
Navštíveno 20347x

tak zase o5 znovu :(... 2 měsíce zpátky jsem psal ohledně Turba -
[ Link ] bohužjel problém nastal znovu. Při vyšších otáčkách na rovince nad 3 000 a do kopce 2 500 +/-, auto ztratí úplně tah. Plyn na podlaze a nejde na palubáku mi ukazuje momentální spotřeba při plynu na podlaze pouze 7l, ale když vypnu a znovu nastartuji motor, tak to zase fyčí jak má. Takže se ptám, jestli to může být o5 Turbo, které mi před necelými 2mi měsíci zpátky rozhýbavali, čistily, promázavali a prošli všechny hadičky cena 3 000,-. A nebo mám hledat chybu jinde. Takže Váha vzduchu / elektromagnetický ventil N75? Váhu jsem měl včera venku na 2hodinky v technickém benzínu řádně jsem ji vysušil a dnes dal zpět, ale pořád to samé. Díval jsem se, že je tam zřejmě asi originál Bosch, za kterou bych ji taky vyměnil. Díky za rady....
koukni jestli se ti pohybuje táhlo pod turbem a natáčí lopatky. měl jsem stejnou závadu na 3měsíce repasovaným turbu. vyndal jsem nádobku s membránou pod turbem a zjistil jsem že je děravá-prorezlá tedy membrána nefungovala a při vyšších otáčkaách padalo do nouzáku
s tím čištěním váhy bych byl příště opatrný, občas ji tím spíš pohřbíš.
Počti témata na fórech octaviaclub, skodahome, dieselpower. A první co, tak to projeď VAGem, než začneš cokoliv řešit dalšího;-)
tommas: VAGem to je diagnostika nebo co myslíš??
jj, první věc než něco začneš šťourat.
diagnostika nic neukázala!!! Ale při koupi auta mi naskočila chyba váha vzduchu. Mechoš mi řekl, že běžná závada a že to nemám řešit, že se to neprojevilo na výkonu. A jen ji vymazal!!! Mám ho rok...
Který to je ten N75 vlevo/ vpravo ??? Nejde napíchnout zvlášť na diagnostiku??

N75 se dá čeknout vagem, on obecne by měl cvakat, nejčastější závada je u těch 81ček natáčení lopatek, ale ikdyž to někdo dělal, mohl něco opomenout, prve to dej na diagnostiku a uvidíš...může to být více věcí, hadičky, podtlaky, netěsnost potrubí, turbo, baňka, egr, váha...zajeď za někým, kdo tomu rozumí a nevyměníš půlku motoru...

08.04.2012, 17:55 |
Nora diagnostika nic neukázala??? Výčet chybových kódů zvládne i opice, ale diagnostikovat už ne každý mechanik. Zajeď za nějakým mechanikem, co umí i jízdní test. Jinak můžeš měnit věci dokola a zbytečně

08.04.2012, 18:03 |
fredh Hulí ti to auto? čip? nějaký jiný úpravy?
já měl otočenej podtlakovej ventil na ovládání regulace turba( zakroužkovanej ). Někdo se v tom hrabal a asi ho otočil. Jinak bych být tebou vyměnil všechny podtlakový hadičky a nebo oba ty ventily z tvého obrázku zaměnit. Jsou stejný, takže když to bude dělat dál, tak od někoho půjčit váhu a vyměnit tu.
Jinak když jsme u tý diagnostiky, tak je dobrý to nalogovat za jízdy a v momentě kdy to spadne do nouzáku, tak to v tom logu bude mít všemožný hodnoty a někdo schopnej ti podle toho řekne, kde je závada.

ne ne žádné jiný upravy origo 81kw bez chipu... Jinak díky moc za radu.
[ Link ] tohle je ten ventil a u něj dvě čísla dílu první číslo sedí k tomu vpravo a druhé k tomu vlevo, takže, kdyby to byl on, tak je musím vyměnit oba?? Popřípadě na kolik by mě vyšli vyměnit ty hadičky? Dík

08.04.2012, 18:24 |
fredh ty ventily vyměň mezi sebou- prohoď je. Jeden ovládá EGR a druhý podtlak turba. Máš zaslepený EGR?
Hadičky si naměř průměry a metráž, jsou myslím 3 průměry a zajeď do škodovky/seatu/audi/vw
Ale zkoušej jedno po druhým.
Divné na tom je, že to neudělá při každé jízdě. Teďkom jsem přijel dal jsem tomu trošku pohulit a nic jelo to, jak má!!! Sakra tolik věci najednou ... :(
Pokud chces vedet opravdu co s tim mas,musis na diagnostiku a dat logovani,tady mas odkaz jak se to dela.
[ Link ]
oka díky kucíí moc :) napsal jsem si všechny rady a zítra s tím jedu do servisu, tak se budu dívat, jak to dělají a pak napíšu. Protože mi ti hajzli napíchli auto bez nastartování a bez jízdy, takže asi úplně k hovno jsem vybulil 3 500,- za čištění turba a za měsíc a půl ta samá chyba, čili on mi volal, že vůbec neví co to je, ale, že pročistí turbo a když to nebude tím, tak mě čeká nové!!!!
ještě se chci zeptat na ty ventily N75 oni jsou oba dva stejné?? Jako př. koupím tohke 2x -
[ Link ] a jeden mi bude ovládat egr a druhý podtlak nebo jsou jiné každý??
jej omlouvám se napsal mi to ,, FREDH " .... - Jinak bych být tebou vyměnil všechny podtlakový hadičky a nebo oba ty ventily z tvého obrázku zaměnit. Jsou stejný, takže když to bude dělat dál, tak od někoho půjčit váhu a vyměnit tu. " takže by to mělo být stejný typ tzn. - 1Jo 906 627 A
Tak diagnostika ukázala vysoké tlaky v turbu. To znamená, že můžu vyloučit hadičiky, protože to by byl spíše nízky tlak. A nejspíš teda ventil N75 vyměním i s váhou vzduchu a uviudíme co mi řekne :)....
takze jsi se na to logovani vykaslal :)
No tak skousej menit soucastky no....
Nevykašlal, ale musím někoho sehnat, kdo to vůbec umí :)