
Navštíveno 975x

Taková malá anketka:
Když si člověk koupí nové auto a chce dát LPG do něj:
je lepší
1) dát lpg, když má najeto nula nebo minimum km
2) zajet ho trochu na benzin (5-10 000km) a poté lpg
3) je to úplně jedno
--------------------------------------------------------------
Když např. Hyundai montuje lpg do svých aut (třeba i dodatečně) - vše s celkovou zárukou na auto a ient by si zvolil sám od sebe firmu pro lpg, měli by mu to uznat, aby např nepadla záruka na motor, když to není od nich?
Možná ten druhej dotaz je spíš na výrobce konkrétní značky.
třeba ranault sjižděl z linky s lpg a funguje jim to dobře i lpg i motor zatim to ma 14 let

11.03.2012, 13:51 |
Rudi Po mojí špatný zkušenosti s plynařema bych hledal plyn snad jedině od fabriky. Auto mi dodali jako celek a hotovo, pak to bude jeden házet na druhýho a ty z toho máš zbytečný starosti...
pokud můžeš koupit auto nové včetně továrního LPG není co řešit, lepší volba není s ohledem na celkovou záruku a klid.
Jinak dodatečná montáž není problém klidně od 0km. Ale chce to mít schopného montážníka a né frantu kocourka...
Stejně to pro ně dělá asi nějaká externí firma, ale asi jak říkáte, je to lepší přímo, ať jeden nehází vinu na druhýho.
Čím dřív, tím líp. Zpětně si pak budeš nadávat za každý kilometr, který jsi uje na benzín.... jinak samo když nové auto s lpg, tak takové, jehož motor je "starý - optimálně z předchozí moelové řady", tedy již provozem na lpg prověřen, není to tedy novinka modelového roku či jiný průser, který se bude sypat protože někdo z inženýrů zapomněl třeba že se zvýší teplota spalin a motor se rozteče (Subaru).....