
23.03.2012, 13:47 |
hanx Ahoj, potřeboval bych poradit. Nejdřív napíšu hlavní otázku: Mám za povinnost jako zákazník převzít zboží z reklamace opravené, i když nejsem s opravou spokojen?
Teď podrobněji: 24.2. jsem dal na reklamaci stříbrný přívěšek, ze kterého vypadl kamínek. Vše bez problémů, stavte se za 14 dní bude to opravený. Po 3 neúspěšných návštěvách (nemoc, nestihlo se opravit, bla bla bla) jsem tam dnes 23.3. byl počtvrté. Přívěšek už opravený měli, rovnou mi ho paní dala. Už jak ho vyndavala tak jsem viděl, jak je to hnusně opravený. Kamínek byl jiný velikosti než ostatní, úplně matný mezi ostatníma který se leskly, vystupoval nad ostatní. Prostě jsem nebyl spokojenej. Navíc taky s tím, že už je to skoro přesně měsíc. Na to mi hned pohotově odpověděla, že mi ho teď vydává, tím se měsíční lhůta uzavírá a jestli chci tak můžu dát reklamaci znova. S další měsíční lhůtou.
Když použiju trochu selskýmu rozumu, tak mi to přijde jako blbost a ojebávka, takhle by to mohli dělat všichni prodejci když už maj pár dní na vyřešení reklamace, neopravit to pořádně a tím si uměle přidávat čas na vyřízení reklamace, takhle to může udělat ještě dvakrát a přítelkyně, který jsem ten přívěšek koupil, by bez něj byla ještě další dva měsíce.