
Navštíveno 1695x

Je tady nekdo kdo je fanda do Fiatu ? Prej hodne praska rozvodak muze mi nekdo polopaticky rict proc u 1,2 praska casteji nez u jinych a silnejsich aut ?
[ Link ]
to nevim jestli praska ale rozvody na to stoji do 1500kč takže bych to asi neřešil a prvni co bych udělal tak ty rozvody a je to
jj to bych udelal na 100% ja se spis bojim aby mi nepraskal nak extreme treba pri prudkem seslapnuti plynu atd kdyz bych to menil 1 za pul roku tak mi to taky nevadi. Jen proste nechci aby mi to nekde rupalo jen tak z prdele :)
Dle mě praskají, když se rozvody nedělají x let.. Když budeš servisovat pravidelně(dle mě co pul roku je brzo) nic se tomu nestane.
Nevím,kde si to slyšel,ale je to ptákovina. Navíc,pokud ti řemen praskne,tak se motor nepotká. Ale praskne jedině v případě, že je to nějaký shit nebo tam je 250tis. km ;)

09.04.2012, 20:18 |
Ravo u 1.2 punta bych se nebál prasknutýho rozvoďáku, pokud ho budeš měnit tak jak máš, ale spíš fouknutýho těsnění pod hlavou, následýmu okamžitýmu vaření a pak jen s*aní a sr*ní s opravami. Nebo náchylnost na kvalitu oleje a s tím souvisejícím špatným mazáním vršku hlavy (prý blbě řešený kanálky) a přidíráním.
A můj závěrečný result - 44kW + klima bude děsně zdechlý auto s překvapivou spotřebou (nemile). Měl jsem tohle punto v 16v verzi (51kW) bez klimy a pro mě to bylo k uzoufání (možná mám moc velký nároky).
jak k uzoufani me bude stacit kdyz z toho vytahnu 90 :) A spotreba to chces rict ze bude tak vysoka s tou klimou ?

09.04.2012, 20:41 |
Ravo | Upraveno: 2012-04-09 20:43:40
budeš tomu POŘÁD šlapat na krk, aby se to aspoň trochu rozjelo (nejde o top speed, ale o dynamiku - předjíždění atd. Má to nic moc výkon ale hlavně průběh krouťáku). Pak tomu bude odpovídat spotřeba, která bude srovnatelná s motory 1,6 a vyššími ale s nesrovnatelnou dynamikou.
A protože tomu budeš šlapat pořád (i když to bude studený - mít trpělivost a čekat než se to zahřeje je úkol pro budhistického mnicha s extrémní sebekontrolou), tak na sebe nedají výše uvedené problémy s těsněním hlavy a mazáním dlouho čekat.
Počkej až se k tomu vyjádří Nismo a uvede příklad nějákého bigbloku - sice dost přehání, ale v tomhle má částečně pravdu...objem ničím nenahradíš ;-)
tak teoreticky kdyz to pojede pomalu tak predjizdeni me nemusi trapit pac budou oni predjizdet me :D
Zajímavé, že já jezdím s tímhle motorem město za 5,5 a dálky za 5. Těsnění pod hlavou prasklo taky, jenže kvůli špatnému materiálu a uvaření se nekonalo ani po 50km, které jsem musel dojet na 3 válce, předjíždění sice není jako ve sporťáku,ale taky to problém není. Navíc ten motor je nesmrtelný.
Sory, že to tak napíšu, ale že tomu nějaký idiot šlape za studena a pak se diví, že to má v hajzlu a plive na to, tak to má opravdu velkou vypovídající hodnotu. A navíc se nejedná o totožný motor, 8V vs 16V, SPI vs MPI apod.
Takže se toho vůbec neboj, budeš spokojen;)
Snad jo zitra se na nej jdu mrknout libi se mi cena protoze jestli mam dat 70 000 za fabku rv 2002 krapet otlucena nebo 44 000 za tohle tak nemam co resit skoda jen ze ma 2 dvere ale co ja budu za volantem :D

09.04.2012, 21:27 |
Ravo | Upraveno: 2012-04-09 21:29:05
Ano, jenom idiot se tomu může divit. Ano, motor 8v není 16v, mohlo to možná vyznít tak že mluvím jen o 16v ale mám zkušenosti s oběma verzemi, oba jsem jezdil a nějákou dobu vlastnil.
Já osobně si myslím že moc spokojen nebudeš. Uvidíme komu dáš časem zapravdu, nicméně bych ti určitě přál aby jsi spíš jen jezdil a nemusel řešit problémy a zůstal u přesvědčení, že Ravo plácá nesmysly.
Poslední rada na závěr, určitě se regni do fiat for a informace čerpej hlavně tam (a na to těsnění se zaměř, problémů s nimi je podezřele hodně na to že to je třeba jen "vada materiálu" apod.) - nikdy nevíš jak s tím předchozí majitel jezdil - třeba někdo podobně jako já ;-)
tak auto bylo v suprovem stavu jako nove ale to tesneni propousti bylo to videt i sem si tam sahnul a proste trochu puci :/ no a jeste svitila elektronika motoru :( takze zatim to neberu