se s cenou auta dostal výš než bych chtěl, proto jsem se rozhodl jej prodat za cenu Fun bodykitu. Problem je ten, že se mi s autem pořád moc nechce loučit, tak mě napadlo koupit káru z pick-upa a přeskládát celé auto. Nevím ale, jak je to se zadní stěnou auta, zda stačí jen vyřezat otvor pro výklopné sedačky a přišroubovat celou vyklopnou stenu, nebo je zadní část upravená u Funky jinak. tzn. Lze po menší úpravě do klasického pick-upa nainstalovat vyklopne sedačky z Fun? nevím jestli někdo z Vás s tím má zkušenost,ale zeptat jsem se musel:-)


o 16.04.2012, 09:00 | Only_One
tohle ti asi nejlíp poví Škury..
o 16.04.2012, 09:21 | Skury
V principu by to mělo jít... Ale neptáš se na otázku legalizace, že ne? :)

foto k příspěvku  od Skury

o 16.04.2012, 09:22 | Skury

foto k příspěvku  od Skury

o 16.04.2012, 09:43 | Antonio
nene, legalizaci neresim, auto s tp mam, potrebuju jen vymenit kastli. vidim, ze se tam jen musi dovarit drzak zamku a melo by to jit. nevim jestli je ten plech pod oknem neni u pick-upa dvojity, jak to vypada dole foto nemas?
o 16.04.2012, 09:46 | Antonio
uz mam foto, no vypada ze by to s trochou predstavivosti jit mohlo... co myslite? delat to tak nebo funku prodat, priplatit si a koupit krasavce.

foto k příspěvku  od Antonio

o 16.04.2012, 10:02 | radek.613
Skelet Funa fakt není jen o držáku zámku navíc..... :-D
o 16.04.2012, 10:11 | Antonio
a o cem je navic? na to se tu ptam
o 16.04.2012, 10:51 | tappaja
Bohuzel ETKA uz mlci, skelet nelze dodat. Tezko rict, jestli byla treba podlaha z vyroby nejak extra vyztuzena, rek bych, ze ne. Max nakej plech rucne dovarenej, ale to by chtelo videt zespod.
o 16.04.2012, 12:02 | Skury
Foto zespoda nemám.
Podlaha myslim, že vyztužená nebyla, ale je jiná než má pickup. minimálně kvůli tomu, že tam dosedá ta posuvná stěna.
o 16.04.2012, 12:05 | Skury

foto k příspěvku  od Skury

o 16.04.2012, 13:24 | radek.613
V podlaze je pokud si pamatuju druhá "podlaha" (rošt) coby příčné nosníky, oba podběhy navazují na prahy přes vložené výztuhy, vlastní prahy obsahují oproti obyč Fel přidaný další "práh" vedený dutinou toho origo, pak ještě náš klempíra nadával na přeplechování a skorem neexistující přístup kolem palivového hrdla, něco jsme řešili na přepážce i vzadu na zavěšení zadních výkopek a vůbec se ten měsíc z klempírny linuly chvílemi zajímavé, nejen anatomické, pojmy :-D
o 16.04.2012, 13:33 | Skury
Radek: Ono renovovat funa je docela prdel, to je fakt.. :D
o 16.04.2012, 14:33 | radek.613
Já vím, ale výsledek stojí za to, nemůžeme ho nemít, kor když osobně známe celý autorský kolektiv AirDesignu....
o 16.04.2012, 15:09 | Antonio
tak jim vyrid, ze s Funkou odvedli luxusni praci, jen pri vyberu auta, ktere upravovali, vybrali tu nejvetsi ku*vu co mohli. nikdy bych nerekl jak za 12roku umi zhnit pick-up
o 16.04.2012, 15:53 | radek.613
Výběr byl zadán, původní výkresy obsahují vizi úplně nového auta, nicméně na to nikdy nebyly peníze, takže se k úpravě vzalo jedinné dostupné šasi na trhu, u kterého bylo reálné mít k ruce dokumentaci, zkušenosti z praxe (provoz Pick-Upů - slabá místa, atd) a hlavně technology z výroby, a tím si předem ošéfovat spoustu jinak zbytečně slepých uliček. A podle mě ten výběr nebyl vůbec špatný, potažmo kdyby prvomajitelé, kteří Funy kupovali jako nové, nekáleli na péči a každý rok či ob rok tím autem prohnali vosk s konzervantem všemi dutinamu napříč, tak jak je to nutné právě kvůli přidaným výztuhám a spol, bylo by to úplně v pohodě. Fun nehnije o nic rychleji než neudržovaná Felicie, o nic rychleji než Favorit, ze kterého (možnostmi výroby) ty skelety vycházejí. Ano, kdyby se naplnil plán prodat ročně 30tis Funů, asi by se dočkaly zinkové lázně a všeho ostatního, ale ať je to jak je to, byla to v automobilovém světě mikro-nano serie a jakékoli prodražení výrobního postupu by se moc projevilo na prodejní ceně. Už takhle člověk hodně rozmýšlel, jestli jako za nové ty peníze za to dá....
o 16.04.2012, 20:00 | Skury
Mám Funy dva, takže pro mě je to radost i starost zároveň. Ale nelituju. :)
o 17.04.2012, 20:15 | sotek
Taky jsem po něm jeden čas koukal. Mě se to auto líbí vlstně i dnes.
o 17.04.2012, 22:26 | endru.ondra
skury: dvě copa 1.8T ještě nejezdí?
o 18.04.2012, 06:38 | Skury
Ondra: Jedna serie + jedna neserie + jeden TP... ;)
o 18.04.2012, 23:24 | endru.ondra
skury: kde je problém u neserie?
o 26.09.2016, 21:56 | Lukybond
Ahoj , trochu oživím tohle téma ,mám nabídku na Fun feldu v podstatě do zítra na rozmyšlenou.. , Faník stál 2 roky na dešti a má totálně uhnilé klobouky zadních tlumičů a auto leží na zemi... Dají se někdy sehnat ty boky k vyvaření ? Jinak hledám karosáře... Pokud se teda rozhoupu ;) díky
o 27.09.2016, 07:28 | AR
Co tak občas vidím jak někdo pickupy vyvařuje tak by to mělo jít ještě sehnat.
o 27.09.2016, 08:37 | tommas
Podběhy občas sehnat jdou, ale za totálně šílené peníze.
o 27.09.2016, 11:41 | radek.613
Ten podběh si klempíř může vyrobit, není to nic extra složitého...
o 27.09.2016, 13:05 | Antonio
ty podbehy nove jsem ve sve dobe nebyl schopny sehnat pod 7000kus

vse se odviji od ceny auta. ja to tehda udelal tak, ze jsem koupil vrak, dobre ho prodal, doplatil par penez a koupil uz pekne auto :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.6418 sekund.