
03.04.2012, 12:31 |
kupis Mám dotaz. Před rokem jsem koupil bazarový telefon se záručním listem od Vodafonu. Po půl roce začal telefon zlobit, tak jsem ho odnesl na reklamaci, kde vyměnili základní desku. Telefon fungoval tři týdny a poté opět stejný problém, tak opět na reklamaci a opět výměna základní desky. Prodavačka mě upozornila, že pokud to začne dělat ještě jednou, tak už se tel. pošle pouze na posouzení a bude následovat výměna za jiný tel (tento se již nevyrábí) nebo vrátit peníze. Otázka zní, kdyby k tomu došlo, jak budou výpočítávat hodnotu toho jiného telefonu nebo částku, kterou by mi vrátili, když nemám prodejní doklad? Chápu, že oni ho asi mají, ale co v případě, že předchozí majitel koupil tel. jako dotovaný za nějakou směšnou cenu? Díky

03.04.2012, 12:38 |
vypuk Mám pocit, že kamoš byl ve stejné situaci, teda konkrétně netuším jestli měl fakturu... ale vrátili mu hodnotu telefonu ve výši, kolik stál bez dotování, slev a jiných kravin.. ;)
jestli chces vymenit zbozi, nebo vratit penize si vybiras ty. me chteli vracet korunu (dotovany k pausalu), nakonec mobil vymenili za nejblizsi aktualni v podobne cene.