Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > reklamace mobilu - rada

 o Navštíveno 870x o
o 22.03.2012, 13:41 | Petr_at
Před 1/2 rokem jsem koupil přes aukro HTC, komplet s fakturou, v záruce do 2/2013, před měsícem se začal sekat a mazat. Dal jsem ho do VPS na reklamaci, poprvé výměna desky, dva dny v poho, pak to samý, znovu reklamace, výměna desky, sd karty a přehrání softu, druhý den to udělal zase, dnes jsem to tam dal aby udělali už jen test a jestli se to projeví půjdu reklamovat k prodejci. Jde mi o to, jestli bude problém, že na faktuře není moje jméno a adresa, ale je tam uvedená původní majitelka? Nesetkal se s tím náhodou někdo?
Díky za postřehy.


o 22.03.2012, 13:51 | Alda
Je to uplne jedno, dulezity je ze mas fakturu (a zarucak?), na koho je psana je jedno.
Kazdopadne.. pokud chces vratit penize, mas na to pravo az po trech stejnych, pripadne ctyrech ruznych uznanych reklamacich.
o 22.03.2012, 13:57 | Petr_at
Jo mám origo fakturu, oni ji mají místo záručáku (mironet), teď je to tam právě na třetí reklamaci stejný závady.
o 22.03.2012, 13:59 | Alda
U treti reklamace, pokud to budes vyzadovat, mas pravo chtit uz jen diagnostiku a pokud je zavada zase stejna, tak neopravovat a dobropis pripadne vymenu zbozi od prodejce.
Jmeno na fakture neres vubec. Zaruka neni neprenosna. Navic se te na to nikdo nebude nejspis ani ptat..
o 22.03.2012, 14:01 | Petr_at
Jo jo, přesně tak jsem se v servisu domluvil, udělají už jen diagnostiku a pak dají papír o třetí stejné reklamaci
o 22.03.2012, 14:18 | H.E.R.O.
pozor pokud je na faktuře např. firma tak tam se jede dle obch. zákonu a tam je např. jen 12 měsíční záruka. a pokud vracíš mobil např. z paušálu a je na firmu tak se operátor baví jen s jednatelem firmy, takže nelze to říct vždy že to je jednoznačný
o 22.03.2012, 14:20 | Petr_at
Je to na osobu a s 24 měsíční zárukou, kupovaný pouze přístroj.
o 23.03.2012, 13:52 | sir_richard
záruka přenosná není, tzn, pokud bude chtít Mironet věc řešit jen s majitelem , máš smolíka, resp. věc by jsi měl reklamovat ( odstoupit od KS) u prodejce, od kterého si to kupoval, tzn. toho na Aukru.
ale záleží samo na koho tam kápneš, ve výsledku jim to může být jedno, ale ....
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3414 sekund.