
Navštíveno 2463x


17.02.2012, 14:24 |
X-sat (M)
Kamarádce cosi zajiskřilo a zasmrdělo ve 4 roky staré plazmě Panasonic. Servis sdělil, že odešly oba moduly - vertikální a horizontální. TV vrátí po zaplacení diagnostiky cca 500,- Kč. Má smysl tu TV brát zpět a shánět se po jiném servisu? Já osobně mám z toho servisu zvláštní pocity.
Jedná se o TH-42PX80E
Díky

17.02.2012, 14:45 |
Bucci zajímavý chování servisu... nicméně proto s podobnejma věcma nechodim do servisu ale za Pavlem_528 ;-)

17.02.2012, 20:28 |
X-sat (M)
Pavel dela i tyhle veci?
Co je na tom divneho, ze servis chce prachy za diagnostiku zavady?
Jako LordPeytl, běžně se bere i záloha předem. Někdo to musí rozebrat a závadu zjistit a někdo (ty) to musí zaplatit.
A za kolik by to případně opravili? Pokud to není jen banalita ve zdroji, tak je to otázka, ceny spadli, HD ready koupíš za desítku tak je to na pováženou.
Jinak my nedávno platili 720,- za to, že v servisu zjistili, že nejde objednat nová mechanika do 4 roky starého CD :-/

17.02.2012, 22:06 |
X-sat (M)
Božínku, já neřeším těch 500. Řeším to, že servis na mě nepůsobí seriozně a mám podezření, že jim jde o zisk TV samotné, která má třeba jen banální poruchu. Ovšem přinesla ji zjevně neznalá žena, tak ta se v tom vrtat nebude a TV jim tam nechá. Což jí přímo navrhli. Pochopeno?
Nic zvláštního... myslím si, že u žádného servisu nepochodíš lépe. Žádnou kulišárnu za tím nehledej, dneska je opravdu doba, že jakmile se něco pokazí po záruce nemá cenu opravovat...
poptal bych se co by stála oprava, protože je dneska možné, že cena opravu bude skoro dosahovat ceny nové televize se zárukou