Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jak se vybírá auto (speciálně pro Zdeny60) :-)

 o Navštíveno 5610x o
o 08.03.2012, 09:10 | Mr.Scully | Upraveno: 2012-03-08 09:14:30
Ve čtvrtek 01.03. jsem si začal říkat, že bych si mohl (někdy) koupit BMW E90 (řešil jsem i zde na AHC, jestli benzín nebo diesel).

V sobotu 03.03. jsem tak nějak začal prohledávat bazary a hledat první kousky - samozřejmě primárně v ČR, ale koukal jsem i do Německa a Slovenska. Zaujal mě kombík 330i v automatu, ale po důkladném zvážení jsem ho zamítl, moc sportovně fakt tahle kombinace nepůsobí. Ostatní možnosti docela bída. Ale díval jsem se hlavně podle stavu, ceny a výbavy, protože asi bych se případně smířil i s 330d.

V neděli 04.03. večer jsem objevil moc pěkný kousek v Bratislavě (cena přijatelná, výbava skvělá, relativně malý nájezd), tak jsem začal zjišťovat podrobnosti od prodejce a možnost případného dovozu.

V pondělí 05.03. jsem začal zařizovat dovoz - M3Maniac (lidi BMW z klubu znají) bydlí na Moravě, takže to neměl tak daleko :-)

V úterý 06.03. je auto doma! BMW 330i sedan 190kW (předFL, ale vzhledem k ceně jsem musel), barva arktic metallic, výbava sice bez optických paketů, ale jinak prakticky plná (kůže, vše v elektrice, profi navigace, TV tuner, šíbr, brzdový asistent u tempomatu, dvouzónová klima, bezklíčové startování, parkovací asistent, CD changer, Dolby Pro Logic 7, M-podvozek, atd. atd.

Jediný problém je ten, že zkurvené slovenské úřady si teď dávají načas, než odhlášení vyřídí (prý tak 7 dnů), pak teprve pošlou malý techničák prodejci, ten ho pak přepošle mně a teprve pak můžu auto přihlásit v ČR :-/ Jsem docela vzteklý, protože mám všechno zařízené (STK, pojištění atd.), ale kvůli pomalosti na straně SR úřadů teď akorát čučím na auto na zahradě :-/

Takže od začínání výběru vhodného kandidáta (sobota večer) do okamžiku, kdy v autě sedím (úterý večer) uplynulo 72 hodin ;-)

foto k příspěvku  od Mr.Scully



o 08.03.2012, 09:12 | Lukasino
wow, super, gratulace! ;o)

jsem zvědav na Zdenyho :D
o 08.03.2012, 09:12 | nome
tak to byl fofr :-) gratulace
o 08.03.2012, 09:15 | TomasW
Tak to má být :-) zkušenost, že kdo dlouho vybírá a špekuluje bude nespokojený... já to dělám stejně jako ty a vždy spokojen :-)
o 08.03.2012, 09:23 | Kamil
blahopřeju :)
o 08.03.2012, 09:28 | spunt
ten zase napise 10 odstavcovej roman, a nakonci romanu bude jestli koupit predfaceliftovou 5ku za pul mice :))
o 08.03.2012, 09:29 | vypuk
Gratulace.. :) Jinak doufám, že už máš za sebou tu jejich kontrolu originality, která je potřebná pro přepis a další věci, ale na tomhle jejich systému se mi líbí, že ti změří tloušťku laku na celém autě, dají štítky s číslem které si v jejich systému vyhledáš na internetu... i s fotkama auta jak tam bylo, stav tachometru, atd atd.. :)
o 08.03.2012, 09:30 | choze
Pekny kousek ;)
o 08.03.2012, 09:33 | Mr.Scully
vypuk - jj, kontrola originality byla pro vývoz nutná (asi 100 EUR), to jsme absolvovali. Teď mi chybí jediná věc a to je malý techničák. Ten "zadržuje" slovenský úřad a vrátí ho až někdy po týdnu, bohužel. Jakmile budu mít malý techničák, tak není co řešit, v Plzni to přihlásím během hodinky.
o 08.03.2012, 09:33 | Lukasino
TomasW: svata pravda, svata pravda! :o)
o 08.03.2012, 09:36 | AllInOne
Vypadá moc pěkně a moto super!
Ať ti slouží a pak jsem dej nějaký fotky, barva je BOMBA
o 08.03.2012, 09:39 | Mr.Scully
Já původně podle nepříliš věrných fotek to hádal na nějaký odstín stříbrné, v popisu inzerátu bylo "modrozelená", tak jsem se docela předem děsil a zvažoval folie, nicméně pak jsem si to dohledal podle VIN a hlavně to viděl naživo a líbí se mi, fakt. Akorát to chce ji udržovat čistou, pak je to moc pěkný.
o 08.03.2012, 09:58 | AllInOne
napsal sem to jak kokot, ale asi si to pochopil :o)
Barvu soudím dle té fotky co si sem dal a je moc pěkná.
No, u tebe to auto asi nebude zablácený :o))
o 08.03.2012, 09:58 | Zdenek (A)
Malo fotek...... :-o
o 08.03.2012, 10:03 | zipp
chápu správně, že sis koupil auto, aniž bys ho předtím osobně viděl a vyzkoušel?
o 08.03.2012, 10:22 | Pekys | Upraveno: 2012-03-08 10:22:17
zipp: řekl bych že právě proto tam jel M3Maniac, kterej dobře ví, jestli to vzít nebo ne.

Není nad rychlej výběr, protože dobrý kusy nečekaj na zájemce dlouho. Povoz pěknej, tak hlavně ať dobře slouží.

A víc fotek :)
o 08.03.2012, 10:24 | Schejby
Gratulace :-)
o 08.03.2012, 10:25 | Mr.Scully
Přesně tak, vyslal jsem tam M3maniaca, který prohlížel lak, projel se v tom atd., líp než on bych to stejně nepoznal. Jinak prodejce byl nějaký člověk, který peníze moc neřešil, takže servis to mělo pravděpodobně dobrý. Akorát nešla uhádat sleva :-) Prodejce říkal, že buď to prodá, nebo to nechá přítelkyni a je mu to vcelku jedno.

Fotky mám zatím jen z inzerátu, které moc vypovídající nejsou :-/
o 08.03.2012, 10:43 | cupra.165
Jaj,to je kocar,chce to vice fotek :-) Latka,alcantra uvnitr?
o 08.03.2012, 10:45 | Mr.Scully
Alcantara ne, není to M-paket, takže "jen" kůže. Alcantara by byla o něco lepší, ale kůže nijak nevadí, měl jsem ji v E46 doteď :-) Hlavně jsem pochopitelně nechtěl látku a trval jsem na sportovních sedačkách, které fakt dobře vedou, člověk se do toho příjemně zaboří.
o 08.03.2012, 11:50 | Nismo.Power
jakoze 90ka 4dverova je hnusna skoro jak multipla tak tahle barva fakt dela divy a vypada to dobre:-)
o 08.03.2012, 11:56 | Mr.Scully
Hele, mně se ty zadní světla na fotkách vždycky strašně nelíbily, ale naživo je to lepší a asi si zvyknu :-) Navíc jsem chtěl určitý motor za určitou cenu a tam prostě jiná varianta než E90 předFL nebyla :-/ Na kupé nebo poFL bych si připlácel 100, spíš 200 tisíc.
o 08.03.2012, 11:59 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-08 12:01:14
Paráda, gratulace tak to má bejt ;))

Taky když se pro něco nadchnu a nebo to potřebuju, projdu možnosti, pročtu recenze a jdu koupit většinou do týdne to mám a pak neřeším co by kdyby apod. protože to pak končí jak psal TomasW a jak dopadne Zdeny60 :DD
o 08.03.2012, 11:59 | BATMAN
cenofka?
o 08.03.2012, 12:06 | Conan
Gratulace ke koupi, já to měl s XC90 podobně, koupena po 30 min prohlídce + projížďce :-)
o 08.03.2012, 12:14 | Mr.Scully
Tuner#2 - já kdybych vybíral auta další tři měsíce, tak tím jednak seru svoje okolí :-) a jednak tím trpí moje práce, protože bych během pracovního dne akorát vybíral auta :-)

BATMAN - včetně dovozu a všech poplatků 390k. E90 třílitry začínají (nevybavený socky) za 300k, pak kolem 350k nějaký diesely v nepříliš dobrém stavu a nájezdem blížícím se 200tkm, ale 330i v hodně dobrý výbavě i stavu se do 400k v ČR v podstatě nenajde... V Německu i jo, ale zase po přičtení dovozu atd. jsme plus mínus na stejný ceně.
o 08.03.2012, 12:20 | 323Marty
Sem moc rád, že je tady mezi náma ještě pár lidí se zdravim úsudkem, co se výběru auta a motorizace týče :o) Za mě nádhera, jen je škoda, že je malý. Musim si nechat e39 dokud nová F30 335i nebude za přijatelný peníze.
o 08.03.2012, 12:25 | Mr.Scully
Ono když chce člověk solidní motor (akcelerace na 100 tak do 6 sekund) s rozumnou spotřebou (8-10/100) a v atraktivní pohodlné "limuzíně" za ucházející cenu, tak těch variant je na trhu zoufale málo. V mém případě v podstatě pouze BMW E90 a Audi A4 a to jsem Tipcars prošel křížem krážem. A4 byla o trochu hezčí zvenku, ale nudnější a hlavně se mi nelíbil interiér (sedačky, volant, budíky atd.). Takže nebylo co řešit, BMW jasná volba. I když je jasné, že éra Chrise Bangla nepřinesla co do estetiky žádné zázraky :-)
o 08.03.2012, 12:38 | assassin
Scully: me se E60/61 docela libila od zacatku, E90/91 se mi fakt nelibila a jedine e92 mi prislo fakt pekny.. ale postupem casu sem tem e90/91 fakt prisel na chut...

o 08.03.2012, 12:44 | Mr.Scully
Já jsem naopak E60 vyloučil jako první :-) Světlomety a záď mi přijde nejhorší snad ze všech BMW vůbec. Určitě jsem chtěl trojkovou řadu. A na výběr jaksi není. E46 jsem měl pět let a byť to bylo super auto, tak byl čas postoupit dále a omladit vozový park o pár let. Ale jak už jsem říkal, jedna věc je fotka a jiná věc je se v tom vozit a koukat na to naživo... myslím, že si rychle zvyknu :-)
o 08.03.2012, 13:25 | Proffesor_W
Toz tak gratulace no. Kdo moc vybira nakonec prebere a ma hovno.
o 08.03.2012, 13:38 | Martyn
Jeste jednou gratz, je to fesak! Dej tam zadni shadow line lampy a budes spoky, udelaji divy..
Jinak jestli dnes vse doresim s lenochama tak zitra letim pro letni wagen s tim samym motorem, tak koukej zatim nastudovat co s tim provedem, pac oproti 335i to je fakt lineeeee:D
o 08.03.2012, 13:43 | AllInOne
tak tak, E60 je pro mě dobrý auto,ale zezadu naprostej hnus, prostě se mi to nelíbí.
To je něco jako Compact :D
o 08.03.2012, 13:54 | Mr.Scully
Martyn - cabrio, jo? :-) Tak založíme českej E90 klub a někdo už nám helfne :-) Co do tuningu jsem pro každou špatnost, ale s atmosférou výkonově moc nehneme, vždyť to znáš.

Lampy promyslím, až se finančně zotavím :-)
o 08.03.2012, 13:58 | schimi
Gratulacia, velmi pekne auto. Nech dobre sluzi :-)
o 08.03.2012, 14:02 | Mr.Scully
schimi - netušíš, jak je to v Bratislavě s tím vracením malého techničáku při prodeji vozidla? Prý ho úřad vrací původnímu majiteli "obvykle tak po týdnu", ale nevím, jaká je realita.
o 08.03.2012, 14:35 | BATMAN
Kua me stat takovej fesak pred barakem,vemu s sebou velky TP,doklad o pojisteni,kupni smlouvu a jezdim.
Musel bys narazit na hodne zakomplexovanyho organa aby ti to dal sezrat ze jezdis bez takove malichernosti jako je maly TP....
o 08.03.2012, 15:05 | Mr.Scully
BATMAN - bohužel, je to opravdu tak. Seběhl se skoro celý úřad a ukazovali mi přímo písemné nařízení, že v případě Slovenska je malý techničák při převodu POVINNÝ (pokud tedy byl vydán). Jednou to prý zkusili registrovat bez něj a byl z toho průser jako vrata a prý skoro mezinárodní skandál. U každé země je to jinak... u většiny zemí je to jednodušší, jen Francouzi jsou prý tragédi a Slováci tímhle způsobem zdržujou.

Vzhledem k tomu, že bez malého slovenského techničáku nedostanu ani velký český techničák, natož SPZ, tak teď prostě na ulici vyjet fakt nemůžu :-)
o 08.03.2012, 15:39 | muSlim
Krásne :-) René má na tieto veci "nos", tak to bol najlepší nápad ho tam poslať :-)
o 08.03.2012, 16:47 | Zdeny60
No jo, není nad, to když má člověk ve věcech jasno:-)

já to nejsem a mohu všem zde říct, že čím budete starší, tím to jasno bude temnější.

Tak hlavně, aby sloužilo!
o 08.03.2012, 16:54 | MaxxT
Mr.Scully: Tak vitej do klubu.. :-) Hlavne aby ses o to patricne postaral a slouzilo v klidu. :-)
o 08.03.2012, 16:59 | Mr.Scully
Zdeny60 - chceš tím říct, že za deset let budeš těch témat zakládat ještě dvakrát tolik? ;-) Kdybys aspoň byl socka, která řeší každou korunu, ale ty jsi člověk, který už užívá vydělaných peněz, takže tvou nerozhodnost moc nechápu :-)

MaxxT - jj, starat se pochopitelně hodlám, další nejmíň tři roky mi to auto musí vydržet :-) Založíme E90 klub? ;-) Už jsem před čtyřmi lety založil E46 klub, tak druhý kdyžtak zvládnu taky ;-)
o 08.03.2012, 18:00 | cupra.165
To je prave ono,Zdeny nevi,jakym smerem jit. Kdezto ty jsi vedel,vis co chces a jdes po tom.Kdyby to Zdeny vedel,pocitam,ze uz ho ma taky :-) Idealni auto neexistuje.
Mr.Scully -to jsem ani nevedel,ze jsi ho zalozil ty :-) Obcas tam zajdu noname a poctu si a zaslintam :-)
o 08.03.2012, 18:02 | Zdeny60
Mr.Scully:

no, to je právě ten problém. Já bohužel musím své peníze TVRDĚ vydělat a proto, než je pustím, dlouho zvažuji. kdybych je nacházel na cestě a nebo mi je někdo dával, taky bych asi postupoval jinak. Jenže ono 2 děcka na VŠ, nedávno doplatit 0,8mega hypo, k tomu 2 auta na HAVPOJ, dost drahý koníčky (hifi, lyže, modelařina) ... zdroje sjou sice zatím ťuk ťuk ťuk dost slušné, ale nikoliv omezené. Jelikož jsem v tzv. rizikové skupině (52 let a zaměstnavatel může jednou říct STOP, jsi nepersperktivní a podníkání není taky na věky věků), je třeba být obezřetný. Ale jelikož vím, že mi nic neuteče, tak to dořeším, jen to bude trvat dýl, než když jsem byl o 10-20 let mladší.
A co nechchi za Boha udělat, sahat do rezerv, ty mám na důchod, protože vím, že mně a Vám mladším už tuplem - stát nedá ani vindru.

Tak prosím o shovívavost a je možné, než něco pořídím ( a nebo taky ne), založím ještě pár "side threads".

:-) :-)

PS: ještě před pár lety mi nedělalo potíž ít, a koupit si třebas cibule za dvacku a pod, prostě udělat si radost. Ale něco se změnilo, všude odvšadvšichni straší a hrozí, takže se to promítlo i do mého postoje k financním,které je třeba pustit. A samotného mě to štvě, protože jak říká můj otec, který před lety - když byl v mém věku - taky otáčel každou kačku - dnes říká - prahy si do hrobu nevezmeš, tak si udělej radost. No jo, jenže jemu se to, co by důchodci, řekně, když každej den usíná s vědomím, že je živý a strejček Skrblík mu pokaždý almužnu nadělí bez toho, aniž by hnul prstem :-)

Sorry za obajsnění mého přístupu, ale musel jsem...

Na p. týden je domluvená inspekce M3 s Ústí n.O - ta šedá, co je na tipcasr, údajně dobrý stav, kdyby někdo znal, dejte referát. Mrknětě tam a napiště, co si o tom myslíte:- Ale do D nejedu:-)))
o 08.03.2012, 18:10 | cupra.165 | Upraveno: 2012-03-08 18:14:39
Co si pamatuju,tak SIC na e46 foru prodaval krasny M3,tusim ze mel 3ks,jeste to plati? Nejake uz rozprodal teda..
a jeste mi napada Martyn,ten ma taky sveho mazla na prodej a tam je top stav zarucen..i kdyz neni to M3 :-)
[ Link ]
o 08.03.2012, 18:16 | Proffesor_W
A proc neudelas to same co Mr.Scully? V tom ti brani jako co? Toho cloveka co mu to dovezl znam z doslechu taky a nikdy jsem neslysel ze by dovezl neco spatnyho. Pokud si myslis ze u nas sezenes lepsi M3 nez v DE, tak to si zralej na psychiatrii. A jak dopadne tvuj vylet do Usti nad orlici je jasne uplne kazdymu :) I kdyby byla v luxusnim stavu s 10km na tachu, tak reknes ze mel spatny CDcko v changeru, nebo papirovej kapesnik v popelniku ci spatne umyty okna a zas budes vybirat dal.
Osobne si ale myslim ze to bude kram. Kupovat auto typu WRX, Evo, M3, RS4-6, Focus RS, GTA, Renault sport, Gti, AMG atd atd atd v CR je cire silenstvi a absolutni sebevrazda, pokud dotycny od ktereho to kupujes neni znamy, kamarad nebo z rodiny.
o 08.03.2012, 18:18 | Mr.Scully
Zdeny60 - tomu všemu rozumím. Ale osobně jsem zjistil, že třeba dlouhé vybírání mě fakt omezuje ve smyslu, že práce utíká a potažmo i peníze :-) Je paradoxně levnější rychle vybrat (pochopitelně nemyslím zbořeninu) a mít klid psychický i na práci, než se s tím matlat tři měsíce a zabíjet tím večery :-)

Jinak osobně zastávám názor, že finance je třeba utrácet a dělat si radost. Nechápu lidi, kteří spoří klidně celej život a 50 let žerou rohlíky s máslem a jezdí MHD. A pak slavně pět let před smrtí někam jedou. Podle mě na sobě člověk nesmí šetřit :-) Je pochopitelný, že je třeba si dělat rezervy do důchodu, ale jinak třeba starší generace utrácení peněz moc nechápe. Oni měli jedno auto za život, dvakrát byli v Jugoslávii a tím to pro ně končilo. Dneska jsou ty možnosti přeci jen jinde - tak toho využívejme ;-)

cupra.165 - ne přímo klub, ale vlastně fórum (e46.bmwklub.cz), nicméně pěkně se to vypracovalo během pár let, mám z našeho tehdejšího nápadu radost ;-)
o 08.03.2012, 18:20 | Mr.Scully
Ad René (M3Maniac) - absolutní důvěra. Jeho služby nejsou nijak levné, ale 95+% aut přiveze v naprostém pořádku a zbytek se snaží řešit a třeba ještě u prodejce reklamovat (ač to není jeho chyba). Takže podle mě kdyby mu Zdeny60 dal požadavky a cenový limit, tak za měsíc tu má přivezenou voňavku.
o 08.03.2012, 19:40 | muSlim | Upraveno: 2012-03-08 19:46:44
2 Mr.Scully: lenže potom tam sú neohlídateľné nehodičky aké sa stávajú, napríklad mne posielal foto auta ktoré mi mal doťiahnuť, cestou to bohužiaľ chytilo kameň na hmlovku a už vidím Zdenyho ako mu povie že to nechce bo to má prasklé sklo :-D Inak tiež by som to skúsil, byť Zdenym, len sa bojím práve nejakej pikačoviny nad ktorou bude nakoniec ohrňať nos :-))) - nič v zlom Zdeny, ale vieš ako...

P.S. pre Zdenyho: René neťahá autá z bazarov, z veľkej väčšiny sú to kúsky od ruky konkrétnych (z 99.9%) prvých majiteľov. Má tam už za tie roky svoje kontakty, takže väčšinou to funguje tak že mu zadáš "objednávku", on ju pretlmočí svojim ľuďom a Tí mu dajú vedieť až sa niečo (alebo viacej kusov) vyskytne a on si ich ide prezrieť. Osobne som od neho do okruhu priateľov a rodiny vzal už nejedno auto za posledné roky, viem ho tiež len a len doporučiť.
o 08.03.2012, 19:57 | Mr.Scully
muSlim - a o těch lhůtách, za jak dlouho se od úřadu v Bratislavě dostane zpět malý techničák po prodeji auta, nic netušíš? Nějak nemůžu nic zjistit, nikdo nic neví...
o 08.03.2012, 20:23 | muSlim
2 Mr.Scully: tak to bohužiaľ netuším. Spýtam sa chlapcov, či s tým nemajú náhodou skúsenosti, ale nič nesľubujem.
o 08.03.2012, 22:40 | MaxxT
Mr.Scully - Ja bych radsi zalozil klub F10.bmwklub.cz - to bude vic motivujici :-)
o 08.03.2012, 22:52 | Syrup
Scully pokud to bude tyden tak je to gut, ja cekal 3 tejdny na papiry od kabria, ktery mu zadrzovaly urady z duvodu neuhrazeni dluhu 20 euro, na ktery byla vypsana exekuce :D
o 08.03.2012, 23:10 | Mr.Scully
Syrup - tys nemusel potupně jezdit po městě v Renault Megane 1.4 diesel! :-) Už jezdím i v čepici, aby mě náhodou někdo nepoznal a neměl jsem ostudu :-)
o 08.03.2012, 23:13 | Syrup
haha, no jezdim uz pres 2 roky cordobou SDi, takze bud dobrej :D
o 09.03.2012, 17:48 | MaxxT
Mr.Scully: Kdybys bawka koupil v nemecku, tak si to privezes na prevozkach a druhej den to mas na papirech.. takovy slozitosti, plzenak a koupi si auto v Bratislave :-))
o 09.03.2012, 18:02 | darkbug
Mr.Scully: To jsem teda myslel ze zamachrujes vic!!!! To je slabota mit doma auto s kterym nebudes moct kdo vi jak dlouho jezdit. Jen aby Zdeny do ty doby nekoupil tady a pak se ti nevysmal az te uvidi jet v Renaultu Megane 1.4 diesel! Na to pozor! :)
o 09.03.2012, 18:53 | Mr.Scully
MaxxT - v Německu je to jednodušší, já vím. Zase v té Bratislavě prostě byl konkrétní kousek, který se mi líbil stavem i výbavou. Holt se nedá nic dělat a musím čekat na slovenskou byrokracii :-)

darkbug - tomu sám nevěříš, že by Zdeny60 koupil něco v horizontu dnů či týdnů :-)
o 09.03.2012, 19:09 | Zdeny60
Ne, to asi ne. Ale rozšířil jsem po včerejšku okruh o M3. Test drive domluven na pondělí. Jde o toto:

[ Link ]

a pak o toto EVO (ale to křídlo by šlo dolů:-)

[ Link ]

Chce to řádně promyslet:-)
o 09.03.2012, 19:21 | Proffesor_W
Z MPS prez subaru, BMW, Infinity, Volvo az M3 a Evo? To Evo bude mit urcite komfortneji naladeny podvozek nez mela tva MPS. A najede milion bez problemu.

Ted vazne, pokud chces kupovat EVO, mej v zaloze polovinnu kupni ceny pripravenou na servis. U techto aut je to velmi znama rovnice. A jeste takovyhle poladeny. To bude spolehlivost sama.
o 09.03.2012, 19:24 | darkbug
Mr.Scully: zdeny k tomu totiz pristupuje zodpovedne narozdil vod tebe, on musi za kazdou cenu podporit prodej ojetin v cesky republice. Statistiku to asi nevytrhne, ale kdyby to delal kazdej jako ty, tak by tady bazarnici docista zkrachovali a to je neprijatelny :)))
o 09.03.2012, 19:27 | darkbug | Upraveno: 2012-03-09 19:32:54
Zdeny60: A co takhle koupit si 330i poladenou kompresorem, na okruh se s tim stejne nechystas. Tech 50 koni navic uz je peknej zatah. Servis se omezi na minimum a za ty prachy co bys mel nevyuzitou M3 koupis krasnej kousek, kterej ti bude delat radost v plny vybave a krasny kilometrazi. Btw. ten kit je PLUG AND PLAY, takze je to naprosto vratny, kdybyses rozhodl na stary kolena vyuzit jenom 231 koni.

Na servisu usetris balik, mas to jako daily driver a muzes vzdycky nasadit stage 2, kterej uz te vykonove posune pres M3. Dalsi moznost je koupit si samosvornej diferncial, kdyby te ty zatacky chytly a chtel bys jeste vic nalozit. Moznosti dat tam nejakej peknej podvozek a dostat z toho hodne dobry jizdni vlastnosti, to ti nemusim ani rikat.

Kdyz ti to spocitam tak ten kompresor kit te vyjde na 65-80 tacu vcetne montaze od vyrobce s kompletni zarukou. Samosvor sezenes vod 25 tisic novej.
o 09.03.2012, 19:34 | darkbug
Jinak bez kompresoru poladena 330i ti nazacatek myslim docela vystaci :)

[ Link ]
o 09.03.2012, 19:36 | Mr.Scully | Upraveno: 2012-03-09 19:44:17
darkbug - btw. kdo tady v ČR má zkušenosti s kompresorem v 330i? Už jsem viděl E46 330i s kompresorem, ale kdybych se náhodou někdy zbláznil a rozhodl se pro instalaci do E90 330i, tak kdo to v ČR umí a nic nezvorá? Nebo se prostě kupuje kit přímo od G-Power?

[edit] Aha, koukám, že pro E90 to asi moc nepůjde, není to prča vyvinout a zoptimalizovat. Zatím jsou kompresory asi jen pro E46, E34, E36 apod.
o 09.03.2012, 19:36 | muSlim
No LOL Zdeny... Evo je krásne, ale na jednu stranu riešiš prachy, potom si vybereš taký gas-guzzler, podvozok riešiš a potom skoro okruhový speciál Ťa zaujme... :-)))
o 09.03.2012, 19:44 | darkbug
Mr.Scully: Tak osobne se me nejvic libil kit vod Gpower, ten bych si tam klidne nahodil sam. Navic chodili na E46 za smesny penize v akci za 2500,- euro new na ebay. Montaz nabizeli asi za 400 ecek u nich. Je to tak na 8 hodin prace pro amatera. Na youtube je hafo "how to" kde instalujou primo tenhle kit. Na tvoje auto Gpower tedka nema nic v nabidce, takze se to asi nyni u nich nedela. Minimalne ti ale prodaj super vejfuk :D jinak bych to musel pohledat, to vis sem se jeste nepropracoval k takovejm novejm modelum :D
o 09.03.2012, 19:50 | Mr.Scully
Hlavně G-power je dost předraženej. Na E90 jsem našel jen nějakej Arma nebo co. Nicméně to spíš jen tak pokukuju, rozhodně bych si to tam v nejbližších měsících nedával.
o 09.03.2012, 19:52 | Collin
Scully: Kolik má najeto?
o 09.03.2012, 19:58 | darkbug
Mr.Scully: predrazenej je pouze podle ofiko ceniku. Pokud ale pokouknes na ebayi po lidech co prodavaj jejich veci (mal daleko lepsi ceny), tak to v pohode koupis za pulku. Viz ten kompresor. Normalne stoji 4999 na ebay v "akci" za 2500 euro, na ten ebay to hazi primo gpower.

o 09.03.2012, 20:00 | Mr.Scully | Upraveno: 2012-03-09 20:01:00
Collin - 129 tisíc.

Jinak ARMA supercharger stojí $8000 a slibuje nárůst výkonu kolem 60-70%. Docela masakr. Na to snad ani nemůže být ten motor stavěnej :-)
o 10.03.2012, 03:18 | Tichy
Zdeny to uz snad jen provokujes, protoze potom co tady na foru pises, nemuzes myslet tyto dve auta vazne... Navic nechapu proc na tvuj klobouk styl chces trapit telo v necem jako M3 nebo Evo :D Uz si vazne k smichu.
o 10.03.2012, 05:34 | Zdeny60
Tichy - jestli nemáš nic k věci, tak se zdrž komentáře.
o 10.03.2012, 08:24 | CervinVega
nejlepsi z kompresorovych kitu je bez debat od ESS, pouziva Lysholm dmychadlo (efektivnejsi obdoba Roots- Eaton), stage 2 dokonce integrovane Laminova jadra na voda-vzduch vymenik, radove nekde jinde nez Vortech klony (centrifugalni "mechanicka turba")... cena bych rekl prijatelna...
[ Link ]
o 10.03.2012, 08:32 | Syrup
Zdeny: rekl bych ze to je k veci a souhlasim s Tichym, tohle uz je vazne vtipny co tady ty rozjizdis :)
o 10.03.2012, 08:48 | CervinVega
aneb najdi kompresor...
M54B30 Twin Screw Stage 1 Price:$5,350.00
Boost pressure: 7 PSI
Horsepower: 320 SAE/325 DIN (ZHP vehicles +10HP)
Torque: 302 lf-ft/410 Nm
Installation time : 5-7 hours

foto k příspěvku  od CervinVega

o 10.03.2012, 08:49 | CervinVega

foto k příspěvku  od CervinVega

o 10.03.2012, 08:50 | CervinVega
samo jde dat i do e60 s M54B30 motorem

foto k příspěvku  od CervinVega

o 10.03.2012, 08:50 | Luke_288
Vicemene taky souhlasim s Tichym a Syrupem, jen Nemyslim, ze vtipny, me treba vseobecne zajimaji nazory a zkusenosti lidi s autama typu co hleda Zdeny, jen doufam, ze ti, co ty zkusenosti maji, uz nemaji pocit ztraty casu psanim "recenzi" prtz za tyden bude vsechno jinak.
o 10.03.2012, 08:56 | CervinVega
co se tyce detailu, podpory zakaznika, tech reseni, za me bez konkurence, znam par pribehu z US for, jak se museli lidi natahovat s jinyma firmama, kdyz auto padalo do nouzaku, chcipalo na krizovatkach a pod (obvinovani, jak to vlastne cele podelal zakaznik, ze auto je ko a pod nesmysly spis z oblasti ceskych luhu a haju)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 10.03.2012, 08:59 | CervinVega
na foto reseni pro e60 550i (double vanos + valvetronic + eu5 ci kolik)... obdobna reseni s centrifugalnima kompresorama zvedaji znatelne vykon az nekde kolem 4tis ot/min, maji vyssi spotrebu, jsou hlucne a ne zrovna trvanlive, kolikrat je P&P kit ve finale dobastli si sam...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 10.03.2012, 09:03 | CervinVega
ESS N62B48 550i/650i TVS2 Supercharger System Price:$8,995.00
• Adds 120 hp/80 ft. lbs. torque
• 100% complete bolt-on system

foto k příspěvku  od CervinVega

o 10.03.2012, 10:43 | Syrup
nj, jenze porizovat kompresor kit na 550i v hodnote poloviny auta mi prijde jako totalni nesmysl. Za tech 750, ktery bys za 550i s komperosorem ve finale dal, mas vymazlenou M5ku...
o 12.03.2012, 07:47 | CervinVega
otazka priorit (neco jako projekt Kabrio?), auto bude prijemnejsi na beznou jizdu (550i neni zrovna brzda provozu, s extra 120PS a kroutakem od 2,5tis to bude sranda tlacit na podlahu), behem norm provozu i uspornejsi, k tomu ten zvuk... myslim, ze se najdou lidi, kterym to dava smysl :-)
o 14.03.2012, 11:57 | Addict
"09.03.2012, 19:09 | Zdeny60"

Nebudu tady resit,jak je pro nekoho tohle a tohle auto vhodne apod....
Spis bych se Te chtel Zdeny zeptat,jak jsi dopadnul s tou M3.

V dobe (cca 1-2roky zpet),kdy jsem premyslel o prechodu z e36 M3 na e46 M3, jsem narazil na jednu,podle fotek sympatickou, M3 e46 v Rymarove (Skoda Autocolor),coz mam od nas kousek,takze jsem spojil posledni vyjizdku v roce prave s Rymarovem.
Prijel jsem tam tedy uz za sera,takze moc dukladna prohlidka to nebyla,ale ve strucnosti - nelicujici pr. kapota,naraznik,vule v diferencialu (coz ma 90% SMG M3),trhlina v ridicove sedacce,byla lakovana apod...proste M3 bez budouciho potencialu na slusny prodej.


No a duvod, proc Ti vlastne pisu o nejake M3, je ten,ze po nejake dobe sla prave smerem k Lanskrounu a je az moc podobna te "Tve".Uz jen,kdyz se podivas na podlozky pod SPZ,tak jsou to prave firemni podlozky Skody Autocolor a jsem si jisty,ze se jedna o stejne auto.Cena byla v te dobe nizsi viz. ma fotka nize.
Za me teda bych nad ni ani neuvazoval.

Za posledni dobu jsem videl pomerne hodne M3 e46 na prodej a nebyla jedina,ktera by s cenou do 500tis.kc stala za zvazeni,ale samozrejme kazdy ma jine naroky.
Jedina slusna,ktera za neco stala se prodavala pres Zlinske BMW,ale mela cenovku cca 650tis.kc a i tak mela strikany LP blatnik a ZP lem do zatriku,takze take nebyla bez chybicky.


Tady odkaz na tu M3 z Rymarova:

[ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3804 sekund.