
Navštíveno 2823x

Asi se chlapci ze slovenska trosku seknuli a nejak neprepocitali euro na koruny :))
Je tam tak spousta veci na tom webu :)
[ Link ]

04.03.2012, 12:04 |
Kamil :-D
Už mám objednanou telku..sice dražší kousek ale za tu cenu pořád dobrý :D
[ Link ]

04.03.2012, 12:13 |
VTR Kdo mě vysvětlí, co bude obchod dělat v případě, že si někdo objedná věci za uvedenou cenu??? :-D
To by mě taky zajímalo, ale aspoň zkusím :)

04.03.2012, 12:14 |
mr.brain | Upraveno: 2012-03-04 12:14:58
Obchodní podmínky
[ Link ] :
Odpovědnost
Prodávající upozorňuje, že informace na webových stránkách jeho obchodů jsou zčásti přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Prodávající může kdykoliv bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na svých stránkách a negarantuje věcnou správnost jejich obsahu.
Takže ne, za ty ceny vám nikdo nic nedodá, protože jste si měli přečíst obchodní podminky :) Což asi nikdo neudělal.
ze zakona by to mel dodat... bohuzel uz v zakone neni definovano kdy :) a myslim, ze v pripade nedostupnosti zbozi ma obchod narok na storno objednavky...
mr.brian: Jasně, jenže pokud to dám do košíku a objednám,přijde mi kopie faktury na 1300,- tak mi je pak jedno,že to aktualizují,ne?
už jsem jim pro prdel poslal objednávku :-))) a je dokonce potvrzená, uvidíme co se bude dít, dle zákonů v ČR jsou povinni zboží za tuto cenu dodat :-)
UŽ NIC NEMAJ.. KOUPIL JSEM CELEJ SHOP ! :-)
Myslím, že v zákoně je nějaká klička právě pro případy, kdy je omyl ZJEVNÝ. Takže když telka stojí 10000 a oni by ji prodávali za 6000, tak je právo na vaší straně, ale když bude stát 250 Kč, tak to neuhádáte.
jen pockejte, jak to prepocitaji a pak vam to vsem rozposlou za skutecne ceny :))
walish: jde o toto: "Prodávající upozorňuje, že informace na webových stránkách jeho obchodů jsou zčásti přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby"
Takže protože očividně je cena nesmysl, jedná se o věcnou nepřesnost... Proto čekám (a je mi toho prodejce trochu líto, na druhou stranu dobře mu tak, měli si to zkontrolovat), že odešlou všem co si objednali nové ceny vzhledem k věcné nepřenosti eshopu :) Pokud s tím pak někdo nesouhlasí - občanskoprávní spor, kde je šance na výhru 50/50

04.03.2012, 12:43 |
walish | Upraveno: 2012-03-04 12:44:33
Ozzy má asi problém :D "Prodávající nenese vůči jiné straně odpovědnost za přímé, nepřímé, mimořádné nebo jiné následné škody, způsobené použitím informací z jeho vlastních nebo odkazovaných webových stránek, včetně (ale ne výhradně) ušlého zisku, vynaložených nákladů, přerušení činnosti a dalších škod."
mr.brian: Jenže cenu udávají oni a od nikoho to nepřebírají...nevím no,ale kdyby byl člověk parchant a už měl tu fakturu,tak to podle mě uhádá.

04.03.2012, 12:55 |
JR Pisou, ze objednavky potvrzuji telefonicky. Takze az potom je objednavka zavazna.
tohle je mazec. samo že nikdo nic nakonec nedostane. Jak píše mr.brain jedině občanskoprávní spor a do toho nikdo nepujde
už tu kdysi něco takového bylo jen poslali mejl že je tam chyba a stornovali to
Zkusil jsem si par telefonu objednat :-D
tohle uz tu probehlo nekolikrat...a furt ne a ne to nikomu vyjit :)))
tak moji objednavku uz resi obchodncie Katarina :-)

04.03.2012, 18:50 |
bafis uz to opravili...
budou mít sakra práce než to vše vyřídí:-))
se přiznejte kdo si objednal za kolik.

04.03.2012, 19:02 |
AR řek bych že ceny už tam maji normal
Já to zkusil, sháním centrálu a měli ji tam za 297,- teď už u ní svítí 14884,- Jsem zvědavej co bude. Ale nejsem kurva abych na tom trval. Každej může někdy udělat chybu a myslím že už jen to vysvětlování bude pro ně dostatečný očistec. Každopádně si příště dají asi většího majzla. Každopádně kdyby se stal zázrak a vyšlo to(che che che) tak má u mne Ghofig flašku.
No já nakoupil dohromady za cca 15t Kč, tak jsem na ně zvědavej. :D:D
Kdo zaplatil předem na účet?

05.03.2012, 08:36 |
AR dekl: řekl bych že nikdo protože nikomu tu obj nepotvrdili.

05.03.2012, 11:56 |
filip146 | Upraveno: 2012-03-05 11:57:09
takže "americká side by side" lednice za 891,.kč bohužel nevyšla..:-D :-D
Vážený zákazník,
dovoľte aby sme sa Vám ospravedlnili za vzniknuté problémy, ale Vašu objednávku číslo xxxxxx nie sme schopní z objektívnych príčin vybaviť.
Ako protislužbu si Vám dovoľujeme ponúknuť zľavu 10% na akýkoľvek produkt z našej ponuky. Táto ponuka platí len pre Vás a novú objednávku vytvorenú do 15.3.2012,

05.03.2012, 12:41 |
JR LOL mame to vsichni uplne stejne :-D
každopádně dobrá reklama :-)

05.03.2012, 17:52 |
VTR no podle toho co lidi píšou na heureku se moc reklama nepovedla :-D
Moc dobrá reklama to není. schopnej právník a jsou v háji. akorát že do toho nikdo nepujde.
Já jsem se jich také zeptal z jakého duvodu nemužou vyřídit mou objednávku a napsali toto:)
Vážený zákazník,
ešte raz by sme sa Vám radi ospravedlnili za vzniknutú situáciu.
Dovoľte nám, prosím, vysvetliť Vám kompletný proces objednávky, jej schvaľovania a následného spracovania, čo bude zároveň aj vysvetlením, prečo Vaša objednávka nie je realizovaná.
Postup tvorby, spracovania, schválenia a vybavenia objednávky:
1 - po vytvorení objednávky Vám je doručený email s informáciou o tom, že systém Vašu objednávku zaznamenal
*** vzor emailu ***
2 - potvrdenie objednávky prebieha telefonicky alebo formou SMS/emailu. Ak je objednávka potvrdzovaná telefonicky, komunikuje s Vami obchodník telefonicky (telefónne čísla a časy hovorov sú zaznamenávané). V prípade potvrdenia formou SMS/emailu potvrdenie objednávky vyzerá nasledovne (údaje z sms brány sú archivované).
*** vzor potvrdenia ***
Vzor SMS: Potvrdzujeme objednavku xxxxxx. Predpokladany cas vybavenia je xx prac. dni. V den naskladnenia Vas budeme kontaktovat SMS/emailom.
3 - až po potvrdení objednávky sa táto stáva platnou a záväznou pre obe zmluvné strany.
Zo strany InterStore Group, s.r.o. nebola Vaša objednávka potvrdená, t.j. nemôže byť ani platná, a teda záväzná.
Prijmite preto, prosím, naše hlboké ospravedlnenie. Budeme radi, ak využijete 10-percentnú zľavu na ľubovoľný nákup na Inter-Store.cz do 15.3.2012. Po tomto dátume Vám garantujeme vymazanie Vašich osobných údajov z našej databázy.
Prajeme Vám pekný a príjemný deň.
Přišlo mi to taky, nečekaně :)

03.04.2012, 22:59 |
JR Tak komu ted taky prislo 8 spamovejch mejlu od tyhle firmy? :-)