
Navštíveno 12103x


02.04.2012, 21:50 |
Drtič | Upraveno: 2012-04-02 21:50:40
Potřeboval bych objednat čerpadlo na nesmrtelného Cadillaca ;) tak by jsme se šábli o poštovné.
Ja bych tam mozna czal klimakompresor, ale co jsem tam studoval, tak kazdy kg navic si nechaj brutalne zaplatit v postovnym, tak nevim jestli by se tomvubec vyplatilo ...
2 Drtič:
Jakého máš Cadillaca? :o)

02.04.2012, 22:27 |
Drtič Toho nejslavnějšího ;)
Budu potrebovat par veci, jak udelam seznam tak muzu dat vedet ;o) kdyz to nesezenu v EU, tak budu objednavat.
tak tak... to spíš naroste když se potkáte z jinejch lokací (skladů) a nevyplatí se to ....
a beztak ti to čerpadlo odejde znova s tim plynem tomu se nevyhneš..... mrsknul bych tam fakt cokoliv co koupíš tady klidně v kelly nebo od rajdlose walbro...
třebas totok tam nacpeš....
[ Link ] jinak samotná pumpa z usa s poštou 2k, komplet s košem 5k

02.04.2012, 23:53 |
Drtič Díval jsem se na ty cenovky. Objednal jsem přes Chozeho z polska z nějakého bouraného a čerpadlo nejede. Mám obrovskou radost.
Právě, ten co mi to spravuje tak říkal, že tam jen tak něco dat nejde. Že jde o chlazení toho čerpadla. Že tady je celá ta pumpa ponořená v benzinu v takovém obalu a tím se to chladí. Když tam dá cokoliv jiného, tak to poruší a nebude to funkční, jak by mělo. A to můj mechoš umí vymyslet kde co, ale tady si není jist.
Právě, že by nemělo už odejít. Jsem byl kokot, nechal jsem dojít benzin a neuvědomil jsem si, že tam musí furt něco byt. Už jsem poučenej.
jj, tim si prosel asi kazdej :-)
já nevim nechci bejt rejpal ale toho garážmistra bych vyměnil pokud je tohle první palivová pumpa co viděl a první nádrž do který vlez..... z toho co si napsal si nemůžu myslet nic jinýho....
když máš čerpadlo v nádrži tak je pokaždý celý ponořený (v případě aspon půlky nádrže zaplněný) a nemá to lautr nic společnýho s chlazenim ten plastovej koš co je okolo..... to má každý auto a stejně tak jako do každýho takovýho auta můžeš i zde poslat do nádrže walbro a valíš, to plastový "assembly" to je prostě jen fíčura v který je pumpa uložená aby neplandala v nádrži sem tam, je na tom chycenej plovák s elektronikou, hadičky ústící nahoru k víku nádrže kam sou nacvakaný hadice na benzín a štekr...... žádnej jinej význam v tom nehledej prostě neb tam neni a pokud neni schopnej vyndat a rozebrat plastový assembly tak by se spíš měl zamyslet nad sebou proč se vůbec montuje do aut....
stejně tak můžeš pumpu vzít, narazit na ní hadičku poslat hadičku do nádrže (přes filtr) a pumpu přiděláš na podvozek nemusí se vůbec válet v benzínu.....a to že jakákoliv tahle pumpa odejde neznamená její přehřátí ale znamená to že se buď vydře díky nečistotám nebo jí dojdou uhlíky v koši a už se tolik netočí či se netočí vůbec....
v případě LPG je palivová pumpa namáhaná tim že neustále jede na plnej tlak ale nikde na vstřikách nemizí takže to pumpa pořád kroutí na plnej céres kvůli ničemu a ještě většina čechů s plynem má v benzínový nádrži jen napliváno protože jezděj na plyn přece tak proč mít plnou nádrž že......
řešení je jednoduchý, vemeš relátko kde na velký napětí posadíš plus kabel od pal. pumpy a spínaný to bude ventilem od plynu kterej se otevírá při přechodu na plyn tudíž se ti automaticky vypne čerpadlo v nádrži když se sepne plyn.....
takže tak......

03.04.2012, 15:03 |
Drtič Prave, ze ten rozdelal tolik cerpadel, ze tolikrat jsem se v zivote nebyl vychcat :-D ne, vazne. Fakt vi, co dela.
Jinak s tyma cerpadlama pri jizde na LPG. Nikde jsem s tym nemel problem a to mam ctvrte auto plynove. Tak nevim. Kazdopadne vemu nove z Ameriky.

03.04.2012, 16:05 |
Drtič Jinak jeste k tomu prehrati. Jsou tam komplet pripecene uhliky. I na tom, co jsem kupoval v psonsku.
uhliky napeces ve dvou pripadech. ..... zaprvy kdyz spatne dosedaj resp uz tam nestacej a zadruhy kdyz motoru budes delat nadmernej odpor tzn bordel v nadrzi...... s chlazenim to nema lautr nic spolecnyho proste jen umrely cerpadlo.....
lpg na nej klade odpor protoze jak pisu tak cerpa porad na velkej tlak a vsechno toci zpatky do nadrze coz je pro nej podobny jako kdyz mu delas odpor trega bordelem v nadrzi....... to ze tam kleklo jety cerpadlo ktery zatuhlo po vyndani ta ho podle me mohla napadnout lepsi vymluva :-)
dej walbro udelej odpojovani relatkem jak rikam a kdyz ti to odejde tak to to zaplatim klidne :-)

03.04.2012, 18:48 |
Drtič :-D dam novy original a bude klid

04.04.2012, 09:14 |
Drtič Nismo, reakce garazmistra: Odpovědět Odp. všem
čau Karle, ten borec mi připomíná spoustu pastilů co píšou na forech své zkušenosti z oprav na svých aut. Jestli mechanik řekne, že pal. čerpadlo je v koši co ho jen drží, tak lituji ty lidi, co si k němu auto dovezou. A jestli neviděl přehřátý čerpadlo, tak mu ukážu to tvoje, který mělo držák uhlíků odkaplý na rotoru čerpadýlka a spečený rotor. Plastový obal čerpadla hlavně slouží jako zásobník, palivovka je totiž dvojstupňová, oběhové čerpadlo nasává benzín, do tohoto zásobníku a exentrická zubovka,která není samonasávací, saje z něj a dělá tlak dál.. Nebudu se vyjadřovat nad narážením hadiček, montáži na podvozek a mizení tlaku na vstřikách, to je totální blbost a ten dotyčný je.... . Pokud chceš, tak to čerpadlo z fábky ti tam dám, ale bude to muset fungovat jak jsem říkal, a to nevím, jestli by to nebylo dražší ja koupit nový. Jinak garážmistra klidně vyměň, zlobit se nebudu.
Ad 1. Při provozu na LPG je benzínové čerpadlo nejspokojenější, neb jede do konstatního průtoku a tlaku. Kromě jednotrubkových systémů všechny benzínové okruhy s vracečkou do nádrže obsahují na railu přepouštěcí membránový ventil (regulátor systémového tlaku), který v případě neodběru benzínu (zavřené benzínové vstřiky)jednoduše drží otevřený a všechen benzín co pumpa do railu pošle tedy krze regulátor zase pádí zpět do nádrže. Je to trvalý koloběh paliva, žádná součást systému netrpí, ani čerpadlo, je naprosto spokojené. Tak je totiž jmenovitý a průtok maximální, tedy čerpadklo je na ideálním pracovním bodu co se týká účinnosti. LPG čerpadlu opravdu žádný odpor neklade....
Ad 2. Vypnout čerpadlo při provozu na LPG je to úplně nejhorší co mu může člověk udělat. Nastanou tyto věci:
- z čerpadla se odplaví benzín
- stojící čerpadlo trpí všemi rázy a vibracemi za jízdy, neboť rotor není vůči statoru vymezen benzínem, jako tomu je když čerpadlo běží
- z palivového okruhu se odpaří a odteče benzín, hadice začnou puchřet a kovové věci reznout, rychlospony netěsnit
- palivový rail a vstřikovače začnou být namáhány horkem od motoru a kolabovat, protože nejsou promývány čerstvým chladným benzínem
- stojatý benzín v nádrži společně se sraženými vodními parami vytvoří humus směs, která naleptá jak sací koš čerpadlu, tak hadice, a veškerý vlhkem a bordelem vzniklý rez a prach se shromáždí volně ložen pod sacím košem čerpadla připraven zaútočit na spolehlivost čerpadla vždy když zapne
Suma sumárum odejde postupným provozem celý palivový systém.
Ad 3. Čerpadla určená k instalaci do "kýble" s trvalým obsahem paliva, neboli "in-tank" verze jsou tomuto řešení konstrukčně uzpůsobena a přímo vyžadují chlazení palivem. Potřebují stále naplněný "kyblík" kolem sebe, ze kterého sají a nevydrží suchý provoz. Při svých miniaturních rozměrech a přitom průtocích a tlacích které poskytují to ani jinak nejde. Stačí si uvědomit, že váleček průměru 30 mm, dlouhý 100 mm obsahuje motor, zubové tlakové čerpadlo a oběhové plnící čerpadlo, vše v jednom, a klidně nám dá při tlaku 3 bar 250 litrů hodinově. Dá, ale musí na to mít podmínky, a chlazení je základ. Oproti tomu jakékoli externí čerpadlo, určené k montáži mimo nádrž pro splnění takového tlaku a množství bude válec rozměrově min dvakrát takový, přitom s max 75% výdrží do průměrného výskytu hluku či přímo poruchy.

04.04.2012, 14:41 |
Drtič Takže garážmistr měl pravdu ;)
Drtic: Ja vim ze to ted bude asi vypadat jako OT, ale ja budu z Rockauta objednavat zitra nebo pozitri, ale byla by nahofa kdybychom to meli na stejnem skladu. Navic si nejsem uplne jistej tim, ze nejak extra usetrime kdyz to pak stejne budeme preposilat postou. Fedex bude levnejsi o par babek a pak budeme platit jen jeden poplatek za platbu. No ale jak chces, ja to musim brat tak jako tak :-)

04.04.2012, 22:14 |
Drtič Escudo: Covece, potřebuju palivové čerpadlo, kod je P277K, vč dopravy do ČR to vychází na 112$, z toho je 52$ za poštu. Zkus mrknout, jak to vychází, když tam přihodíš tento díl. Pokud to bude stejné, tak samozřejmě nemá cenu řešit.
Hele, na Ebayi jsou tyhle refit kity P277K v průměru za 25 dolarů, pošta za malý balíček cirka 15 dolarů až domů do ČR po rypák, doba dodání kol 7-9ti dnů. Není zbytečné brát to z RockAuta, kde za poštu chtějí víc, než by to stálo z Ebaye včetně pošty, taky ze států? Z Ebaye je to defacto za 39 doláčů sakumprásk i s poštou....
Drtič: tak bohužel, jiná destinace, jedinej, kterej by šel z mýho skladu je Airtex za necelejch 180 USD :o)
AIRTEX Part # E3518M
Diky kluci za tento topic,prave jste mi asi zachranili pumpu u meho forestra..nedalo mi to a zeptal sem se mechanika..a potvrdil mi to,prisne nevyjizdet nadrz do dna a pri svitici rezerve hned dotankovat..cerpadlo je chlazeno palivem,je tam kos. Tohle sem opravdu netusil.
Lidicky, kdyz objednavam z rockauta, je nekde u polozek vidno, na jakem sklade to maji? Nebo se musim nechat prekvapit az na konci? :)
Lukasino: Myslím, že se musíš nechat překvapit :). Jinak dej vědět až budeš něco objednávat, šel bych do toho taky, ale nejdřív za měsíc. No money = no love :D.
Mari: no jsem slyset nechtel :o) kdyz budu, tak dam vedet, ale spis to koupim asi v EU kvuli rychlosti a DPHcku, ale uvidim... ;o)
koukni do téma GS300, aby zbytečně nekupoval rozvody z ciziny...

04.05.2012, 16:34 |
M.a.R.i | Upraveno: 2012-05-04 16:41:49
Trošku to aktualizuju. Kde ještě jinde výhodně nakoupit z USA. Třeba teď sháním kotouče na LS400. UK ebay minimálně 5k. USA ebay minimálně 6k bez DPH. Když kouknu na rockauto, tak se tam dají sehnat i za 20USD (předpokládám, že je to cena za ks). Jenže čím levnější kotouče objednám, tak tím dražší je poštovný, takže minimálně vyjdou na 330USD bez DPH.
Celkově mi přijde to rockauto nevýhodný, co jsem tak testoval... Je nějaká lepší varianta?
EDIT: A pokud by chtěl člověk ušetřit díky množství, tak má smůlu, protože je problém sehnat díly ze stejnejch skladů,aby se platilo jedno poštovný a pokud už seženete díly z jednoho skladu, tak zase cena poštovnýho narůstá s přibývajícím zbožím v košíku :).
Jo hele tak to neporadim :( kolik to vychazi v CR v elitu/AK/intercars po sleve?
Tak na rockauto je postovny podle vahy takze je nakonec jedno odkud to jde, a na clo by melo byt vyhodnejsi mit to ve vic balikach.
Kdyz sem odtud bral komplet predni brzdy tak posta stala vic nez dily... co uz...