Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Merceds 55AMG-servis?

 o Navštíveno 3468x o
o 13.02.2012, 13:22 | Zdeny60
Bavíme se s kolegou o nějakém výkonnějším autě pro denní použití. Padlo již hodně nesmyslů včetě Audi RS a pod.

ale AMG ne. Co obnáší servis takového vozítka, Například 55AMG? Tzn - chronické potíže, dostupnost diagnostiky, rozvody, brzdy atd???

Nismo?


o 13.02.2012, 13:27 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
v jakym aute?

55tka je v podstate pohodovej motor, pokud se nekdo nechoval jak prase a nedomrdal ho

rozvody retezem takze pohoda, spotreba rozumna
do 15l kombinace, mimo mesto cca 11 a mesto holt 20l, alespon ve w163
ale LPG je dobry reseni

nemyslim ze vetsina dilu je o tolik drazsi nez nez na mensi motor, servisovat se to da
o 13.02.2012, 14:07 | Meda
Ktera 55, ve W210, facelift, nebo pred, nebo rovnou kompresorova W211?
o 13.02.2012, 14:38 | Nismo.Power
Sám sem o e55amg jednou přemejšlel.... po x diskuzích od majitelů po odborníky z e3000 sem se na to těžce vysral.....
reálná spotřeba majitelů je od 15ti vejš.... v případě svezení něco do 30ti....
myslel sem si že posrat benzínovej motor umí snad jen VW ale omyl..... v případě servisu takovýho jaký to auto chce jsme se s každym dostaly na částku která je zcela mimo muj obzor a nebylo to jen 100k ročně....

LPG je prej jedno neb ten motor si podpaluje sám ventily už od výroby dle m3000..... takže LPG nic nezkurví asi, neustálý problémy se zavěšenim zadních kol a sjíždění vnitřků gum (siláče v hlavnim nosnym ramenu konkrétně na Eklass ale všechny MB maj stejnej systém takže no future..... častý problémy s kopajícíma předníma brzdama, to že sou sjetý jak valcha je vlastnost ale kroutěj se .....
motor se mi líbil a docela i líbí ale servisní náklady nečekej jak u japonce......
docela dobrej jev je že ten motor za jízdy chytne.... nebyl by to první kus kterýmu se to stalo a na mobile.de už sem jich viděl dost shořelejch AMG.....

jinak abych tak řek jak se řiká u nás v česku ;-)

"myslíš že si někdo kupoval RS oktávku aby s tim jezdil slušně ? "

tohle je zcela stejnej příklad
jinak základní diag tohohle auta neni takovej problém, lepší diag už jedině MB nebo tesa....
jediný co na tom snad je ok sou rozvody ale tim to hasne pak začínaj kvality mercedesu včetně všudypřítomný ostudy v podobě hniloby kam se podíváš což u auta který je 2-3x dražší než stejný co máš z japonska je fakt hustá ostuda.....
o 14.02.2012, 09:15 | Milhauzz
Sorry za OT, ale hele, Nismo, já když tak sleduju ty tvoje názory na auta, tak mi přijde, že vše dle tvýho názoru je katastrofa, hrůza a nerentabilní na provoz. Nebo se pletu? A neber to nijak vážně; tenhle dotaz :)
o 14.02.2012, 09:21 | MaxxT
nismo v podstate chce rict, ze si muzes koupit co chces, pac je to stejne vsechno na jedno brdo, nekde se te posere to a nekdo ono.. a s tim souhlasim. :-) Takze vybirej jak zenska, kdyz se ti to libi, kup.. problemy dorazi vsude :-)
o 14.02.2012, 09:23 | Milhauzz
Ale jasně, jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy. Je jasný, že jakýkoliv jetý auto v bazaru není ve stavu bez investic, a to jak krátkodobých tak dlouhodobých. Ostatně sere se všechno, o tom není pochyb. Jen sem tak maličko zvědavej, ono tak nějak de vidět že Nismo má sice zkušenosti a ví o čem mluví, ale zajímalo by mě, jaký auto podle něj (jetý), není takovej tragickej průser, jak dycky avizuje na jakýkoliv téma ojetýho auta :)
o 14.02.2012, 09:39 | M.a.R.i
já bych věděl :)
o 14.02.2012, 09:40 | MazliG
14.02.2012, 09:39 | M.a.R.i

ty myslíš třeba oktu v TDičku ?
o 14.02.2012, 09:47 | Freerider
Známej měl CL550 něco přes dva roky.
Zbavoval se toho, protože servisní náklady
byly nesmysl.
Spotřeba, co vím nešla pod 20 litrů, když se chtěl svézt, tak i 30-35.
Brzdy na tom dělal dvakrát v jednom roce a úplně levný to taky nebylo. Zadní nápravu taky opravoval, přední byla taky na generálku. Všechno dardy jako prase - srovnávám s normálním spotřebním autem. K rozhodnutí prodat ho nakonec dohnalo selhání elektroniky motoru - odešla nějaká řídící jednotka a cena pro tuto verzi něco pod kilo - tenkrát to nějak sehnal snad za 40 a auto šlo z domu.
Diagnostika - jezdil k Mercedesu a pak k nějakýmu klukovi někam myslím do Svitav.
Koroze tedy nebyla žádná.

Na druhou stranu musím říct, že to auto bylo r.v. 2002 nebo 2001, takže nějaký opravy se čekat daly.
Co se týče jízdních vlastností - jede to jako kráva, pohodlný to bylo taky, zpracování 1A, to jak se mi Mercedesy nelíbí, tak tenhle byl parádní.
Motor - s tím nebyly žádný problémy - najel na tom okolo 35 tisíc km a mělo to cca 160 tis., když to prodával. Pořád to bylo servisované v Mercedesu, nevím, zda je to dobře, či špatně - nedokážu posoudit.
Prostě jako víkendovku s malým nájezdem a v dobrým technickým stavu - proč ne, ale pro denní ježdění si myslím,že to nebude.
o 14.02.2012, 10:07 | Nismo.Power
Milhauzz : ale prd.....to tady asi čteš málo nebo lezeš jen do dotazů na nesmyslný auta...... ;-)
beru všechno objektivně nemám potřebu si nic vymejšlet..... jak řikám tak tenhle motor mě samotnýho zajímal neb to jede docela přijatelně ale místo toho se čim dál víc přsvědčuju o kvalitách MB který sou tak nějak možná znát jen zpracovánim někde na úrovni VW a kvalitou vozu někde na úrovni sangyong dneska...

on si toho nikdo nevšímá ale tyhle velký MB motory prostě umíraj jak na běžícim páse a jeto smutný stejně tak jako že člověku shnijou dveře na esku za 4míče během 2-3 let a musí se tim člověk obtěžovat to reklamovat..... posraná fábie nerezne tak proč musí reznout každej MB ?

prostě doba kvalitních MB dávno skončila ..... končilo to mamutama , mastodontama, masařkama ..... to prostě byly fakt bitelný auta s fakt bitelnym motorem kterej sice moh mít 400hp leč auto jelo jak pumpa na sračky a žralo ale prostě jede to do dnes a neni to zrezlý.... elektrika v tom funguje a že by odešla ECU motoru o tom se nikdy neslíchalo.....

dneska v MB fakt odchází ECU čehokoliv a opravdu se jedná o částky často převyšující 100kkč (poslední případ sem měl tak před půl rokem w211 ecu za necelejch 120k......

pakse člověk sveze v novym Sku , čeká co to nebude, sednu do toho, 30s mi trvá než vůbec najdu "řazení" , 30minut mi trvá než pustim FM rádio kde zjistim že příplatková hudba hraje snad hůř neř sériová oktávka, pak se člověk sveze a zjistí že 350cdi s tim ani nehne z místa a žere to 12-13L takže pecka.... pohodlný to fakt neni ani v komfort modu resp. tudý uplně to neni ale komfort auto si představuju jinak a když už má bejt tužší tak očekávám jízdní vlastnosti který to fakt postrádá zcela uplně.....
ně konkrétně takovýhle auta dokážou nasrat dost když se člověk v jednom tejdnu sveze třeba v SL600 starý a pak v týhle nový mrdce.....



prostě zadní nápravu budeš dělat na každym MB, to se prostě sere sjíždí gumy a děje se to často, při tvym nájezdu bys to měl dost kor s AMG motorem ten to vyrve hned.... přední náprava budiž ta se dneska sere na dost autech často (chronicky ale audi/bmw/mb kupodivu že ano ?) spíš bych se bál motoru.... když se mu dá napít tak dělaj blbý časování a i blbou směs......při normál jízdě sou prej ok ale ve výkonu je to neuhlídatelný a bylo mi to řečeno že to je z více vlivů a to právě ona ECU která časem prostě nějak blbne (asi jim vysichaj kondíky), čidla na vačkách prej často měnit jinak je průser, v kompresor verzi neuhlídaj už ani směs opět díky ecu..... za povšimnutí stojí když vás někdy předjede rychle 55amg tak stáhnout okýnko a čichat... ucejtíte silnici od benzínu....
hlavně všeobecná spotřeba větších motorů kor amg je docela tabu téma prostě..... já tvrdim 15je minimum pod tohle to nejde..... při rychlejší jízdě určitě přes 20... ale to čecháčkové nevědi protože moc dobře znaj že každá amerika žere trávu kolem silnice a že nic nemůže žrát víc zatimco srovnatelnej hemi umí jet i za 9 a kombi si udrží za 11-12 bez velkejch problémů..... v krizi sežere 20 ale to je tak strop...
o 14.02.2012, 10:09 | H-Honza (M)
porad nechapu, co je tak slozityho na tom, zvednout zadek nebo telefon a zjistit si tyhle informace v autorizovanym servisu.
Jestli chces, dam Ti kontakty na tyhle lidi, muzes si s nima popovidat, a nejsou to zaslepenci a bajkari...
Tyhle povidacky uz me unavuji, kdybych mel vybirat auto a na vsechno se ptat lidi jako je tenhle mistni brouk pytlik, asi bych chodil pesky.
Namatkove jsem zvedl telefon, a dostal tyhle informace:
2006 E55 AMG, prvni majitel v CZ:
od noveho zadny problem mimo bezneho servisu.
Na 80t km poprve vymena brzd, desky a kotouce udajne cca 12 000 za sadu.
Ted ma 130t km a auto jezdi na puvodnim podvozku - je tam vzduch airmatic, zadny cep, silentblok, rameno nebo tlumic nebyl meneny, vsechno je puvodni.
Spotreba rozumna jizda 12, prumer 17, ostra 20+.

Nicmene i tady plati to o opici a bananech, a dvounasob to, ze je potreba koupit auto s jasnym puvodem a full servisem, to je proste u aut tohohle typu podle me 90% předpokladu, že budes spokojeny a auto bude delat radost a ne starosti.
o 14.02.2012, 10:39 | Milhauzz
Nismo: vyčerpávající a erudovaná odpověď, díky :)
o 14.02.2012, 10:48 | Freerider
H-Honza: Brouk Pytlík :oDDD

U tohoto auta to o opici a banánech platí asi dvojnásob a to o tom servisování rovněž.


o 14.02.2012, 11:30 | Zdeny60
OK.

AMG vyřazujeme z výběru. KOnec. :-)
o 14.02.2012, 21:13 | Meda
Dovolim si oponovat, jezdil jsem pul roku novym eSkem na 20" prevazne po Praze a ze by auto nebylo komfortni? Pokud do toho nebudeme tahat amiky, tak na velikost/vahu auta plus velke kola/prazske silnice=jedno z nejpohodlnejsich aut co jsem kdy jezdil..
o 14.02.2012, 22:17 | Lukasino
Zdeny: nechapu co cekas ze se tady dozvis jineho nez ze je to pekac pred rozpadem a udrzet ho pri zivote chce alespon sedmicifernou vysi prijmu mesicne.
Vzdyt to neni ani starej poctivej Jaguar, ani Cadillac :D
o 14.02.2012, 23:04 | Dr.T
když už se bavime o MB, je to tady výše uvedené stejné pro všechny MB?
taky si porad nemuzu vybrat kocar pro sebe, ma to byt neco rodinneho, vestiho, kombi nabo v takovem stylu, mam pravě zálusk na MB Rline, krátkou, ta long je jak pohrebak. 4 matic, 350ku, tak 5-6 let starou. Je to taky takova kasicka na penize?
proste probiranim se vsemi moznymi auty se mi proste alespon tohle libi, ale jak je to technicky?
Dik za rady
o 15.02.2012, 07:50 | Zdeny60
Lukasino: s tou sedmicifernou částkou jsi mě docela zkazil den :-((( :-))

Já mám v hledáčku jiný auta - viz mé předešlé zmatečné dotazy. A to je Lexus a Infinity (G37sedan).
Od Lexusu jsem měl zálusk na 250 (ale malý), pak mě zaujala GS300 (6-ti válec 183kW = slušný výkon a hlavně bezbřehý komfort) a nebo 430GS (8-mi válec, ale ne moc horké reference, čekal jsem více nadšení).
Infinity mi prodali, tak jsem se nestačil ani nahlásit na audienci.
o 15.02.2012, 09:13 | xenonman | Upraveno: 2012-02-15 09:14:56
Zdeny60, me prostě přijde jen, že nevíš co chceš, nic ve zlém,

mám ted audi a8 a řeknu ti, že lexus gs430 byl pohodlnější a lepší zpracování a vybavou a logikou věci než ta audina

a pozor to porovnám auto skoro za 3miliony vs auto za 1,6 milionu

a jak zde padlo, kupuješ použité auto je třeba počítat s investicema, já už jsem tem ted + 45tis a to jsem najel cca 1tis km :-)), do toho nezapočítávám oficiální cenu, která by se ted pohybovalo okolo 200tis oficiálně...
o 15.02.2012, 12:16 | Zdeny60
xenonman:

to, že nevím, co chci, to vím:-)
Ale měl bych dotaz: obecně k tomu Lexus GS430- dá se to doporučit? Já jen, že je tu celkem dost GS s 80-100.000km a jsou k prodeji. Co za tím vězí? Ne, doufám, určitý okamžik, dejme tomu právě tento nájezd a pak astronomické náklady do bůhví čeho??
o 15.02.2012, 12:22 | Nismo.Power
Honza : jasně majitel ti nikdy objetivně neřekne že do auta za 3míče skočil na najetí 130tis za jeden míč servisu nepočítaje běžnou údržbu..... to auto chce prodat.... mám radši upřimný lidi třeba jako to že ke mě do servisu přijede allroad co má najeto přes 300 tak mu řikám jak je to možný a on že je to hroznej křáp že to je firemní a za servis maj vyfakturováno víc než pořizovací cena která byla 1,7m ;-) to mě pobavilo a uspokojilo dostatečně protože když se tady někdo zeptá na allroada tak se dozví prd nebo že něčí kámoš ho měl a za 200tis neměnil lautr nic....

Meda : tak se někdy svez v pohodlnym autě...... jasně po přechodu z trakaře kterym jezdíš to chápu že ti to přišlo ok ale to auto má do lexuse fakt co dohánět....

Dr.T : nechci tu dělat vlny ale mě příjde že ano, na MB sem neslyšel moc dobrejch referencí od nikoho kdo nám tam s tim přijel..... dva roky starý vito orezlý od zadního znaku po dveře, 3roky starý CL kaput servo jehož cena je velice fajnová že i vaťák majitel řikal že to je hustý..... samozřejmě měl orezlý spodky dveří o tom žádná.....

automobilka která fakt kdysi dělala auta na úrovni RR, cadillac, bentley tak si udělala jméno a začla chrlit sračky na kterejch rejžuje na servisu, a vůbec je to celý německo tohle, prodat auto a vyrejžovat na servisu a proto se jejich automobilkám tak daří a je to smutný.... podle mě si automobilka jako MB nemůže dovolit aby jim auto rezlo je to trapný....jasně berou to na záruku ale propad bych se hanbou bejt jima neb 20let starý modely ani prd a dnešní reznou všechny a v případě třeba w211 se tam sere jakejkoli motor 500/550/600 způsobem že je na vyhození, rezne všechno způsobem že to je vidět, sere se všechno od tlačítka po řídící jednotku.... nevim co kdo na tom autě vidí dneska s tim jezděj už snad jen arménci, rusáci a úkáčka co tu dělaj vymahače apod protože ty vraky zkupujou za 200kila když to auto stálo 3mega třeba....


já bejt zdenym kterej je ulítlej na japonce a doteď měl spíš ty humpolácký subaru tak přesednu do Lexuse a už nebude chtít jiný auto a budem od něj mít všichni pokoj.....koupit GS/LS 430 a šoupat nohama.... pohodlnější či kvalitnější auto ti žádnej němec neni schopnej nabídnout a už vůbec se nemusíme bavit o ceně...

ad infinity tak já je nemusim..... G37 asi i jo, motory fakt super ale od doby co sem se svze v QX tak je mám zhnusený.... dokonce sem tu o tom i musel napsat post jak sem byl zhnusen ....
o 15.02.2012, 13:17 | xenonman
Zdeny60
Je to jen můž osobní názor, ale tady o ty auta není zájem pač mají prostě lidi strach ze servisu, osobně bych se toho nebál a čekám jen na nové gs než se začne prodávat a řekam jdu do něj ...

pokud chceš servis oficiální cestou je to boj, 1650,-/h, ceny dilu oficiálně nesmysl, troufnu si říct, že umím originál dily mnohel lépe, servis se dá řešit i neoficiální cecstou a přesto autorizák

pokud se mění olej v převodovce neodejde na ni nic, za celou dobu DUBA neměl snad ani jednu reklamaci na převodovku GS, motor super, akcelerace super, řazení rychlé, proste celkově jsem osobně byl spokojen s autem, když akceptuješ spotřebu město 13-15/l, dálka 10,5-13/l, jel jsem Choravstko hodně rychle :-) a spostřeba byla 10,9, jak říkam záleží co člověk chce...
o 15.02.2012, 14:30 | Lukasino
Zdeny: to byla samozrejme ironie a jaka :)

xen: tu oficialni cenu 200tis. myslis porizovaci v dnesni dobe, nebo servisu? To nejak nechapu, protoze 200tis. na porizeni je zvlastni castka, u D2 to musi byt super stav teoreticky bez investic, u D3 to bude pastika :o)
o 15.02.2012, 14:32 | Lukasino
xen: ted ctu ten posledni prispevek, to bude tedy predpokladam oficialni cena servisu v Audi :) tak to byla nejaka prkotina, ne? :) Novy stiratka, doliti destilky do okruhu a nemrznouci smes do ostrikovacu? :D
o 15.02.2012, 20:00 | xenonman
lukasino: jedná se o d3 a malinko ji předělávám k obrazu svému, jak bude čas, chut a kompletní dám fota :-)
o 15.02.2012, 21:51 | Lukasino
xen: Jj, to chapu, jsem zvedav na foto :)
o 16.02.2012, 09:50 | Meda
Nismo a ja jsem nekde psal, ze jsem do toho eSka presedl z nejakyho trakare? Jezdil jsem s nim v dobe, kdy jsem o eMku ani nepremyslel, auta byly doma jiny a vubec nechapu jak se muzes k tomu, co jsem napsal takhle vyjadrit, kdyz varis z vody? To asi neni moc objektivni..

Kazdopadne rict, ze auto skoro za 5 milosu je strep bych asi nemohl. Nerikam, ze je to nejlepsi kara, ale proste ten vzduchac pohodlnej je, samozrejme budou i pohodlnejsi kary, ale placnout, ze eSko takovy neni?
o 16.02.2012, 09:56 | Lukasino | Upraveno: 2012-02-16 09:56:58
Meda, neblazni, takovej pekac, ani to nema spravny logo (hlavni rozdil)...


;o)))

foto k příspěvku  od Lukasino

o 16.02.2012, 10:06 | Nismo.Power
já včera byl zajet s naší firemní RS6 (novou skoro) do garáží (neb ostatní se toho bojej a já tam přes ten zlom umim najet bez škrtnutí podvozkem) .... vrátila se nám z garančky a koukal sem že kolega garážmistr má zase nějakou vysmátou tak sem se ptal kolik to stálo....
a hurá fakturka od audi na necelejch 350k tak sem se smál taky.... nezjištoval sem ještě co se na ní dělalo konkrétně ale předpokládám výměnu destiček na keramikách :) už byla na druhym servise takže si myslim že minimálně 500-600 už do ní padlo na najetí necelejch 30tis takže auto velice na pohodu krom toho že fakt pohodlný neni ani trochu;-)

a s každou takovouhle opicí to je stejný..... potřebuje banány a čim dražší opice tim chce lepší a dražší banány.....
sem zvědavej jak dlouho to ve firmě zase vydrží než se začne "šetřit" :)


Meda : pro mě jediný logický vysvětlení proč bys řikal že to je pohodlný je představa že si přesed z tvrdý e39 do tohohle tak pak by ti to mohlo přijít komfortní..... jinak netušim proč bys to řikal... jasně komfortnější než oktávka to je ale možná tak díky velikosti kol a rozvoru a rozchodu jinak ani hovno.... a auto i když by stálo těch 5 což fakt asi nestálo tak prostě je to střep tak to vidim :)
o 16.02.2012, 10:10 | Nismo.Power | Upraveno: 2012-02-16 10:11:17
Lukasino .....ale prd tohle je logo 2003 vejš......tam prostě taky už je pár přešlapů.... v žádnym případě se to nepodobá kurvítkum audi atd ale šlo to v týhle době taky do kytek až teď se zase vzchopily;-)

když pořádný logo tak to chce pořádnýho cadillaca s logem který značí že to je to nejlepší co si moh na světě dostat, lepší než Jaguar Bentley a dokonce lepší než RR a světe div se dražší než RR ! a že RR dělal fakt drahý auta :)

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 16.02.2012, 10:21 | Lukasino
Co ja vim jaky logo je novy a stary :)
o 16.02.2012, 14:26 | Meda | Upraveno: 2012-02-16 14:28:01
Mas pravdu, stalo to 4,9m a je videt, ze presne vis cim kdy jezdim a jak jsem dosel ke svym zaverum.. Kazdopadne na nejaky flamy pres klavesnici moc nejsem, snazil jsem se prispet zkusenosti, je ale videt, ze tady je "odborniku" dost a zbytecny neco psat :)

Jinak jsme trochu odbocili a stale nevim o kterou E55 se ma jednat, jelikoz temer vse vyse popsane se vztahuje k W211, nikoli ke starsimu modelu..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3811 sekund.