
Navštíveno 1851x


07.03.2012, 21:29 |
Kamil
Kamil: Zrovna jsme to včera řešili na TF. Moc se jejich práce líbí, zkouší nové věci na podvozku (např. to propojení náprav přes tlumič s pružinou) a teď na tom úplně posledním mají celokarbonový kola na centrální matici a jsou dutá!!! To musí bej váha ;))

Mazec...

jj tak Agera to je znamy peklo :).
v related videich sem obevil nejaky trapny lambo, ale zase ma o dva airbagy navic :))
[ Link ]
tady asi největší pojízdný peklo :) kříženec vipera a lotuse :)
[ Link ]

07.03.2012, 22:16 |
Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-07 22:17:29
Koukám diskuze už zas na míle od Agery...
add. Venom co jsem zatím viděl všechny videa, tak mě to přijde jako zabití super jízdních vlastností Lotusu motorem z lokomotivy, kde k tomu autu nesedí ani ten zvuk a ani ten násilně protažený rozvor náprav...
Myslím, že kluci od Koenigseggu jsou úplně na jiném levelu.
Jako pravda je ze proti agere ten Venom vypada jak slatanina nejakyho hulvata ze stodoly. Ty love jsou tam videt proste. No a taky si k tomu mohli vzit jiny auto nez zrovna lotuse, at si przni americky auta.

08.03.2012, 05:49 |
Kamil Tuner#2 - tak ty kola jsou fakt masakr

08.03.2012, 08:37 |
nome je to masakr, predstavili i R verzi co je jeste o kousek dale
[ Link ]

09.03.2012, 14:29 |
Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-09 14:29:45
nome: Však to z odkazu od Kamila je taky eRko ;)) to letošní Ženevské doznalo pár změn + posílení a odladění motoru na E85.
Jinak všimnul jste si někdo toho, že mají na každé straně auta jiná kola?
[ Link ] Jooo holt dvě různý barvy nestačí :)))))
auto zajimave, libi se mi konstrukce s "posunem" vpred...
premyslim, jak ta duta kola vyrabi- po castech a pak to lepi v autoklavu jako celek dohromady?
T2 : diskuze se týká supersportů takže nikde daleko nejsme :)
jinak nemáš pravdu.... celej VENOM vzniknul jen proto že u nešlo dál zlepšovat Vipera..... Viper Venom byl dotaženej na 1200bhp a už tam byly problémy přenosem tý síly na vozovku a co si budem povídat tak prostě Viper Venom je prostě zabijáckej stroj resp. Vražedná střela..... samozřejmě bezproblému pojede veyrony ale veyron je říditelnej i pro debila víceméně zatímco ten venom neodpustí chybu...... proto hledaly něco čim by šlo zmenšit váhu, dodat jejich motorovýmu veledílu jízdní vlastnosti supersportu a přenýst tu sílu na vozovku....takže ideální volba padla na lotus kde hlavní rozdíl mezi viperem je motor uprostřed čimž dosáhnou super jízdních vlastností a podaří se jim tu sílu položit na silnici...... výsledek se podařil takže zatím ve všech testech či lidech co testovaly tak řikaj že je neskutečný jakym způsobem to dokáže přenýst výkon na silnici, vyváženim v zatáčkách který se nechaj projíždět pod plynem a výborný brzdy....... výkon myslim netřeba rozebírat.... veyron SS na tohle auto nemá ani trochu koule i přes náhon všech kol.... pokud dobře pamatuju tak SS má myslim 1800kg takže 1200hp no future....tohle má 1200hp a 1070kg takže řekněme 1200hp na tunu zatímco veyron 666 což je skoro polovina takže "ořezávátko"....
agera R taky ve srovnání proti SS veyronu samozřejmě lepší.... 1100hp na 1300kg........ale pořád to je 850hp na tunu......takže myslim že zde jsou rozumný lidi který vědi že všechny tyhle 3 auta jsou schopný přenýst sílu na vozovku a zároveň vědi že poměr váha/výkon je směrem kupředu nejdůležitější faktor protože Cx bude u všech supersportů fakt nízký....
Pro ty co se vyznaj jen v zahrádkaření tak ty si můžou stáhnout DragRacing do telefonu a podívat se který auto je uplně nakonci ;-)
Samozřejmě další faktor u těhle aut je nějaká prestiž....takže Venom GT si nekoupí kravaťák kterej chce Veyrona kvůli nesmyslný ceně (za nic) a je mu jedno že to jede hůř..... Agera R taky není vůbec už civilizovaný ...... V tomhle boji by vyhrála Huayra páč je extravagantní , drahá, značková a dost rychlá... sice jen 700hp na 1350kg což je pořád dost na tunu váhy ale.....
CervinVega: JJ přesně tak. Řekl bych, že je to jak píšeš, paprsky jsou zvlášš a pak to spojí se středem a "límcem". Je to na fotce vidět.
tak ostatně je to i vidět na fotce toho kola jak to asi dělaj :) každopádně sou hodně zajímavý ty kolesa :)
včera jsem si na vás vzpomněl
bohužel blíž ani níž jsem se nedostal... měli tu nádheru za proskleným zábradlím navíc se celá otáčela dokola...
ale jdou z toho vyčíst nějaký informace - přední kolo 19", 5,95kg

Mazec to má moje 15" a tohle má 19" Díky pane ;)