Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Ford Flexifuel a LPG?

 o Navštíveno 3868x o
o 18.02.2012, 12:32 | Zdeny60
Hlavně otázka pro lidi, co se v tomto pohybují - Radek.613:

Jak by snášel z hlediska dlouhodobého používání LPG právě motor 2,0 Flexifuel z Mondea/fordů?

Je nějak přizpůsobený konstrukčně -sedla,ventily,písty spalování lihu a nebo je to jen přizpůsobení "elektronické" -tedy sw?
Pokud je konstrukčně vybaven odlnějšími sedly a ventily, pak by měl snášet bez potíží LPG, ne??

Any comments?

Díky.



o 18.02.2012, 15:37 | MAX
Taky by mě to zajímalo - narazil jsem na Ford Explorer 4.0 V6 Flexifuel a zajímala mne výdrž toho motoru na LPG (prodejce totiž v inzerátu zmiňuje GO motoru ve 140tis km).
o 18.02.2012, 15:37 | Nismo.Power
bože... (nemyslel sem tebe...)

uvědom si že LPG snáší dobře resp. výborně asi tak 95% benzínovejch motorů co kdy kdo vyrobil výjma určitejch subaru (asi jako subarista to máš zažitý že LPG a ventilový sedla)...
LPG se neusazuje žádnej karbon a sračky v motoru takže je čistej, tichej a nejede mnohem víc než provozem na benál....

jediný co tak ti klekne benzínová pumpa sem tam u LPG....


ad ford tak

1) nechápu proč flexifuel ještě předělávat na LPG..... z toho chceš mít triplefuel asi ne ? naftu bys tam ještě moh lejt pak a dodat zhavičky....

2) motor je upravenej z výroby a to silnější vstřiky, silnější pal. pumpa , lepší knocksenzor a samozřejmě ECU s jinou mapou pro použití E85.....
nic co by bylo echt nutný k E85 po hardware stránce takže většinu dělá SW to ostatní je pro sichr posílený.....

BTW flexifuel je silnější na brzdě než ford udává, jede líp než motor na BA a spotřeba je víceméně stejná jako benzínu akorát je motor pružnější.....

při uváížení pořizovací ceny a plánovanýho servisu auto se mondeo v tdci začne díky spotřebě vyplácet po 350 000 km takže asi tak....
o 18.02.2012, 15:40 | Nismo.Power
MAX : vortecy a tritony sou jen upravený ECU.... tam se sralo na úpravu HW protože to fakt neni moc potřeba....
opět nechápu souvislost flexi a lpg......
jinak co třeba máme v garážích tak je town&country s flexi a už má za x let jeto skoro 200 a běžnej servis (nepatří nám ale firmě v naší budově tak sem jen kecal s majitelem)
o 18.02.2012, 17:26 | MAX
Nismo - no koukal jsem jen na nějaký benzínový 4x4 které bych předělal na LPG a narazil na Explorer který je upravený na E85 - nehledal jsem to nějak cíleně.. Viz toto: [ Link ]
o 18.02.2012, 20:21 | Nismo.Power
tak to ale neni flexifuel auto ale pouze předělanej motor externí jednotkou na prodloužení vstřiku.....
takže pokud by nevyhovovalo e85 tak překopat na lpg a éčko vyndat ;-)
o 18.02.2012, 20:54 | MAX
No ten inzerát je celý nějaký divný - z GO motoru je najednou velký servis za 40.000 a najednou je k mání i serviska.. Píšou tam origo Ford E85, tak jsem myslel, že to je přímo od výrobce ten Flexifuel..
o 18.02.2012, 21:01 | Zdeny60
Nismo:
nečil se:-) Je to jednoduchý. Rýsuje se mi nějaký ježdění. A protože kalouskovi nedám ani vindru navíc, tak je to jasný: mám v merku téměř nový Mondeo s FF, ten bych dal na LPG + zápis do TP. Pokd vím, na LPG je zrovna tak 20% odpočet DPH = 16,5/1,2 = 13,75 x 10/100 = 1,38Kč/km. PC LPG je 30 = návratnost přesně za rok +/-. A tot auto musí uživit můj "projekt" na zábavu - tak tedy proto se ptám:-) proč bych měl kupovat benzín ze svého, když mě stát okrádá, kde se podíbvám? Tak mu tot outo cestou aspoň trošku vrátím.
o 18.02.2012, 21:20 | Luke_288
Co znamena temer novy?je jeste v zaruce?jak to s ni pak je po montazi plynu?
o 20.02.2012, 09:07 | radek.613
Mechanicky ten motor vydrží na E85, BA i LPG, v tom problém není. Problém bude v tom, že nikde nejsou uvolněné info, kterak management motoru nakládá s řízením při spalování E85, protože jestli to poznává a řídí čistě dle předstihu a detektce detonací (mě by to napadlo jako logické to na to použít, ale nejsem eko-zaměstnanec eko-forda, takže tam může být klidně nějaké mnohem šílenější řízení), přechod z E85 na LPG se bude pro management motoru tvářit jako pičtutnink neboť pro využítí maxima z LPG se chodí až o 20% dál s předstihovou mapou oproti benzínu, no a tedy oproti E85 to odhaduju až na potřebu 40% korekce, zejména v částečných zatíženích, což pochybuju že ten managemnt bude v takové šíři umět korigovat. A nechat regulovat směs pouze podle neustálého pohybování se na hranici detonačního spalování mi nepřijde jako efektivní využívání potenciálu LPG coby paliva.....
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3786 sekund.