
Navštíveno 7518x


19.02.2012, 20:51 |
Proffesor_W | Upraveno: 2012-02-19 20:51:25
Nasi si chteji koupit Beckovou zafiru, v cene tak kolem osmi tisic euro / 200000,- a pac do novejsich opelu nevidim a nevim co se do toho vubec davalo za motory tak se chci zeptat jakej asi vybrat? Spis asi benzin, koukal jsem ze v tom byla nejaka 1.6, tu asi ne, pak nejaka 1.8 se 140ps. Jaky je to motor? Neni to malo na takove auto? Slouzit by to melo predevsim jako rodiny auto na nakupy, do prace a tak. Stacila by jim klidne vectra, ale je treba taky vozt babicku a ta uz proste ma slabe nohy a dela ji problemy vysedat z normalnich aut. V rodine byla Ackova vectra kdysi a ja ted jezdim astrou a nikdy tomu nic nebylo krom hniloby. Proto opel no.
Takze proste jen otazka, jaka je ta 1.8, za kolik to realne jezdi, popripade jestli je nejaka lepsi alternativa. A nebo pokud v tom byl nejaky ok diesel.
jedina asi nej alternativa je 1,9CDTi, ktera ma 150koni... asi jeden z nej motoru, co v tom muze bejt
jinak nečekej že Béčková zafira tě nepotrápíl....... nemůžeš to ani trochu přirovnávat k oplu jako je vectra A :)))
užiješ si hodně srandy pokud netrfíš fakt super kousek :) hlavní je elektrika a stahovačky oken třebas ty sou dost častý.... spínačky zámky občas taky, imobilizér aneb dnes se nikam nepojede apod.... :)
Ač vyznavač nafty nejsem tak 1.9CDTi je fakt dobrej motor v zafiře B.
Nismo neděs ho :-D Je to sice opel má taky svoje mouchy ale pokud natrefíš na dobrej kus kterej nebyl napadenej nějakym kutilem tak bys neměl mít problémy a když už tak na netu se dá najít dost způsobů jak se těchto problémů rychle a levně zbavit ať už vyřazení immo aby neprudilo, zlobící originální centrál apod. každé auto má svoje mouchy a u opela beru jako výhodu že s tim už v továrně nejspíš počítali a tyhle věci s daj řešit aniž by do toho člověk finančně vykrvácel.

20.02.2012, 07:46 |
Kamil musím souhlasit s Nismem - kámoš ji měl jako služební auto a drobnosti s elektrikou řešil každou chvilku (stahování okýnek, zámky zadních dveří)
Měl jsem dva roky 1,9CDTI Z19DTH 150koní. Bohužel jsem měl rok 06. Od 05-07 byl problém s vířivými klapkami sacího potrubí. To jsem měnil i já. Pak mně odešel regulátor napětí na altíku, a ten pustil do sítě 18V a odpálil ř.j.motoru. Všechno fungovalo, až na to dobíjení. Auto dokud se neohřálo na alespoň 75st, tak nedobíjelo. Zajímavé, leč skutečné. Měnil se altík,topný článek QuickHeatu,..... Furt nic. Pak se mi dvakrát přetrhla elektrika mezi dveřma a B sloupkem. A blbnul mi imobilizér. Ale po přeflashování CIM modulu to bylo o.k. Prostě je toho dost, ale když už, tak brát novější roky od 07.
Jsem majitelem Žirafy B rok 2007 (konec) s motorem 1,9 CDTi 74 kW / 6.st manuál najeto 196 000 a bez problému. Pokud jí dáváš, spotřební věci, tak jak se má, tak bych řekl super :-.) Za ty 3 roky co ho mám tak jediná vada byla voda v palivovem filtru. Mohu doporucit.
Mám Zafču 1.9CDTi 150HP (chip na 182). Krásné svezení, prostoru hafo. Najeto 59tis. a zatím bez větších problémů. Tedy nejhorší byla výměna žárovky přes podběh. Peklo:-)

20.02.2012, 17:15 |
JA jak se říká tam Zafirou(Oplem) zpátky vlakem...
JA: todle uz ani neni vtipny a da se pouzit na 95% aut co se vyrabi / vyrabelo...
JA: muzu se zeptat jakym autem jezdis?
JA: to se sice řiká ale za svůj život jsem měl 4 Opely v rozmezí ročníků 1994 - 2004 a tohle co popisuješ se nikdy nestalo u žádného ale to je v podstatě u každého auta záleží jenom na tom kdo tomu jakou dává péči.

20.02.2012, 19:35 |
JA sem zapoměl dát asi :-)
i já měl Vectru C a pohoda, ale rok sem dělal v Oplu a hlavně v minulý práci byly služebky Opel od 90 let a těch cest a jiných příhod...upřímně auta jsou poruchový...ale bohužel některé značky víc.A Opel miluje nouzový režim, co si budeme povídat...

20.02.2012, 19:36 |
JA Proffesor
nyní Kia Sorento 3.5iV6 Lpg

20.02.2012, 19:41 |
JA | Upraveno: 2012-02-20 19:42:56
Mini
není to pravda, že na 95% prostě Opel a egr ,rozvody a potkaný motory jsou třeba u G Aster klasika...a nepíšu o něčem co nevim..
jo starej diesel 2.0 a 2.2 a 2.0l benzín s řetězama jsou v pohodě..
JA: No vidíš. A mě zrovna na motor 2,2benzin, pokud myslíme ten samý....... co byl v Géčku, Roman Křapa z Brna, jinak největší machr na Opely a asi auta obecně co jsem poznal, odrazoval. Povídal, že němec, který si kupuje G s tímto motorem si automaticky shání novej motor. Já chtěl kdysi kupovat G s tímto motorem v kabru a po tom, co mi vyjmenoval, že se mechanickýho vys...e, jsem rezignoval. Měl jsem krom té Zafiry B Z19DTH i G Caravan s X16XEL a ta by byla o.k., kdyby nežrala tolik oleje a kdyby studený motor běžel jak má a nehádal se i po výměně asi půlky motoru. Ale klidně bych si jí pořídil zase. Raději než mám teď Lagunu I combi na ježdění do práce. To je taky očistec :-)

21.02.2012, 22:14 |
JA V Astř G jsem já 2.2 neviděl, myslim, že byl v coupé...no já to napsal, že s tim řetězem se to aspoň nepotkávalo...jj to by bylo nadlouho, spíš jde o to, že se na dílně objevujou stále stejný závady...

21.02.2012, 22:15 |
JA ale zpátky k dotazu...já jezdil s 2.2 ropu a to bylo fakt docela dobrý...
Tak kterej teda, diesel 1.9 nebo 2.2 nebo nejaky benzin?
1,9CDTi :-) 2,2 nafty maji jednu nevyhodu, odchazi tam cerpadlo = oprava 30tisic.... a nikdy nevis, kdy to prijde...
heled Opel je naprosto stejná mrdka jako VW...... ani dobrý ani špatný, každý má svoje mouchy ale značky jsou to zcela srovnatelný.....
Nismo: muzes mi rici, ktery auto podle tebe neni sracka / mrdka ? :-) ty musis chodit pesky, jinak to nechapu :-)
Nismo: stahovacky apod.. to nejsou zadny zasadni problemy ne? tohle ma snad kazdy auto:) ja beru jako problem jen kdyz to nejede, naky nefunkcni okynka, zrcatka, vyhrivani kdeceho, rozsypany displeje.. to sou prkotiny a to bych byl u starsiho auta mile prekvapen kdyby to nahodou fungovalo :)
MiniMike: ty si tu novej? kadylak, pak jeste naky ameriky a sem tam nakej japonec :)
assassin: ne nejsem tu novej... jen sem se ho nechtel dotknout, protoze si myslim, ze by i na kadylka napsal, ze je to mrdka...
to assassin: A taky jsou všechny ty ostatní auta strašně hnusný a vošklivý :o).
Mike : stahovacky ? na normálních autech neodcházej prostě.... ono až zjistíš že jedna koštne 20k a sere se často tak promin.....
si koupíš P607 a muze si bejt jistej že ti odejdou obě přední přičemž spolujezdcova stojí asi 35k a hromada 607ček to má podložený klackem prostě protože nemaj na opravu.....
moc to řešíte.... než aby jste byly rádi že to napíšu tak to ani nepřečtete a rejpete co neni mrdka na což druhej napíše že samozřejmě cadillac...... jeho vady sem zde vypsal pokud to vůbec někdo sledujete.....
35k za stahovačku, mně odešla na E46 u řidiče, koupil jsem sadu plastových kurvítek za 350,- Kč na klubu, dal to elektrikářovi a chodí zase jako víno :o)
RB: tak nejak se to musi zduvodnit :-)
Nismo: ale tady o Peugeotech rec neni, proste kazdy auto i ten nejzarucenejsi drzak muze bejt sunt a naopak... podle tvych slov jezdi 95% srotu po celym svete... proc by to lidi kupovali, kdyby se meli ridit tvejma slovama, tak je idealni chodit pesky