Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > OI 1.9 TDi 81kw rv. 2001 netaha v otáčkách

 o Navštíveno 20347x o
o 08.04.2012, 15:09 | Kupinka
tak zase o5 znovu :(... 2 měsíce zpátky jsem psal ohledně Turba - [ Link ]
bohužjel problém nastal znovu. Při vyšších otáčkách na rovince nad 3 000 a do kopce 2 500 +/-, auto ztratí úplně tah. Plyn na podlaze a nejde na palubáku mi ukazuje momentální spotřeba při plynu na podlaze pouze 7l, ale když vypnu a znovu nastartuji motor, tak to zase fyčí jak má. Takže se ptám, jestli to může být o5 Turbo, které mi před necelými 2mi měsíci zpátky rozhýbavali, čistily, promázavali a prošli všechny hadičky cena 3 000,-. A nebo mám hledat chybu jinde. Takže Váha vzduchu / elektromagnetický ventil N75? Váhu jsem měl včera venku na 2hodinky v technickém benzínu řádně jsem ji vysušil a dnes dal zpět, ale pořád to samé. Díval jsem se, že je tam zřejmě asi originál Bosch, za kterou bych ji taky vyměnil. Díky za rady....


o 08.04.2012, 15:53 | filip146
koukni jestli se ti pohybuje táhlo pod turbem a natáčí lopatky. měl jsem stejnou závadu na 3měsíce repasovaným turbu. vyndal jsem nádobku s membránou pod turbem a zjistil jsem že je děravá-prorezlá tedy membrána nefungovala a při vyšších otáčkaách padalo do nouzáku
o 08.04.2012, 16:00 | tommas
s tím čištěním váhy bych byl příště opatrný, občas ji tím spíš pohřbíš.
Počti témata na fórech octaviaclub, skodahome, dieselpower. A první co, tak to projeď VAGem, než začneš cokoliv řešit dalšího;-)
o 08.04.2012, 16:02 | Kupinka
tommas: VAGem to je diagnostika nebo co myslíš??
o 08.04.2012, 16:13 | tommas
jj, první věc než něco začneš šťourat.
o 08.04.2012, 16:22 | Kupinka
diagnostika nic neukázala!!! Ale při koupi auta mi naskočila chyba váha vzduchu. Mechoš mi řekl, že běžná závada a že to nemám řešit, že se to neprojevilo na výkonu. A jen ji vymazal!!! Mám ho rok...
o 08.04.2012, 16:28 | Kupinka
Který to je ten N75 vlevo/ vpravo ??? Nejde napíchnout zvlášť na diagnostiku??

foto k příspěvku  od Kupinka

o 08.04.2012, 17:05 | Dave1984
N75 se dá čeknout vagem, on obecne by měl cvakat, nejčastější závada je u těch 81ček natáčení lopatek, ale ikdyž to někdo dělal, mohl něco opomenout, prve to dej na diagnostiku a uvidíš...může to být více věcí, hadičky, podtlaky, netěsnost potrubí, turbo, baňka, egr, váha...zajeď za někým, kdo tomu rozumí a nevyměníš půlku motoru...
o 08.04.2012, 17:55 | Nora
diagnostika nic neukázala??? Výčet chybových kódů zvládne i opice, ale diagnostikovat už ne každý mechanik. Zajeď za nějakým mechanikem, co umí i jízdní test. Jinak můžeš měnit věci dokola a zbytečně
o 08.04.2012, 18:03 | fredh
Hulí ti to auto? čip? nějaký jiný úpravy?

já měl otočenej podtlakovej ventil na ovládání regulace turba( zakroužkovanej ). Někdo se v tom hrabal a asi ho otočil. Jinak bych být tebou vyměnil všechny podtlakový hadičky a nebo oba ty ventily z tvého obrázku zaměnit. Jsou stejný, takže když to bude dělat dál, tak od někoho půjčit váhu a vyměnit tu.

Jinak když jsme u tý diagnostiky, tak je dobrý to nalogovat za jízdy a v momentě kdy to spadne do nouzáku, tak to v tom logu bude mít všemožný hodnoty a někdo schopnej ti podle toho řekne, kde je závada.

foto k příspěvku  od fredh

o 08.04.2012, 18:09 | Kupinka
ne ne žádné jiný upravy origo 81kw bez chipu... Jinak díky moc za radu. [ Link ]
tohle je ten ventil a u něj dvě čísla dílu první číslo sedí k tomu vpravo a druhé k tomu vlevo, takže, kdyby to byl on, tak je musím vyměnit oba?? Popřípadě na kolik by mě vyšli vyměnit ty hadičky? Dík
o 08.04.2012, 18:24 | fredh
ty ventily vyměň mezi sebou- prohoď je. Jeden ovládá EGR a druhý podtlak turba. Máš zaslepený EGR?

Hadičky si naměř průměry a metráž, jsou myslím 3 průměry a zajeď do škodovky/seatu/audi/vw

Ale zkoušej jedno po druhým.
o 08.04.2012, 21:32 | Kupinka
Divné na tom je, že to neudělá při každé jízdě. Teďkom jsem přijel dal jsem tomu trošku pohulit a nic jelo to, jak má!!! Sakra tolik věci najednou ... :(
o 08.04.2012, 23:44 | mikevr6
Pokud chces vedet opravdu co s tim mas,musis na diagnostiku a dat logovani,tady mas odkaz jak se to dela.
[ Link ]
o 09.04.2012, 13:04 | Kupinka
oka díky kucíí moc :) napsal jsem si všechny rady a zítra s tím jedu do servisu, tak se budu dívat, jak to dělají a pak napíšu. Protože mi ti hajzli napíchli auto bez nastartování a bez jízdy, takže asi úplně k hovno jsem vybulil 3 500,- za čištění turba a za měsíc a půl ta samá chyba, čili on mi volal, že vůbec neví co to je, ale, že pročistí turbo a když to nebude tím, tak mě čeká nové!!!!
o 09.04.2012, 13:20 | Kupinka
ještě se chci zeptat na ty ventily N75 oni jsou oba dva stejné?? Jako př. koupím tohke 2x - [ Link ] a jeden mi bude ovládat egr a druhý podtlak nebo jsou jiné každý??
o 09.04.2012, 13:49 | Kupinka
jej omlouvám se napsal mi to ,, FREDH " .... - Jinak bych být tebou vyměnil všechny podtlakový hadičky a nebo oba ty ventily z tvého obrázku zaměnit. Jsou stejný, takže když to bude dělat dál, tak od někoho půjčit váhu a vyměnit tu. " takže by to mělo být stejný typ tzn. - 1Jo 906 627 A
o 10.04.2012, 22:09 | Kupinka
Tak diagnostika ukázala vysoké tlaky v turbu. To znamená, že můžu vyloučit hadičiky, protože to by byl spíše nízky tlak. A nejspíš teda ventil N75 vyměním i s váhou vzduchu a uviudíme co mi řekne :)....
o 11.04.2012, 18:07 | mikevr6
takze jsi se na to logovani vykaslal :)
No tak skousej menit soucastky no....
o 11.04.2012, 22:25 | Kupinka
Nevykašlal, ale musím někoho sehnat, kdo to vůbec umí :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4685 sekund.