Navštíveno 11237x

Prosím o pomoc při výběru mého nového stolního domácího počítače na normální práci - ne hry. Internet, nějaké ty automobilové programy tedy hodně místa na disku, alespoň 6 USB, rád bych aby byl co nejtižší. Nejsem v IT odborník, ale pár jsem jich oslovil a doporučují mi např. toto Acer Veriton M4610G/i5-2500/1T/4G/DVD±RW/7P. Zapomněl jsem napsat, že bych raději sestavu a ne složeninu. Po zkušenostech z práce, kdy jsme měli v kanclu několik Dellů, bez jediné vady za X let, tak bych šel nejraději do něj. Ale díky nynějším cenám HDD, bych si koupil maximálně 500GB a ne 1T jako u Aceru. Ještě poslední údaj je cena, která by měla být kolem 15tis. Díky za rady. Jo ještě ten Acer mám zatím nabídku za 15.200Kč. uměl by někdo lépe?
no dal bych přednost Dellu, ale za tu cenu uděláš 2x tak výkonnější "složeninu" :o)

06.03.2012, 21:29 |
clown no jo .. ale ten DELL bude dnes, ze stejny fabriky Foxconnu v Polsku jako ten ACER / Packard Bell :(
osobne bych taky dal na DELL :) i kdyz uz to davno neni uplne ono, furt lokalni servis je spicka .. na to nema ani HP :(
O tom servisu jsem jen slyšel. Je to tak, že musí dorazit při nahlášení závady do 24h? Acer prý má zase nějaký rychlý servis v Brně?

06.03.2012, 21:39 |
clown zalezi, co si koupis ..
ja kupoval ted blby 24 LCD za 5500 bez a melo next business day opravu .. :)
na notesech v kanclu co maj nekteri kolego od DELLu super .., lehla deska, druhej den prisel na misto, sedl si, za pul hodky odfunel .. :) a to tam jeste nechal 8GB misto 4GB, protoze novej board nezkousl stary pameti :)
u HP to bylo za dva dny a LCD vymenili taky bez kecu ..
ac jsem clovek, co PC si stavi, notebooky mame od Toshiby, tak stolni PC bych si vzal bud Lenovo nebo lepe DELL. Ted konkretne hledam projektor .. od DELLu, to co chci.. ale 40t :(( .. epson, to same, ale ten neumi NBD :(