
Navštíveno 1370x


25.02.2012, 20:35 |
clown koukam po se reseni vylepseni vlastnosti denniho povozu
aktualni stav TDI 77KW PD, 80tkm nalitano, DSG. Diky prozatimnimu malemu najezdu bych chtel tomu lehce pridat. Preci jen s mojim rocnim nejezdem, to auto budu mit tak jeste 2 1/2 roku, takze to pro mne smysl jeste ma.
Otazka je, zda jit cestou klasiky, co vidim u nekolika upravcu tedy na 99kw, nebo co jsem potkal uprava na 103, 105kw. Vim, ze bezne se tento motor dodaval se 110kw v serii, ale tam to bylo jinak strikama a turbem, do toho vsak investovat nehodlam.
Dulezita je pro mne zachovala kourivost, udajny pokles spotreby je nerealny (3.8 prumer /5 mesto LOL)
Prakticky rozdil mezi 99kw a 103kw nebude markantni, to muzu jezdit fakt na lepsi naftu budu mit ty 2 - 3kw navic.
Ja proste jen chci, abych v 90km rychlosti, mohl proslapnout plyn a mohl i nekoho predjet, coz se v beznem provozu spis neda.
tech 99kw se da dostat bez toho, aniz by se neco menilo? to by me taky docela zajimalo co a jak s timto motorem jde provest :)
ja nakonec do toho automatu, co se tu resil nesel a mam to v manualu :)

25.02.2012, 20:43 |
Luke_288 | Upraveno: 2012-02-25 20:45:00
Ja to mel chiply na 110kw a a asi 355Nm ale v manualu. Jelo to hezky, ale spojka prezila jen 20tis km, tak jsem to nechal vratit do serie, takhle uz to bylo asi proste moc
Luke: Při kolika km jsi to nechal upravit?
zkus kouknout i sem možná se ti nějaké info bude hodit -
[ Link ] - na forech co jsem četl, tak doporučuji právě tyhle týpky.

25.02.2012, 21:23 |
clown Luke,
prave o tvem problemu vim :)
Ghofig .. jj, prave, ze jo.
No po pravde, na 99kw mam slusnou cenu na polovinu, firma je slusna, delaj to jiz nekolik let, navic kamaradi.
Jen se snazim dostat na to, aby to jelo tak pekne jako kdysi 81kw obludka :) njn . PD tomu dalo za usi :(

25.02.2012, 21:37 |
clown tak ja si pamatuju alhambry a sharany se 110kw, ale buhvi jak to dopadlo po 100 tkm .. a vic :(
sice se rika, ze dieslel ma neomezeny vykon vuci stejnemu obsahu, ale taky tomu musi rozumet komponenty motoru :) preci jen plnici tlaky jak prase

25.02.2012, 21:38 |
clown pisu jak prase .. WC PC :) (10" netbook)
co nejmíň jinak z toho uděláš paštiku stejnou jako je originál 103......
nafta má prostě bejt slabá a vždycky byla jen měla krouťák a velkou životnost , je smutný kam to došlo.....

25.02.2012, 23:18 |
JR My umime tohle ... upravce je Superchips Ltd.
Skoda Octavia
2005 onwards
Engine type : Turbo-Diesel
Engine size : 1896 cm3
Cylinders : 4
Original bhp : 105
Original nm : 250
BHP increase : 27
NM gain : 55
Lb/Ft gain : 41

25.02.2012, 23:57 |
clown JR cena ? klidne SMS :) 6t nedam :)

26.02.2012, 00:01 |
clown nismo .. jj to verim
kdyz si vemu kolik nalitaj 2.4TD v T4 a kolik utahany 1.9TDI v T5 :)
kdyz si vemu nas MB 220D rv 1980 co mel 350tkm, kdyz sel z domu a co to vydrzi dnes :) kdyz se jezdila Praha > Ceska Lipa na 4 stupen a klid ..
Clown : ty sem nemyslel ;) idealni je neco bez T..... Proste 3litr vykon 60hp kroutak 200 a to nikdy neumre..... Starej patrol apod.....
Dneska to je 2litr 140kw 400kroutak vydrz kolem 100tis do rozkladu....3litr 350hp 700kroutak vydrz na picu......spotreba velkejch naftaku prekonava benziny bez servitek ale tahne vodcpod.....
Luke: Tohle je ten duvod jak si někde psal,že spojku si odrovnal sám?
Resp. Že zato mužeš sám..? :-) Díky..

26.02.2012, 11:44 |
clown Nismo OK ..
prvni VITO 300D, tedy cca 12 let stary ..
900tkm nalitano :)
bez generalky :) jen 3x spojky :)
[ Link ] Asi bych to sveril dieselpower.cz, mam s nima dobry zkusenosti, po chipu na aute najeto pres 100k a v pohode, akorat nevim, co na to bude rikat dvouhmota u tebe... u chipu se moc nevyplatí šetřit :)