
Navštíveno 4458x

tak sem dnes byl poveren abych zjistil pripadne zajistil zvyseni vykonu, rekl ze je to line a ze tam chce turbo tak to sem mu naznacil co by to obnaselo tak to sem mu snad vymluvil, ale ten vykon chce zvysit stale tak ted radte co dleat, pripadne kde co koupit...
Na mx5 se dava vetsinou kompresor, jinak asi klasika vyfuk, vacka, sani, nic jineho se s tim ani delat neda.
Jeste napis verzi jestli NA, NB nebo NC.
Martine a mas nejake dily na ni? to NA, NB, NC je kod motoru? vim ze to je 16V ale zbytek zjistim...
NA - první generace s mrkačkama
NB - druhá generace
NC - třetí
jo takhle je to ta druha.. :)
muzes mi hodit na mail nejake moznosti s cenama? thepyroman@seznam.cz diky, pripadne i nejaka prime sani...
jakej motor? 1.6 nebo 1.8?
ten motor 1,8 byl puvodne staven na preplnovani,ze ktereho seslo takze ma turbo kompress ale jede to jako atmosfera.
takze lze napachat veci i z 323 GTX,akorat tubo se nevejde k savli.ale kulic to jezdili a jde to vyresit.
do 0,5B ani nemusis mit jednotku,staci krabicka.
a nebo cela sada s prestavbou na kompresor,coz mas tak tri petky ale uz dal nic neresis...

thepyroman: vse najdes jednoduse na strankach pres selekce znacek - www.h-p-p.cz

07.04.2012, 23:48 |
Bingi kompresorový kit za 30? Kde prosimtě ? :)
Hadej....z US. Treba ten,co vidis na ty fotce....sice puvodne na NB,Aale facha i v NA

08.04.2012, 09:16 |
Bingi mno já už jsem hledal několikrát:), nebo tos jako bral jete? Jinak tu cenu nechápu. Vím že teda u nás jej kdysi někdo za 30 prodával v bazaru.. Vidím dobře že máš Jackson Racing?
bral jsem ho od borgiho.sel vys s poradnym fukarem...
me to staci.
mel ho novy z US a rok ho pojezdil..vicemene leto...
a vysel ho na neco malo prez tri petky jelikoz se vyhnul clu a dph,nebo tak nejak to bylo.
jackson to je.kompik je MP45.stejne je dela eaton

08.04.2012, 17:18 |
Bingi hmm, tak to bych si nechal taky líbit za takovou cenu.

08.04.2012, 19:28 |
venito | Upraveno: 2012-04-08 19:30:47
cekal sem kdy si to precte Bingi:) no pokud nechce investovat velice nic a chce mit aspon nejakou tu radost, at vyhodi kat, zaslepi EGR, napoji odlucovac odvetrani vika, da kvalitni vzduchac, ale prvne at si zmeri vykon, je mozne ze ma neco v haji a misto 140koni to ma jenom 100, to pak bude po oprave raketa za hubicku:)
Me totiz neprijde zeby to auto se seriovyma 140 konima a vahou lehce nad tunu jelo spatne, prave naopak...
Já právě zatím nikde neviděl, že by specifikoval jestli má 1.6 nebo 1.8.