
Navštíveno 2733x

Zdar. Už tři dny mi nejde příchozí pošta. Mail mám od Tiscali. Používám Microsoft Outlook. Do soboty normál funkčí. A teď
Úkol gt.jirka@tiscali.cz (1) - přijímání ohlásil chybu (0x800CCC90): Server pro příchozí e-mail (POP3) ohlásil vnitřní chybu. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele služeb Internetu. Odpověď serveru: -ERR Cannot establish SSL with POP server 46.243.48.93:995, SSL_connect error 5
Nevíte co stím? Psal jsem jim na helpdesk, ale zapomněl jsem, že mi stejně nic nepřijde, když to nechodí. Na jejich stránkách radí zkoušet odeslat/přijmout. To dělám od soboty a nic. Díky za radu.
zkus vypnout SSL v mail klientovi

26.03.2012, 19:50 |
DaveX Nedával jsi do filtrů nějaký email, který si chtěl ignorovat? (nevím, jestli to jde u tvého)
jako maresk...
"Nástroje > Nastavení účtu > Vybrat účet (gt.jirka@tiscali.cz) a kliknout na Změnit > pop3 server je "pop3.mail.tiscali.cz" > dole vpravo Další nastavení > Upřesnit > Server příchozí pošty (POP3) port 110 a odškrtni to SSL co je pod tím :)
Odškrtnuté to bylo, port 110 tam byl a stejně to nejde.
Ano, mám už dost mailů, které jsem dal do blokovaných odesílatelů. Vše Spamy.
Neměnili POP či SMTP servery? A co poskytovatel připojení, neměnil něco v nastavení připojení netu?
Já to ještě dovysvětlím, co mám. Vím, že to je zbytečně složitý, ale ..... Mám WinXP, Microsoft Office 2007, poskytovatel mailu Tiscali.cz a Internet sdílený ADSL od T-mobile. Internet funguje. Odesílání mailů tedy SMTP, tedy T-mobile funguje. Ale nejde POP3 od Tiscali.
máš chytrej telefon? Zkus si tam nastavit mail a uvidíš, jestli to nepojede ani tam, tak asi nějaká chyba u Tiscali s POP3 serverem...
Ještě se mrkni do nastavení mailu přímo na webrozhraní tiscali, zda tam máš povolené stahování přes POP3, nebo tak něco...

26.03.2012, 20:12 |
DaveX Mi se stalo, že jsem si do blokovaných dal email se zavináčem a nechodily mi vůbec.
Mám to přesně tak, jako u nezabezpečeného typu.
Telefon mám dědouška. Nastavený je podle mě všechno o.k. Nic jsem neměnil. Jen jsem o víkendu zaktualizoval Avast Free Home. Nic jsem nikde nezašrtával. Zítra jim asi zavolám. Mail od nich mi nedojde :-)
ty se na mail nedostaneš přes nějaké webové rozhraní?
Mrkni do Avastu, jestli není něco v nastavení filtrování mailů nebo tak něco...
Jako Hightower: koukni se přes webmail. Pravděpodobně tam budeš mít info z helpdesku. Případně zkus ten Avast, když se to začalo dít v době jeho aktualizace
Takže díky všem. Teď jsem to vyřešil. Nastavení mailového účtu bylo v Outlooku o.k., ale jak se zaktualizoval Avast Free Home o víkendu na vyšší verzi, tak se přenastavilo nastavení štítu pošty. A tam! bylo zaškrtnuté šifrování SSL. Po vypnutí je to o.k. a mail jde. Jinak jsem se ještě včera dostal na mail přes Tiscali webovky. Ještě jednou díky.