
Navštíveno 8826x


19.02.2012, 19:08 |
kasko poslední dobou se mi stává, že hlavně studený motor (ale někdy i když jedu ráno z garáže), začne cukat.
Je to když jde auto do tahu. Jde to hned od jedničky a dělá to u všech rychl. stupňů.
Přestane to cca po 1-3km.
Z motoru se ozývá plechové cinkání a je to jakoby měl motor zimnici.
Diagnostika nic neukáže, vstřiky, turbo, vše OK.
Auto je chipnuté, ale na chipu mám najeto 40tis.km
Již jsem nalil do nafty aditivum na pročištění.
Dle kámoše ze servisu to může dělat zimní nafta. CR jsou na to nějak náchylné.
Jo, je to 2.0TDi, CR, najeto 65tis, 99% dálnice.
Ještě mě napadla jedna blbost: mohlo by to být palivové čerpadlo? že by neudrželo naftu a až po nějaké době byl dostatečný tlak v systému?
Díky

19.02.2012, 21:29 |
Augi Tohle mi dělaly přehozený hadice u palivovýho filtru. (A filtr samotnej jsi měnil?)
kdyby to bylo starší TDi tak řeknu přicpanej palivák po zimních mrazech parafinem z nafty, u CR netuším.

20.02.2012, 06:10 |
kasko | Upraveno: 2012-02-20 06:12:23
filtr je vyměněný.
Hadice je asi blbost, když to začalo dělat před servisem. Nikdo se v tom nehrabala.
Servis taky nic.
Nejhorší je, že vždy k dyž vezmu do auta mechanika, tak nic :(
A ještě jedna věc. S vyšláplou spojkou to můžu točit jak chci, nic, ale když je tam kvalt, tak mám strach, že někdy vyskočí motor...
tommas: palivák je úplně nový. A prý byl v poho.
Taky mě vrtá hlavou nafta. Musíme brát u OMV. Subjektivně nejlepší nafta byla u Agip, konkrétně asi 3 km před MB na dálnici.
kasko: subjektivně můžu potvrdit, že OMV MM diesel a 2,0 TDI CR není ani u mýho auta ta nejlepší kombinace, sice mám jen 9 tkm ale po natankování normální nafty už auto na volnoběh nehoupe a neklepe se. OMV berete z důvodu Routex karet, nebo prostě musíte?
Zkusil bych to vyjet a pak natankovat ze svyho za 2-3 kila nekde jinde. A budes mit hned jasno.

20.02.2012, 09:42 |
Kapka (M)
mlada musi take brat u OMW do služebaka..FordFocusTDCi..najetocca 66000Km..ale ten zvuk z moturu ted v zime je strašny..mam pocit že jedeme v nejakem starem traktoru..a ne v 2-letem autě :-( ..zlata moje RS 1.8T s 200000km..kraně tichoučko už od nastartovaní

20.02.2012, 10:11 |
kasko | Upraveno: 2012-02-20 10:12:35
Jendys: ano, zd důvodu karet.
Jinak snažím se brát normální naftu, nikoliv MM. Ta v kombinaci s CR není to pravé ořechové, alespoň tady u nás na Moravě...
jezdím týdně cca 1000km, takže se nafta moc neohřeje. Tak vezmu od Agipu, nebo někde jinde a uvidíme...
kasko: máme taky Routex, tankuju s nima i na Shell, Agip, Benzině a všude je v pohodě berou
tyjo, teď mě blesklo hlavou, že kamarád ve firmě řešil problémy se vstřikama snad s Škodovkou a OMV soudně, protože s tím měli problémy snad u šesti aut ve flotile.

20.02.2012, 10:33 |
kasko Jendys: berou, ale dle instrukcí, které jsme dostali, máme brát na OMV. Ta dává prý ještě nějakou slevu z listru. Shell si navíc bere 4% z ceny benzínu jako bonus. Ostatní nevím...
kasko: jasný, taky beru 99% OMV, ale někdy to prostě nevyjde

04.03.2012, 19:54 |
kasko takže na 99,9% odešly vstřiky.
Auto má 69tis. je ještě v záruce, takže v poho.
Jediný problém je ten, že diagnostika nikdy nic neukáže...

04.03.2012, 22:09 |
clown takze se zhavickama v 70tkm jsem na tom jeste v pohode .., za kolik by si to mel ? 40t + ? , kdybys to platil ?
hrozny ..
Takovýhle fáro bych chtěl domů..... fakt...... :-D :-D :-D
ať žije svoboda projevu ....
mě někdo smazal ?

06.03.2012, 16:08 |
kasko jenom pro doplnění.
Těhle případů se u CR motorů po letošní zimě objevilo více než normálně.
Pokud to mám v záruce, tak mě to nezajímá. Je otázka, co to bude až po záruce.
Možná proto mám prodlouženou záruku... :)

06.03.2012, 20:29 |
clown takze ve 120, nebo ve 4 letech auta, do toho nasypu 50 papiru +, jen tak, ze kreteni neumej common rail ani poradne koupit ???. to, ze ho maj furt nejhlucnejsi mi celkem neprekvapuje :))
ale uz se tesim .. mame ve firme dvoulety SII a pulrocniho Tiguana :))) oba si to ve firme poridili, protoze kamarad rikal, ze je to dobry a spolehlivy a bezudrzbovej servis .. (nekecam) :)

06.03.2012, 20:30 |
clown takze fakt ideal, kdyz TDI, tak na operativni leasing .. :(