Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Passat 3.2fsi (4motion)

 o Navštíveno 22788x o
o 01.03.2012, 13:56 | MAX
Jak je na tom tohle auto ve čtyřkolce? Vím, že jsem byl vždy proti koncernu, ale dostal jsem nabídku na tohle auto se zajímavým leasingem a hlavně pojištěním proti krádeži.. :o)
Zajímá mě servis, náklady a spolehlivost..


o 01.03.2012, 17:54 | Midnite
OT: promiň, ale zajímavý leasing....
o 01.03.2012, 18:15 | MAX
Divil by ses, co dokáží někdy prodejci vybrat, když mají z čeho... To neřeš, já jsem stejně plátce DPH a to jde na firmu do nákladů, takže je to lepší varianta než cash..
o 01.03.2012, 18:18 | MAX
Zmiňuju to proto, že se tyhle auta neustále vykrádaj (rádia, airbagy atd.), což to pojištění docela elegantně řeší.Pokud se to stane, vyřeší to servis a my dostaneme náhradní auto..
o 01.03.2012, 18:24 | Nismo.Power
auto je na hovno, motor je větší průser než si myslíš a 4kolka ta je vklidu.....
pojistka se ti vrátí 3x když ti to budou vykrádat na což očividně spoléháš.... kdyby pojistka platila i poruchy tak se ti vrátí 10x.....
když ti to ukradnou... "k nezaplacení" ....

3,6ky sou docela ok, 3,2 nikoli....
o 01.03.2012, 19:46 | MAX
Nismo, no nespoléhám na to, nicméně teď pojistku nemám a docela se děsím..
Co se týče motoru - tak v čem je to průser? A proč auto na hovno? Koukal jsem po nějakýmSubaru - Forester nebo Outback, ale u těch je spotřeba vyšší a čím dál víc lidí mě přesvědčuje, že tyhle boxery taky nejsou z nejspolehlivějších..
Zvažuju i SUV, ale málokteré má i slušný benzínový motor, ať se s ním dá i bezpečně předjíždět - snad jedinný pořádný motor je v Mitsubishi Outlanderu a to 2.0 turbo z miciny EVO, který se nebojí ani LPG - což u turba u Subaru je skoro jistá smrt..
o 01.03.2012, 20:18 | MAX
No tak jsem se dočetl, že co se spotřeby týče, tak motor je v pohodě - okresky s tempomatem na 90 zvládá i pod 8 litrů, město a couračky v okolí v průměru 10 l. Motor sice není žádný závodník ale do stovky zrychlení slušné, do 200 to ujde, nad 200 prý mrtvola, ale to mne vůbec nezajímá.. Moje dálniční maximum je mezi 150-170.. Mám své body rád..
o 02.03.2012, 04:59 | Zdeny60
Do 200 na dálnici ti stačí kdejaký dvoulitr.

o 02.03.2012, 06:37 | badczech | Upraveno: 2012-03-02 06:42:06
EDIT: radsi nic..
o 02.03.2012, 09:52 | assassin
Kamos mel ted docela dlouho R32 golfa (V) a s motorem nebyly nikdy zadny problemy, se 4kolkou taky ne... nevim jestli to je stejnej zaklad jako je 3,2fsi v passatu.. ale jen jako takova zkusenost.
o 02.03.2012, 11:16 | Lukasino
assassin: jestli se nepletu, tak v R32 byl jiny motor, ten se daval i do Cayenne / Touaregu a byl fakt v pohode (pominu-li samozrejme to ze to byla slabota na tyhle auta).
o 02.03.2012, 11:26 | assassin
Lukasino: aha sem to trochu tusil ze je jinej, jinak ono to moc nejede ani v tom golfu.. uz i ten je tezkej.. ale libilo se mi jak to vrci :)
o 02.03.2012, 12:40 | Luke-Jeep | Upraveno: 2012-03-02 12:42:04
MAX: klid na Nisma se vyprdni... U neho je nahovno vsechno... Krom te americke krabice co ma on...

A Midnitovi polohlášky už jsou taky legendární :-)
o 02.03.2012, 16:15 | jasisoft
rozdiel medzi 3,2fsi a 3,6fsi je minimalny. Respektive 3,6fsi je vylepsena 3,2fsi, kde odstranili vascinu vyrobnych zavad...

Samotna 3,2fsi aspon podla mojho kamosa servisaka mala problemy s mazanim, bola kvoli tomu asi 2x velka zvolavacka, praskajuce zvody a krutiace sa hlavy boli tiez vcelku bezne, sem tam na 4 a 6tom valci vedeli uhoriet piestne kruzky, pripadne ohlo ojnicu... ale to uz sa vyskytovalo vcelku minimalne. Ale stale plati, zalezi na konkretnom kuse a cloveku za volantom. Niekto si mysli, ze ma 3,2 tak moze jazdit ako prasa a za studena ho ude hnat....

Spotreba az taka ruzova nie je, rataj 12 a viac, 10 fakt len pri hladkani plynoveho pedalu. Ale ten motor ma vcelku pekny zvuk az ta to nuti stale slapat a vytacat. A samozrejme, je to atmosfera a treba to vytacat, inac to nejde.

Osobne by som radsej bral 2.0tfsi alebo potom uz pasat r36. 3,2fsi fakt nie je moc stastne riesenie.... staci si pozriet mobile.de v akych cenach sa pohybuju 3,2 a 3,6 a potom pochopis preco...

a este jedna vec, servis pri cca 120tis km je skoro ako cena polovice auta...
o 02.03.2012, 16:30 | Vasekkch
Lukasino: v golfu R32 (a i v tomto passatu) je VR6. Touaregy, A6, A4ky mají motor motor podél a tam je to V6ka.
o 02.03.2012, 16:48 | Lukasino
Vasekkch: vidis, a to mi nekdo tvrdil, ze je ten motor s R32 shodny :)
o 02.03.2012, 17:05 | Vasekkch
Tak máš pravdu.. je tam fakt R32 :))

foto k příspěvku  od Vasekkch

o 02.03.2012, 17:06 | Vasekkch
Audina má V6ku

foto k příspěvku  od Vasekkch

o 02.03.2012, 17:22 | Nismo.Power
mě si nevšímejte....tady je každej chytrej jak wikipedie a na mě málokdo dá protože si myslí že tu plácám bludy.....standardně se jedná o ty kterejch (resp. jejich vozů či brandu se to dotýká) ....

3,2FSI je prostě průser a opět sbírka výrobních vad celýho VW portfolia....... málokdo fakt dokáže posrat benzínovej motor a oni nikdy nezklamou.....

ty motory .....asi dám dvojtečku :

-žerou svíčky jak svině / pouze platina a stejně hořej
-v závislosti na svíčkách klekaj ty hezký červený věci na hlavách
-ztrácej kompresi resp. podpalujou si ventily díky špatně řízený směsi resp. umírajícím svíčkám kvůli špatný směsi....
-ztrácej kompresi přes pístní kroužky
-špatně mažou

tyvoe moh bych pokračovat asi dlouho ale všechno sou kritický vady který vedou ke KO motoru ať už zadřenej, vydřený vložky, upálený písty nebo ventily....
ohlá hlava je ten nejmenší problém zrovna to prostě je hliník a stane se to všude......

kupte si to klidně ale mě pak nenadávejte.....
o 02.03.2012, 17:33 | Nismo.Power
assassin : něměl problém s R32 to slyšim prvně..... to byl taky echt motor .... by mě zajímalo kolik najel že ho nepotkala žádná závada na motoru :)

Lukasino : R32 v golfu nejede ale cayenne měl pokud se nepletu 3.2v6 ;-) vim že mi tam s tim jednou známej přijel měnil sem mu na tom světla a otevřu to a řikám že tu je něco špatně a pak na tom čtu V6 tak řikám to je dobrej lol..... cayenne je línej i s tou obstaróžní V8 pocházející z 928 a v tomhle sem se prostě musel svízt a takovej výtlem sem zase dlouho neměl.... jede to skoro tak blbě jako X5 s 3.0d :))
o 02.03.2012, 17:41 | Luke_288
ad pojistka- bez ní na tyhle auta sebevražda. mě dnes opět nějakej levák vybral columbuse, za poslední rok je to podruhý. zaplacená 2x pojistka a z toho s dnešní příhodou pojistné plnění cca 230tis Kč
o 02.03.2012, 19:42 | Luke-Jeep | Upraveno: 2012-03-02 19:47:50
Vis nismo... Ono je to spis o tom, jak veci prezentujes (obecne) :-)

Edit: ja mam tady ty moderni auta v řiti všechny... ;-) a je jedno jaka je to znacka :-) nechcu aby za me premejsleli pocitace a stabilizace atp... Plus milion skrytejch kurvitek... Aspon ze je to benzin, jeste trochu radosti s naftou? Uz ne, dik :-)
o 02.03.2012, 21:53 | Lukasino
NP: No jak jsem psal, ono i Sko v Cayenne me dost zklamalo, takze o 3,2 si nedelam absolutne zadne iluze :D
o 02.03.2012, 22:56 | MAX | Upraveno: 2012-03-02 23:00:03
Kuwa, tak já už nevím, chci pohodlnou a tichou čtyřkolku s trochou výbavy, co s ní lze předjet bez nervů kloboukáře šinoucí se na klikaté cestě mezi městem šedesátkou... Moje maximálka na dálnici je 170, víc nepotřebuju..
Zatím mi vychází Ford Maverick /Escape 3.0V6 (sice jen 4st AT, ale nesere se jako slabší 2.3 s manuálem a nevadí ji LPG, pak Outlander 2.0 Turbo s motorem z EVO a pak už snad jem Mazda 6 MPS což je ale pěkný žrout..
cena do 200t s dph..
Dodge Caliber RT4 je s CVT drahá plastová fabka, Subaru moc neleze LPG a dvoulitry jsou na AWD slabé..
Někdo nějaký jiný nápad??
o 02.03.2012, 23:39 | jzxr
tak ono to je o tom jak nismo věci prezentuje ale na druhou stranu taky jak to kdo chce číst...holt když NP napíše o nějakým autě že to je největší shit co byl kdy vyrobenej tak někomu kdo to auto má v garáži třeba vyhrknou z toho neštěstí slzy ale tak já se bavím a je mě jedno jestli o mým galantu v6 nebo g3 tdi napíše něco odpornýho neb všichni tady víme jak to je u nisma:) nicméně nismo si nemyslím že by plácal až takový nesmysly páč vždycky vypíše konkrétní chyby u konkrétního modelu a nevaří z vody...někoho to poučí a kdo to nechce vidět ani číst tak si z toho nic neveme..mě teda nějaký sts nebo co to je vůbec neoslovuje ale to je věc každýho soudruha a tak nismo má nej auto na světě, no a co, stejně je galant lepší:)
o 03.03.2012, 00:27 | MAX | Upraveno: 2012-03-03 00:35:47
STS je mysteriózní auto už od dob kdy ho měl Jirka, a už tehdy se tu vedly podobné debaty..
Nicméně to nic nemění na věci - STS nechci, páč chci čtyřkolku a jinak mi ameriky fakt nevadí. Ale je pravda, že nechci auto, jehož servis mě bude stát půlku pořizovačky - a je pravda, že při mým štěstí se mi na tom autě tyhle největší průsery fakt stanou - neb já nejsem žádný mechanik - s autem jezdím do servisu co 10 tisíc, nebo když slyším (vidím) nějaký problém (což se u Hondy často neděje) a Renault je kupovaný jako new a tedy v záruce..
Prostě chci (ideálně) čtyřkolku, do který budu lít třeba co 10 tisíc olej a jinak jen benzín, sem tam nějaký ložisko nebo gufero (vzhledem k našim cestám) a za 80 tisíc udělám rozvody, který nebudou stát jako půlka auta..
o 03.03.2012, 06:20 | MAX
No nic no, tak jsem se bavil s kamarádem od Hellera, motor je prý ještě v pohodě, co není moc v pohodě je to, že 3.2 je vždy s DSG který má tendence ke škubání apod., a jakmile už blbne, tak servis okolo kilíčka.. :-)
o 03.03.2012, 07:07 | MAX
[ Link ] A tahle A4 3.0V6
o 01.06.2012, 13:12 | memohis77
Mám Passata 3.2 FSI DSG a maximální spokojenost...oproti 2.0 TDI je to jako jízda v úplně jiném autě...motor má výborný zvuk a spotřeba taky není špatná, když nepočítám jízdu po městě...jinak nevím proč by měl bejt zrovna tenhle motor průser...nemá turbo, rozvody jsou poháněný řetězem, takže pohoda...
o 01.06.2012, 13:21 | macek
Nismo meleles hovadiny o ty pojistce ze se mu to vrati pac zrovna tohle nechce pojistovna proplacet:-)) za origo radio s navi Columbus ti daj tak 7tis:-))
o 01.06.2012, 17:03 | Luke_288
to je zvláštní, mě už pojišťovna zaplatila Columbuse 2x plus veškerý škody okolo a to v plný výši. minus samozřejmě spoluúčast (5K). 2x vykradený auto a plnění cca 170tis. bez keců...
o 01.06.2012, 18:00 | macek
Hm tak to mas stesti pac co ja znam lidi co jim ty vykradli tak nikdo z nich vic jak 7 nedostal:-))
o 01.06.2012, 18:23 | Luke_288
Tak asi je to o pojistce, ja ji uzaviral na 2x, prvne jsem si nevsim poznamky pod carou mini pismem, ktera omezovala max vysi plneni na columbus, tak to se mozna stalo i tvym znamym
o 03.06.2012, 10:44 | assassin
Nismo: s r 32 najel tak 50-70tis odhaduju, menila se tam v zaruce nejaka ta ovladaci elektronika u dsg. Pritom se jezdily hodne kratky trasy a docela svizne, dlouhodoba prumerna spotreba pres 12litru. Hele stryc opravuje diesely a ten taky nadava na vsechno, tak nejak asi beznej jev u automechaniku:-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3233 sekund.