Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Funkce "LunchControl" na DSG

 o Navštíveno 13902x o
o 29.02.2012, 10:13 | Mila
Ahoj lidi,

dokázal byste mi prosím někdo z vlastní zkušenosti popsat, jak správně funguje LunchControl na DSG převodovce (2,0TDi Audi)? Už jsem o tom vyčetl a zkouknul snad všechno, ale pořád jsem nějak pos..nej dupnout na ten plyn, abych něco neurval :-))

Nechal jsem si to zjistit i v Audi podle VIN, a prý tam tuto fci mám v nějakém sport paketu, ALE když vypnu ESP, narvu tam "S" nebo "manuál" zašlápnu brzdu a přidám (trošku - víc se bojim) plyn, tak mam pocit, že je auto stejnak v záběru... Nemám to srdce to jen tak sešlápnout, jestli to na ty cca 3000ot vyběhne, abych neutrhl dvouhmotu nebo neoddělal převodovku...
Co mi lidi z doslechu (většinou ne z vlastní zkušenosti říkali) bylo to, že by se měla "vyšlápnout spojka" a auto by při nabíhání otáček nemělo vůbec tlačit...

Nemáte někdo s tímto vlastní zkušenost optimálně na stejném motoru ?

Předem dík za reakce :-)

Míla

ps - chci si to jen tak jednou malilinkato vyzkoušet a nasrat Nisma :-D


o 29.02.2012, 10:15 | tykeev
Lunch Control = to by byla kontrola oběda

Launch Control = to je asi ta funkce, která tě zajímá :-D
o 29.02.2012, 10:20 | Nismo.Power
zrovna Stodola takovej trubec co v každý větě použije minimálně 3 englický výrazy tak napíše takovou hovadinu.....

jinak nesmějte se mu..... prostě chce vyzkoušet hroznou forsáž na svym naftovym monopostu kdyby náhodou potkal na křižovatce GTR který by dělalo to samý......

jinak mě nenasereš, to auto prostě nejede a nepojede ;-) jede to dostačujícně kor na naftu s rozumnou spotřebou..... chudák kindlik tomu to žere 11,5 a motor je asi tak 1000km před smrtí a teď ho zrovna zkouší resuscitovat u BG :)
o 29.02.2012, 10:27 | Nismo.Power
BTW nechápu proč vypínat ESP..... nebo proč dávat S..... takováhle funkce by měla bejt dostupná prostě po zmáčknutí brzdy což je jednoduchej signál pro ECU převodovky že nemá kuplovat tudíž dáš plyn a jako bys tam měl Nko a po vypnutí spínače brzdy (pro debila jako ty to znamená zhasnutí brzdovek) teprv vykupluje připravenej kvalt a vystřelí ti to za 3,28s na 48kmh a za 8,28 na reálnejch sto zatimco ty se v tom pořád cejtíš za 7 přitom série má 9,2 vid.....

pokud ti to prostě kupluje tak je někde chyba nebo to tam nemáš prostě....

a o dvouhmotu se neboj, ta ti mlátí už teď jak pneumatický kladivo akorát to pořád nemůžeš pochopit...... takhle mi předvedeš jeden tvuj start a konečně poznáš co znamená vytržená dvouhmota až to budu opravovat....
o 29.02.2012, 10:29 | Augi
Nismo si to dneska dává :-)
o 29.02.2012, 10:30 | M.a.R.i
:D
kurňa ten launch control by se mi hodil. Zrychlení z 0-40km/h je u automatu takový vlažný a určitě neždímá z motoru max.
o 29.02.2012, 10:35 | Nismo.Power | Upraveno: 2012-02-29 10:35:51
automat neni na závodění.........

jinak míla se šíleně kasal jak prostě DSG řadí rychle.... dočet se že "zařazení celýho kvaltu trvá 0,350s.....
opět sem ho nasral neb u STS s jeho obstaróžní 4T80E trvá celý přeřazení kvaltu v nejrychlejšim modu převodovky 0,280s což je pravda že třba z 1-2 to prstě jen lupne a okamžitě hrabe dvojka (mílo hrabe znamená hrabe v 80ti ne jako tvuj monopost že 123 hrabe tzn prohrábne jedno kolo ve 35ti a pak 60ti...)
v nejpomalejšim luxus modu trvá 0,9s ...hodnota řazení se plynule mění od těch 0,280 po 0,9 podle stylu jízdy nejsou to dvoupolohový hodnoty....
takže se může jít DSG stejně vysrat.... akorát lepší že podřazení u STS eu verze trvá 2-2,5s kvůli emisim....tam je DSG samo lepší i když musí odřadit nadvakrát víc kvaltů....
o 29.02.2012, 10:36 | tykeev
prej "pro debila jako ty" :-D

Nismo, ty dneska fakt perlíš :-)))
o 29.02.2012, 10:44 | Nismo.Power
tykeev : on už tu má takovou pověst v pražskym jádru ;-)))

kdybych mu napsal mikrospínač na pedálový kulise tak přesně vidim záběr na houmra jak mu v mozku začte tančit mickey mouse a představí si donut a bude u toho slintat...... takhle Miloslav vidí technický věci :D
o 29.02.2012, 10:46 | Dudelina
Tak teď jsem se dobře pobavil :-DD
o 29.02.2012, 10:56 | Mila
Nismo, seš děsnej maník :-DDD

Jinak mám hlad, tak píšu Lunch a tykeev mi to zkazil :-))

Jo a abych nezapoměl opět se skláním nad všemocným STS a bramoborák už čeká, až ti to naklopí :-P (celé to bude zdokumentováno a zachyceno na radiových vlnách) :-D

C U on the track ;-)

ps - o svý pověsti jsem toho tu ještě moc neslyšel ... :-/ A to sem tě dneska chtěl vzít k Palovi na Pizzu... hmm, prdím na tebe :-)
o 29.02.2012, 10:56 | tykeev
Nismouši, ty si tu vtipnou kaši ráno dáváš po kýblech, ne? :-D
o 29.02.2012, 11:10 | choze
Nismo to bere nitrozilne :)
o 29.02.2012, 11:13 | Nismo.Power
Je jedno zdali sem příjde Q nebo jemu podobný, každej si tu z tebe pokaždý udělá prdel ;-)))

To sou přesně ty naftový lidi..... myslí si jak mu jede audi, myslí si jak jede známýho 530d fčipu a jak mi to šíleně musí naklopit (pak to dopadne jako ducato vs. tdi golf kde by míla vsázel že ducato bude v půlce když on na konci už) .....
STS je vyzkoušený už dávno proti 530xd manuálu s udávanejma 270hp/neco přes 600krouťák a neujede krom lepšího startu 4kolky ale to je tak 50metrů než nafta poprvý řadí....
sériový 535d neujede taky v čipu je to jiná.....

hlavně to BMW s mastodontí sílou zase nepošlete do vobrubníku abys tu zase nesháněl kolo nebo rovnou všechny ramena když mi volá že jedno kolo je do A a druhý je do B......
o 29.02.2012, 11:15 | tykeev
kola do Áčka si představit umím, do Béčka ale ne ... máš nějaký foto? :-)))))))
o 29.02.2012, 11:20 | Nismo.Power
nevim to se musíš zeptat toho odborníka jak to vypadá, když mi volal tak sem si představil BMW e60 půlkou auta na chodníku s uraženym kolem a po nanadání rezervy s ohejbanejma ramenama..... ve finále to bylo jen "olámaný kolo" a rezerva se mu zdála bejt do B.... pak to změnil na V ;-)
o 29.02.2012, 11:28 | Mila
Promiň Honzo, ale teď jsi jak debil... o něco sem tě žádal, ale ty si prostě tyhle kecy neumíš odpustit... někdy to nechápu :-/ achjo
Srandu beru, ale tady kvákáš o věcech, který s tebou řeším soukromě...
o 29.02.2012, 11:37 | Mila | Upraveno: 2012-02-29 11:40:14
Jinak když už tady máš takovýhle trapný řeči, tak to uvedu na pravou míru, ač bych to normálně opět nechal jako příspěvek k pobavení ...

BMW e60 530d kombi na 18" mpacket kolech -
Vypnuté DTC, nasmrkaná vozovka a pravej bůček přímo do rantlu obrubníku asi 60km/h- výsledek 2metry obrubníku v prdeli, rozlomený a olámaný elektron (runflat udržel)... Auto šlo do BMW Bychlu, tam na to koukli a krom geošky (která byla taky ok) nechtěli ani kačku s tím, že vše v pohodě (ramena, siláky, ložiska brzdy, DTC i blbý měchy) = bmw má docela tvrdej oříšek... Jinak bylo to levé zadní kolo... that was real story for people who thought that BMW is piece of creepy shit :-)
o 29.02.2012, 11:41 | Nismo.Power
dyť sem nikoho nezmiňoval tak co se čertíš :) a sorry ono když tu někdo shání jeden elektron tak si stejně každej domyslí v tomhle počasí o co jde i kdyby měl IQ menší než ty :)

BMW je shit

a pokud jak píšeš "bmw má docela tvrdej oříšek" tak to se má čim chlubit vážně :))))))))) lol, to si napsal výtečně ;-))) možná si myslel nějakej kořínek....
o 29.02.2012, 11:42 | Nismo.Power
BTW abych tu na něj neházel jen špínu tak tentokrát výjmečně neřídil Míla do obrubníku ač by si to zde každej moh myslet.... Tenhle rok je zatim bez nehody a bez rozbitýho auta celkově..... takže zatim úspěch :)
o 29.02.2012, 11:49 | Pavel 528
no pekme tema...o))

Mila:uz jsem ti psal v jinem prispevku,ze to nejsou Mpaket kola..o))))ale stylyng 124

a meles to porat i v inzeratu na bmwklubu...pak se div,ze si z tebe dela Nismo srandu i z jinych veci..o))))))
o 29.02.2012, 12:03 | Nismo.Power
Pavel : hehe, já sem si to kuva myslel ale nechtěl sem mu to řikat protože by se v reálu hned do mě opřel jak to je nejvybavenější a největší mpaket a aktivnim podvozem kterej sem kdy viděl.... takže prostě jen sociální e60 s vočipovanym ropákem co se jednoho krásnýho dne rozpadne :) nechápu proč maj lidi touhnu z tohohle motoru tahat výkon když v sérii to bohatě stačí a jede dostačujícně kor v e60 kde už tak je silnější než v 39ce....

ono ostatně dneska má každej v BMW mpaket a max. výbavu..... sice každej má vzadu kličky a vpředu navigaci ale max výbava.....
o 29.02.2012, 12:20 | Kindlik
hned po obede jedem s Milou pro nejake STS at mame konecne auta a ne koncern pred smrti...
celkove hadat se s Chuckem Norisem co ridi STS nema cenu ;-)
o 29.02.2012, 12:27 | tykeev
už se poprali?
o 29.02.2012, 12:59 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
:-)

ctu za kontrolovani obeda akorat a peknej prispevek :-)
o 29.02.2012, 13:07 | Mila
Kindlik si to celé taky četl na mobilu při obědě až mu z toho zaskočil ten Americkej hamburger :-D Soudruzi asi někde udělali chybu i když se to jeví jako nemožné :-)))
o 29.02.2012, 13:28 | Nismo.Power
no vědět že dete na USA burger tak du s váma ;-)))
každopádně zde nikdo neřeší nic z USA a nikdo nevytahuje USA auta ..... to už jen míla nevěděl jak odskočit od tématu tak odbočil do USA s myšlenkou že těžká nafta s 260hp ujede možná i lehčímu benzínu V8 s 305hp.....


a to si člověk myslel že i v tomhle si mnoho lidí v autohifi přesvědčilo a jednoduchym testem zde bylo dokázáno že nafta prostě nejede a neujede....
[ Link ]
o 29.02.2012, 14:03 | clown
jinak ten launch control
ma i OII 77kw :))

ano i na te za tepla hvizdaj zimaky kdyz to ve 35km/h zaradi za 3 :))
o 29.02.2012, 14:13 | Dudelina
BTW: Nebyl ten diesel tenkrát nějakej pokakanej?
o 29.02.2012, 14:13 | Lucni.konik
ne, chipovanej.
o 29.02.2012, 14:28 | Nismo.Power
Dudelina : no po sprintu samozřejmě byl..... nějak se výsledek zdůvodnit musí ne ? :D
o 03.03.2012, 12:18 | CervinVega
Milu neznam, ale zarazeni jeho motorizace z tohohle prispevku vidim nekde pravo dole pod kamenem, na kterem je curajici Omega...

PS- vyjev neznameho mistra zobrazuje ikonizovane hlavni hrdiny Eposu o STS a BMW, na pozadi je patrny nastupujici priklon k mentalnimu prujmu s patinou lehke obsese vulgarnostmi...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 03.03.2012, 15:22 | Nismo.Power
mílu znát nepotřebuješ je to stejně gay :)
tomu už nasvědčuje i jeho hledáček aut....
koupil A3 kde po najetí pár tisíc se to rozpadlo a po hodně penězích se to už rozpadá zase....
tak hledá..... :
-bmw 1er (gay 120d pro baby)
-new beetle
-opel speedster
-boxster

jeden větší teplomet než druhej....



obrázek super kor když si člověk všimne toho vpravo :D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3286 sekund.