Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > reklamace

 o Navštíveno 12508x o
o 29.02.2012, 05:53 | deywis
Potřeboval bych poradit ohledně reklamace.

Přítelkyně si koupila před rokem a něco notebook u jisté firmy (třeba ABC). Tato firma po určité době zkrachovala a odkoupila ji jiná společnost (XYZ). Mezitím už byl notebook 3x na reklamaci a včera se zase pokazil, potřetí se stejnou závadou a dva dny po tom co se to vrátilo z poslední reklamace. Takže teoreticky by měla mít nárok na vrácení peněz, když se jedná o třetí stejnou závadu. Ale už když byla notebook reklamovat dřív, tak nová firma XYZ se vymlouvala že nemají povinnost vyřizovat reklamace za původní zkrachovalou společnost, ale dělají to jen z dobré vůle. Až to tam teda půjde příští týden vracet, musí to vzít nebo mají pravdu že s tím nemají co společnýho?

Díky za pomoc


o 29.02.2012, 06:43 | pbjun
Co je to za znacku notasu? Doporucil bych obratit se primo na vyrobce notasu, ten by to mel vzit i bez uctu kdyz je to SN v zaruce, ale u vyrobce se to neresi vracenim penez ale vymenou zbozi. Myslim ze pokud ta firma neni vyhradni tak to vzit nemusi, ale mela by...
o 29.02.2012, 07:02 | deywis
noťas je HPčko. hroznej krám...
o 29.02.2012, 07:09 | tappaja
A HP jsem nemel nikdy zadnej problem, bez uctu jsem ho dones do servisu, podle SN zjistili, ze je v zaruce a vymenili celej display.
o 29.02.2012, 07:20 | deywis
nejde o opravu/výměnu, už je vzhledem k těm reklamacím tak znechucená že chce vrátit prachy,a vzhledem k tomu že to je už čtvrtá reklamace a třetí na stejnou závadu, tak se mi zdá že ze zákona na to má nárok, jestli se nepletu.
o 29.02.2012, 07:23 | mr.brain
jako tapp, reklamace res rovnou pres HP...

Jinak pokud firma zkrachovala a probehla likvidace (podivej se do obchodniho rejstriku), tak nova firma skutecne nemusi za ne resit reklamace, jenze pokud ta nova firma vystupuje jako nastupnicka, ktera prevzala komplet majetek te puvodni firmy, tak to prevzala i se zavazky, takze tu reklamaci vyridit musi - ale to vsechno stoji a pada na tom, co je v OR
o 29.02.2012, 07:23 | Ghofig
o znacce to neni. v dnesni dobe kdyz mas smulu a chytis patecni kus, tak se sere vse naprosto stejne. mam zkusenosti i s dellama a lenovama, ktere odesly behem par mesicu. sice ta pravdepodobniost tam mensi je, ale stava se to taky.
jinak to jde o mironet vs reklamace od firmy agen nebo jak se to jmenovalo? nekde jsem o tom cetl pomerne dlouhy clanek.
o 29.02.2012, 07:27 | deywis
nemám proti HPčku nic, jenom proti tomu konkrétnímu noťasu ;)
jak se ta firma jmenovala to ti nepovim bo si to fakt nepamatuju....
o 29.02.2012, 07:30 | Ghofig
rikam spatny kus... :)
a jde teda aktualne o mironet? nebo kde to reklamujes?
o 29.02.2012, 07:33 | Big_Max
[ Link ]

přrdat na reklamaci společně s protokoly z předchozích reklamací a do papíru co se k reklamaci bude vyplňovat nech napsat, že se jedná o 4reklamaci z toho 3 se stejnou závadou a požaduješ vrácení peněz.
o 29.02.2012, 08:09 | pbjun
Tak HP, Dell a fujitsu bych teoreticky mel dokazat na me pristupy vyreklamovat i ja :) Ale jinak jak odkaz vyse, to jsou garantovane smluvni servisy HP a vezmou Ti jakykoliv notas bez uctu. Vyjednou si i servisni historii a uvidi jake zavady se ve skutecnosti odstranovaly - je mozne a vysoce pravdepodobne ze HPcko to dela jako jini a pise pri jedne stejne zavade tri ruzne zavady skutecne - zjistene a pak na vraceni penez nemas narok. Smim vedet jaka je ta zavada?
o 29.02.2012, 08:17 | mr.brain
pbjun: tri stejne nebo ctyri ruzne zavady ;) narok na odstoupeni od smlouvy (takze vratit penize nebo vymenit, jak kdo chce)
o 29.02.2012, 08:36 | deywis
o jakou firmu a jaký závady konkrétně se jedná si nepamatuju, to si všecko zajišťuje přítelkyně.
jinak díky za rady, příští týden se to bude řešit tak uvidíme...
o 29.02.2012, 11:31 | Harryp
Míchají se tady hrušky s jabkama, jak tak koukám :-(

Právní vztah má přítelkyně vs. původní prodejce (ne společnost HP), který ji NTB prodal - u něj by měla odstoupit od kupní smlouvy! - bohužel píšeš, že firma již neexistuje a tady záleží zda nová společnost převzala jejich závazky nebo např. jen na stejném místě otevřela svou pobočku?! (to podle toho co píšeš nevíš?!). Takže já doporučuji si zjistit jak je to s tím ukončením původní společnosti a převzetím novou firmou a zároveň bych kontaktoval HP (nicméně nemáš žáden právní nárok po HP nějaké vrácení peněz požadovat...!) jestli se k tomu nepostaví NADstandardně. Mimochodem ještě doufej, že to přítelkyně nekupovala na IČ (HP má na spoustu modelů v tu chvíli pouze 12 měsíční záruku a žádné odstoupení v tuto chvíli neexistuje).
o 29.02.2012, 14:08 | clown
nic si z toho nedelej :)
napr. mame u Agenu celkem za 50 litru veci na reklamaci, co nikdo nevezme na servis :( a Mironet to delal, jen s tim, ze si pretahne byvale, radne nasrane zakazniky.

takovy je zivot, osobne bych byl rad, ze to nekdo servisuje, vubec.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3242 sekund.