
Navštíveno 2647x


05.04.2012, 11:38 |
ps Tak s dnešním story se musím podělit...
Máme u vodafone 5 let služby a toto byl poslední hřebíček do rakve. Všechno to začalo tím, že nám chodily ve 3-4 ráno na čísla informační SMS o nabídkách, akcích apod. To, že nás ráno budil telefon nebylo příjemné, tak jsme volali VF a žádali, ať to vypnou. HOTOVO
No nyní vychází na povrch, že ve VF pouze změnili číslo kam SMS chodí na úplně jiné. Samozřejmě nám přestalo chodit všechno. Také nedošlo upozornění o nezaplacené faktuře (za celých 5 let jsme nikdy neměli nezaplacenou fakturu). Tím došlo ke blokaci všech čísel ve firmě (odchozí volání).
Volám na VF a že chcou administrátorské heslo, tak jim ho říkám a prý to není admin heslo. Tak jim říkám, že jsem přihlášen a vidím viz screenshot. Nevěřili...
Heslo jsem zadal do formuláře pro změnu, změnil na jiné a bez problémů změna proběhla. Ve formuláři pro změnu jsou chyby validace položek viz screenshot, no prostě si připadám ja u amatérské firmy za 5.5Kč...
Volam na VF z jiného čísla (3x!!!) než jsem se vůbec spojil (poprvé a podruhé stále spojíme Vás, čekejte a pak to přerušili)...
Celé to završil týpek, který jeho jediné slova byly ano, ano, můžete, ano, ještě nějaký dotaz?
No myslím si sebereme čísla přejdeme jinam, otázkou je, jestli je to jinde lepší


05.04.2012, 11:39 |
ps
odpovědí je, že všude jinde je to exponenciálně horší....
"otázkou je, jestli je to jinde lepší"
T-M taky negativní zkušenosti, péče o zákazníka absolutně nulová a to jsme u nich od začátku, tj. cca 12let??

05.04.2012, 11:42 |
ps Další zajímavý formulář v podobě samoobsluhy vodafone:
změnit inkaso nejde, ale posunout se dále je možné...


05.04.2012, 11:44 |
ps Kliknu na další a ejhle...
dostanu se dál.
PROBOHA, kdo to takové nadnárodní společnosti může programovat, že to v Mozille Firefox nefunguje. Nyní zkoušíme v Chrome a to samé...


05.04.2012, 11:47 |
ps Tak pokrok....!
Nyní, když se přihlásíme do samoobsluhy, tak již se nedostaneme na administrátorský účet, asi už to po 3 telefonech a přesvědčování, že funguje normální heslo i jako administrátorské, zrušili.

05.04.2012, 11:56 |
gizmi od pocatku co je tu oskar jsem u vodafone a vzdy super. Jednou jsem presel s jednim ze 3 cisel k Tmobile, kde bylo vse OK do chvile, kdy jsem odesel z firmy jako TOP klientela a byla me zmenena smlouva aniz bych neco podepsal. Prisel jsem tak o 5t penez, coz jsem hodne prskal a odesel k vodafone zpet. Ted co se tam deje - KATASTROFA!! Takze jsem presel pod O2 opet jako firemni zakaznik a zatim vse OK. Kazdopadne jeden jako vsichni 3 :)
Mám rád ľudí čo hneď globalizujú :-)))

05.04.2012, 11:57 |
Tomas Podobne skusenosti mam s T-mobile, tiez banda idiotov. Vybavit zrusenie reklamnych SMS je nad ludske usilie. Nakoniec som si preniesol cislo inam.
U vodafone jsem od doby co byl ještě oskar dokonce mam ještě simkartu s logem oskar a i když mě semtam některe věci štvou tak musim říct že nejspokojenějši jsem fakt u vdf pracovni tel mam t-mobile chvili jsem měl i O2 a už nikdy víc takže za ty všechny plus jake vdf ma, nějakou tu chybu přejdu.
zlatej vdf oproti O2, tam jsme byli 13let, ted jsme u vdf a lepší
no nevim na T-M si nemůžu vůbec stěžovat, jsme u něj celá famílie a nikdy žádný problém
firemní telefony taky naprostá pohoda, jak reklamace přístrojů tak nastavení služeb atd ...
A ver, ze problemy u vodafone nejsou jen v cz..
www.vodafail.com
Za sebe ale nemuzu rict kriveho slova.. U vodafonu jsem uz sestym rokem a nemuzu si stezovat. At uz v cz nebo v au..

05.04.2012, 13:40 |
TROY :DD slim yeah
Já mám odepiš už 11 let? Asi tak nějak no prostě od začátku :) a nemám věci jako inkaso,balíčky apod a nikdy žádnej problém )))

05.04.2012, 14:06 |
JP Já na o2 (resp. eurotel) za 12 let nemůžu říct křivýho slova. Jenom teď nějak na jednom telefonu nebyli schopný vymyslet alespoň trochu slušnej tarif, tak jsem pohrozil odchodem a vypadlo z toho asi 600 minut za 450,-, takže se odchod nekonal.

05.04.2012, 14:47 |
Draxx Sem u vodafonu snad 10 let a vsechno bylo v pohode az do minuleho roku - z niceho nic mi prestal chodit roaming. Po zavolani na infolinku z jineho tel jsem se od pani dozvedel ze je vsechno vlastne v poradku a ze s tim nejde nic udelat....to me opravdu nasralo.
Me pro zmenu VDF z niceho nic vcera odpojil volani, nastesti uz bylo aktivovane na nove SIM, skoda ze alspon s sms se neobtezovali. Zakaznicka linka, klasika slusny, ale nic nevime, nic neumime :) Pochybuji ale dost, ze u jineho operatora je to jine.

05.04.2012, 21:14 |
spunt To je ten vtip, clovek se musi na vsech podminkach dohadovat, hrozit napr. odchodem, ale vtip je ten, ze oni ty lidi uz maji u PRdel...., protoze vi ze prejit neni kam :)))))) Vsichni 3 jsou +-stejni.
Podminky a ceny co maji nasi x nasobne bohatsi zapadni sousedi mit asi nikdy nebudeme. JDU BLEJT ...
Prej ma vstoupit na trh novy operator.
tohle trochu nechápu:
"Také nedošlo upozornění o nezaplacené faktuře (za celých 5 let jsme nikdy neměli nezaplacenou fakturu)" - tak když jsi nikdy neměl nezaplacenou fakturu, tak proč by ti někdy mělo přijít nějaké upozornění o nezaplacené faktuře? To chodí tak 5 dní po splatnosti, takže? A čísla blokují až po nějakých 25 dnech, jinak mě, když z jejich nepořádku neproběhlo inkaso a nebo new systém to nespároval, tak mi po 15 dnech volali, že nemám zaplaceno, takže nějak nechápu toto.
Jinak všude něco je, já jsem teď spokojen, konečně samoobsluha funguje po tom ročním omylném systému, co byl předtím a jsem u nich 11 let a třeba jsem před 2 měs. uvažoval o T-mobile, protože měli super akci, ale neumějí kombinovat 2 služby, prostě buď jedna nebo druhá, VF to umí a uzpůsobí, jak člověk chce, takže jsem zůstal, dostal 50% slevičky na data a volání a jsem vysmátý s a díky Vodafone :-)

06.04.2012, 18:30 |
DITR tak jediný s kým sem spokojen je O2 a když sem jim chtěl asi před 3 ma měsícema asi po 6ti letech ukončit smlouvu tak mi nabídli ještě lepší tarify a ještě 4500 jako bonus na nákup nového telefonu :D jinak T-M a vodafone samé problémy dycky

08.04.2012, 11:25 |
sts U Vodafonu od začátku. Za dvě čísla měsíčně cca 2-2,5tis.
Teď už rok u kámoše a platím +-1tis, taky Vodafon. Můžeš mu zavolat kdykoliv a vždycky se dovoláš. Za rok pěkná úspora.
ten nový system co ted najeli konečně maká ..