Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Rada: zachovat nebo obměnit vozový park

 o Navštíveno 1659x o
o 01.04.2012, 20:10 | Bladzej
Potřeboval bych radu ohledně vozového parku. Jestli zachovat, nebo obměnit.

Zachovat:
Věc se má tak, že teď mi na Nexii (korejskej kadett) začal téct LP tlumič. Mám mastnout misku. Když jsem zkoušel jeho účinky v porovnání s druhým, tak tento jde nepatrně lehčeji. Musím je tedy vyměnit.

A teď se ptám, má cenu cpát peníze do tohoto draka rv. 97, obsah 1.5 8ventil /55kW, 5dv HB?
Koukal jsem a jeden nový tlumič (bilstein) kolem 900Kč, pochopitelně musím měnit oba, tzn cca 2000 + pružiny? nebo ještě k tomu všemu i komplet zadek?

Sice na ni nadávám, ale to je takový škádlení bez kterýho to prostě nejde :) Je mi velmi líto se jí zbavovat jen tak. Motoricky téměř bez potíží. Až teď mi začla někdy běhat př volnoběhu na 3 válce... Na druhou stranu to nejede. Kór když vezu víc, než jednoho spolujezdce. Má měkej podvozek a celkově o sportovní jízdě si může nechat zdát ve vlhkých snech...

Napadlo mě ptákovina. Kdybych ji nechal udělat=opravit komplet podvozek, nemyslim štelovák=moc love, tak ji odlehčit. Tedy vymontovat všechno nepotřebné. Jenže z hovna byč neupletu... btw drak jezdí na plechách + má tažné :)



Výměna:
Přemejšlim o nějaký zadokolce do cca 120ooo. Mé srdce bije "jenom" pro Nissan, Japonce a benzín :)
Auto bude sloužit jaky daily car. Chci aby poskytovalo fun factor :) A nejdůležitější, aby nežralo furt jen banány a i drahý banány.
Bude stát furt venku :( Průměrně 15oo Km/rok.

Napadly mě tyto adepti:
200sx S13 - skleněnej motor a banány... ale z lásky k tomuto vozu ho nemůžu chtít :)
GT-R r32 - ?
Supra MK3 - tady mě odrazuje to, že zvítězila nad našim Chuckem.
MX5- trochu se mi nepozdává kastle, respective kufr a střecha (i když by byla hard-top). Jinak by šla :)
330i - ještě líp 330ci - vim že za 120 nereal, ale když by se připlatilo k těm 170, tak by se (snad) sehnalo. Jen ty banáni?
Evo 7 - turbína a... ?
RX7 má wankel....
350Z - za ty prachy nereal.

Banánama mam hlavně na mysli poruchovost, tedy ne kasička, dostupnost dílů a jejich ceny.
Mé poznámky k jednotlivým vozům berte s nadhledem, je to takové hodně subjektivní a znalí mě opraví. Mnou nahozená aua jsou vlastnostma rozdílný. Spíš mě lákaj "motokáry." Akcelerace a stabilita převahuje nad maximální rychlostí.

Závěrem, nechci dopadnout s výběrem vozu, jako náš člen rozen v roce 60, konkrétněji 1960. :)
Chci mít potencionál pro požitkovou jízdu. Tedy přišlápnout pedál a prohnat sportovní jízdou koně po okrsce. Bezpečně! předjet pany učitele a vyježděné důchodce. Ne se pouze fádně přepravovat z bodu A do bodu B :)

foto k příspěvku  od Bladzej



o 01.04.2012, 20:25 | Nismo.Power
cpát peníze do nexie ? :D takový auto se dneska už nevyplácí ani házet ze skály :)

pokud biješ pro nissan a chceš daily car tak si kup 300ZX bez TT, seženeš LHD bezproblému a nesype se to.... TT chce větší údržbu.....
GTR nemáš LHD takže bys měl problémy se zákonem....
MX5 proč ne pokud ti nevadí malinký auto....
330i v těhle penězích nehledej, sou to předražený věci a co je levný je smrt co neni smrt tak má stát dneska cenu smrti ovšem nestojí....takže bys musel jít po e36 jedině
evo v těhle love moc asi ne stejně tak jako samo nebude 350z a rx7 to je auto pro profíky a neni moc ne daily driver.... MK3 supra neni problém v těhle love seženeš dokonalou, pokud chceš daily tak nonturbo, pokud se chceš povozit tak je to opět o kvalitní údržbě turboverze.....
S13 seženeš taky a + by ti bylo samo hodně na případnou opravu.... koupíš něco co je po Go takže najedeš bezproblémů třeba 100k s údržbou...
o 01.04.2012, 20:36 | Bladzej
Teď koukám, vypadla jedna nula u nájezdu. najedu 15000 (15 tisíc) /rok.

A co ještě 240sx. Měl ji Zephyr_Killer a chtěl ji renovovat, ale pak jsem ho viděl ji prodávat. Tak aby mě taky nesežrala.

Nechci totiž dopadnout tak, abych pak neměl prachy na výměnu brzd, gum a takovejch základních věcí, protože to stojí raketu, nebo se to neustále mění...

Mimochodem 330i jsem měl na mysli e46.
Ztko hezký ale slušný stav aspoň 300+

Díky za tipy.
o 01.04.2012, 23:39 | Nismo.Power
evo a 350z a bmw tam dáš za brzdy z tvýho výběru nejvíc resp. docela dost....

u ostatních pár kaček...

240sx byla původem moje.... ono tě to sice nesežere ale zase to nejede.... resp. KA24E je jen 12V....bylo by potřeba KA24DE což je 16V s více koňma a potenciálem ale jak VQ tak RB motory od nissanu pokud nevybereš top verzi tak ty tě nesežerou....konkrétně RB co je skyline/stagea to je uplně vklidu....VQ v Z32 tam je problém zpravidla jen u TT ale ten je snad pokaždý způsoben majitelem kterej neví co znamená vyměnit olej.... 7MGE v MK3 je taky na pohodu ale opět musíš aspon měnit olej jinak kupodovu tak proti GTE je stejnej krom vršku ale vydrží prostě víc neb nevyrábí takovej krouťák....
o 02.04.2012, 06:54 | Only_One
naprosto uplně všechno z toho co chceš je kasička jak servisem tak provozem
o 02.04.2012, 09:21 | M.a.R.i
Vím, že jsem trapnej a že jí všude doporučuju, ale za mě MR2 MK2 :). Za 120 seženeš libózní atmosféru a když budeš mít štěstí tak pěkný turbo
o 02.04.2012, 09:28 | Only_One
Podíval bych se na Hondu Civica Vti, Integru. To jsou pořád auta co jedou slušně a není problém je udržet při životě a pořád se dají provozovat celý rok.
SW20 MR2 pouze pokud nic a nikdy nebudeš vozit. Do kufru se nevejde ani celý bag na golfové hole. NA turbo bych se z vysoka vykašlal a držel bych se u věech adeptů na atmosférické základně a jednoduchosti.
o 02.04.2012, 09:31 | M.a.R.i
Ještě k tvé původní otázce. Samozřejmě, že se vyplatí si nechat Nexii, když slouží. Pokud by si to bral z ekonomického hlediska. Auto je jedna z nejhorších investic, po ženský...

Pokud chceš požitek z jízdy a fun factor, tak zase je samozřejmý, že se vyplatí auto změnit. Ale to je indviduální, záleží na financích, požadavcích...
o 02.04.2012, 13:25 | Nismo.Power
O_O : třeba MX5 fakt neni kasička vůbec tam se nemá co rozbít ;-)

jinak pravda že na netu by měla bejt na prodej Integra typeR s LPG..... řek bych že ještě bude....

samo SW20 je taky super volba, tam budeš mít problém tak akorát s alternátorem :)
o 02.04.2012, 14:00 | Only_One
jee MX5 jsem si nevšiml. To je světlý výjimka stejn kategorie jako MR2 nic se do ní nevejde
o 03.04.2012, 19:05 | Bladzej | Upraveno: 2012-04-03 19:06:48
No nexii ještě nechám při životě.
Zřejmě koupim jen tlumiče. Pružiny se mi zdaj ještě dobrý.
Nebo je lepší koupit i pružiny. A nebo nejlíp udělat komplet předek zadek? Nechci to nějak ojebávat a šetřit kde se nemá, ale zase nechci zbytečně sypat do draka prachy...

"Nový" se nebude konat teď hned, ale myslel jsem možná někdy koncem sezony. A třeba i nexie zůstane a pouze něco přibyde.


PS: jen jsem čekal trochu víc názorů/tipů, ale to asi bude tím, že to neni koncern...
o 03.04.2012, 20:29 | Kotass
Mx5.fun faktor vs náklady vychází jednoznačně nejlíp a když
se Ti nebude líbit tak ji po roce strelis s minimalni ztrátou
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4024 sekund.