Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Kupte to nekdo :D

 o Navštíveno 3256x o
o 19.02.2012, 12:09 | crazyape
Kupte to nekdo at na to nemusim porad cucet :D

[ Link ]


o 19.02.2012, 12:12 | dalio
kráááska ... že bych se hecnul ?
o 19.02.2012, 12:25 | JR
i ta cena je hezka
o 19.02.2012, 12:59 | Zdeny60
Ale 2WD :-(
o 19.02.2012, 13:01 | dj.DEKL
Krásnej stroj...
o 19.02.2012, 13:14 | JR
Zdeny: To je ale uplne v poradku. S 4WD umi jezdit kazdej pitomec.
o 19.02.2012, 13:18 | trueno
Já bych raději zvolil něco jako je tohle když už bych měl ten balík na to , holt originál je originál :o)....... ale vkus na auta ocenuju ;-)
[ Link ]
o 19.02.2012, 14:02 | Tuner#2
JR: palec nahoru ;))
o 19.02.2012, 14:10 | tonny.p2
Svezl bych se rád s oběma... ještě bych bral Lotus Omega :)
o 19.02.2012, 14:42 | muSlim | Upraveno: 2012-02-19 14:43:07
2 JR: no... Je viac idiotproof, ale takto zjednodušene by som to netvrdil, kor s takým stádom :-)
o 19.02.2012, 15:30 | .mycTD
krasavec.
btw nebyl nahodou 4WD jen sedan?
o 19.02.2012, 16:05 | Zdeny60
JJ, já ty borce pak vidím unás v horách. A pak je jim každej pitomec se Subem dobrje, aby je vytáhul tam, kde já běžně jedu s prstem v rypáku :-)))
o 19.02.2012, 17:21 | JR
Tak RS500 neni na jezdeni po horach. Ale jsem rad, ze zastanci Subaru se ozvali ;-)
o 19.02.2012, 17:24 | macomb | Upraveno: 2012-02-19 17:24:46
A kdo viděl teď na Nově v tv novinách, jak tahali tu zapadlou imprezku kombi? :) Bylo to v reportáži o počasí ;)
o 19.02.2012, 19:56 | JoPi
Sierru mám a o Subaru uvažuju :D
o 19.02.2012, 20:06 | muSlim
2 JR: ak to bolo myslené aj na mňa, tak jazdím RWD a podotkol som to z hľadiska štyrkoliek všeobecne, nie za Subaru ;-)
o 19.02.2012, 20:13 | Zdeny60
JR: a pročpak ne? Já ám právě dojem, že to není moc do města:-) Ba naopak, v úzkých zatáčkách a s ručkou se vyřádíš. A kde jsou tyhle tratě? No přece v horách :-)))

Ad zapadlé Subaru. Subaru má jednu silnou nevýhodu proti RWD:zapadne totiž tak daleko, kam se už většinou nedostane ani traktor:-)
o 19.02.2012, 20:18 | dj.DEKL
Protože takový auto se nebude ničit provozem v zimě...
o 19.02.2012, 20:34 | JR
Nebudem do sebe rejpat. Kazdopadne Sirka RS500 je uz sberatelskej kousek a pri tomhle vykonu rucku fakt nepouzijes ;-)
o 19.02.2012, 20:37 | schwaboid
Včera jsme nad ní taky slintali, i když nás zajímal spíš ten Ford Scorpio Cosworth Bi-Turbo kousek od Haagu:-) [ Link ]
o 19.02.2012, 20:38 | Lukasino
Zdeny "Ad zapadlé Subaru. Subaru má jednu silnou nevýhodu proti RWD:zapadne totiž tak daleko, kam se už většinou nedostane ani traktor:-)"

Tak to uz je trochu prehnany :D U H1, nebo vazne a dobre upravenyho offa bych to chapal, ale placaty subaru? :D
o 19.02.2012, 21:24 | Tuner#2
Ty woe tohle auto a tahat ho do sraček v zimě?

RWD a ručka?

Zdeny60 raději si zapal dýmku, natáhni papuče a běž poslouchat dlouhovousáče na Matrixech ;))
o 19.02.2012, 21:44 | Lucni.konik
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
o 19.02.2012, 21:46 | Nismo.Power
srabi......

já mít teď prachy tak je tenhle tejden už doma :)
[ Link ]

je za 100k sice bez papírů ale tahle cena to je fakt masakr neb nikde nejsou pod 200 a hlavně u nás je vůbec jedinej tenhle kus....
prdnul bych to na papíry z nějaky S10 nebo jimmy a snídal bych porsche a obědva ferrari na křižovatkách a o víkendech na sprintech :)
o 20.02.2012, 04:44 | Zdeny60
Tuner:
A proč v zimě? V létě se na hory nejezdí ? jaksi nedobrý argument jsi sem dal:-)

Jinak skoro 400HP a RWD=/=celkem k ničemu, protože reálný výkon ztratíš při každé snaze o zrschlení ( a na mokru to i přes ss dif bude to samý). Celkem na pikaču koncepce:-)

o 20.02.2012, 05:43 | Honza2.016v | Upraveno: 2012-02-20 05:44:43
[ Link ]

údajně nejsilnější, 200mph sirka na světě v akci, překvapivě RWD, překvapivě street legal a denně v provozu...

[ Link ]
o 20.02.2012, 08:00 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-02-20 08:00:39
Zdeny60: Ano i v létě se může zavítat do hor, ale pokud už k něčemu dojde (řidičská chyba ne chyba náhonu), tak to bude v takové rychlosti, že se svým Subaru nebudeš mít co that ven... Navíc mít takové auto, tak na to hned jdou semislicky a jsem si jistej, že s trakcí rozhodně problém v létě nebude...
o 20.02.2012, 08:57 | radek.613
Mno, neměl jsem se 400HP RWD potíže s trakcí ani trošičku.... pravda, nad zadní nápravou netrůnilo vakuum ve formě kufru, ale motor :-D
o 20.02.2012, 09:01 | JR
Zdeny: na horach je snih i v lete? Ty si tu psal o tom, ze zapadne :)
o 20.02.2012, 09:09 | radek.613
V létě jde na horách běžně zapadnout kupříkladu do kytiček :-D
o 20.02.2012, 11:10 | schwaboid
Zdeny, Zdeny jde to s tvýma příspěvkama dost dolu, v poslední době se to nedá ani číst ...
o 20.02.2012, 11:27 | assassin
400PS mi zas neprijde jako takovej extrem na RWD aby se s tim nedalo jezdit...

jinak mi teda prijde ze subo na horach dojede zhruba podobne daleko jako kterejkoliv osobak s 4WD tzn tam kde si lehne na bricho...
o 20.02.2012, 13:12 | Nismo.Power
400ps na zadku je naprosto vpohodě se samosvorem..... 400na předku už je na pikaču ale zadek to přenese se správnou gumou zcela vklidu..... to by jinak věci jako corvette viper apod jebky nemohly existovat ani... :)
o 20.02.2012, 13:17 | walish
Nismo: Sice existujou,ale jsou naprosto zbytečné,protože zapadnou v každé běžné 3m horské závěji - nečteš nebo co? :D:D
o 20.02.2012, 13:29 | RedBaron | Upraveno: 2012-02-20 13:31:28
Zadek se samosvorem je perfektní kombinace, krásně ovladatelná i na mokru a sněhu a je spousta lidí, kteří ho i přes horší účinnost preferují právě kvůli řidičskému zážitku, kdy předek je ovládán volantem a zadek plynem, při těchhle koních doslova. Čtyřkolky jsou bezesporu účinnější a zajedou lepší časy, o tom se nemá cenu přít. Nicméně zábava s nimi je tak trochu plošší a míň záživná.

A nemluvíme tu snad o tom, že sporťák bude někdo tahat v zimě do lesa, ne? Tam patří čtyřkolka a pár vybraných offroadů.
o 20.02.2012, 13:46 | Nismo.Power
jasně na sněhu zapadne cokoliv co má široký gumy aby to přeneslo výkon na asfalt....
když hodíte na corvette 195/65/15 tak to ve sněhu to pojede jak cyp :)
o 20.02.2012, 13:50 | tygrm
nismo prosim o vt :)
o 20.02.2012, 13:53 | tommas
Nismo.Power: To se pak obouvá guma rovnou na kotouče?
:-)))))
o 20.02.2012, 14:01 | Rudi
Zdeny opět si mě pobavil :-D

"Ad zapadlé Subaru. Subaru má jednu silnou nevýhodu proti RWD:zapadne totiž tak daleko, kam se už většinou nedostane ani traktor:-)"

Možná si zapomněl na malej detail, subaru není položený nijak vysoko, takže brzo si lehneš na břicho, proto jako Lukasino a musim se opět jenom smát :-D
o 20.02.2012, 18:17 | Zdeny60
Hoši, hlavně Rudi a JR, víte howno a píšete tu plamenný řeči.

To, co je na videu viz link v 1:31 hovoří samo za vše. A svěřit tohle auto 99% zdejších "odborník" na řízení, tak by funebráci makali i po nocích:-) Tak mě laskavě přestaňte přesvědčovat a zkuse se zamyslet sami nad sebou.
A props, já jsem Sierru měl v roce 18990, byla to 2,0CL s karbecem, 4dveřový sedan a povím jediný - když bylo sucho, paráda. Jakmile napadlo pár mm sněhu, byla to doslova katastrova a to jsem měl jen asi 120 koní.

pochybuju, že ten Cos z odkazu z linku nahořže na tom je líp. A když se vám to nehodí v zimě, tak v létě po přeháňce = na mokru - hmmm. Mě stačí vidět ty střelce s BMW, co kolikrát dovedou vymyslet a to mají stěží polovinu výkonu a navíc v aautě, o kterým tu všichni brečí údivem, jak má rozloženou hmotnost půl na půl:-)))

Takže já píšu znovu za sebe - ano, jako sběratelský kus rozhodně, ale na denní provoz ani omylem. A na zábavu - fakt jen za sucha za slunce. Ona totiž Sierra nebyla po stránce jízdních vlastostí žádný skvost a třebas Focus Cos je o hodně příznivější.

redBaron: napsal jsi to přesně. jen doplnm, že to, o čem píšeš, zvládne tak 1-2 ze sta aniž by vletěli do prvního stromu v zatáčce dveřma:-) A wo de:-) kecy a skutek utek.
o 20.02.2012, 18:22 | Zdeny60
Speciálně pro Rudiho: souhlas, Subaru obecně není do terénu. Snad je Forester něco zvládne. A právě wo tom mluvím. Když najdeš zapadlý SUbaru, je to v naprostý většině případů Forester a pak i traktor má problém ho vytáhnout. Kdybych to nezažil a neviděl, tak to sem nepíšu.
Ale klidně si směj, smích prodlužuje zdraví. Já se zase směju, když jedu a někteří stojí u pangejtu a jen čumí. A nemusím mít Forestera, stačí mi obyčejný Lego.
A vždycky, když mě takový zážitek potká )letos jich už bylo celkem dost, Sucháč, Ostružná, Pastviny...) tak si říkám, proč vlastně uvažuji o výměně auta?? :-)

Jiank jestli hceš, tak ti zase něco na pobavení napíšu:-) Mně to nedělá problém. Hlavně, abys byl vysmátej :-)
o 20.02.2012, 18:27 | shamania
Nismo: jsi mi pripomel jedno video [ Link ] fun factor stoupa s klesajici sirkou :)
o 20.02.2012, 18:27 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-02-20 18:29:35
No keci tu zatím předvádíš Zdeny jen Ty. Na prvním odkazu vidím raritní leštěnku, kterou by snad jen debila napadlo provozovat celoročně. Takže Tvoje výlevy, že ho budeš tahat Subárkem jsem jaksi nepochopil a pokud zaprší jedeu jak posranej na semislickách i s 90HP pod prdelí... Od toho je tam pedál plynu aby na zadní kola nešlo pořád jen 400HP v poloze ON jako na klávesnici PC simulátoru...

BTW: Dost lidí odsud jezdí na okruh, třeba já pravidelně a Rudiho do kterýho se tady bezdůvodně navážíš jsem tam taky viděl. Myslím, že to vystihnul zcela přesně ;))
o 20.02.2012, 18:42 | schwaboid
Buďto mu někdo sebral nick nebo je po lobotomii. Těch chyb a překlepů, myšlenka se mění průběžně jak to zrovna vyjde a nakonec z něho vyleze, že jezdí jako pako s prstem v rypáku. Chlape, nemusíš se kvůli tomu, že je ti 60, jseš z východu a byl jsi párkrát v rusku srát do každýho příspěvku s něčím "moudrým". Zakládej si ty svoje duchaplný témata, kde hraješ hlavní kladnou roli, kde jednou všichni jezdí moc rychle a jindy zase moc pomalu a kde seš největší King of the Road. Nežerou tě tu uplně všichni, sorry....
o 20.02.2012, 18:56 | Zdeny60
Tak zase jako nemáš pravdu: 60 mi zdaleka ještě nění, to jen pro upřesnění a zkus to vymyslet:-)

Neznám tě, ty mě asi taky ne, tak se zdrž výlevů a hovoř k věci. Zatím seš trošku mimo v úvahách a nebo ti začínají rapidně docházet argumenty k věci, která je celkem jasně definována.

tuner2: to, že konkretně TY čteš, co se ti hodí, to už vím dávno.O tahání jsem psal obrazně - přirovnávajíc obecně vocasy se RWD v zimě proti AWD v zimě. A speciálně jsem to použil jako narážku na to, že s AWD umí jezdit každej debil. No vidíš - a já kontruju, že debil je ten, kdo se pustí s RWD tam, kde má problém i traktor:-) A přesto tam musí jet a pak zdržuej ty (klidně i mě), kteří dané místo projedou. Celkem častý problém, letos obzvláště v posledních 14 dnech :-)

S tím pedálem na pravý noze - to je rpávě to, čeho se docela děsím a znovu opakuji, stačí mi vidět "borce" s polovinou i méně výkonu, než daný auto a co dovedou. Dyk přeci woe mám zadokolu, tu řídím plynem, ani volant k tomu není třeba ne? A výsledek známě. Ono , milý tunere, tohle u mnoha jedinců jaksi nefunguje a řada nepochopila, že to prostě tak fungovat má.

Jestli jezdíš ty na oklruh - pake je to OK a klaním se ti,a jsem ochotný tě respektovat, obzvláště, když si pak svoji jídzu poběžné silnici s tím okrhem nepleteš. Pak to je v pořádku. Ale ta řada je zatím dost krátká, a já ti budu oponovat, že těch, kdo by se možná v tý Sieřře zabili po pár kilometerch, by ze zdejších jedinců bylo asi trochu více. Jako běžná kombinace to opravdu není.

No a když už tady dal někdo odkaz na to Scorpio, pak musím uznat, že ten se mi tedy opravdu líbí a to značně víc, než uvedená Sierra. Tak jen čekám, kdo to fakt koupí, protože střelců, co shánějí nadupaný auta za pár kaček tu je dost a tenhle zrovna je jak rarita, tak leštěnka:-) a halvně nemá to každý. Kdežto vyžilý BMW je tu celkem v kurzu:-)
o 20.02.2012, 18:56 | Lucni.konik
jako schwaboid, jako Tuner2. Chováš se jak Übermansch, co sežral všecku moudrost světa. Jen upřesním. Focus Cossie se nedělá, patrně nebude a focus RS je "tragedie" s předním náhonem. A když budu přesnější. FoFo RS MK1 je dle znalců a provozovatelů daleko lepší než současný poslední FoFo RS.

Nevím jestli tě něco bacilo po hlavě, ale už do každýho příspěvku neblej výlevy o ty svý rejži.
o 20.02.2012, 19:20 | Zdeny60
Lusni.konik:

pravda - nachytal jsi mě - myslel jsem Escort. To je tak, když mě někdo nase*e:-)

S rejží jsem v klidu, dokonce i k obědu jsem ji dneska měl.
o 20.02.2012, 19:37 | Lucni.konik
Tak přeju bezproblémové zažívání....
o 20.02.2012, 19:42 | crazyape | Upraveno: 2012-02-20 19:43:33
Ty vole me mrdne, clovek se chce pochlubit odkazem na paradni sirku z nemec a zase se tu semele pytel hoven.... koukam ze at jsem na ahc, tuning foru, ford fans ci v diskuzi na novinky.cz tak vsude je to stejne :D mam dost
o 20.02.2012, 20:03 | mikevr6
Sierra peckovni a urcite v poho riditelna pro kazdeho kdo pri tom pouziva rozum,i moje stara sedla do m3jky s keramickou spojkou,kratkym diffem na mokru a jela s tim uplne normalne a to predtim s rwd nikdy nejela.Holt starsi lidi uz nemaji ty reakce tak se vseho bojej no....
o 20.02.2012, 20:08 | JR
To nema smysl vic komentovat ... Kazdej si v tom najde svoje ... Kdo zna Ford, tak vi jakou ta Sirka ma hodnotu ... No a kdo ma problem se 120ps RWD, tak si koupi mnohem silnejsi AWD a muze machrovat nad ostatnima.

Jinak podporuju svetovej mir!
o 20.02.2012, 20:20 | crazyape
JR: jeste ze mame 150ps FWD :D :))))
o 20.02.2012, 20:28 | radek.613
A vůbec, první naftovej boxer s přímým vstřikem ropy stejně vyrobili na Moravě, a to léta páně 1951..... :-D :-D :-D
o 20.02.2012, 20:34 | JR
Crazyape: nastesti bych mel mit v obou autech vic, nerad bych byl looser :-D

Radek to zabil :))))))
o 20.02.2012, 20:37 | trueno
Tak zpátky k tématu , ta zminovaná RS500 je zase někde jinde ,je to těžká rarita podobně jako quattro sport nebo delta S4 a za to se platí ,za slušnou kolem mega a půl a zase o tolik jinýho proti RS cosworth na ní neni ,vetší chladiče ,brzdy ,turbo a předimezovaný vstřikování , zvenku se pozná podle dvojitýho křídla a zamřížkovanejch mlhovek .Bylo jich postavenejch homologačních 500 a výhradně s pravostranym řízenim což je blbý :-(
[ Link ]
o 22.02.2012, 09:51 | Nismo.Power
sieru sem řídil asi jen 4x a polaždý sem si myslel že se to auto rozpadne za jízdy :) neříditelný i s dvoulitrem DOHC :) koní to neni moc ale je to v humpoláckym traktoroautě který je zabijácký už samo o sobe :)

Subaru je sice nízko ale dokud pluží tak nezapadne :)
o 22.02.2012, 10:11 | .mycTD
nismo: nemuzes hazet vsechny fordy do jednoho pytle, tenhle je evropskej.
o 22.02.2012, 10:30 | assassin | Upraveno: 2012-02-22 10:31:37
hm, takze sme se dozvedeli ze ve snehu RWD nevyjede to same co AWD.. zvlastni.. a ze semtam nejaky auto zapadne, coz teda sam zdeny priznava ze se stane i subaru a pak zdrzuje ostatni.. ano v zime se stane i tohle, stejne jako clovek co vyrazi do hor s RWD muze ocekavat problemy, tak stejne tak clovek co vyrazi do hor se subaru musi predpokladat ze tam nekdo zapadne a bude zdrzovat. Jinak teda myslim ze na RWD zas nemusi bejt zadnej uberpilot jak se tu pise, ja jezdim s 200PS uplne v klidu, 300+PS zadokolky s lehkym zadkem ala tyhle stary cossie, prefouknuty S13 apod si asi uplny zacatecnici nekupuji a kolem stromu vidavam teda obvykle omotana auta jineho typu nez stary 400PS zadokolky... skoro bych rek ze to jsou dost casto "dokonaly" novy awd jejichz piloti sou masirovany marketingem znacek jako audi a subaru ze to auto dokaze vse a jedou pak jako kokoti na snehu a vode az to ani zazrak jmenem ESP nepobere... piloti starejch zadokolek jsou na mokru/snehu obvykle spis ti pomalejsi.
o 22.02.2012, 10:44 | M.a.R.i
Mám podobnej názor jako zdeny, 4x4 a nebo předokolka je mnohem blbuvzornější. Třeba s MR2 jsem měl hodně velký rezervy v zatáčkách, protože jsem prostě měl strach, že mi ustřelí zadek. Předokolka sice jde do nedotáčivýho smyku, ale pořád je to menší průser než přetáčivej.
Když jsem si třeba u Lexe zkoušel vypnout stabilizaci a zkoušet drifty na sněhu. A těžko si dokážu představit, že bych zvládnul smyk třeba v 80km/h na suchý silnici.
o 22.02.2012, 11:12 | RedBaron
Že je nedotáčivej smyk menší průser než přetáčivej, to bych nesouhlasil. Přetáčivej smyk jde řídit, u nedotáčivýho v lepším případě povolíš plyn, zkoušíš roztahovat oblouk v rámci prostoru kterej máš a získat zpátky přilnavost, v tom horším případě už jen zavíráš oči.

Za posledních pár let mě vytrestala jen jednou právě nedotáčivost a hned potom jsem zavrhnul kombinaci pneu 205/225 různých značek, co byly po bývalém majiteli a dal jsem 225 stejný typ na celý auto a víckrát se to nestalo.

Po pár letech se zadokolkama bych řekl, že s posledním autem jsem se takřka úplně srostl a umím se držet někde v rozmezí 90-95% možností auta s tím, že když jdu přes hranu, tak je v tom záměr a jdu do toho tam, kde vidím a kde chci.

O MR2 jsem slyšel, že je to hadimrška, ale musí to bejt hodně zábavný auto s tou koncepcí a muší hmotností.
o 22.02.2012, 11:43 | M.a.R.i
RedBaron: Tak určitě máš pravdu, ale spíš sem to myslel tak, že to člověk musí mít hodně v ruce aby ten přetáčivej smyk zvládnul a člověk kterej to v ruce nemá, tak může točit volantem jak chce a je to k ničemu. U předokolky dáš nohu z plynu a čekáš :).
Já třeba při smyku instinktivně dávám nohu z plynu, což hned vede k tomu, že se auto přetočí. Ale je pravda, že pokud jsem jel smyk pod plynem, tak se dá krásně zvládat. Ale je něco jinýho smyk udělat umyslně a ještě v malý rychlosti na sněhu. Než když ti to ustřelí v zatáčce kde jedeš na hraně :).
Stejně nejlepší byla 105, alespoň co se týče řízenýho smyku na sněhu :).
U ty MR2 to bylo takový divný, alespoň pro mě. Pořád se nechtěla dostat do přetáčivýho smyku a když se dostala, tak jsem měl plný ruce práce :D.
o 22.02.2012, 12:33 | assassin
mari: na suchym asfaltu s rozumnejma pneu a OEM setupem pretocis asi maloktery auto... i na vode/snehu uz vylozene musis chtit to utrhnout a slapat vic plynu... u limo ala lexus to bude asi na pilotaz zas o necem jinem nez u maleho sportaku - s tim sem fakt nikdy tohle nezkousel.
ad ta kontrola smyku u te MR2 ... ono dost lidi co zkousi driftovat tak ze zacatku se snazi urvat zadek plynem v ostry zatacce za apexem .. coz tak nejak moc kontrolovane nejde a casto to pak pretocis, oni jsou vetsinou ty zadokolky geometrii nastavena tak ze jsou nedotacivy a abys utrhnul zadek tak uz to s tim plynem musis dost prepisknout.. chce to na predku vetsi negativy:) kdyz to rozhodis v najezdu do zatacky je to mnohem vic pod kontrolou, ale to chce trenink....
o 22.02.2012, 12:45 | RedBaron
Na sněhu to jde krásně táhnout i ve stovce a nejen na efekt, ale i krásně si zadkem pomáhat v tom, co dělá předek. Musí se pracovat i s přesunem hmotnosti, protože samotnej zadek bez samosvoru je takovej jalovější. Na čerstvým sněhu je to radost, ale nějaký kombinace ledových ploten, sucha, štěrku a sněhu nemám rád vůbec. Ovšem na suchu na nějaký velký drifty prostě nemám koule a ani motor, který by tomu svojí koncepcí a ovladatelností byl blízko. Přemoct přilnavost GY F1 225 dá na suchu celkem práci a pak se dějou věci najednou hrozně rychle. Ne, že by to nešlo, ale v provozu to trénovat nehodlám :o)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3163 sekund.