Potřeboval bych radu ohledně vozového parku. Jestli zachovat, nebo obměnit.
Zachovat:
Věc se má tak, že teď mi na Nexii (korejskej kadett) začal téct LP tlumič. Mám mastnout misku. Když jsem zkoušel jeho účinky v porovnání s druhým, tak tento jde nepatrně lehčeji. Musím je tedy vyměnit.
A teď se ptám, má cenu cpát peníze do tohoto draka rv. 97, obsah 1.5 8ventil /55kW, 5dv HB?
Koukal jsem a jeden nový tlumič (bilstein) kolem 900Kč, pochopitelně musím měnit oba, tzn cca 2000 + pružiny? nebo ještě k tomu všemu i komplet zadek?
Sice na ni nadávám, ale to je takový škádlení bez kterýho to prostě nejde :) Je mi velmi líto se jí zbavovat jen tak. Motoricky téměř bez potíží. Až teď mi začla někdy běhat př volnoběhu na 3 válce... Na druhou stranu to nejede. Kór když vezu víc, než jednoho spolujezdce. Má měkej podvozek a celkově o sportovní jízdě si může nechat zdát ve vlhkých snech...
Napadlo mě ptákovina. Kdybych ji nechal udělat=opravit komplet podvozek, nemyslim štelovák=moc love, tak ji odlehčit. Tedy vymontovat všechno nepotřebné. Jenže z hovna byč neupletu... btw drak jezdí na plechách + má tažné :)
Výměna:
Přemejšlim o nějaký zadokolce do cca 120ooo. Mé srdce bije "jenom" pro Nissan, Japonce a benzín :)
Auto bude sloužit jaky daily car. Chci aby poskytovalo fun factor :) A nejdůležitější, aby nežralo furt jen banány a i drahý banány.
Bude stát furt venku :( Průměrně 15oo Km/rok.
Napadly mě tyto adepti:
200sx S13 - skleněnej motor a banány... ale z lásky k tomuto vozu ho nemůžu chtít :)
GT-R r32 - ?
Supra MK3 - tady mě odrazuje to, že zvítězila nad našim Chuckem.
MX5- trochu se mi nepozdává kastle, respective kufr a střecha (i když by byla hard-top). Jinak by šla :)
330i - ještě líp 330ci - vim že za 120 nereal, ale když by se připlatilo k těm 170, tak by se (snad) sehnalo. Jen ty banáni?
Evo 7 - turbína a... ?
RX7 má wankel....
350Z - za ty prachy nereal.
Banánama mam hlavně na mysli poruchovost, tedy ne kasička, dostupnost dílů a jejich ceny.
Mé poznámky k jednotlivým vozům berte s nadhledem, je to takové hodně subjektivní a znalí mě opraví. Mnou nahozená aua jsou vlastnostma rozdílný. Spíš mě lákaj "motokáry." Akcelerace a stabilita převahuje nad maximální rychlostí.
Závěrem, nechci dopadnout s výběrem vozu, jako náš člen rozen v roce 60, konkrétněji 1960. :)
Chci mít potencionál pro požitkovou jízdu. Tedy přišlápnout pedál a prohnat sportovní jízdou koně po okrsce. Bezpečně! předjet pany učitele a vyježděné důchodce. Ne se pouze fádně přepravovat z bodu A do bodu B :)
