Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > BMW5er aneb obrácení Ferdiše Pištory:-)

 o Navštíveno 17234x o
o 02.03.2012, 22:11 | Zdeny60
Přichází jaro. Na jaře člověk procitá po zimě. V zimě bu´d spal, a nebo vymýšlel bejkárny.
Já nespal. A vymyslel jsem, že je čas změny. Změny auta. Po soužití se dvěma vozy Subaru Legacy jsem usoudil, že bych tvrdší SpecB vyměnil za Outback ve stejné motorizaci, doplněný o lepší výbavu v podobě SI-drive, MP3,bi-xenonů, a paměťových sedaček. Tyhle vymoženosti jsou SpecBčku odepřeny. A jelikož mě neláká nové či jiné auto, ale ta z,měna, tak jsem se na dotyčný Outback vyrazil podívat. Což, do Brna skok, tak proč ne. Auto bylo parádní, vše funguje, minimum oděrek, ale nějaké ano, slušně postavená hudba.... Tak jsem domluvili, že dneska pro něj zajedeme.
Jenže to bych nebyl ani já, kdybych nehledal nějaké kdyby a co by. A byvše v Brnisku, sjednal jsem si audienci na jedno BMW 5er 330i ze stejného roku, jako onen OTB. Auto údajně v top stavu, s minimem kilometrů, s jasnou historií a servisem, a celkem vysoké výbavě (vč. infravidění a td...). Jelikož jsem chtěl mít jasno, než pojedu pro OTB, napřed jsem zajel na toho bawora. prodával staší pán, důchodce (opravdu, mluvil jsem s ním, takže žádné bazarnické kecy), auto ukryté v garáži pod plachtou, zarovnané renovovanými veterány (mj. luxusní Tatra T603 a vedle stojící supersport GMR, či jak s 5ti litrem. krása, k tomu asi dalších 6 aut a nějaké motrky... No nic, dali jsem řeč, pán mi objasnil historii auta, předvedl doklady, atd a následovala cesta do garáže. Stříbrá 5ka, umytá, naleštěná. Obhlídka auta ukázala jen pár drobných nedostatků na zadním nárazníku a jeden důke na kapotě, údajně od spadlého kousku střešní krytiny. vnitřek (jde o M-paket) jako nový, sedadla neosezená a nezborcené bočnice. Motor startuje na drb (baterie u všech zagarážovaných aut byly napojeny na dobíječe!), hezký mechanický zvuk kovu.
Vyjíždíme - výjezd na silnici skrz průjezd je tragicky úzký, mezi zrcátky a zdí je asi 5cm na každé straně. Majitel jede asi 3km, pak se měníme. NIKDY jsem 5er v tomto provedení v benzínu neřídil,(jednu staší od místního člena z okolí MB však ano) takže jsem jen kvitoval relativně tichý podvozek (na M-paket 45 gumy). Usedám za volant. Auto jede dost dobře, jsou mi vysvětleny funkce adaptibilního tempomatu a režimy převodovky. Auto mi sedlo do ruky. Opravdu musím chtěj nechtěj uznat, že ač původně odpůrce BMW jako takové značky, jsem, došel k názoru (kteří již zde někteří mají dost dlouho :-), že na to baworáku něco asi je.
Množství elektrických funcká nejsem schopen hned pobrat. Před cílem usedá za volant majitel, aby ještě naposledy "vyhnal pavouky z laufů" a předvedl mi, jak 190kW dokáže s tímto autem zacvičit. DOkáže. SOrtý nástup, nepostřehnutelné řazení automatu a zajíždíme do garaáže.
Odjíždíme zklamaný. Zklamaný z toho, že jsem musel odřeknout koupi OTB, na kterého jsem měl s sebou již dnes peníze, zviklaný hlodajícím červem v hlavě o onom BMW. Tak abych dotáhnul věc do konce, na pondělí je sjednána audience v Horimexu v Olomouci, kde bude vůz podroben "hodině pravdy". Jak jsem totiž zjistil nechtěným dotazem v onom salonu, tak na autě bylo stříkáno ě měněno něco na leveém boku, ale jak mi říkla ochotný pán ze servisu, nemám se čeho bát, šlo jen o povrchovou opravu. Kdyby mi to byl býval neřekl, když jsem chtěl vědět, kdy bylo auto naposledy v servisu a zdali souhlasí údaje dle SK, už bych jel dnes býval v 5er domů. No, nicméně v pondělí uvidím, co a jak.

A než se rozhodnu (a nebo taky ne), musím nastudovat všechny "materiály" o této verzi s motorem 190kW (r.v. 12/2006, MY 2007).

A proto, jestli mi někdo napíše pár postřehů o tomto knkretním modelu, tedy sedan s 6°AT a motorem 190kW. budu rád. Zajímá mě, co je třeba hlídat a jaké má auto "své" vady (kdesi jsem něco postřehnul a jakési plastové vaně motoru či řevodovky, nevím už??). Jak je na tom odolnost podovozkových dílů, tedy ramen, čepů atd - viděl jsem tam hodně hliníku, dále brzdy, výfuk, katalyzátory atd... prostě vše kolem a okolo. Na bmwclubu toho moc dohromady není.
Jak je to s odolností motoru? Nějaké štelování ventilů, co to je Vanos - to tam je taky? Co dělat a co nedělat? Jak si stojí automaty? Neodchází po 150tkm? Kde tohle auto servisovat (okolí Šumperk a sev. Morava - asi OL?)

Když to řeknu upřímně, musím změnit svůj názor. Ženě se to zalíbilo ihned, ticho a pohodlí, mě zase zvuk a zátak motoru, méně už spotřeba, ale to u 3l motoru asi nebude nic nového. Mám však obavu ze zimního provozu, zase si ale říkám, že na zimu mi zůstane doma jedno SUabru, kdyby něco.

A prosím, je tam předepsaný N98. Lze jezdit na N95? Nehrozí nějaká rizika? Například Mazda 3MPS to výslovně nedoporučovala. Jaký olej do motoru? prý má BMW svůj olej ow30 s BMW specifikací, nyní je v motoru 5w30SLX Catsrol... Nebo tak něco. Ještě 2000km do výměny, dělal se LL po 30tkm, což bych asi zrušil a zkrátil.

Vím, že tu je pár BMW strongly positive, tak když mi sdělíte svůj názor, budu jen rád. Jde o toto auto:

[ Link ]

Díky předem.


o 02.03.2012, 22:20 | spunt
necetl jsem ten tvuj roman celej, ale dat pul mega za predfacelift v benzinu - to si fakt magor, za me cena naprosto nesmyslna.
o 02.03.2012, 22:21 | muSlim
OT: 3x som dal Bruntál, z toho raz v dosť veľkom snehu, túto zimu s 5er a žiadny problém. Základ je kúpiť _poriadne_ a _nové_ gumy. Inak si viem predstaviť ako sa cítiš, Subaru je Subaru, ale tiež kade chodím tade hlásam že moja 5er na M podvozku chovaním na ceste pokorila Legacy 3.0R, nech to má kľudne aj 8x8 pohon. Subaru mám rád a rád sa k nemu vrátim, ale... :-)
o 02.03.2012, 23:02 | Lukasino
jako spunt, cena mi prijde ulitla a mozna skoda jen "blbyho" 3.0 :(

Pokud Ti cena nevadi, stav je super (dle toho ze nad tim vubec uvazujes), tak proc ne ;)

Me osobne se sedan e60 vubec nelibi :( uz radeji kombika :)
o 02.03.2012, 23:10 | walish
Půl míče za 6let starého hnusného baworáka,gratulace:D:D
o 02.03.2012, 23:19 | cezetko | Upraveno: 2012-03-02 23:23:20
už se těším na reakci Chucka :)
Já tedy jako vlastník E61 530XD ti chválím tvůj výběr, i když s tímto motorem a karoserií nemám žádné zkušenosti :)

Ale je pravda, ze to je předfacelift a je dražší. Ale zase ta výbava a jasná historie. Taky jsem trochu připlatil, abych měl historii a stav svého auta podle svého očekávání.

Jinak model 2007 to není. Mám 12/2006 a mám stejná světla, interiér, tapece i řadící páku.
o 02.03.2012, 23:48 | Proffesor_W
Jak dlouho uz tohle trva? Ja na tvym miste uz bych jezdil rok v novym aute kdybys tak tvrdosijne netrval na tom ze to koupis v CR. Jeden-dva vylety do De a byl by klid.
o 03.03.2012, 01:21 | JR
Co to vidim? Zdeny si chce koupit RWD auto? Je to tyden co si tady na foru psal, ze RWD auta jsou k nicemu a kor u vas na horach ....


19.02.2012, 16:05 | Zdeny60
JJ, já ty borce pak vidím unás v horách. A pak je jim každej pitomec se Subem dobrje, aby je vytáhul tam, kde já běžně jedu s prstem v rypáku :-)))
o 03.03.2012, 01:37 | MaxxT
technicky je auto lepsi nez lexus o kterem jsi psal, mam bmw trojku, 2009, vykonove lepsi, podvozkove o trosku tvrdsi.. kamarad ma 330i s tim motorem, co uvadis a je spokojeny hodne.. neni tam extra co by se posralo, ale ta cena co uvadis je naprosto a naprosto mimo, dat 500 za starou petku, je fakt uplne neco pro me nepochopitelnyho. :-)

[ Link ]

udelal bys lip, sportovni prevody, facelift a motor kterej trha asfalt..
o 03.03.2012, 03:37 | darkbug
Tak cena je fakt ulet, ani to nema nejlepsi sedacky, coz ti taky moc neprida k celku....

Jinak, ze u tohodle motoru neni co posrat, to bych byl jako celkem opatrnej. Muzu ti rict ze veci okolo v 330i celkem dost umiraj. Mluvim tady o trilitrech od roku 2001 v e46, nevim jestli prosli nejakou extra evoluci. Taky uvidis kolik ti bude papat oleje no, nektery si docela vezmou.
o 03.03.2012, 06:25 | Zdeny60 | Upraveno: 2012-03-03 06:28:18
JR:

prosím tě, člověče, nauč se už pořádně a číst a to už i mězi řádky. Já jsem z tebe úlně vedle. Napsal jsem snad jasně, že na zimu by zůstalo stále doma jedno Subaru? Sice jsem to nepsal v tomto vlákně, ale asi o týden dříve, protože - ano - zvažuji RWD a proto jedno 4x4 bude furt doma.

Jinak - také ano - ty borce v RWD zde v Jeseníkách potkávám opravdu nezřídka a proto jsem si jist, že RWD a zima není to pravé ořechové. Ale jinka zimu a BMW neřeš. Legacy to jistá:-)

K té ceně: ano, je vyšší, ale to není až tak podstatné,důležité je, aby za tu cenu bylo auto 1A. Nyní,abych se dověděl co nejvíce o technice. BMW je pro mě neznámá veličina, i když jich bylo na firmě asi 4-5 a vím, že v D sevis není vůbec levný.

MaxxT: ne - naftu ne. Jedině benzín bez turba.

A nekupuji to, mám na rozhodnutí čas. Auto chci koupené v CZ, protože jsem člověk, který věří, že lze snáze dohledat histoirii a německým Turkům dnes už věřím asi jako českým bazarníkům. A lítat někde po Německu a pátrat po okolnostech na to fakt nemám čas, to radši vydělám za ten čas pár peněz a auto koupím v CZ.

Ještě jsem nenapsal, že strop na jiný auto je 500, víc nedám, protože to bude stejně zase na dva roky a ztráta je dost velká:-)

Kdyby byl nyní u nás schopný Lexus IS250 za tuto resp. nižší cenu, což není, už je doma. Tak proto i výlet do BMW.Když už tedy všichni básní, že RWD je ta jediná cesta:-) Musím tedy zkusit, abych to pak mohl vyvrátit:-)

K tomu oleji: majitel mi řekl, že mezi výměnou (LL=30tkm???) nedolévá, ale hladinoměr poklesne asi o polovinu?? Nevím, jak moc to je či nění, ale nedolévá.
o 03.03.2012, 06:45 | CervinVega
530iA je imo v e60 nej pri koupi ojetiny (N52B30 190kW motor [ Link ] nej engine 2006&2007 s Al/Mg blokem, prom rizenym prislusenstvi a Valvetronickem-promenny zdvih ventilu, hlavni zmena oproti M54B30 170kW v e46). Olej ten motor bezne bere tak litr mezi vymenou. Rozhodne se vyplati jit do fl, zvlast s tvojim rozpoctem, na auta v CR bych se vyprdnul, bud nerealne ceny (viz tvuj pribeh) nebo auta s pohadkou, pripadne jinym zadrhelem, 90% jsou navic ropy.
[ Link ]

foto k příspěvku  od CervinVega

o 03.03.2012, 06:52 | CervinVega
Valvetronic s double Vanosem

foto k příspěvku  od CervinVega

o 03.03.2012, 07:08 | CervinVega
v detailu... prekvapive to drzi, Vanos taky resit nebudes, to je problem M50-52 (prvni verze z 90tych let), u 170kW po 150tis odchazi DISA ventil v sani (coz se necha opravit nebo v nejhorsim tusim za bura novej v or. servise), tesneni pod domkem olej filtru (radove za 200,- + prace), mozna lambdy nad 200tis km a pod, prevodovka je ZF, takze pokud ji nezmrvi majitel, neni s ni problem...
u 190kW byl problem u prvnich modelu s hlavou/hydrostelama-cvakani za studena, ale to se projevilo behem prvnich 50tis km (menila se hlava). Je to zalezitost zapeneneho oleje, nema to mit vliv na motor, vetsinou to majitel ani nevi, dokud mu nekdo nerekne "zvenku", ze mu to tika za studena.
Reseni servisu je vytocit na chvili motor, aby se uvolnil vzduch zpod hydrostelu :-)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 03.03.2012, 07:40 | muSlim
Pre Teba by fakt bol ideálny prípad zavolať Renému, povedať mu sumu a čo chceš a čo očakávaš. Akurát sa bojím že by z Teba vyrástol a potom by Ťa zabil :-D
o 03.03.2012, 08:13 | Zdeny60
muSLim:

:-) I to bych nevylučoval.

CervinVega: první příspěvek k věci - díky.
o 03.03.2012, 09:18 | Escudo
Zdeny: První příspěvěk kvěci? Dobře ty... Takže ostatní, co se snažili poradit můžou jít do pr...?

Asi taky neumim číst mezi řádky nebo já nevim, ale nějak k tobě ztrácim kladnou iluzi po některejch těhle sebestřednejch výlevech
o 03.03.2012, 10:46 | Pavel 528
bohuzel musim souhlasit s vetsinou...
Cena totalne mimo,at je to auto v jakemkoli stavu,cena je uplne out,tohle je tak za 300-350..
Pokud se ti E60 libi,proc ne,mozna by si tedy z ohledem na misto ,kde bydlis mel koupit verzi X,tedy 4x4
motor je uplne ideal,pokud nechces naftu a turbo...

v kazdem pripade HLEDEJ JINEJ kus za zcela jinou cenu...a nebo at radne cenu upravi na real
dotycnej to musi prodavat asi 100let a pak ceka na "joudu" jako ty[sorry ale musim],az mu to nadeli a vykeca diru do hlavy,jak je ten jeho kus nejlepsi na svete..o]]]
o 03.03.2012, 10:49 | Zdeny60
OK - beru na vědomí vaše příspěvky, cena je vyšší, mrknul jsem rychl ena scout, takže uvidím.
o 03.03.2012, 10:57 | radek.613
Tý jo, to je ale kurvítek, aby se ten motor vůbec točil a podal výkon :-D :-D :-D ..... a když vidím ty úžasně namuchlané výfukové svody, místa kde jsou lambdy a další věci pod "civilizujícím" plast deklem, no tohle bych jako ojetinu s víc jak 100tis km fakt chtěl domů.... :-D

P.S. Co je na bloku s Al-Mg jedinečného a zvláštního? Dosud jsem žil v představě, že je to cirka 50 let běžné.....

o 03.03.2012, 11:03 | Luke_288
Stejne to nekoupi a za mesic tu budete zdenymu psat recenze na Dacii Duster :)
o 03.03.2012, 11:05 | Proffesor_W
Zdeny, rikas turci v nemecku. Ja s tim mam osobni zkusenost. Tady v CR jsem auto hledal 2 mesice a nasel leda tak velky hovno. Byl jsem se podivat na dve auta a to mi bohate stacilo k tomu abych si udelal usudek. Na kolik vraku uz ses byl podivat ty? A to byly auta za pul mice, ja kupoval o 200k levnejsi. Na Autoscoutu jem si vyhlednul jedno, nez jsem se vydal do Vidne, bylo prodane. Vyhlednul jsem si po dvou tydnech druhe, jel do nemecka cca 500km a svete div se, auto si ten den dovezl. A zadnej turek mi ho neprodal. Predstav si ze to byl bazar kterej se specializoval pouze na oturbene hatchbacky. Navic si myslim ze bude urcite mnohem jednodussi i sehnat tuhlůe seriovou plecku, nez to co mam ja, a to kdekoliv. Porad jenom CR CR CR ale doprdele jak je to dlouho? Rok? Rok a pul? A mas hovno. Furt tady jenom zakladas tyhle temata, kolikaty to tema uz je? Desaty? Ses z moravy, rikas ze do brna je to kousek, tak proc proste alespon nezkusic rakousko? Vylet do nemecka taky neni hrozneho, kupujes auto za pul milionu a bojis se kvuli tomu jet 500km? Tu historii k nemeckymu autu dohledas uplne stejne snadno jako k ceskymu, spis jeste snadneji. Tam to vsechno servisujou alespon u dealera takze v servisni sitit BMW, Infinity, Lexus atd to dohledas s prstem v nose.
Mas strach kupovat v nemecku, ale nemas strach kupovat auto u nas? Prober se! To pouze prameni z toho ze s tim nemas zkusenost. Kdybys mel, vedel bys ze je to presne naopak.

[ Link ]

[ Link ]

[ Link ]

[ Link ]
o 03.03.2012, 11:11 | Vasekkch
Co mi bylo řečeno tak BMW žádný globální systém o servisních záznamech nemá.
o 03.03.2012, 11:12 | Mr.Scully
Zdeny60 - vzhledem k tomu, že stejný motor hodlám kupovat taky, tak ti řeknu asi to samé, co ostatní - motorizace asi nejlepší volba, která u E60 může být, ale cenovka VELMI přestřelená.

CervinVega - o tom cvakání za studena jsem četl něco na BMW klubu. Řešilo se to v rámci záruky, ale co když to dotyčný tehdy neřešil, je to dneska u ojetin nějaký problém nebo je to jen "zvukový" detail?
o 03.03.2012, 11:46 | CervinVega
Mr.Scully-tak je na kazdem, jestli prijde k ojetine, necha zvednout kapotu, nastartovat, poslechnout 2min, projet, zvednout kapotu, poslechnout, udelat si usudek... nic zasadniho se tam nedeje, vacka se nepridira, je to vetsinou zpusobene nizkyma otackama a poskakovanim kolem kominu, podobne jako partikel filtry...
radek.613-nejak v tom nevidim logiku, vycitat pokrokovou funkcni techniku... ty kurvitka snizujou spotrebu a zvysujou vykon, max ty katy hned u svodu/hlavy je dan rychlemu ohrevu-eu norma... mozna nemeli komu ten titul 2x po sobe komu dat, tak vzdycky padla panna a slo to bawu :-)
konkretne tahle 190kW verze je za me super motor, auto neni tezke na predek, nezere, nesere se, se sportautomatem po fl mazec...
o 04.03.2012, 08:29 | Zdeny60 | Upraveno: 2012-03-04 08:31:27
Tak jsem jěště přermýšlel o tom, co se tu napsalo a hlavně o té ceně. Vzal jsem si tedy na pomoc filtraci na autoscoutu a hle: cena 300-350, jak tu někdo radil je totálně zcela out a mimo mísu, tao je tak jen zbožné přání. Stačí zadat filty 2006, 530,a do 70.000km. Nula - žádné auto. Když odfiltruji km, pak ano, ale nájezdy min. asi 150tkm až po 280tkm.

Když dám filtr 20.000EUR, aut je dost, ovšem jsou ve stavu, nájezdu a výbavě, jak to, co jsem dal z linku.
Ani jeden model nemá lepší sedačky, spíše jich má nadpoloviční většina obyčejné hadráky bez stehenní podpory.

Takže jsem lehce v rozpacích, co dál.Ale rozhodně to není o tom, sedni do auta, zajeď do D a přivez si voňavku v top výbavě s infrakamerou za 350 litrů. To tedy ani omylem.

Tohle auto prostě nevím proč tu cenu drží, pokud má málo najeto (do 70tkm), je to téměř plná výbava /chybí jí jen šíbr a elektrická bederní opěra) a 4x4 (nevím, jesti to je až tak velké mínus, auto bude sloužit téměř výhradně na rodinné výlety v hezkém počasí, v zimě pouze za holomrazů.

Ale i tak váhám, včera jsem se byl totiž projet se SpecBčkem:-)
o 04.03.2012, 09:54 | Lukasino
Cenu si mozna papirove drzi, ale lidi jako Ty je malo... Kazdej ji radeji koupi za tech 350tis se 150ti na tachu, protoze vi, ze do ni stejne kilopade nepadne (pokud nekoupi pelech samosebou :o) )

Otec take radeji koupil co nejnovejsi a nejmene najeto v dane cene (e61) a prodat to potom byl silenej porod, kazdej kouka na cenu, vybavu, atd. a jestli to ma 80tis, nebo 140tis. uz neni takovej rozdil
o 04.03.2012, 11:28 | Zdeny60
Bohužel máš pravdu. Lidi v dnešní době koupí auto s 180tkm za 350, než relativně menší nájezd (70) za 490.
otázkou je, co kdo upřednostní.
o 04.03.2012, 11:51 | Rudi
Za 350 s nájezdem 100 až 160tis., za 4kilča s nájezdem 80tis. Radši koupím o 100-150 levnějc a o 20-100tis. najetejch kilometrů víc než auto poskakující po ČR cestách...
o 04.03.2012, 12:57 | Zdeny60 | Upraveno: 2012-03-04 12:57:59
Rudi: tohle auto jezdilo dost dlouhé trasy - Švýcarsko, Německo. Samosebou i u nás. Za první rok to mělo najeto asi 30.000, za druhý také a pak to už 1 rok jezdilo u nás a poslední dva roky to téměř nejezdilo (pán má asi 8-10 jiných aut :-) (Je to GŘ firmy se sídle v S).To, co jsem viděl, tomu věřím.

Jenže ty 4 kilča anájezd 80tkm nejsou.
o 04.03.2012, 14:22 | Rudi
Tady je ta s 80tis., jen sem se překoukl, že jet 4kolo
[ Link ]

ta druhá byla 540ka s 94tis.
[ Link ]

ale ta 550ka by mě lákala!
[ Link ]
o 04.03.2012, 15:13 | MaxxT
Zdeny60: Myslis si ze auto, ktery ma 70tis je jako dobrej kauf? ve 100 000 km te cekaji v podstate stejny vymeny jako ve 200 000 km, auto co ma 70 najeto, tak bude mit podvozek v podstate za 20-30 tis km na odpis, vymena nutna, vetsi servisy taky nutny.. a tech 100 - 150 kc jsou naprosto vyhozeny penize.
o 04.03.2012, 16:15 | Syrup
To neni mozny, tak si Zdeny kup tu hnusnou e60ku predFL bez paketu za pul mile a uz dej pokoj s temahle tematama :D
o 04.03.2012, 16:24 | darkbug
Zdeny60: To auto za ty prachy/vykon je proste blbost. Myslim, ze se ti to tady kazdej snazi vysvetlit ze vsech moznejch stran. To auto takovou cenu proste na trhu nema. Jestli chces proste utratit pul milionu pristi tyden, tak si ho kup. Hledat auto v nemecku tim zpusobem, ze jsi das hvezdny kriteria do filtru a reknes, ze je tam hovno. Samozrejme, ze kdyz chces fakt pekny auto, tak to neni impulsivni akce na dvacet minut a hned tam pro neco jet. Chvili taky trva nez se na tom mobile najde nejaky auto, ktery splnuje vsechno co chces a pak muzes vyrazit a koupit super auto za super penize.
o 04.03.2012, 16:48 | Zdeny60
Tak už kuwa nemrčte,koupi jsem zrušil:-)
o 04.03.2012, 17:44 | jasisoft
a kua, zas tu budu na dalsi rok podobne thready a objavovanie ameriky... :-)))

preco mam taky dojem, ze chces auto ktore asi ani nikdy nevyrabalo ? alebo nevies co chces ?

bohuzial suhlas s vacsinou hore....
o 04.03.2012, 17:56 | luda551 | Upraveno: 2012-03-04 17:57:22
Zdeny mám auto pro tebe :o)
[ Link ]
99kw/135ps el okna, el. zrcadka + vyhřev, el. šibr, klima, central, servo palubní pc, atd... Jo eko zaplaceno :) cena smešných 10tisíc
o 04.03.2012, 23:46 | MaxxT
osobne si myslim, ze bys mel nejlepsi si v tvem pripade koupit auto, 3-4 roky stare, s vyssim najezdem km (treba 180 000), ktere bude jezdene dalnicne a bude mit uz za sebou druhy velky servis,takovehle auto je ekonomicky nejvyhodnejsi. Ja osobne ujedu rocne kolem 60-80 tis za rok a vzdy jsem koupil auta s timto najezdem a vzdy to byla nejlepsi volba.
o 06.03.2012, 12:15 | hanzz
Tak tedy čekám report o tom, že jsi nakonec vzal toho otíka :)
o 06.03.2012, 12:22 | Luke_288
já spíš čekám, že se provalí, že Zdeny60 vůbec není Zdeny60, ale 13ti letej puberťák co si tu z vás celou dobu střílí
:))
o 06.03.2012, 12:25 | Augi
Luke_288: Zdenyho jsem potkal 2x osobně a skutečně mu 13 není :-)
o 06.03.2012, 12:36 | Luke_288
a jseš si jistej, že to byl skutečně on a ne jeho děda, strejda apod?
o 06.03.2012, 14:09 | hanzz
Luke_288 LOL :)
o 06.03.2012, 16:28 | Zdeny60
Běž do řiti:-) Te´dko mám ale na chvíli jiný starosti. Nespojené s autem, ale s hifi. Objevily se zajímavé, ba přímo velmi zajímavé bendy, které jsem na vlastné oči viděl a na vlastní oči slyšel - a to BW 800. Jsuo v Brně a prodává je fanda, takže přeruším momentálně výběr auta a pojedu se na ně znovu podívat. Neskutečný zvuk, ale bohužel i neskutečný vzhled, na který je třeba si dlouze zvykat. možná, že bych je vyměnil za své Matrixy 801. Ono dnes sehnat bednu, která má 2x12´´ bas už skoro není možné a pokud ano, cena se rovná autu slušné střední třídy.
o 06.03.2012, 18:28 | hanzz
Já myslím, že design BW 800 by mne moc neurážel :)
o 06.03.2012, 21:41 | kadel21
[ Link ] tuhle sem měl rád jako kluk, takže už se těšim na další téma :-D
Kadel
o 06.03.2012, 21:55 | worm03
Kadel21: přesně ;)
o 06.03.2012, 22:12 | JR
:)
o 06.03.2012, 22:24 | Tuner#2
Jako kadel...

Jenom Zdeny60 kde bereš tu informaci, že DM800 mají 2x12" bas když mají "pouze 10" ??? Co se týče designu, myslím, že nic povedenějšího než zrovna 800vky není...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3385 sekund.