
Navštíveno 1679x

Tak po stálém poohlížení vozů se mě líběj i okty rs,konkrétně mě zaujala tahle s pěknou cenou
[ Link ] nezná někdo osobně tento vůz,popřípadě nemá někdo tip na nějakou,nebo neprodává někdo???díky
Ta cena je hodně zajímavá až divná, standartně se tenhle rok a motor pohybuje kolem 300k a ta z toho odkazu je úplná holota co se týče výbavy, opravdu jen základ RS, ale většina se dá vcelku snado dodělat.
jj cena se mi taky moc nezdá,je pravda že výbava nic moc,ale o to mi nejde moc,spíš de o stav vozu.
hlavně 2,0 TDI/125kW je motor na prd. Zlatej důl pro autoservisy.
co se týče spolehlivosti asi benzin 147KW bude lepší,ale bojim se spotřeby
Co projedeš v opravách bohužel za ušetřenou naftu zpátky nedostaneš;-)

05.03.2012, 19:59 |
Rudi Nevim, za 300 se prodávali možná loni na jaře, nicméně cena opět klesla a mě těch 230-240 přijde naprostej reál.
Spolehlivost bude určitě větší u benzínu a s tím se dá jezdit aj kolem 9l, Zdeny by to dal určitě i za 8, když to poženeš, tak hald požere...

05.03.2012, 20:06 |
Augi Rudi: Kuwa, jakej hald??? :-/
Verano: jestli máš přes 200 litrů na káru, tak spotřebu TFSI neřeš!
Pres 200litru na karu a spotrebu neres? Takovyhle penize mi teda urcite neprijde jako castka aby clovek nemusel resit spotrebu.
Jinak na odkaz jsem nekoukal, ale nesel bych do toho ani v benzinu, ani nafte z duvodu toho, ze to je skodovka (sam mam uz druhou). Zajem zlodeju je enormni a bez pojistky sebevrazda

05.03.2012, 20:43 |
Augi Luke_288: Nemáš první auto, tak určitě víš, že v celkových nákladech na vůz (pořízení, servis, palivo) je spotřeba 6litrů ropy nebo 8 litrů benzínu úplně minimální rozdíl. Takže asi tak.

05.03.2012, 20:56 |
Luke_288 | Upraveno: 2012-03-05 20:57:12
Servis beru pouze predepsany prohlidky, ne hypoteticky naklady na mozny problemy nafta vs benzin. SII v nafte jsem za prohlidku platil cca 6k,benzin nevim, ale tezko min jak 4k. Tohle vsechno 2x do roka.
Porizovaci naklady? Nevim
Rozdil v phm pri najezdu 40tis km+ dost velkej. (projezdim v nafte pres 100k kc rocne)
I kdybych kupoval auto za 1,5mio tak vzhledem ke km spotrebu resim.
U vsech mych aut byly naklady na phm naprosto nejvyssi polozka

05.03.2012, 21:50 |
Augi Luke_288: V klidu, pane. ;-) Pak jsme holt každej jinej. Já mám celkový náklady: znovu opakuji pořízení mínus předpokládaná prodejní cena, servis i neservis (tedy neočekávaný) vč. paliva, tuningu a tuzingu cca 9Kč na km a palivo jsou 2 koruny... Takže asi tak.
Aha, takhle ja to nepocitam. Ale znovu opakuju, mam uz druhou skodovku a dalsi uz mi nesmi do baraku ani zadarmo...
augi: 9kč/2kč :-DDDDD to je hodně dobrý :-DDD !!!
tyjo,teď to tak počítám a su na tom mnohem hůř :-( ,první je hrozný a palivo je za 3kč.
Jde o to jestli to auto chceš/líbí se ti nebo ne,zbytek je nepodstatnej a nějak si to sám v sobě odůvodníš ;-)

06.03.2012, 01:57 |
Nismo.Power | Upraveno: 2012-03-06 02:03:02
to jsme kupovaly ted s kámošem.... 07čka najeto asi 110 koupená za 230..... doložitelná historie od jarova....
zati najeto asi tak 5tis a :
-odešlo turbo (to poznáš píská to hodně do kabiny, na týhle to bude už taky asi)
-rovnou udělaný rozvody a náplně samo
-auto už vymlácený DPF
-jede to na dost na hovno celkově tak se jelo na čip, zjistění že tam už je cimbu 140kw a odbržěno 140kw a stejně to prostě nejede vůbec
-čadí to náhodně (dpf vyplý v ecu) naftovej kouř jako když odejde turbo
-spotřeba pomalu teď kolem 9 , rychle 12 takže něco špatně
-po vyndání měrky nebo sundání víčka fučí takže komprese v loji už asi přes kroužky takže se zkoušela dekarbonizace už.....
jinak lidový vozítko ;-)
párkrát do tejdne napíše motor do dílny ale chyby nenapíše stejně diag ;-)
na pohodu.......
BTW to tfsi měl kámoš taky předtim tak půl roku....najeto asi 80-90, čip taky cimbu byl.....docela hezky jela (na oktávku super) ale prodal kvůli spotřebě....jezdil tak 12-14 třebas což ho sralo....
Na TFSI zatim nemůžu říct nic špatnýho. Já jsem najel 24K z celkových najeto 50K. Bez žádného servisního zásahu. Přední siláče už se hlásej o výměnu, ale to je taky kvuli 19" a podvozku. Olej po 15K bez dolévání. Spotřebu mám průměr 11L, nicméně to je 70% Praha, 30% dálnice. Okresky klobouka to umí za 7,5L. Co vim z octaviaclubu tak TSIčka jsou mnohem uspornější. Klidně o 2L méně na průměru celkově.
nismo: To je výsměch, za 14 jezdim s dvou tunovym čtyři a půl litrem a alespon oproti ochcávce když chci tak se svezu.
Verano: Co sem ti rikal? Výbava dělá auto a to je to slovo který oktávky neznaj. Auto za 230tis. a nemá ani multifunkci na volantu??? Kurva to nééé

06.03.2012, 07:58 |
Duri opakuji se: O2 RS 125kw, 2.majitel najeto 225tis, koupeno ve 160, historii znam, zatim jen spotreb. servis, s autem litam z 80% jen v DE po dalnici, spotreba cca 7
Spotřeba dle Nisma sedí... jsem stejnej případ jako jeho kamarád - měl jsem TFSi asi půl roku s tím že jsem ho chtěl na rok max. dva abych se svezl což mi RS splnilo ale pak se spotřeba nechtěla hnout z 11-12 no a dorazil to výlet pro kolo Praha - Blansko ve dvou lidech na tempomat 140km/h v létě po dálnici a při příjezdu do Prahy průměr. 11.2 takže šla z domu. Vemte si že do toho tankujete N98 ten stojí cca 38,- to je pak drahá show.
no hlavně porovnání dvoutunovýho čtyřapůllitra bmw s oktávkou LOL.
auta uplně jinýho ražení, hlavně se obávám, že i ta pitomá oktávka by to dvoutunový báwo v rychlých vracečkách solidně vyškolila.
ještě by tu moh napsat někdo kdo kočíruje dieselelektrickou lokomotivu...

06.03.2012, 09:38 |
MaxxT tady mas docela jasne spotreby toho vozidla co shanis.. :-)
[ Link ]

06.03.2012, 09:39 |
MaxxT

06.03.2012, 09:42 |
Augi To je zvláštní, že vy všichni jezdíte s TFSI za mega moc, já jel dálku za 6.6, s dieslem jezdím dálku kolem 5.5, Felicia dlouhobobá 6.5, Fabia 1.4 16V za 150tkm 6.3, ale samozřejmě jsou všechny auta na hovno... :-/ LOL.
Naproti tomu se 740i (rv92) jsem se jednou dostal na 8.2, ale dlouhodobá 9.9, S8 (250kW) byla dlouhodobá 13, nejmíň jsem s tím jel 10.5, ale to byl vopruz. 318is uměla i dálnici za 6.5 (najeto měla 280tkm), 523i (rv96) jezdila pořád kolem 8 litrů.
Podle mě je to hlavně o článku mezi volantem a sedačkou, takže ptát se někoho cizího, za kolik jezdí, je dle mě naprosto irelevantní.
Vezměte si rozdíl mezi Zdeny60 a Nismem. Se Subarem si to Zdeny "dává" za 8 litrů a Nismo by řekl, že to hovno jede a žere to 12.
Takže asi tak.

06.03.2012, 09:43 |
Augi Ale samo chápu, že pokud někdo cuká po Praze, tak ani omylem nedosáhne spotřeby, co já tady u nás "na venkově". :-)

06.03.2012, 09:48 |
Zdenek (A)
MaxxT: Ty spotreby na tom webu jsou dost prekvapivy. Ja jezdim s TDI CR 125kW prumerne za 6.7 l/100km. A to tomu jeste moc nedavam, protoze je to novy. Kdyz jedu dalku fakt lazo plazo, tak se pod 6 take dostanu, ale je to fakt nuda. Zajimalo by me, jak ti lidi z toho webu jezdi.... :-o
průměr všech je tam 6,5L/100km.
já jezdím s tímhle motorem v supu za 7,3

06.03.2012, 09:54 |
Zdenek (A)
Luke_288: Jo, to mnohem realnejsi cislo ;-)
spotřebu až tak neřešim když to nebude těch 13 litrů a víc, s wintr kárkou 1.4mpi 50 kW fábkou se nedostanu pod 8 a to to jen lochtám. Do 10 L tfsi by bylo v klidu.
my se cukáme v praze převážně to dělá hodně..... spotřeby udávaný výrobcem se u koncernu dosáhne těžko protože ta je počítaná v laboratorních podmínkách a je to kec nehledně na to že ta TFSI oktávka kecala o litr a víc míň než byla realita propočítaná......
u toho TDI PD neřikám že ta spotřeba je ok, rozhodně je něco špatně...... včera jsme jezdily s ní po praze a to dost klobouka a párkrát jsme tomu daly na rozjezd a výsledek noční spotřeby prázdný prahy byl 9L.....když se s ní jede rychle tak neni problém tam vidět 11-12 jenže nikdo neví co s ní je, nic nenapíše turbo vyměněny, motor tlak ve vaně, občasný hulení smrdící po naftě......
najeto má opravdu 120 teď a ten motor je regulérně na kaši takže pokud někdo chce poslouchat někoho kdo má najeto 225 rychlejma km na pohodu po DE dálnici tak ať, ale v normálních podmínkách tenhle motor najede kilo a sere se to jak ďas což je prověřený časem a minimálně půlkou všech majitelů kde druhá půlka o tom mlčí a jednomu procentu to možná fakt drží nějakou záhadnou silou pohromadě..... já si myslim že když jí koupil ve 160ti tak beztak už to má dávno turbo, vstřiky a hlavu za sebou to auto a že může jedině klepat že s tim najel 60k bez závady......ale srovnávat něco když jezdim 80proc. dálnici s ostatníma který jezděj třeba 50:50 to je nesmysl prostě.... když budu jezdit rychlý dálniční km tak si vezmu O2 s 1,9kou a budu si jistej že za 4roky mi to auto bez větších závad najede 500k a o tom to je....
ale jak řikám tyhle TDI sou pro sebevrahy, CR jakbysmet pomalu se začíná ukazovat že sou horší než PD...
ad TFSI tak tam mu za ten měsíc nebo dva co jí měl než prodal kvůli výživě nádrže tak tam se posral přepouštěcí ventil na tlak takže auto přestalo jet skoro a padalo do nouzáku, a ještě se tam imrvére řešila převodovka která řadila přes zuby ale bylo to spojkou, měnilo se ložisko na spojce, jadičky od pedálu k ložisku, téčko s ovzdušnovákem, hlavní válec na pedálu se měnil 2x, kapalina celá pořád, ovzdušnovalo se imrvére a stejně to pořád blblo protože hned ua pedálem bylo jakýsii kurvítko (řek bych omezující rázy do spojky od motoru) a tamtudy to bralo lehce vzduch a z brzdovky byla po pár sešlápnutích pěna a nevystavovala spojka....
samozřejmě motory TFSI trpěj na rozvody a rachtaj hrozně ale to má snad každej..... blbě tam napínaj řetěz ale to je známá výrobní chyba tfsi.....
takže i tahle rs oktávka měla problémlu vlastně dost na to že jí měl asi měsíc teda....... ale jak řikám jela dost dobře na oktávku (cca 240hp)
Já už ke konci zkoušel jezdi po dálnici na 6ku 110km/h kde mě tlačili kamióny abych zjistil na co jsem schopen se s TFSi dostat a min. s tímhle "debilním" stylem jsem se dostal na 6.2 l ale to jsem to hlídal na D1 Velké popovice - Praha a pak dolu na Spořilov jen pod rychlostí bez plynu...no pakárna, jo a auto mělo najeto 105.000km - možná vada auta...
BTW s těma německejma tabulkama můžete jít klidně k šípku......ten přehled je tam uplně k ničemu, najděte si tam vždycky někoho kdo tankoval aspon 100x a poctivě vyplnuje léto/zima , tankování 95/98, dálnice/město/okrsky, na šneka/normál/rychle ...... pak si můžete udělat přehled kolik to může +/- baštit pokud bude motor ok samo...
takže TFSI oktávka tankováno víc jak 100x jedině BA98 což má TFSI psáno (jinak má asi o 20hp mín na 95)
jezdí většinu času klobouka a má výslednou 9,4L s tim že čistě dálnici jel tak 13-14 rychle město okresky na šneka je tak 10 a vpodstatě pod 8 leze horkotěžko a všechno na šneka když dá že jezdil rychlejc tak tam taky pak je 11 kombinace město dálnice okrsky...
takže tolik z reality těchto stránek.....
[ Link ]
Marceliusis : jasně bezproblému se s tim dopracuješ na 7litrů s tfsi když budeš dělat kloboučníka a vyhneš se městum...... stejně tak se na tohle dostaneš s V8 normál jízdou....

06.03.2012, 10:33 |
Augi Nismo: Jaký V8 máš konkrétně na mysli? (Snad ne STS)

06.03.2012, 11:08 |
Duri Nismo.Power: já přeci nenchci aby mě někdo poslouchal, to vůbec ne, to jsi mě asi špatně pochopil. Jen prostě říkám jak to mám já, valím jen dálnice tempomat 170 na otočku 500km 3-4 týdně...nic nesrovnávám

06.03.2012, 11:30 |
Rudi Lítám už skoro druhým rokem s TFSI, v na zimácích 16kách nebyl probléme jezdit kolem 8-8,5l svižnou jízdou, na 18kách je to o litr víc. Nafta bude přitom samým stylu jízdu žrát o 2litry míň.
Jeli jsmě Německo, tempomat 160, sem tam výlety nahoru a průměr byl 10,5litru, což mi přijde na benzín slušný.
Jasně, když se budeš cukat po Praze v zácpě, tak tam není problém nahonit 12l, nicméně nafta ti tam nahoní 10, takže asi tak :-)

06.03.2012, 11:49 |
assassin | Upraveno: 2012-03-06 11:52:39
Marcelius: hele auto co ma 200PS takhle proste jezdi at je to cokoliv... total klobouk kolem 7mi, kdyz jezdis nejak "normalne" je to tak kolem 9ti, mesto a sviznejsi svezeni 10-11+
videl uz sem tyhle spotreby ala 6-7l i na silnejch autech, ale to byl extrem kdy fakt dotycnej jel na spotrebu, dlouhodobou meli majitele vsichni o dost vyssi...
Nismo: normal jizdou na 7 s V8 ... hele jako je fakt ze ameriky neznam, ale nevim kde by tam vzali tak zazracny udelatka co by tolik snizily spotrebu, ja sem se se starou 328 na 7 nedostal ani uplne nejvic kloboukem(kdyz sem ji kupoval cetl sem od majitelu ruzny storky ze se da svizne za 8 atd)... s E92 uz jo.. ale rozhodne ne "normalni" jizdou...
plouzenim do 90km/h se da pod/k 8 dostat (rozumne fungujici V8 v aute kolem 1600kg+, osobni zkusenost s Audi V8, 540i, B10 V8), otazkou je co z toho... realne spotreby tech aut jsou 11-12... normalni jizdou za 7 s V8 je bohuzel jen prani...
Augi : klidně taky.... jinak klidně toyoťácký UZFE motory
Duri : jasný to chápu....
Rudi : tak přece jen nejsi velkoměsto no :)
Assasssin : na 7-8 se normálně dostaneš s V8 vklidu pokud neni nějaká obstaróžní..... s STS pravda nemíň 7,7 ale to sem jel jako ostatní takže prostě pomalu, jinak nikdy nejedu jak ostatní hejno natož pomalejc....
a 328 neni prostě V8, časem na to příjdeš že čim větší motor tim líp..... s audi 4,2 to pude taky, 540i taky....samozřejmě otázkou je co z toho to je pravda, přece si člověk nekoupí auto s V8 aby pak jezdil jak důchodce.... reál spotřeba je samozřejmě 10+ kombinace nebo když se jezdí za městama jen tak klidně kolem 8-9....
ale například novej HEMI nemá rozhodně problém dosáhnout těch 7mi kdykoliv, na dálku rozhodně člověk nemusí jet jak kokot, jinak tomu zázračnýmu udělátku co v usa neznáš se řiká odepínání válců... .dnešní HEMI sou tim standardně vybavený a fakt to žere ve výsledku málo a když potřebuješ tak skočíš ze 4válce na V8 a valíš :)
jinak ještě ad. téma oktávka.....
kámoše s tou oktávkou předevčírem jede v praze a nejednou ho něco šíleně uřvanýho prej ( IS-F ) a zastavoval ho tak že prej zastavil vylez z toho týpek tak mu řiká že co proved a on že nic jen že to je jeho auto starý prej....tak se daly do řeči a řikal mu jak je spokojenej a on že jako nic moc že to má měsíc a že už dělal tohle a tohle tak on že taky že to měl od novýho a že to nakonec škodovce vrátil :)