
Navštíveno 1099x

[ Link ] Tak opet rada vyplati se na co dat pozor ? vypada slusne cena nevim nevyznam se ale puvod italie vadi nevadi ?
cena asi odpovídající ale mohla by být i nižší. Jen ten motor jsem nikde pořádně neviděl 1.6 16ventil trochu rarita možná mě někdo poučí, ale v golfech a octávách jezdil tenhle motor 1.6 8ventil a 74 nebo 75kW, ale moc bych ho nedoporučoval žere a moc nejde lepší klasik TDI nebo 1.8T.
Ja osobne bych auto z Italie nechtel. (to plati o pro GR, SP)
Tak já měl G3 z itálie a naprostá spokojenost, jen pár oděrek, ale to se o italech všeobecně říká, že jsou na tohle prasata. Jinak pěknej, udržovanej vůz, žádná past. Ale záleží na co narazíš. Chce to pořádně prozkoumat. Jo a měl jsem 1.6 74kw a pěknej žrout no :)

27.02.2012, 13:20 |
Kamil 1.6ku má tuším delší dobu Cormi, tak ho zkus kontaktovat.

27.02.2012, 14:20 |
Ravo Jakej jinej benzín do G3 by jste doporučili? Nafta nepřichází v úvahu - jezdí se s tím krátký trasy (do 10-20km), spíš přískoky po městě atd. Malý celkový roční nájezd.
Chce to spolehlivý benzín co trošku pojede. Takže 1.8T pojede, ale spolehlivost? A 1.3 je na tom jak? Bál bych se že to nepojede (a díky tomu se tomu bude šlapat a taky to půjde do háje). Mě připadá 1.6 nejlepší benzínová volba v G3

27.02.2012, 14:38 |
Veva co vím, tak se na čtyřce 1,6 hodně s*ali převodovky
Me prijdou vsechny ty benzinovy malorazky jak kdyz slapes do houna, diky vsem EURO normam to jezdi jak tramvaj.
Vzpominam si na Lancii Deltu 1.6 100HP, jak to litalo! A pak si sednes do vykonove stejnyho auta postavenyho o 25let pozdeji a nejede to.
A myslim, ze 1.8T je povedenej motor, lidi co znam a maj ho (octavia) tak ze prej v pohode. Spotreba se da udrzet na uzde a kdyz je potreba, tak to jede.
ta 1,6 ti na bezny jezdeni bohate staci.
komprese motoru, ložisko převodovky..... problémy se zapalovánim často, škrtící klapky....spotřeba nic moc, často žerou vodu..... motor dost na pykaču krom toho že jede jak tramvaj jak píše tapík.... delta s 1,6kou lítala doslova, skoro jako dnešní hondy...
Vy me davate panove :/ objel sem na plzensku snad vsechny bazary a musim rict ze sehnat neco slusnyho za 70 max 80 tisic je nemozny prelakovany, rezavi, popraskany svetla, narazniky, atd :/ Me by stacila i fabie ale v nejakem lepsim stavu klidne 1,4 ale at to ma aspon posranou klimatizaci kdyz uz to ma i ty posrany okna na posranou klicku :/
Zejtra se na toho golfa mrknu a rozmyslim si to:/ Kdyby ste videli co mi nabizel smucler za 65000 za golfa 4 to by se vam chtelo blejt :/
Taky sem hledal 1,4 peugeot 206 rv:2000 a vic to uz se vubec neda proste neni je to sama 1,1 nebo 1,2 a kdyz uz 1,4 tak to ma 3 dvere :/

27.02.2012, 15:51 |
SIS Mladá má Golfa IV 1.6 74kW jezdí s nim do práce každý den cca 10km po městě, při spotřebě kolem těch 8 litrů. Kromě běžných věci, jako brzdy olej,atd. celkem spolehlvý vůz. Ve 180tis se musel překroužkovat motor, začal žrát olej a asi 2x problém s váhou vzduchu.
Ale v GIV když v benzínu, tak bych asi šel do 1.8T jede to o mnohem líp a spotřeba je skoro stejná.

27.02.2012, 15:58 |
Ravo A co 1.8T a problémy s turbem? pochybuju že jetý auto s 1.8T měl někdo kdo jezdil klobouka nebo "nudu". Určitě tomu dával náklad a jak pak vypadá servis?
Nismo určitě řekne co si myslí o koncernovým 1.8T
mám 1.6 74kW v Seatu Leon, motor olej nežere, ale převodovky jsou tragický, vydrží max. 200tkm. Mě se doslova rozletěla. Problém je v diferáku, který je přinýtovaný, stačí vyměnit nýty za šrouby a je klid. Spotřeba hodně záleží na stylu jízdy. Jezdím s ním každý den do práce (45 km tam a zpět) a průměr je 7,5 až 8 litrů. Při plným obsazení už nemá sílu a musí se dost točit, pak žere kolem 9.